Renault Frendzy Concept - българска следа

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Audi TT Coupé (Typ 8N)

Мнениеот TDI Power » 06 Ное 2019, 00:55

Сега е наред още едно моделче от клас "играчки". Даже и за Карарама има доста трески за дялане, не ми се занимава да ги описвам, а и имам модела на Minichamps, но не ми се разделя с нито един модел от колекцията даже и да разполагам с оскъдно място и реших да си запазя това.

Audi TT Coupé (Typ 8N; 1998-2006) - Hongwell/Cararama

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2171
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Audi RS 4 Avant (Typ 8K)

Мнениеот TDI Power » 14 Ное 2019, 22:03

С известно забавяне е ред на последното Ауди засега и както бях обещал, то е RS 4.

С четвъртата генерация на А4 RS-версията отново се предлага единствено като комби. Според Ауди има причини да се заложи единствено на този тип каросерия. Първата е, че при Ауди комбитата имат по-добри продажби от седаните (това личи в най-голяма степен при А6). Втората е, че пазарът на четириврати спортни автомобили според тях е замиращ и на последно място, четиривратият S5 Sportback е в състояние да задоволи търсенето в тази ниша. Няма как, разбира се, да се пренебрегем и традицията в производството на мощни вълци в овчи кожи с макра Audi, датираща от времето на RS 2.

RS 4 (B8) е представена на Женевския автосалон през март 2012г, една година след представянето на фейслифта на А4. Използва се старият атмосферен V-образен осемцилиндров двигател с работен обем 4163 куб.см и 30 конски сили повече в сравнение с RS 4 (B7) - 450. Максималният въртящ момент от 430 Нм е наличен в диапазона между 4000 и 6000 оборота в минута. Цялата тази мощност преминава през 7-степенна роботизирана скоростна кутия с двоен съединител, наречена S tronic. Електронното ограничение на скоростта от 250 км/ч може да бъде увеличено срещу доплащане на 280 км/ч, което, разбира се, пак не е пълно премахване на ограничителя.

Моделът на Minichamps не е нещо уникално като изработка, добър е, Иво преди време като го представяше, беше писал, че гумите са по-тънки от нужното, на мен ми изглеждат добре, не съм ги мерил с шублер, но и да са тънки, не би било нещо нечувано за този производител. Има го като дилърско издание в бял и червен цвят, както и като недилърско издание в син цвят. Белият цвят Ibisweiss е стандартен за истинската кола, останалите са опция срещу доплащане. Джантите, с които е обут модела, са копие на 20-цоловите титаниеви джанти с 10-спици, формиращи 5 ротирани букви "V". Има разлики между моделите на Minichamps в зависимост от цвета - при модела в бяло като този, който показвам, хромираните елементи като лайстни, спойлера на носа, рейките за багаж и мрежата на предната решетка са черни, или това е екстериорния пакет, наречен Black Styling Package, докато при синия и червения модел е визиран Matt Aluminium Styling Pack, при който същите тези елементи са хромирани плюс матово хромирана лайстна около задния дифузьор. Въпрос на вкус. :)

Audi RS 4 Avant 4.2 FSI quattro S tronic (B8/Typ 8K Facelift; 2012-2015) - Minichamps Dealer Edition

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2171
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Audi RS 4 Avant (Typ 8K)

Мнениеот Тихомир » 15 Ное 2019, 09:03

Според мен бялото не е цветът за този модел. Синьото ако е металик ще изглежда по-добре. Бялото е много труден цвят за пресъздаване в 1:43 и на метален модел. Визуално стои по-дебела боята, поне на мен така ми седят повечето бели 43-ки от метал.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Audi RS 4 Avant (Typ 8K)

Мнениеот TheDevilTwin » 16 Ное 2019, 13:55

TDI Power написа:... Има го като дилърско издание в бял и червен цвят, както и като недилърско издание в син цвят ...


Има го в още два цвята, които и двата са доволно редки. Дилърско издание за пресата в черен цвят (Pantherschwarz) и също дилърско - Nogaro Edition по случай юбилея на RS2:

https://www.ebay.de/itm/Sondermodell-Au ... 7675.l2557
https://www.ebay.ie/itm/231830617844?Vi ... 1830617844
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5698
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Renault - The Life Cycle Circle

Мнениеот TDI Power » 19 Ное 2019, 02:29

През тази година се сдобих с нещо много ценно за мен, за което от поне 4 години блянувах. Рено е една от марките, чиито модели добавям към колекцията си с най-голям кеф, определено съм фен на дизайна им, особено през последните 15-20 години, без значение дали става дума за настоящите им модели като Clio V и Talisman или автомобили с противоречиви дизайнерски решения като Avantime, VelSatis и Megane II, които някои хора биха определили и като грозни.

Това, което следва да ви представям през тази и следващата седмица, са шест концептуални автомобила Renault, показани между 2010 и 2013 г. Сетовете винаги носят по-голяма атрактивност, а и по-голяма ценност в сравнение с това да гледаш всеки модел в отделна кутия. На пръстите на двете ръце може би се броят сетовете с по 5 и повече модела в обща кутия, които са ми известни и смятам че този заслужава по-подробно представяне и ще получи такова.

Вдъхновението зад събирането на точно тези 6 прототипа под един капак e новата дизайнерска стратегия на Renault, предприета след идването на холандеца Лорънс ван ден Акер (бивш главен дизайнер на Mazda през 2006-2009 г., преди това е работил и във Ford) като директор на отдел Корпоративен дизайн на цялата група Renault (без Nissan) - освен върху Renault, за чийто дизайн е пряко отговорен, упражнява надзор и върху дизайна на марките Alpine, Dacia и Renault-Samsung. Самият той твърди, че през последните години преди идването му, докато този пост е бил заеман от Патрик льо Кеман, в гамата на Рено е липсвала кохезия (единство, съвместимост, взаимно допълване между моделите в гамата), страст (много характерна черта за френската и въобще за латинските култури) и емоция. Последното е в основата на новия дизайнерски подход, който предприема ван ден Акер и екипите му. Въпросната стратегия носи заглавие "Life Cycle Strategy" (стратегия на жизнения цикъл) и рефлектира на човешкия жизнен цикъл, на който съпоставя разнообразието в гамата от модели на Renault. Стратегията може да се илюстрира във формата на цвят с шест венчелистчета, олицетворяващи шест стадия, през които човек преминава през живота си, и към всеки от които е насочен конкретен автомобил (или автомобили) от гамата на Рено. Тези шест стадия са - влюбване, изследване, семейство, работа, игра и придобиване на мъдрост в точно тази последователност. Ето и по-подробно защо точно по този начин, както и няколко илюстрации на концепцията на ван ден Акер.

Изображение

    Любов - животът се ражда в резултат на любовта, тя е основополагащото начало и я символизира прототипът DeZir.

    Изследване - вторият етап, през който с партньора ти започвате да изследвате света наоколо, за което е перфектен кросоувъра Captur.

    Семейство - след като си се нагледал на свят, идва време, когато трябва да слезеш на земята и да създадеш стабилна основа за бъдещото поколение - да създадеш семейство, а това върви и със съответните последици - необходимост от семеен автомобил или миниван, олицетворявани от концепта R-Space.

    Работа - извършването на професионална дейност е неизменен път към успеха на всеки, където се появява и лекотоварния прототип Frendzy.

    Игра - това са хубавите моменти и забавленията, които съпътстват живота, за които перфектите автомобили са прототипите близнаци Twin'Z и Twin'Run.

    Мъдрост - в някакъв момент, след като човек вече е улегнал, той търси уединение и спокойствие, за да се наслади по-пълноценно на живота. Тук се появява концепта Initiale Paris, олицетворяващ едновременно индивидуалността и удоволствието и високите технологии, които доставя един премиум автомобил.

За избора на цвят за всеки от тези стадии и съответно цвета на прототипа от този стадий, може да се направи аналог и с цветовете на дъгата с един по-малко (тъй като в нея присъстват два нюанса на синия цвят). Техните символни значения общо взето се припокриват с ценностите, които от Рено искат да вдъхнат на клиентите си чрез всяка от фазите на жизнения цикъл (за справка червеното олицетворява страст, първичност, ентусиазъм; оранжевото - динамичност, креативност, усещане за контрол; жълтото - цветът на Слънцето, символизира подреденост и целомъдрие; зеленото - плодородие, растеж и баланс; синьото - цветът на небето и морето, подтиква към мисъл за необятното; виолетовото - извисеност, душевен покой, подтиква към развитие на въображението).

Изображение

След 2013 г. тази стратегия продължава да търпи развитие, като по-новите концепткари на Renault също могат да се класифицират в някоя от тези шест условни категории, например Trezor от 2016 г- се явява като продължение на концепцията за DeZir и съответно също попада в стадия "любов".

Сетът се състои от шест прототипа, представяни пред публиката между 2010 и 2013 г., четири смолни и два метални, производителите са Norev / Provence Moulage и Spark и ще представям по-подробно всеки от тях през тази и другата седмица.

Малко са издаваните сетове в 1:43 с 5 и повече модели в една кутия, аз се сещам за няколко сета с по 5 Мерцедеса, няколко сета на Cararama, един сет на Corgi от филма "The Italian Job", най-вероятно има и други от по-стари производства, но само още един сет по-ново производство с 6 Ситроена на Norev, с които Себастиан Льоб печели първите 6 от 9-те си последователни титли във WRC. Виждал съм и още един сет с 6 модела от само един автомобил - Renault 25 на Solido, доста старо и рядко издание с ликовете на петима от кандидатите за френски президент през 1988 г. върху тавана на автомобилите.

Размерът на кутията я прави по-трудна за съхранение (единият габарит и около 60 см), а тъй като няма дисплей кейс, а е от типа gift box, участта и е да стои затворена през по-голямата част от времето. Но пък отвори ли се, гледката е меко казано атрактивна, на мен лично ми разтапя душата. Особено червеният DeZir, който ще представям пръв от шестте, за мен е страшно красив автомобил от фирма, която има зад гърба си голям опит в странния дизайн. По-късно ще пиша повече за самия автомобил. Сега няколко бързи кадъра.

Изображение
Изображение
Изображение

Преди години, когато излезе този сет в lifestyle-каталозите на Рено, като проверявах цената по каталожен номер, ми излизаше около 360 лева, която си беше съвсем нормална, дори доста изгодна и вероятно ако не беше съвпаднало с периода, през който не се интересувах толкова от хобито, щях да си го намеря тогава още. Но пък всяко зло за добро, сега се продава значително по-евтино, два пъти, че и повече, но и тиражът от 1500 е доста голям, рядко такива специални изпълнения превишават 1000 бройки.
Последна промяна TDI Power на 19 Ное 2019, 23:40, променена общо 6 пъти
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2171
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault - The Life Cycle CIrcle

Мнениеот taiko » 19 Ное 2019, 10:46

Прекрасен сет.
Аз също съм фен на рената.
Наскоро добавих едно моделче, което дълго време оставях настрани.
Последна промяна taiko на 20 Ное 2019, 09:05, променена общо 1 път
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Renault - The Life Cycle Circle

Мнениеот emovalkov95 » 19 Ное 2019, 22:27

Прекрасен комплект и много интересно представяне! :clap:
Аватар
emovalkov95
 
Мнения: 3006
Регистриран на: 16 Фев 2008, 15:18
Местоположение: София
Колекционирам: Mercedes 1:18, разни 1:43

Re: Renault - The Life Cycle Circle

Мнениеот Тихомир » 20 Ное 2019, 10:42

От представените само Renault DeZir ми допада, по-спортна натура съм. Дилърските модели на Рено са хубави, имал съм няколко, особено с тези кутии, много стилно. Проблем е като искаш да ги гледаш. Доста място заемат. Новият дизайнерски език на марката е много агресивен, имал съм възможност да покарам Каптур, Меган и Талисман от новите. Наблъскан Талисман до горе с екстри е наистина впечатляващ, особено задните завиващи колела. Опитват се от Рено, обаче на Меганът, който пробвах му изгърмя навигацията плюс климатика след месец каране. Отделно тропаше отзад като стара кола... мисълта ми е само с дизайн не става.Много щях да съм ядосан ако купя нова кола и ми се случат такива неща.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Renault DeZir

Мнениеот TDI Power » 03 Дек 2019, 16:39

Renault DeZir е концептуален автомобил, представен за пръв път на автомобилния салон в Париж през есента на 2010 г. Името на колата произлиза от френската дума за желание - "desir" - и се произнася по същия начин. Целта на автомобила е именно да предизвика желание като цветовото решение на автомобила неслучайно е червен екстериор и бял интериор. Главното "Z" в името е маркетингов прийом, с който се цели да се подскаже, че колата е от тип Z.E. (Zero Emissions), или иначе казано, задвижвана от електромотор, монтиран в средната част на автомобила, който от своя страна е зареждан от литиево-йонна батерия. Тя е монтирана зад седалките и след едно пълно зареждане автомобилът може да измине до 160 км (100 мили). Мощността е 150 к.с., а максималният въртящ момент - 225 нютонметра, които според Рено ускоряват колата от място до 100 км/ч за 5 секунди, а с копче на волана може да се регулира използването на системата за възстановяване на кинетичната енергия (KERS).

Макар и това да не са показатели на суперавтомобил, колата действително притежава външния вид на такъв. Каросерията е изработена от кевлар и автомобилът тежи само 830 килограма. За съпоставка Mazda MX-5 от същите години тежи около 300 кг повече, но това е лесно обяснимо, тъй като на DeZir му липсват въздушни възглавници и други най-различни атрибути, присъщи на един сериен автомобил. Шумоизолацията също е пренебрегната и при движение в купето е доста шумно, а повечето от уредите по таблото и конзолата не функционират. Вратите се отварят нагоре, но докато пантите на вратата от страната на шофьорското място са разположени отпред, тези на дясната врата са отзад.

Целта на този прототип е да зададе тон на новия дизайнерски стил, който налага след пристигането си през 2009 г. новият шеф-дизайнер на Рено Лорeнс ван ден Акер. Например голямата ромбовидна емблема в центъра на фасона, обградена с тъмен фон, е характерна за всички следващи серийни модели на Рено. Дизайнът на концeпта Alpine A110-50 от 2012 г. също е силно повлиян от този на DeZir, но всъщност, дори и да е странно, DeZir полага началото на четвъртото поколение на Clio. Моделчето на точно това Clio го имам в същия цвят. Тук е ревюто. А конкретно за DeZir - моделът е на Norev, или по-скоро на Provence Moulage, които правят смолните им модели, откакто са купени от тях през 2007 г. (иначе на дъното си е изписано единствено Norev). Фирмата си е доста по-стара и е правела ръчно изработени смолни китове за сглобяване. Много фин модел, забележки нямам, мога само да го препоръчам, без значение дали в този сет или като модел в отделна кутия. Определено е най-запомнящият се от шестте.

Останах и с неприятно впечатление, обаче, тъй като винтовете, които държат модела към картона, към който са фиксирани и останалите 5 прототипа, бяха различни от тези на останалите модели, а предният беше и развален, може би някой от modelissimo си е играл да го развърта доста време и в резултат на това не можеше да се развие нито с кръстачка, нито с плоска отверка, та се наложи да въртя модела около винта, докато го развия. Ако си го купиш от човек, да, и аз съм прецаквал винт по такъв начин, ама за чисто нов модел ми е странно да виждам подобни неща.

Първо малко снимки на истинската кола, тъй като от интериора нищо не може да се види при миниатюрата.

Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

Renault DeZir Concept Car (2010) - Norev/Provence Moulage

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2171
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault DeZir

Мнениеот Тихомир » 03 Дек 2019, 17:13

От целия сет, този най-много ми харесва. Красив концепт. Provence Moulage имат и модели от бял метал. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Renault DeZir

Мнениеот zlatkoo » 04 Дек 2019, 13:00

Уау, доста интересно представяне, и красиви модели. Браво. Може ли ОЕ номера на сет-а. Може и на л.с.
:cheers:
Нема начин да нема начин.
zlatkoo
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 03 Юли 2014, 14:37
Местоположение: България София
Име: Златко Григоров
Колекционирам: Рена

Re: Renault Captur Concept

Мнениеот TDI Power » 05 Дек 2019, 17:23

Серийното Renault Captur, което е доста популярно в Европа и един от най-продаваните автомобили в класа на малките градски кросоувъри, дебютира през 2013 г. на Женевския автосалон през март. Две години по-рано на същото място от Рено показват прототипа на бъдещия си сериен модел. Концептуалният Captur представлява компактен двуврат купе-SUV с предно предаване, врати тип "пеперуда" и огромни 22-инчови колела. Едновременно с отварянето на вратите се спускат надолу и праговете за стъпване. Любопитни елементи по екстериора на колата са шарките по страничната част на гумите, които изкуствено продължават спиците на джантите и създават усещане за още по-големи джанти. Протекторът на гумите съшо има интересен дизайн на каналите. С пускането на мигачите настъпва зрелище, тъй като са динамични и LED-свектлини има поставени във всяка от дъгообразните фуги нв предните и задните калници.

Дизайнерът на автомобила Хулио Лосано (който работи в Renault до 2012 г., след което сменя концерна и първо е в SEAT, а после и в Audi) казва, че първообразът на този прототип е бил спринтьор, клекнал на старта с изпънати мускули в очакване да гръмне пистолетът. Точно тези изпънати мускули и сухожилия пресъздава плетеницата от въжета в интериора, които намират място в седалките, в багажника и в дашборда, който е и прозрачен. Покривът може да бъде свален, а в багажника човек може да се излегне като в хамак.

В техническо отношение колата използва платформата на Nissan Juke. За задвижването се грижи 1,6-литров Energy dCi 160 дизелов двигател с два турбокомпресора с мощност от 160 конски сили и максимален въртящ момент 380 Нм. Спринтът 0-100 км/ч става за 8 секунди, а максималната скорост е 211 км/ч. Трансмисията е автоматична с двоен съединител, която при Рено носи означението EDC (Efficient Dual Clutch).

Моделчето е от смола и е на Спарк - основно те правят прототипите на Renault след 2010 г. След отваряне и премахване на едни лепенки върху осите стана и подвижен.

Изображение
Изображение

Renault Captur Concept (2011) - Spark

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2171
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Captur Concept

Мнениеот Тихомир » 05 Дек 2019, 18:29

Седалките са интересни на концепта. Каптур съм карал, повдигнато Клио с по-висок разход и горе-долу същото място. Въобще SUV на предно... хич не ми стои. Надявам се тази мода с кросоувърите да приключи скоро.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Renault R-Space Concept

Мнениеот TDI Power » 10 Дек 2019, 13:40

На изложението в Женева през 2011 г. Renault представя още един концепткар освен Captur и това е визията на французите за бъдещ техен миниван, който носи името R-Space. Така или иначе Рено имат дълга история и традиции в минивановете и прототип на такъв автомобил едва ли е някаква изненада. Това обаче съвсем не означава, че Renault R-Space е практичен автомобил. Например липсва задна седалка, а вместо нея пространството е оформено като мозайка, когато кубчетата, обшити с боядисана в различни цветове кожа, са в една равнина, или като блокчета на детски конструктор (поне на мен ми прилича на това), когато кубчетата бъдат раздвижени във вертикала. Та тези кубчета чрез избор на различни настройки могат да създават общо кресло или отделни седалки или дори масичка. Могат и да бъдат махнати, което си е играчка, тъй като моторизираните са 27, а има и още почти толкова, които нямат електромотори. Като цяло идеята на това пространство е да пресъздаде детска площадка, тъй като отзад е мястото на децата, но въпреки това не съм много убеден, че да си играят в колата докато тя е в движение е оптимална идея... Но пък и видимостта през прозорците на задните врати е много ограничена, а и децата, особено ако са малки или просто ниски на ръст, няма и как да се възползват от нея :?

Предните "родителски" седалки са оформени също по интересен начин, като седалката на водача прегръща пасажерската седалка до нея, както мъжът прегръща жената зад гърба. Между прeдните и задните врати пък няма средна колона, а вратите се отварят една срещу друга.

Колата е дълга 4,25 м, с което по-скоро изглежда като наследник на Modus, но всъщност дизайнът намира отражение при Scenic четвърто поколение (от 2016 г. до сега). Цветът на колата, макар и да изглежда като оранжево, всъщност е медено жълт, който, както казват от Рено, символизира неделната закуска, на която всички членове на семейството са заедно на масата.

За задвижването се грижи 0,9-литров трицилиндров бензинов двигател с директно впръскване и турбо, който разполага със 110 к.с., изразходва 3,7 литра на 100 км и отделя 95 г/км въглеродни емисии. Скоростната кутия е роботизирана с два съединителя, а максималната скорост, която може да развие R-Space, е 200 км/ч.

В това видео може да се види и автомобилът в действие, както и да се чуят главните действащи лица, които стоят зад проекта. Подобни видеа има и за останалите прототипи, но забравих да ги добавя като ги представях.

Изображение
ИзображениеИзображение

Моделчето отново е на Спарк, много фино и красиво, но гумите идват по-дебели от нужното. Поне на мен това не ми разваля доброто впечатление. Боята, както и предходните 2 модела, които показах, е перфектна и отлично пресъздава истинската. Имам забележки и по стоповете, където е можело да се справят по-добре.

Renault R-Space Concept (2011) - Spark

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна TDI Power на 10 Дек 2019, 23:21, променена общо 1 път
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2171
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault R-Space Concept

Мнениеот Тихомир » 10 Дек 2019, 14:48

Идеята за задното пространство е много интересна и необичайна. Боята е перфектна ма модела!
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron