Mercedes 300SL "Gullwing"

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Renault Megane Trophy

Мнениеот TDI Power » 25 Яну 2020, 00:58

Следващото Рено вече съм го представял в цивилна версия, макар и отдавна. Това тук обаче е състезателен автомобил от сериите Eurocup Renault Mégane Trophy, годината е 2005, а пилотът Simon Abadie в момента е шеф на отбора, за който се е състезавал тогава - Tech 1 Racing. Завършва сезона на 10-то място в класирането, след като в 14 състезания записва 1 победа и актив от общо 41 точки. Tech 1 Racing успява да стане шампион при отборите през следващите 3 години.

Двигателят, монтиран в колата, е V4Y, за който по-рано в постовете, когато представях прототипа Twin'Run, вече писах, че е ребрандиран V6 двигател на Nissan с обез 3,5 л и поставен надлъжно зад кокпита на автомобила. Мощността е 330 к.с. при 7000 об/мин.

Tech 1 Racing RenaultSport Mégane Trophy, S. Abadie (2005) - Norev

Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Megane Trophy

Мнениеот Тихомир » 25 Яну 2020, 14:41

Този V6, не е ли същия като при GT-R? Или бъркам? При Рено-Нисан мазалото с платформите е голямо.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6245
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Renault Megane Trophy

Мнениеот TDI Power » 25 Яну 2020, 19:51

Същия е като в 350Z и Murano, ама по-изстискан от тях. На GT-R 3,8-литровият битурбо е разработен на основата на атмосферния V6, т.е. има общи черти, но не е същият мотор.
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Megane II

Мнениеот TDI Power » 29 Яну 2020, 16:10

От това поколение Меган имам доста бройки, така че ето още една. Моделчето с 5 врати се прави от Solido и качеството не е лошо, отстъпва леко на модела на Norev, но пък той е само като триврата версия (Coupé). Комбито на този Меган пък е на Eligor, а купе-кабриолетът и седанът са пак на Norev. Освен на Solido, Меган II 5 вр. съм срещал и като Eligor в дилърската кутия с огледалцето, но според мен моделът е същият като на Solido. Единствено разликите са в по-добрите стопове и надпис 2.0 16V на плочката в началото на страничната пластмасова лайстна при Eligor. Изобщо, объркана работа, един модел, 4-5 производителя, издаващи различни версии на колата.

А, забравих да допълня, че R.S. версията се прави от Universal Hobbies, а отскоро и от Norev, но има доста стари модели на UH, и в частност Рена, които в момента се брандират на дъната и по кутиите като Norev. По-нататък ще пиша повече за тази тема.

Renault Mégane II Coupé (2002)

Моделчето го имам от 5-6 години, Стефчо (commodore) ми го даде на символична цена, т.е. същият модел е показван вече тук, но дефектът с леко огънатото предно стъкло откъм тавана явно датира от преди това, вероятно някакво температурно изкривяване се е получило и малко разваля гледката отпред.

Renault Mégane II 5 porte (Phase I, 2002-2006) - Solido

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Megane II Phase II (Facelift)

Мнениеот TDI Power » 02 Фев 2020, 20:48

За пръв път пазарувах модел от китайския сайт АлиЕкспрес, като цяло там има предимно играчки, добрите хоби модели на автомобили не са много и са едни и същи, но някои падат на добри пари, този Меган беше някъде около 13 лева, но пък чаках 2 месеца да дойде.

През последните две години от живота си това поколение се произвежда с леко променен фасон, една идея по-намръщен от първата фаза на модела. Миниатюрата на Eligor е идентична като изработка с червения Меган.

Renault Mégane II 5 porte (Phase II, 2006-2008) - Eligor

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Последна промяна TDI Power на 04 Фев 2020, 10:37, променена общо 1 път
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Megane II Phase II (Facelift)

Мнениеот taiko » 03 Фев 2020, 20:26

Замалко щерката да се сдобие с такова Рено...ама в крайна сметка избрахме Голф. Готини моделчета. :clap:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7263
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Renault Megane II Phase II (Facelift)

Мнениеот rvalev » 04 Фев 2020, 01:26

Готини модели на Меган, но и до ден днеш хечбека не мога да го възприема с тази авангардна задница. Виж за седана друго мога да кажа. Изключително стилна каросерия, особено за годината си на производство. Комбито също ми допада.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Renault Megane II R.S.

Мнениеот TDI Power » 04 Фев 2020, 11:36

Знам, че стана досадно с тези Мегани, но този е последният, който имам ... от това поколение. R.S-версията се произвежда от 2004 до 2005 г., след което отново от 2006 до 2008 г. след фейслифта. Има триврати (купе) и петврати хечбек версии. За задвижване на най-мощния шосеен Меган се използва редови четирицилиндров двигател с обозначение F4Rt, който е с работен обем 1998 куб.см и мощност 224 к.с. През годините на производство се появяват и различни лимитирани версии на спортния модел като Mégane RenaultSport 225 Cup, Mégane RenaultSport 230 Renault F1 Team R26, Mégane RenaultSport 230 Renault F1 Team R26.R. От 2007 г. след фейслифта се произвежда и дизелова модификация Mégane RenaultSport dCi 175 с 2-литров мотор и 173 к.с. Външно дизеловата версия не може да бъде различена от бензиновата.

Цветът е разкошен, точно той най-вече ме убеди да взема моделчето. Norev го произвеждат от 2016 г. Според мен са ползвали калъпа на Universal Hobbies, които са изкарвали R.S. в различни цветове. Единствено антената е по-дълга. Така или иначе UH отдавна не вадят нищо в 1:43 и се пренасочиха към строителна и селскостопанска техника. Захващането на модела за поставката с един винт също е типично за UH, Norev обикновено хващат моделите си с два.


Renault Mégane II Coupé RenaultSport 225 2.0 Turbo 16V (2004-2005) - Norev

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Megane II R.S.

Мнениеот taiko » 04 Фев 2020, 16:34

Добро е, даже повече ме кефи от четиривратката.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7263
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Renault Megane II R.S.

Мнениеот rvalev » 04 Фев 2020, 22:38

RenaultSport си е друга бира. Ама вярно антената е голяма. :rocknroll:
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Renault VelSatis Ph.II

Мнениеот TDI Power » 11 Фев 2020, 18:33

Сега един голям Меган. През 2001 г. Рено представя наследника на луксозния си модел Safrane, а името на новия модел произлиза от две думи - Velocite и Satisfaction, означаващи съответно бързина и удовлетворение. Замисълът на колата е да се бори с конформизма на потребителите на престижни седани, избиращи най-често някоя от германските марки. Vel Satis трудно печели симпатии заради дизайна си на голям хечбек, продажбите куцат през целия период на производство, цената е по-висока, отколкото клиентите са склонни да платят за автомобил с марката Рено, техниката не е достатъчно надеждна, като цяло повечето конкуренти, дори и френските такива в лицето на Peugeot 607 и Citroen C6, се ползват с по-добро име от Реното. Бързата обезценка пък създава проблеми на тези, които са си го купили, днес Vel Satis се намират доста евтино, но търсене продължава почти да няма.

Рено успяват да натъпчат в лимузината си общо взето всички екстри, които предлагат, една дузина системи за сигурност и електронни помощници, в краштестовете Vel Satis също се представя много убедително, както и останалите модели на марката от това време. Возията е добра, място има в изобилие и шумоизолацията е на отлично ниво. Автомобилът е обаче доста тромав, повечето двигатели ускоряват колата до 100 км/ч за поне 10 секунди, единствено лакомият 3,5-литров V6 бензинов мотор на Нисан създава някакво усещане за бърз автомобил, както предполага името на колата.

След фейслифта от 2005 г. няма огромни разлики спрямо първата фаза. Добавени са нови дизелови двигатели с обем 2 литра, четирицилиндровият бензинов двигател и трилитровият дизел са ревизирани и предлагат по-висока мощност. Фаровете и стоповете са леко ревизирани. Решетките от двете страни на емблемата на предния капак вече са с хоризонтални, вместо с вертикални ребра. На мен лично повече ми харесва с вертикално оребрените решетки до 2005 г.

От личния ми опит само като пътник в такова Рено, мога да кажа, че е много приятно място, в което да се намираш. Наистина дашбордът е странен, изисква свикване, вътре в купето материалите не са на топ ниво, има скърцания, но вътре определено е доста тихо. Самата кола никога не съм я смятал за грозна, макар че преобладаващите мнения и на журналисти, и на критици, и на почти всеки случаен човек, са такива. Винаги се радвам като видя някъде Vel Satis, създава малко цвят сред сивата сбирщина от 5-ици, А6-ици и Е-класи.

Моделът на Norev е много масивен и тежък, дъното е метално, надписите отстрани с инициалите на двигателя си ги има, няма фотоец, но той не е и типичен за този производител. 3.5 V6 моторът върви единствено в комбинация с най-високото ниво на оборудване Initiale.

Renault Vel Satis Phase II 3.5 V6 Initiale (facelift; 2005-2009) - Norev

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Renault Vel Satis Ph.II

Мнениеот Тихомир » 11 Фев 2020, 18:56

Бях чел някъде старо сравнение между това Рено и Е-класа w211 E350, всички точки бяха в полза Реното. Е, пазарът е цар, при 1.5 милиона продадени Е-класи, срещу 62 хиляди Вел Сатиса...ясно е какво предпочитат хората. На мен колата ми е доста несъразмерна и висока, следоватолно бих казал грозновата. Станното понякога е красиво, но не и тук. Същото мнение имам и за Авантайм. Имали сме Рено Лагуна от тези години, която е на същата платформа. Много екстри, добра возия, но супер трошлив автомобил. Постоянно имаше някакъв проблем. Това беше колата, която ме октаза от френското автомобилостроене. :twisted:
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6245
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Renault Vel Satis Ph.II

Мнениеот zlatkoo » 12 Фев 2020, 10:48

Определено ме впечатли с този модел. :clap:
Колкото до колата, ами да провокативна е.
Нема начин да нема начин.
zlatkoo
 
Мнения: 1120
Регистриран на: 03 Юли 2014, 14:37
Местоположение: България София
Име: Златко Григоров
Колекционирам: Рена

Re: Renault Vel Satis Ph.II

Мнениеот bimbarabumbara » 12 Фев 2020, 23:21

Зачетох се в темата и реших да драсна. Не знам защо само някакви антични модели ми попадат на мене, тези тук са доста добре запазени, а и по-детайлни, дори имайки предвид по-конвенционалното приложение на прототипите им. Аз лично съм имал жестоки офроуд неща, които са и най-добре оборудвани от всички модели и най-прецизни като изработка, но все пак преди 20 и повече години са произвеждани, нормално.
bimbarabumbara
 
Мнения: 2
Регистриран на: 10 Юли 2019, 20:17

Re: Renault Vel Satis Ph.II

Мнениеот TheDevilTwin » 13 Фев 2020, 10:29

Този дизайн не остаря добре - също както аналогичните Меган и Лагуна. От този период единствено Клио и Авантайм ми допадат.
Определено бих предпочел 607 или С6.
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5748
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта