Aston Martin DB7 Vantage Volante (1999)

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Mercedes CLK-GTR AMG Street Version

Мнениеот TDI Power » 06 Окт 2020, 09:51

TheDevilTwin написа:
TDI Power написа:... колегата martinis го пусна ...


Всъщност колегата е stoicho110


Да, така е, моля да ме прощават и двамата колеги, от недоглеждане съм объркал и благодаря за поправката.
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Mercedes CLK-GTR AMG Street Version

Мнениеот Тихомир » 06 Окт 2020, 14:50

Прекрасно представяне, дори не знаех че има две сходни версии през тези години. От 2021 на Льо Ман ще се състезават подобен тип автомобили. Прототипите са брутални, обаче този вид състезателни автомобили, приличащи или базирани на шосейни също имат голям брой фенове. Моделът е много приличен. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6279
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

F1: Jordan EJ10 H.H.Frentzen

Мнениеот TDI Power » 16 Окт 2020, 19:14

Връщам се на тема Формула 1, за да пусна още един болид от близкото минало. Радвам се, че успях да се сдобия и с болид на отбора на устатия ирландец Еди Джордан, който е една от най-култовите фигури в падока през 90-те години на минлия век и първата половина на миналото десетилетие, а и след това когато стана телевизионен водещ.

През 90-те години са ползвани различни мотори - Форд, Ямаха, Харт, Пежо, преди през 1998 г. да подпишат с Хонда, с каквито двигатели са и най-големите успехи на отбора. През 1998 г. в отбора идва и Майк Гаскойн, който тлябва да отговаря за дизайна и техническата част на колите. В резултат на добрата работа в отбора е спеелена и първата победа за отбора от Деймън Хил и четвърто място в класирането при конструктоите за 1998 г.

EJ10 e болидът за юбилейния десети сезон на отбора във Формула 1 - 2000 г. Джордан са със самочувствие и по друга причина - сезон 1999 се оказва най-успешният за тях като тогава завършват на трето място при конструкторите и печелят две от общо четирите си победи в историята. Еди Джордан дори пуска енергийна напитка с името "EJ10". Колата обаче не оправдава очакванията и се оказва много трошлива и проблемна като от 17 състезания Хайнц-Харалд Френтцен завършва 6, а Ярно Трули - 9. Френтцен става първи пилот на отбора след отказването на Деймън Хил от Ф1 в края на 1999 г., докато италианецът пристига от Прост. В седата на сезон 2001 германецът е освободен заради разногласия с Еди Джордан.

След нкяолко не особено успешни сезона, в които отборът се разхожда из дъното на клакирането, в началото на 2005 г. Jordan Grand Prix е продаден на Midland Group, името е запазено само за сезон 2005.

Моделът е на ХотУилс, на нивото на Миничампс е като детайл - доста е приятен. Имат го издаван и в 1:18.

Benson & Hedges Jordan EJ10 #5 Heinz-Harald Frentzen (2000) - Mattel HotWheels

Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: F1: Jordan EJ10 H.H.Frentzen (2010)

Мнениеот Тихомир » 17 Окт 2020, 08:45

Моделът е хубав. Да се опиташ да му оправиш антената отпред, че леко се е наклонила. Еди Джордън е голям образ безспорно. :shake:
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6279
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Jaguar F-Type R Coupe (2014)

Мнениеот TDI Power » 17 Окт 2020, 23:24

Пак ще си започна с английски коли и първо още няколко Ягуара, после ще има пак Астъни. Няма да се спирам много подробно на представянето на Jaguar F-Type, моделчето е доста базово, не ме интересува, че е играчка, харесва ми, според мен си заслужава парите. След представянето си през 2013 г. колата веднага хвана погледите с добрия си стайлинг. Най-напред излезе като кабриолет, купето се появи няколко месеца след това, миналата година двете версии бяха обновени в стила на другите модели от гамата на британската марка. За мен старият F-Type е твърдо по-добре изглеждащият. За задвижване се използват 3-литров V6 и 5-литров V8, и двата със суперчарджъри и различни нива на мощност. По-късно беше добавен и 2-литров 4-цилиндровq, който макар че не е слаб, не подхожда особено много на колата

Това е може би най-евтиното моделче, което може да се намери на колата в 1:43, мисля, че още ги продават за по 5 лева в Джъмбо. По принцип дори тези модели на Welly, които се водят официално в 1:43, не са всички в точен мащаб, а са като Бураго - по-едрогабаритните коли, които не се побират в кутията, се правят в по-дребен мащаб. Този обаче е окей, мерил съм го. Всъщност моделът не е лош, ако не бяха огледалата част от отливката, лесно би могъл да мине и за журналка (конкретно по този съм пипал и аз, най-вече по джантите и ауспуховите накрайници). Нарочно не съм бързал да си взимам по-добър модел, защото предполагам, че ще имам достатъчно шансове за това. Колата е доста популярна и не вярвам да спрат да я издават различни производители. Към момента моделите на PremiumX и Ixo най-много ме привличат като цена-качество и вероятно ще се спра на такъв. Този ще видим дали ще го оставя.

Този модел представлява най-мощният вариант от предлагалите се през първта година на производство - F-Type R Coupe с V8 двигател и 495 к.с., поне така предполагам, защото в 1:24 моделът им пресъздава същата версия.

Jaguar F-Type R Coupé (pre-facelift; presentation 2013, production 2014-2019) - Welly

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Jaguar F-Type R Coupe (2014)

Мнениеот Тихомир » 18 Окт 2020, 13:20

Изненадан съм, че за тези пари получаваш точен мащаб. Защото Уели имат една серия в “кривите” 1:32 - 1:38 мащаби. Колата е красива, моделът на Иксо/Премиум Х беше на много добра промоция, можеш лесно да го добавиш ако решиш.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6279
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Jaguar XKR-S Coupe (2011)

Мнениеот TDI Power » 18 Окт 2020, 20:14

Тихомир написа:Изненадан съм, че за тези пари получаваш точен мащаб. Защото Уели имат една серия в “кривите” 1:32 - 1:38 мащаби. Колата е красива, моделът на Иксо/Премиум Х беше на много добра промоция, можеш лесно да го добавиш ако решиш.


Уели имат немалко издания в точен 1:43, повечето не са нови издания и мисля, че никога не са били пускани тук по магазините. Като детайл са с качеството на Карарама или малко по-добри и ги опаковат в дисплей кейсове. Нямам предвид разни Поршета и Паганита, които могат да се намерят лесно в онлайн магазините. Сега веднага се сещам за BMW X3 първа генерация и Alfa Romeo 147 facelift 2005, която имам. Алтернативите им от Киошо и съответно Миничампс отдавна са станали редки и в случаите, когато се появят в ибей, цените им са надути. Моделите на Уели за съжаление също изпадат рядко. Х-тройката ако не ме лъже паметта я имаше представяна в темата на Доктора.

Този Ягуар, който представих, както и този, който в момента показвам, са от най-нискатата им серия и макар да пише 1:43 на кутиите, много от моделите малеят и са примерно 1:45 или 1:46 - иначе не се побират в малките кутии. Ето една снимка, на която трябва да се гадае кой модел е в точен 1:43. Срещал съм може би 12-13 различни модела от тази серия по магазините, но като цяло се продават на малко места, не навсякъде като тези в кофти мащабите. Тях ги оставяме настрана.

Ето един от моделите им, които се водят 1:43, но в действителност са по-малки. Този XK е дълъг около 4,80 метра, но моделчето е дори малко по-късо от F-тайпа. Иначе това е версията XKR-S с 550 к.с., пусната през 2011 г. след фейслифта на XK. Все пак реших да го покажа в темата. Моделът на Иксо не е скъп, за F-Type не знам, но този със сигурност ще си го взема скоро. Самата кола ми харесва доста повече от XK от средата на 90-те. Тази генерация на XK между другото се прави и от Иксо, и от Миничампс, и от Норев. Според мен няма кой знае какво значение кой ще се избере, и трите изглеждат добре.

Jaguar XKR-S Coupé (X150 facelift; 2011-2014) - Welly (1:45-1:46)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Jaguar XKR-S Coupe (2011)

Мнениеот Тихомир » 19 Окт 2020, 12:00

Не трябва да забравяме какъв е таргета на тази серия и другата в плаващия мащаб. Предвидени са за играчки, не толкова като колекционерски модели. По-скоро могат да "захлебят" бъдещи колекционери с тези модели. Все пак ягуарът не е никак лош, отделни фарове, добри пропорции, достоверни джанти.

Наскоро разглеждах Иксото в друг форум, безспорно добър модел, заслужава си ако се изнамери за прилична цена.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6279
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Jaguar XKR-S Coupe (2011)

Мнениеот taiko » 19 Окт 2020, 16:44

Аз имам иксото, смолен модел е - малко кофти, но пък по едно време беше доста намален в СК.
На Уели направо им се чудя- такова мащабно производство имат, да вземат да се съсредоточат на нашия мащаб, вместо да "пуцат" около него. Добре докарват 1-24, не са лоши за начесване на крастата, имат попадения и в "мачбокс" мащаба 1-64" +/-. Навремето изкараха няколко читави моделчета- на Пагани и Порше май-бяха... и после затишие.
Вероятно и нашите "бизнесмени" просто не купуват царския мащаб, ама и по световните сайтове - нъцки.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7282
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Jaguar S-Type Police UK (1999)

Мнениеот TDI Power » 19 Окт 2020, 19:52

taiko написа:Аз имам иксото, смолен модел е - малко кофти, но пък по едно време беше доста намален в СК.

Смолно Иксо :-o Знам, че този производител има смоли, но мислех, че всички са Премиум Х, за Иксо за сефте разбирам. Не ми пречи де, стига да е изработен прецизно и да не почне да се разлепя след няколко години, не ме бърка материалът.


Понеже започнах с евтините модели, нарочно ги представям по-набъзо и този е последният от тях засега, от една от сериите с български списания на Амерком. Имам 3-4 полицейски модела от тази журналка. Матрицата на този Джаг е изкопирана Карарама, малко по-груб е моделът от техния, ама става горе-долу. Интересно, че няма емблема отпред, защото Амерком нямат лиценз от Ягуар (както и май от никой друг автомобилен производител), но пък отзад пише "Jaguar" и "S-Type". Докато не си намеря цивилка на Маисто или Карарама, ще го задържа. Има и модел от Нео, който е фейслифта от 2002 г., но той е доста трудно откриваем, разбира се и доста по-скъп.

Колата дебютира за пръв път на същото изложение, на което е представен и Rover 75 в Бирмингам през есента на 1998 г. Колкото и рядко да съм срещал такива по улиците, хващат окото с ретро дизайна си, макар и да не бяха точно красиви. Затова пък бяха доста некачествени и не знам колко време са ги ползвали като полицейски коли в Англия, но сигурно са се видяли в чудо.

Jaguar S-Type Police UK North Yorkshere (1999) - Amercom

Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Jaguar S-Type Police UK (1999)

Мнениеот taiko » 19 Окт 2020, 22:06

Мдам..."Премиум Х" имах в предвид :P :oops: ,ма то се тая.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7282
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Jaguar S-Type Police UK (1999)

Мнениеот emovalkov95 » 20 Окт 2020, 00:25

Може да са простички последните моделчета, но си носят кеф, особено като се пипнат тук-там. Аз от време на време си взимам от малките (1:60), които са баш играчки. Тези обаче направо могат да минат за колекционерски. :)
Моята колекция: 1:18 / 1:43 | Flickr | Подбрани кадри в Pinterest

Събирам снимки на CLS Shooting Brake от родните улици - моля, изпращайте ми на ЛС или в instagram: @cls.shootingbrake

ИзображениеРег. номера за модели
Аватар
emovalkov95
 
Мнения: 3208
Регистриран на: 16 Фев 2008, 15:18
Местоположение: София

jaguar XJS Convertible 4.0 (1992)

Мнениеот TDI Power » 21 Окт 2020, 19:01

Последният засега Ягуар е модел, правен повече от 20 години без особени съществени външни изменения. XJ-S е трябвало да замени E-Type, но при него осезаемо липсва спортното излъчване, освен това е и доста по-голям и по-тежък автомобил. Макар към края на производството си, колата вече да е морално остаряла, не може да се отрече, че е доста ясно разпознаваем и емблематичен автомобил.

Предстаения модел е третата и последна серия, която се явява фейслифт, продиктуван от промяната на собствеността на британската компания, която от 1990 г. е вече в ръцете на Ford. Ог Форд не желаят веднага да бъде въведен нов модел в гамата на Ягуар, докато се види ще го бъде ли, няма ли да го бъде, макар че по това време XJ-S е вече на 15 години. Факт е, че под шапката на Форд, Ягуар така и не успява да стане печеливша компания, затова е и продадена през 2008 г. на индийския гигант TATA.

Серия 3 се отличава с малко по-плавни и извити форми на страничните прозорци, както и променени стопове. отпред почти нищо не е пипано, освен че мигачите са преместени от другата страна на калника откъм вратата, вместо близо до фаровете. Друга промяна е смяната на името от "XJ-S" на "XJS". При двигателите на разположение са редови 6-цилиндров с работен обем 4 литра, въведен в експлоатация именно с този фейслифт, както и традиционния V12, отначало с обем 5,3, впоследствие и 6 литра. V12-ките имат такъв инициал отзад до името на модела.

Моделът на ДетайлКарс не е чак толкова детайлен, както би си помислил човек ако съди само по името на фирмата. Освен това и дойде развит от поставката, вероятно в следствие на транспорта, ако не е бил добре завит преди това. Чак ми е чудно, че по дисплей кейса и по боята на модела нямаше никакви щети. Все пак е радващо, че се отварят вратите (както и при повечето им модели), за съжаление предна лява не се затваря плътно. Разглобявал съм модела, но не успях да открия къде точно опира. Плътното затаряне на вратите е традиционен проблем при ДетайлКарс и бих предпочел да не се отваря изцяло, вместо да не се затваря добре. Моделите им като нови обикновено имат вътрешен блистер, който държи вратите в отворено положение, този Ягуар също е имал някога такъв - за мен е лошо решение, защото може да разчекне вратите и да изкриви пантите.

Моделът няма аналог в 1:43. DatailCars правят и купето Серия 3, както и купе XJR-S, което откъм изработка е най-зле. Всички други модели на XJ-S, които са ми известни, са на първа или втора серия.

Jaguar XJS Convertible 4.0 (Series III V12 - 1991-1996; SIII 4.0 - 1992-1996) - DetailCars

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Jaguar XJS Convertible 4.0 (1992)

Мнениеот taiko » 23 Окт 2020, 08:04

Един от най-любимите ми джагове. Голяма манящина е. И моделчето ми харесва :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7282
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Aston Martin DB7 Vantage Volante (1999)

Мнениеот TDI Power » 23 Окт 2020, 20:12

Както бях отбелязвал преди, шасито на Jaguar XJS намира приложние и в Aston Martin DB7 и по този случай наред е следващият ми DB7, този път във версия кабриолет. Отново е пресъздаден фейслифтът на колата от 1999 г., при който 6-цилиндровият двигател е заменен от 5,9-литров V12. Малко по-назад в темата съм пускал две купета DB7 Vantage и DB7 Zagato.

Моделът на Витес е чудесен, далеч по-добър от евтиния модел, издаван като Шуко Джуниър и Едисон, може и като журналка да е издаван, не съм се интересувал. Има го още с покрив и в още няколко цвята, но този ми е любимият, а освен това другите ми 2 DB7 са в същото зелено. Ще бъде прибавен и DB7 GT пак от Витес, там обаче цветът няма да е зелен, защото не е издаван в такъв, има червен, син и черен металик, като ще се опитам моят да е в чевено.


Aston Martin DB7 Vantage Volante (X100 facelift; 1999-2004) - SunStar Vitesse

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
Последна промяна TDI Power на 23 Окт 2020, 20:47, променена общо 1 път
Аватар
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 2352
Регистриран на: 21 Фев 2009, 16:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта