От вчера си имам и един доста интересен луксозен модел Рено. Reinastella 1:43 на Солидо.
Reinastella беше с дължина 5,3 метра (17 фута) и ширина 2 метра (шест фута) най-голямата кола, произвеждана някога от Renault при пазарния си дебют. Той тежеше около 2,5 тона и беше първото Renault, оборудвано със 7,1-литров, 8-цилиндров двигател, осигуряващ максимална скорост от 140 км/ч (87 мили в час). Това беше и първото Renault, чийто радиатор е поставен пред двигателя, водещо пътя за всички бъдещи Renaults.
Капакът на Reinastella е по-дълъг от този на по-късните Nervastella и Vivastella, но подобно на тези по-късни модели Reinastella се предлага в различни версии: затворен седан, berline и градски автомобил. Производството на каросерии беше от водещи френски каросерии, показващи луксозните елементи от златната ера на класическата каросерия. Тези модели се произвеждат до 1931 г.
През 1933 г. е представено купе Reinasport. Това беше по-лек и по-икономичен автомобил, проектиран да се конкурира с британските и американските модели в трудната икономическа среда на Голямата депресия.
По онова време Reinastella имаше същия лукс и привилегия във франкофонския свят, както Rolls-Royce във Великобритания и Америка. В резултат на това понякога може да се появи в съвременните популярни медии като символ на богатство. Например, той се появява в поредицата „Приключенията на Тинтин“ от белгийските комикси „Синият лотос“ (1936) и „Ракът със златните нокти“ (1941). (Изображенията може да са на Vivastella в конфигурация на такси.)
Високият дял на алуминий, използван в строителството, направи всички Stella желани за рециклиране по време на Втората световна война. Произведени са само няколкостотин екземпляра от превозното средство и повечето от оцелелите са в музейни колекции.