Re: 1:43 RALLYS # Lancia Aurelia B20 GT (1954) N 69

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: 1:43 RALLYS # Lancia Aurelia B20 GT (1954) N 69

Мнениеот martinis » 08 Дек 2012, 02:22

От доста време разглеждам рали-колекциите тук и ... заразата не ме подмина. :) Зарибих се от тия "шарени колички" безвъзвратно. Привлича ме това, че зад всеки един модел има конкренти хора - лица, съдби. това прави различни на пръв поглед едни и същи модели. Като добавим и рекламите по тях, ... лудницата е пълна. Вярно е, че в тази колекция няма да има Формули, нито лимузини, нито таксита, нито Ламборгинита, Ферарита, но пък ще има повече история, ще има разкази за спортисти и автомобили. Смятам, че това е тръпката която ме накара да започна една такава колекция.

И така...

Съдържание:

1 - Renault 5 Turbo (1984) Tour de France / N 3 J.Ragnotti - P. Thimonier / 1:43 DelPrado
2 - Lancia Delta HF 4WD (1988) Rally de Portugal / N 18 Carlos Bica / Fernando Prata (Por) / 1:43 Altaya/IXO
3 - Porsche 911S (1969) Rallye Monte Carlo / N 31 G.Larrousse - C.Perramond (Fr) / 1:43 Altaya/IXO
4 - Alfa Romeo TZ (1964) Coupe des Alpes / N 83 Jean Rolland (FR) G. Augias (FR) / 1:43 Altaya/IXO

5 - Lancia 037 (1983) Rallye Monte Carlo / N 1 - W. Rohrl - Ch. Geistdorfer (Ger) / 1:43 Altaya/IXO
6 - Fiat 131 Abarth (1979) Rally Catalunya / N 1 - Beny Fernandez - Jose Luis Sala (Esp) / 1:43 IXO/Altaya
7 - Ford Focus WRC (2001) Rally de Portugal / N 24 - Rui Madeira - Fernando Prata (Por) / 1:43 Altaya/IXO
8 - Citroen Xsara WRC (2005) Rally of Turkey / N 2 - C.Sainz - M.Marti (Esp) / 1:43 Vitesse (Limited N 0301 of 2016)
9 - Lancia Delta HF Integrale (1992) Rally Caja Cantabria / N 1 – J.Puras – J.Arrarte (Esp) / 1:43 Altaya/IXO
10 - Ford Sierra RS Cosworth (1987) Rally 1000 Lakes / N 6 - Ari Vatanen (Fin) - Terry Harryman (GB) / 1:43 Altaya
11 - Skoda Fabia S2000 (2009) Rallye Monte Carlo / N 6 - Jan Kopecký (CZ) Petr Stary (CZ) / 1:43 IXO Models
12 - Ferrari 250GT TDF (1958) Tour de France Automobile / N 164 - O. Gendebien – L. Bianchi (Bel) / 1:43 Model Box
13 - Citroen BX 4TC (1986) Rallye Monte Carlo / N 15 - Jean-Claude Andruet - Annick Peuvergne (Fr) / 1:43 Altaya
14 - Mitsubishi Lancer Evo VI (1999) Rallye Monte Carlo / N 1 - Tommi Mäkinen - Risto Mannisenmäki (Fin) / 1:43 Altaya
15 - Mitsubishi Lancer WRC04 (2004) Rallye Monte Carlo / N 9 - Gilles Panizzi - Hervé Panizzi (Fr) / 1:43 Altaya

16 - Alpine A110 1800 (1974) Ronde Cevenole / N 4 - Jacques Henry (Fr) / 1:43 Altaya/IXO
17 - Citroen C2 S1600 (2004) Rally Lyon-Charbonnieres Rhone / N 5 - P.Henry - J.P.Chiaroni (Fr) / 1:43 Solido
18 - Peugeot 307WRC (2006) Rally Argentina / N 25 - Gigi Galli - Giovanni Bernacchini (It) / 1:43 IXO Models
19 - Subaru Impreza S9 WRC03 (2003) Wales Rally of Great Britain / N 8 - T. Makinen - Kaj Lindström (Fin) / 1:43 Vitesse (Limited edition N 0759 of 2664)
20 - Saab 96 V4 (1972) Swedish Rally / N 8 - Stig Blomqvist - Arne Hertz (Swe) / 1:43 Altaya/IXO
21 - Seat Panda Gr.2 (1982) Rally de Talavera / N 17 - C. Sainz - J. Lacalle (Esp) / 1:43 Altaya/IXO (Carlos Sainz Collection)
22 - Alfa Romeo Giulietta Sprint Veloce (1962) Rallye Monte Carlo / N 119 - Borgerhof Mulder – Maasland (NL) / 1:43 Metro
23 - Ford Escort RS 1800 MkII (1975) Lombard RAC Rally / N 1 - Timo Makinen (Fin) - Henry Liddon (GBr) / 1:43 Altaya/IXO
24 - Peugeot 206 WRC (2002) Neste Oil Rally Finland / N 2 - M. Gronholm - T. Rautiainen (Fin) / 1:43 IXO/Altaya (EagleMoss)

25 - Citroen Xsara WRC (2001) Tour de Corse Rally France / N 15 - J.Puras - M.Marti (Esp) / 1:43 Altaya
26 - Seat 1430 1800 (1977) Rallye Monte Carlo / N 24 - S.Servia - J.Sabater (Esp) / 1:43 Altaya
27 - Seat 124 1600 (1972) Criterium Luis de Baviera / N 7 - S.Canellas - D.Feratter (Esp) / 1:43 Altaya

28 - Citroen Saxo VTS S1600 (2002) Rally Catalunya Costa Brava / N 65 - Daniel Sola - Alex Romani (Esp) / 1:43 Altaya
29 - Ford Focus WRC 02 (2002) Rally Acropolis / N 5 - C.McRae - N.Grist (GBr) / 1:43 Minichamps (One of 1200 Limited Edition)
30 - Ford Focus WRC 03 (2003) Rally Argentina / N 4 - M.Martin (Est) - M.Park (GBr) / 1:43 Minichamps (One of 1008 Limited Edition)


*** 2013 ***

31 - Peugeot 307 WRC (2010) Rally Bulgaria / N 41 - F.Touran - G.Zsiros (Hun) / 1:43 Vitesse (N 300 of 541 Limited Edition)
32 - Toyota Corolla WRC (2000) Rally de Portugal / n 25 - Markko Märtin (Est) - Michael Park (Gbr) / 1:43 Skid (N2530 of 3000 Limited Edition)
33 - Alpine A110 1600 (1971) Rallyе Monte Carlo / N 28 - Ove Andersson(Swe) - David Stone(Gbr) / 1:43 Altaya/IXO
34 - Ford Escort 1600TC (1968) Rally Acropolis / N 30 - Roger Clark / Jim Porter (Gbr) / 1:43 Trofeu 1994
35 - Alfa Romeo Giulia T.I. Super (1964) Swedish Rally / N 88 - F.Tecilla - Milior (It) / 1:43 Metro
36 - Subaru Impreza 555 (1995) TAP Rally de Portugal / N 5 - Carlos Sainz (Esp) - Luis Moya (Esp) / 1:43 Altaya/IXO

37 - Lancia Stratos HF (1975) Rallye Monte Carlo / N 14 - S. Munari (It) - M. Mannucci (It) / 1:43 DelPrado
38 - Ford Focus RS WRC 07 (2008) Rallye Monte Carlo / N 14 - Henning Solberg - Cato Mencerud (Nor) / 1:43 Altaya/IXO
39 - Seat Cordoba WRC Evo3 (2001) Rally Catalunya - Costa Brava / N 21 - Salvador Canellas - Alberto Sanchis (Esp) / 1:43 Altaya

40 - Ferrari 250 GT Berlinette (1961) Tour de France / N 151 - Berney / Gretener / 1:43 Jouef Evolution (N 1036)

*** 2014 ***

41 – Volkswagen Race Touareg (2005) Rally Dakar / N 310 Jutta Kleinschmidt - Fabrizia Pons / 1:43 Minichamps (One of 1824 Limited edition)
42 – Fiat Abarth Grande Punto S2000 (2009) Rallye Monte Carlo / N 2 - G.Basso/M.Dotta / 1:43 Altaya/IXO
43 – Toyota Corolla WRC (1999) Rallye Monte Carlo / N 4 - D.Auriol/D.Giraldet / 1:43 Altaya/IXO
44 - Lancia Delta HF Integrale (1992) Rallye Monte Carlo / N 4 - D. Auriol - B. Occelli / 1:43 IXO Models
45 - Lancia Delta HF Integrale (1992) Rallye de Portugal / N 4 - J. Kankkunen - J. Piironen / 1:43 Altaya/IXO

46 - Toyota Corolla WRC (1998) Rally Acropolis / N 35 A.Zivas - S.Fakalis (GR) / 1:43 Corgi
47 - Datsun 240Z (1971) East African Safari rally / N11 E. Herrmann - H. Schuller / 1:43 Altaya

48 - Lancia Fulvia 1,6 HF Coupe (1972) Morocco rally / N1 Simo Lampinen - Sölve Andreasson / 1:43 Altaya IXO
49 - Ford Sierra RS Cosworth (1988) Tour de Corse - N 8 - Auriol - Occelli / 1:43 Altaya IXO
50 - Ford RS200 (1986) Sweden rally / N 8 - K. Grundel - B. Melander / 1:43 Altaya
51 - Subaru Legacy RS (1993) Rally Portugal / N 8 - M. Alen - I. Kivimaki (Fin) / 1:43 HPI Racing


*** 2016 ***

52 – Mercedes Benz 220SE (1960) Monte Carlo Rally / N 128 - W. Schock – R. Moll / 1:43 Altaya IXO
53 - Porsche 911 Carrera RS (1978) Monte Carlo Rally / N 3 J. P. Nicolas - V. Laverne / 1:43 Altaya (IXO)
54 - Audi Quattro A2 (1984) Monte Carlo Rally / N 7 Blomqvist Stig - Cederberg Björn / 1:43 Altaya (IXO)
55 - Lancia Delta S4 (1985) Lombard RAC Rally / N 6 Toivonen Henri – Wilson Neil / 1:43 Altaya (IXO)
56 - Lancia Aurelia B20 GT (1954) Monte Carlo Rally N 69 Louis Chiron - Basadonna Ciro / 1:43 Altaya (IXO)

*** 2017***

57 - BMC Cooper


очаквайте..:

Peugeot 207 S2000 , Mini Cooper , Porsche 911 , Lancia Delta , Mitsubishi Galant

Все модели които чакат своят ред за фотосесия :) :P
Последна промяна martinis на 31 Авг 2017, 03:19, променена общо 90 пъти
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: 1:43 RALLYS # Renault 5 Turbo

Мнениеот martinis » 08 Дек 2012, 02:33

1. Renault 5 Turbo (1984) Tour de France / N 3 J.Ragnotti - P. Thimonier (Fr)
1:43 DelPrado


43 Рали Tour de France 1984
Старт: 24.09.1984 Париж
Финал: 28.09.1984 в Ница
Трасе: Асфалт
Участници: 96 екипа на старта, 55 на финала
Renault 5 Turbo = 1 то място: 6:26.44 N 3 Jean Ragnotti (Fr) Pierre Thimonier (Fr)

Легендарният мъник R5 turbo с 1397 cm3 двигател, благодарение на турбото увеличи силата си до 160 к.с. DIN. През 1981г. в Монте Карло ставаме свидетели как този мъник, с задно задвижване показа мощ и пъргавина, която го изведе на първото място с екипажа на Jean Ragnotti и Jean-Marc Andrie.
Тук е отново същата кола, същият пилот – големият Раньоти, само навигаторът му е друг – Пиер Тимоние. Отново безапелационна победа в 41 вия кръг от европейският рали шампионат на 43 тото издание на автомобилната обиколка на Франция.

Изображение
Изображение

Eто и първите 5-ма финалисти:

1 3 Jean Ragnotti Fra Renault 5 Turbo B 1 6:26.44
Pierre Thimonier Fra Renault Chartres 10/11 1 0.00


2 5 Jean-Claude Andruet Fra Lancia Rally 037 B 2 6:27.05
Annick Peuvergne Fra Total Chardonnet 12 1 0.21

3 1 Guy Fréquelin Fra Opel Manta 400 B 3 6:34.27
'Tilber' Mon Opel Euro Team 12 2 7.43

4 2 Bernard Darniche Fra Audi Quattro A2 B 4 6:35.29
Alain Mahé Fra Yacco 12 3 8.45

5 28 Didier Auriol Fra Renault 5 Turbo B 5 6:48.29
Bernard Occelli Fra 10/11 2 21.45

Тур дьо Франс Automobile се провежда за първи път през 1899 г. при скорост от 30 mph (50 km / h) и бива спечелено от Рене де Knyff с Panhard et Levassor, под организацията на Le Matin и Клуба на автомобилистите във Франция.
От 1953 г. Състезанието има две категории – GT и Touring.
Последното съijepdkre се провеgдd през 1986 година, вече по-известно като Tour Auto, той се възражда през 1992 г. с чисто исторически характер, с конкурс и редовен клас. Форматът е на 5-дневно събитие, с комбиниране на около 2500 км пътища, 4 или 5 верижни състезания. Подобно на миле Миля в Италия, и това историческо рали се равда на изключителна популярност – обикновенно около 300 участници застават на старта в Париж за да финишират на Лазурния бряг пресичайки цяла Франция.

Jean "Jeannot" Ragnotti – големият френски пилот е роден на 29 август 1945 г. в Pernes-les-Fontaines, Vaucluse.
Най-големите му успехи са трите световни титли в WRC шампионата, от които първата и най-значима е на Монте Карло през 1981г. заедно със своя сънародник Жан-Марк Andrié срещу мощта на четирите задвижващи се колела на парвенюто Audi Quattro. През следващите сезони, той отново е с Renault 5 Turbo, стигайки два пъти до победата в Tour de Corse.
През 1990 г. Ragnotti продължава да кара за "Рено", но вече на Maxi Clio с задвижване на предните колела. Eто и по-важните му победи:

Изображение

Monte Carlo 1981 / Renault 5 Turbo
Tour de Corse 1982 / Renault 5 Turbo
Tour de Corse 1985 / Renault 5 Maxi Turbo
Vice-champion de France des Rallyes 1970
Vice-champion d'Europe de Formule Renault 1975
Champion de France de Rallycross 1977
Champion de France des Rallyes 1980
2e Coupe d'Europe de Renault 5 Turbo 1981
Champion de France des Rallyes 1984
Champion de France de Superproduction 1988
Vice-champion de France de Superproduction 1989
Champion de France des Rallyes Groupe N 1990
Champion de France des Rallyes 2 Litres 1991
Champion de France des Rallyes 2 Litres 1992
Vice-champion de France des Rallyes 1992
Champion de France des Rallyes 2 Litres 1993
Vice-champion de France des Rallyes 1993
Champion de France des Rallyes 2 Litres 1994
4e 24 heures du Mans 1978 c Guy Fréquelin / Renault Alpine A442

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

А тук е представен сьщият модел само че от рали Монте Карло от 1981г. Модельт вече е в 1:18 мащаб
http://diecastcarsbg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=12927&start=15#p294958
Последна промяна martinis на 04 Яну 2013, 15:42, променена общо 2 пъти
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: 1:43 RALLYS # Renault 5 Turbo

Мнениеот commodore » 08 Дек 2012, 08:59

Евалла!И колата и пилота са един път! :notworthy: :notworthy: :notworthy:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 8868
Регистриран на: 13 Фев 2008, 17:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: 1:43 RALLYS # Renault 5 Turbo

Мнениеот ms_power » 08 Дек 2012, 09:09

Невероятна резачка! Страхотно начало на колекцията. Нямам търпение да видя какво ще извадиш като следващ модел! :twisted:
Аватар
ms_power
Lamborghini фен
Lamborghini фен
 
Мнения: 4287
Регистриран на: 05 Юли 2008, 10:34
Местоположение: София
Име: Денис
Колекционирам: 1:43

Re: 1:43 RALLYS # Renault 5 Turbo

Мнениеот taiko » 08 Дек 2012, 09:19

Преди да се сбълскам с баварските машини през 1979г. :oops: , Рено петле ми беше любим аутомобил. И сега даже си го имам в доста бройки. Едно такова състазателче непременно ще си купя след време. Разкошно е. :clap:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43 viewtopic.php?f=27&t=10553
ПРОДАВАМ 1/43 viewtopic.php?f=23&t=11065
ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6417
Регистриран на: 07 Фев 2009, 08:39
Местоположение: София, от както се помня
Име: Д-р К. Младенов, дм или просто Киро -Факиро
Колекционирам: всякакви модели на коли и жени

Re: 1:43 RALLYS #

Мнениеот martinis » 08 Дек 2012, 11:31

2. Lancia Delta HF 4WD (1988) Rally Portugal / N 18 Carlos Bica / Fernando Prata (Por)
1:43 Altaya/IXO


22 Rally of Portugal - 1988

Старт: 01.03.1988 от Estoril
Финал: 06.03.1988 в Estoril (Portugal)
Трасе: 2105,42 км. Вкл. 589,87 км. 32 специални етапи
Специални етапи: Асфалт, чакъл
Участници: 99 екипа на старта, 35 на финала
Lancia Delta HF 4WD 9 то място: 7:17.55
N 18 Carlos Bica / Fernando Prata (Por)

Изображение
Изображение

Рали Португалия (наричано по-рано: Рали дьо Португалия) е рали, което се провежда в Португалия от 1967 г. След кратка пауза от няколко години, през 2007г. През 1970г., 1980г. и в началото на 90-те години, Рали Португалия е било смесено състезание на асфалт и чакъл, а в момента е само на чакъл.
Рали Португалия е носител на наградата "Най-добро рали в света" пет пъти.

Ето и крайното класиране от този 3ти кръг от WRC на 22рото Роли Португалия:

1 4 Miki Biasion Ita Lancia Delta Integrale A 1 6:44.01
Carlo Cassina Ita Martini Lancia 8 1 0.00


2 9 Alex Fiorio Ita Lancia Delta HF 4WD A 2 6:52.47
Luigi Pirollo Ita Jolly Club 8 2 8.46

3 7 Yves Loubet Fra Lancia Delta HF 4WD A 3 6:53.23
Jean-Bernard Vieu Fra Jolly Club 8 3 9.22

4 2 Hannu MikkolaFin Mazda 323 4WD A 4 6:54.45
Christian GeistdörferFrg Mazda Rally Team Europe 8 4 10.44

5 3 Stig BlomqvistSwe Ford Sierra RS Cosworth A 5 6:55.39
Benny MelanderSwe 8 5 11.38

6 1 Markku AlénFin Lancia Delta Integrale A 6 6:56.09
Ilkka KivimäkiFin Martini Lancia 8 6 12.08

7 5 Erwin WeberFrg Volkswagen Golf GTI 16V A 7 7:07.45
Matthias FeltzFrg Volkswagen Motorsport 7 1 23.44

8 14 Inverno AmaralPor Renault 11 Turbo A 8 7:11.41
Joaquim NetoPor Renault Galp 8 7 27.40

9 18 Carlos BicaPor Lancia Delta HF 4WD A 9 7:17.55
Fernando PrataPor Duriforte Construçoes 8 8 33.54


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
http://storage4.album.bg/50f/imgp6058_g_web_499d7_30172681.jpg

3. Porsche 911S (1969) Rally Monte Carlo / N 31 G.Larrousse - C.Perramond (Fr)
1:43 Altaya/IXO


38 Rally Monte Carlo - 1969
Старт: 17.01.1969 от различни европейски градове
Финал: 24.01.1969 в Монако
Трасе: 16 специални етапи
Специални етапи: Асфалт, чакъл
Участници: 183 екипа на старта, 27 на финала
Porsche 911S 2 то място: 6:03.51
N 31 G. Larrousse / Claude Perramond (Fr)

G. Larrousse (роден на 23 май 1940 г. в Лион) е спортен автомобилен състезател от Франция, състезаващ се в Formula 1. Той дебютира на 12 май 1974 г. на волана на Brabham BT42s за Scuderia Finotto.
Преди да се съсредоточи върху състезателната писта, Larrousse печели френския рали шампионат с Alpine A110. Неговите най-големите успехи в международните ралита са с Porsche 911. Той спечели Tour de Corse през 1969 г., и завършва на второ място в рали Монте Карло през 1969, 1970 и 1972г. На чакъл, той постига шесто място в ралито от 1970 RAC.
В един отбор с Vic Elford през 1971 г., Larrousse печели 12-те часа на Себринг с Porsche 917K и 1000km. Нюрбургринг с Porsche 908/03. След това завършва с победа в 24-те часа на Льо Ман през 1973 и 1974 г. заедно с Анри Pescarolo за Matra-Simca.

Автомобилното рали Монте Карло е спортно събитие, организирано от Клуба на автомобилистите в Монако и чиято рамка на заминаване и пристигане е Княжество Монако, въпреки че по-голямата част от курса се провежда по-далеч на север, най-вече във френските департаменти Alpes-Maritimes, Ardèche, Drome и Hautes-Alpes, които са все високопланински. Това събитие се провежда винаги през зимата, през м. януари.
Автомобилният клуб на Монако организира от 1998 г., наред с основното и алтернативно рали-събитие, запазено за автомобилите от 1950 – 1970г. Нарича се Monte-Carlo Historique.

Изображение
Изображение

Eто и крайното класиране на първите 5 финиширали на 38-то издание на ралито:

1 37 Björn Waldegård Swe Porsche 911 S 3 1 5:59.14
Lars Helmér Swe 3 1 0.00

2 31 Gérard Larrousse Fra Porsche 911 S 3 2 6:03.51
Claude Perramond Fra 3 2 4.37


3 26 Jean Vinatier Fra Alpine-Renault A110 1300 3 3 6:04.14
Jean-François Jacob Fra 1/2 1 5.00

4 29 Jean-François Piot Fra Ford Escort TC 2 1 6:15.53
Jean Todt Fra 2 1 16.39

5 89 Jean-Luc Thérier Fra Renault 8 Gordini 1 1 6:26.05
Marcel Callewaert Fra 1 1 26.51

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

:signporsche:

и третият "голям червен" - Алфа Ромео. (Tова бяха моделчетата, които имах вече отпреди да се "заразя" от рали манията :) )

4. Alfa Romeo TZ (1964) Coupe des Alpes / N 83 Jean Rolland (FR) G. Augias (FR)
1:43 Altaya/IXO


Alfa Romeo TZ (1963-1966)

Coupe des Alpes – 1964


N83 – Jean Rolland (FR) G. Augias (FR)

От легендарният TZ има само 112 произведени автомобила / 1570 ccm – 4cyl. DOHC / 112 hp (82 kW) at 6500 rpm. / 215km/h. / 660kg.

Алпийското рали, също известно с официалното си име Coupe Des Alpes, е рали състезание, със седалище в Марсилия провеждащо се от 1932г. През 1950-те и 1960-те, той е сред най-престижните ралита в света и включва международен маршрут, състоящ се от най-известните планински проходи в Европа.
През 1932 г. ралито се провежда за първи път под името Françaises Rallye Des Alpes. След Втората световна война, то вече се нарича Rallye International Des Alpes. Въпреки че събитието все още започва и завършва във Франция, маршрута остава международен. През 1953 г. то е включено в календара на първият Европейски рали шампионат (ERC).

ИзображениеИзображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Jean Rolland (FR) печели ралито общо три пъти, в това число и през тази 1964г. с ко-пилот G. Augias (FR) неизменно с TZ.
Последна промяна martinis на 04 Яну 2013, 15:44, променена общо 1 път
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот jinjileza » 08 Дек 2012, 12:27

Много готини модели ... рали колекциите най много ми харесват :clap:
WRC е за момчета , Group B - за мъже !
Аватар
jinjileza
 
Мнения: 26
Регистриран на: 03 Май 2012, 07:22
Име: Димитър
Колекционирам: Рали модели 1/43

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот martinis » 08 Дек 2012, 13:21

Мерси, просто си е друга бира! :rocknroll: :cheers:
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот jinjileza » 08 Дек 2012, 13:39

Мда така е .. друго си е да има шаренийки :P
WRC е за момчета , Group B - за мъже !
Аватар
jinjileza
 
Мнения: 26
Регистриран на: 03 Май 2012, 07:22
Име: Димитър
Колекционирам: Рали модели 1/43

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот taiko » 08 Дек 2012, 16:27

Много добро, днеска и аз получих няколко ралиджийски. Само дето ги купувам защото ми харесват, че са шарени. Иначе много не знам истории за тях и техните пилоти... :)
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43 viewtopic.php?f=27&t=10553
ПРОДАВАМ 1/43 viewtopic.php?f=23&t=11065
ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6417
Регистриран на: 07 Фев 2009, 08:39
Местоположение: София, от както се помня
Име: Д-р К. Младенов, дм или просто Киро -Факиро
Колекционирам: всякакви модели на коли и жени

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот martinis » 08 Дек 2012, 17:27

taiko написа:Много добро, днеска и аз получих няколко ралиджийски. Само дето ги купувам защото ми харесват, че са шарени. Иначе много не знам истории за тях и техните пилоти... :)

Снимай и показвай... :rocknroll: :cheers:
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот longfinmako » 08 Дек 2012, 18:10

:clap: :clap: :clap:
Това Рено 5 Турбо си го дублирал и в този мащаб.Супер са моделите.Сектата РАСТЕ :twisted: :cheers:
Изображение

"If in doubt,flat out"
Tribute of Colin McRae
Аватар
longfinmako
Рали фен
Рали фен
 
Мнения: 2329
Регистриран на: 12 Ное 2010, 14:55
Местоположение: Варна
Име: Стоян Милев
Колекционирам: Рали модели 1/43

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот VALVOLINE » 08 Дек 2012, 18:20

Легенди :rocknroll:
Търся: viewtopic.php?f=22&t=15987
My collection of cars 1:43 viewtopic.php?f=25&t=9822&start=0
My collelcion of cars 1:64 viewtopic.php?f=16&t=14111
Аватар
VALVOLINE
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 1232
Регистриран на: 03 Сеп 2010, 19:52
Местоположение: София
Име: Слави
Колекционирам: 1:43 and 1:64 HW

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот martinis » 08 Дек 2012, 18:26

longfinmako написа::clap: :clap: :clap:
Това Рено 5 Турбо си го дублирал и в този мащаб.Супер са моделите.Сектата РАСТЕ :twisted: :cheers:


Расте, расте! :twisted:
Дублирал съм го, но не съвсем точно. Да, принципно, даден модел от 1:18 ако го имам същият няма да го слагам тук ако е абсолютно същия - безсмислено е. Но както в случая - колата е същата, но ралито друго, даже навигатора на Раньоти и друг... Това е друга бира :P :)
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: 1:43 RALLYS # Lancia;Porsche;Alfa Romeo

Мнениеот martinis » 10 Дек 2012, 10:38

N 5 - Lancia 037 (1983) Rally Monte Carlo / N 1 - W. Rohrl - Ch. Geistdorfer (Ger) / 1:43 Altaya/IXO

51 Рали Monte-Carlo 1983
Старт: 22.01.1983 от различни европейски градове
Финал: 29.01.1983 в Monte Carlo
Трасе: 4197 км. Вкл. 709 км. 30 специални етапи
Специални етапи: Асфалт, в по-голямата си част заледен и заснежен
Участници: 249 екипа на старта, 88 на финала
Lancia 037 1 то място:
N 1 Walter Röhrl(Ger) Christian Geistdörfer (Ger) 7:58.57

Eто и първите 3-ма финалисти:

1 1 Walter Röhrl Frg Lancia Rally 037 B 1 7:58.57
Christian Geistdörfer Frg Martini Racing 12 1 0.00

2 4 Markku Alén Fin Lancia Rally 037 B 2 8:05.59
Ilkka Kivimäki Fin Martini Racing 12 2 6.52

3 8 Stig Blomqvist Swe Audi Quattro A1 B 3 8:10.15
Björn Cederberg Swe Audi Sport 12 3 11.18

Изображение

Walter Röhrl (born 7 March 1947 in Regensburg)
Двукратният световен шампион Валтер Рьол, роден на 7 март 1947г. е единственият немски пилот спечелил титлата на WRC два пъти и така се превръща в едно от най-големите имена в този спорт през господството на Audi през 80-те години.

Шофьорската му кариера има малко неортодоксален старт, когато като тийнейджър той е работил като шофьор на епископа на родния си град Регенсбург, и навъртял хиляди километри по пътищата на родната Бавария. Той започва състезателната си кариера с първия си старт през 1968 г. на 21-годишна възраст, и спечели първото си WRC рали, през 1973г. на Акропола, в Opel Ascona.
През 1977 Рьол става шофьор за Fiat и е част от отбора с 131 Abarth , спечелвайки за италианската фирма производител състезанията през 1977 г., 1978 г. и 1980 г. През 1981 г. той се завръща в Opel, а през 1982 г. взе втора световна титла чрез задвижване на задните колела на Ascona 400, след изключително тежката борба с по-сложното задвижване на четирите колела от Quattro-то на Audi с Мишел Мутон на волана.

Изображение

Успешния му период с Lancia Martini Racing, твърде кратък, за съжаление, е през 1983 г. и бива последвано от преминаването му към Audi през 1984 г., където Рьол се превръща в един от малкото шофьори, укротил и подчинил мощта на 500-те коня на Sport Quattro, E2 автомобил, който обикновено е спокоен и сдържан Рьол описва като най-вдъхновяващ и разпалващ страстта в кариерата си. За едната година с отбора, той печели освен Първия кръг в Монте Карло, Рали Акрополис и рали Нова Зеландия.
След оттеглянето на Audi от WRC през 1986 г., Рьол продължава да работи с немската фирма като консултатант и като шофьор в други състезания, като Pikes Peak. Изкачването на хълма, той спечелва с 600bhp Sport Quattro S1, през 1987 г.
Днес, далеч от шума и центъра на славата, той прекарва голяма част от времето си като главен тест пилот за Porsche автомобили недалеч от известния Nurburgring Nordschleife.

Ето и 14-те ралита които печели:

# Event Season Co-driver Car
1 22nd Acropolis Rally 1975
Jochen Berger
Opel Ascona

2 25th Acropolis Rally 1978 Christian Geistdörfer Fiat 131 Abarth

3 Critérium du Québec 1978 Christian Geistdörfer Fiat 131 Abarth

4 48th Rally Monte Carlo 1980 Christian Geistdörfer Fiat 131 Abarth

5 14th Rally Portugal 1980 Christian Geistdörfer Fiat 131 Abarth

6 1st Rally Argentina 1980 Christian Geistdörfer Fiat 131 Abarth

7 22nd Rally Sanremo 1980 Christian Geistdörfer Fiat 131 Abarth

8 50th Rally Monte Carlo 1982 Christian Geistdörfer Opel Ascona 400

9 14th Rallye Côte d'Ivoire 1982 Christian Geistdörfer Opel Ascona 400

10 51st Rally Monte Carlo 1983 Christian Geistdörfer Lancia Rally 037

11 30th Acropolis Rally 1983 Christian Geistdörfer Lancia Rally 037

12 13th Rally New Zealand 1983 Christian Geistdörfer Lancia Rally 037

13 52nd Rally Monte Carlo 1984 Christian Geistdörfer Audi Quattro A2

14 27th Rally Sanremo 1985 Christian Geistdörfer Audi Quattro Sport S1

Lancia 037 Технически характеристики:

Group/Class B/12 Homologation number: B 210
Years active 1982-1983 Homologation start: 1/4/1982
Мотор:
Type Fiat Twin Cam (Lambredi), straight 4cyl
located middle longitudinal
Обем: 1995 cc (WRC: x 1.4 = 2793 cc)
Bore x Stroke (mm) 84.0 x 90.0
Компресия: 7.5:1
Output power - torgue 290 - 315 HP / 8000 rpm 27.2 kgm (267 Nm) / 6000 rpm
with 25 kgm / 4000 rpm
Main bearings:
Materials block: cast iron cylinderhead: light alloy
Cams/valves 2 overerhead camshaft (DOHC) chaindriven 4 valves/1cyl. - 16 valves
Aspiration: Abarth R18 volumex roots supercharger, bosch mechanical fuel injection pressure: 0.6 - 0.9 bar
Ignition: Magneti Marelli AEI 200 A electronic
Cooling system: watercooled
Lubrication system: dry sump 9 lt
Трансмисия:
Type rear wheel drive 5 speed ZF gearbox
Gearbox ratios 1st: 2.307/1
2nd: 1.611/1
3rd: 1.300/1
4th: 1.125/1
5th: 1.000/1
Diffrential ratio 5.62/1 limited slip 40% rear differential
Clutch dry, single ceramic disk Valeo 230mm diameter
Шаси:
Type Central steel frame with «toll-over-cage» (drawing) included. Two tubular frames front and back. The front one is for front suspension and refrigeration system. The back one is for the rear suspension and trasmission (see picture of chassis). Body of armed plastic
Front suspension double wishbones, air shock absorbers, anti-roll bar
Rear suspension double wishbones with side arm, double shock absorbers (see picture)
Steering system rack and pinion 2.5
Brakes front and rear disks, light alloy disk pads, 4 piston calipers front, 2 piston calipers back
2 additional disk pads on the rear disks for handbrake no double servo, no adjustable ratio split front to rear
Размери: length: 3.890 m width: 1.800 m height: 1.245 m
Джанти - Гуми:
speedline light alloy front: 8" x 15", back: 10" x 16"
Pirelli P7 corsa / front: 205/50 VR15, back: 265/40 VR16
Тегло :980 kg
Резервоар: 2 x 35 = 70 lt

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Заб: Моделът от Altaya е пресъздаден без допълнителните фарове отпред ?!?
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Следваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: axel, Majestic-12 [Bot] и 8 госта