Re: Колекция 1:43 - Porsche Mission E Cross Turismo '2018

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Lamborghini Countach LP5000 S '1985–88

Мнениеот Тихомир » 09 Дек 2016, 13:29

Един от най-любимите ми модели. Задължителен за колекция в мащаба. :shake:
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6360
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Lamborghini Countach LP5000 S '1985–88

Мнениеот taiko » 09 Дек 2016, 20:44

Баси, събрал съм почти всички ламбовци, ама тука тези два последните ми смачкаха фасона. Прекрасни модели.
Тишо, ще те поправя- не са задължитлни за всеки колекционер. Те са МЕЧТА за всеки колекционер.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7315
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Lamborghini Countach LP5000 S '1985–88

Мнениеот milski » 09 Дек 2016, 22:58

Превъзходни модели и истински съкровища. :clap:
Аватар
milski
 
Мнения: 1397
Регистриран на: 03 Яну 2011, 23:19

Re: Колекция 1:43 - Lamborghini Countach LP5000 S '1985–88

Мнениеот ms_power » 10 Дек 2016, 16:33

Хубава серия си спретнал с моделите на АА. На мен, както неведнъж съм казвал, фаровете на Кунташ са ми голям трън в очите и не оправдавам АА. МР в колаборация с Киошо са го изработили брилянтно този детайл, значи можело. :) Мюрата обаче е превъзходна. :rocknroll:
Аватар
ms_power
Lamborghini фен
Lamborghini фен
 
Мнения: 4387
Регистриран на: 05 Юли 2008, 11:34
Местоположение: София
Име: Денис
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - McLaren P1 '2013–15

Мнениеот rvalev » 16 Дек 2016, 14:17

McLaren P1 '2013–15
AUTOArt 1/43


Малко ретроспекция: преди 20 години McLaren конструира модела F1 за Формула 1, който беше изпреварил времето си. Със своите 627 к.с. от 6,1-литров V12 мотор, той беше коз във всеки автомобилен квартет. Олекотената конструкция в комбинация с напредничавата технология превърна F1 в легенда. С необикновеното си подреждане на местата в пилотската кабина, където седалките на пасажерите са разположени от двете страни (лявата и дясната) на ситуирания централно пилот, McLaren F1 се вписа в автомобилната история. 106 екземпляра намериха своите купувачи по онова време.
По подобие на Формула 1 в McLaren P1, V8 Biturbo моторът е съчетан с KERS хибридна система. Куплираните двигател с вътрешно горене и електромотор развиват 916 к.с., които се предават през седемстепенна трансмисия с два съединителя към задната ос на P1 McLaren. Максималният въртящ момент е 900 Нм. Бензиновия двигател със 737 к.с. и 720 Нм въртящ момент е съчетан с електродвигател, който добавя 179 к.с. и 260 Нм. Mclaren P1 може да се кара само с бензинов мотор, само с помощта на електромотора, или в комбиниран режим. В чист електрически режим е възможен пробег от около 10 километра. Тежащата 96 килограма батерия е напречно разположена зад пътническата клетка. Засега разходът на гориво на McLaren е средно около 8,4 литра.
Всичко останало обикновено дават показанията на уредите в пилотската кабина. Това позволява на пилота да избира между показания Track и Race. По избор, оборотите са изобразени със светещи точки като в пилотската кабина на F1 от зелено през червено до синьо. Избраната предавка е от първостепенно значение. В показанията за мотора могат да се видят класическите данни за оборотите, а данните за скоростта се появяват централно и в дигитален вид. Иначе пилотската кабина глези с щедри декорации от полиран карбон и една привидно свободно плаваща централна конзола.
Въпреки впечатляващите данни за мощността, основната задача на конструкторите не е била високата максимална скорост. "Нашата цел е да разработим най-бързият шосеен автомобил за писта", заяви Антъни Шериф, директор на McLaren. Ежедневната практичност и комфорт трябва да бъдат запазени до известна степен. За да се получи този акт на балансиране, в McLaren P1 са инсталирани всички видове високи технологии, както обичайно действат инженерите от Уокинг.
Носещият името McLaren P1, моделът с вътрешен код P12 поддържа минимално тегло благодарение на леките материали като карбон, титан и магнезий. Съотношението между мощта и масата разбираемо трябва да възлиза на над 600 к.с. на тон. За сравнение: Bugatti Veyron достигна точно един път до стойност от 535 к.с. на 1000 килограма.
Спойлерът осигурява сила на притискане от 600 кг. Изваяната аеродинамика гарантира, че McLaren P1 с всички свои мускули няма да загуби сцепление с настилката. Дъното на автомобила и дифузора, заедно с огромното задно крило генерират натиск до 600 кг - почти толкова, колкото модела GT3, който се движи единствено и изключително само на писта.
Относително ниският коефициент на въздушно съпротивление възлиза на 0,34, и с оглед на особеностите на каросерията не може да бъде постигнат без определени трикове. За да не се понижи максималната скорост на дисциплинирания McLaren P1 му е монтирано подвижно задно крило.
По образец на системата DRS във Формула 1 разделеният на две механизъм за управление позволява спойлерът да бъде смъкнат с натискането на бутон, като по този начин въздушното съпротивление на линията се намалява с 23%. Електрическият двигател може да бъде активиран само с натискане на един бутон. Две адаптивни малки клапи на предницата, които се настройват лесно, позволяват да се поддържа равновесие в аеро-баланса на различните отсечки. На правите отсечки тежащият почти 1400 килограма McLaren P1 трябва да спринтира от нула до 100 км/ч за по-малко от 3 секунди, а след само 7 секунди да достигне марката от 200 км/ ч и след 17 секунди, да достигне 300 км/ч. Максималната скорост е лимитирана 350 км/ч.
Стилът на McLaren P1е впечатляващ със своята ултраплоска предница и незначителна челна площ. В сравнение с умерения MP4-12C, предницата е модифицирана поради изискването за по-голямо количество свеж въздух за V8 двигателя. Долната част с карбоновия сплитер е черна и се простира до фаровете. Това прави суперспортния автомобил почти приятелски усмихнат, а не както досега обичайно агресивен. През един допълнителен и плосък въздухозаборник на покрива се доставя въздух в пилотската кабина.
В сравнение с MP4-12C най-големите промени се виждат в задната част. Калниците са силно изрязани от тесните LED задни светлинни ленти. Тяхната форма спомага на въздушния поток като го насочва около купола на пилотската кабина, след което към въздухозаборниците, към горната част на арките на колелата и навътре към задното крило. Гигантското гърло на системата за отработени газове е разположено централно, високо в задната част.
За да се запазят ексклузивните права на състезателите от McLaren P1 ще бъдат произведени само 375 екземпляра. Първоначално бяха планирани 500 екземпляра, но потенциалните купувачи настояват за по-малък тираж.
Цените стартират от около 1 милион евро.


Изображение
:)
Последна промяна rvalev на 02 Фев 2020, 00:50, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1382
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - McLaren P1 '2013–15

Мнениеот TheDevilTwin » 16 Дек 2016, 14:46

Чуден - и в точния цвят :rocknroll:
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5770
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - McLaren P1 '2013–15

Мнениеот WeltherrschafT » 16 Дек 2016, 14:50

Всичко е перфектно, но мисля, че снимките са със засилен контраст и тъмнеят.
Аватар
WeltherrschafT
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 06 Фев 2012, 02:34
Колекционирам: 1:64 и 1:43

Re: Колекция 1:43 - McLaren P1 '2013–15

Мнениеот taiko » 16 Дек 2016, 17:13

Офф, много смесени чувства имам към тази кола. Вчера награбих моделчето на хот уилс и...го върнах. От друга страна АА се го пипнали перфектно, явно ще се взима. Офф голяма дилема... :? :(
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7315
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - McLaren P1 '2013–15

Мнениеот Тихомир » 16 Дек 2016, 17:16

За мен АА е далеч от перфектен. Боядисан е като за 4 на релси отзад. Бях се залил да го купувам, но го разгледах обстойно в Хобиленд и не останах очарован от изработката за 110+ лв. ТСМ също го правят, струва ми се по-добър избор.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6360
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - McLaren P1 '2013–15

Мнениеот rvalev » 16 Дек 2016, 18:22

Тихомир написа:За мен АА е далеч от перфектен. Боядисан е като за 4 на релси отзад. Бях се залил да го купувам, но го разгледах обстойно в Хобиленд и не останах очарован от изработката за 110+ лв. ТСМ също го правят, струва ми се по-добър избор.

Наистина за цена над 100,00 лв. AUTOArt би трябвало да вложат по-голямо старание. TCM го правят и то с вдигнат заден спойлер, което лично мен много ми харесава. Но проблемът при тях е, че прозорците са абсолютно черна пластмаса. При такова остъкление, особено без да се вижда двигателя, е направо грехота.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1382
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 918 Spyder '2014–15

Мнениеот rvalev » 19 Дек 2016, 14:40

Porsche 918 Spyder '2014–15
Minichamps 1/43


Porsche е първият производител на автомобили в света, който предлага три модела плъгин хибридни автомобили – 918 Spyder, Panamera S E-Hybrid и Cayenne S E-Hybrid. Сред доставчиците на компоненти за иновативни задвижващи системи Porsche се доверява най-вече на Bosch.
„Обещахме да дадем нова дефиниция на удоволствието от шофирането, ефикасността и мощността. С 918 Spyder ние удържахме на думата си и репозиционирахме хибридната технология“, заяви Волфганг Хац, който отговаря за научноизследователската дейност като част от ръководството на Porsche AG. Porsche 918 Spyder1) е първият сериен пистов автомобил в света с разрешение за движение по всички международни пътища. Той изминава 20,6-километровата северна дъга на пистата Нюрбургринг за по-малко от 7 минути.
С точно 6 минути и 57 секунди спортният суперавтомобил с plug-in хибридно задвижване подобри настоящия рекорд с цели 14 секунди. Porsche използва опита си от разработването на 918 Spyder и при електрифицирането и на Panamera S E-Hybrid2) и Cayenne S E-Hybrid3). Последните допълват продуктовото портфолио на Porsche и го превръщат в глобален пазарен лидер при plug-in хибридните автомобили в премиум сегмента.
„Porsche и Bosch съвместно осъществиха електрифицирането на тези „наелектризиращи“ спортни автомобили. Електричеството придава допълнително удоволствие от шофирането и го прави по-ефективно“, каза д-р Ролф Буландер, ръководител на бизнес сектор „Автомобилни технологии” на Robert Bosch GmbH. За трите модела Bosch доставя силовата електроника, акумулаторните пакети, електромоторите за Cayеnne и Panamera, както и електромотора, монтиран на предната ос на 918 Spyder.
За екипа, разработил 918 Spyder, целта на проекта е била да конструира спортния супер автомобил на следващото десетилетие с високоефикасно и мощно хибридно задвижване. Напълно новата разработка, започнала от скица на бял лист, въплъти новаторската концепция без никакви компромиси. Целият автомобил е конструиран около хибридното задвижване. 918 Spyder подчертава потенциала на хибридната технология – мощността и ефикасността се увеличават едновременно, като едното не е за сметка на другото. Благодарение на разработения от Бош електромотор SMG 180/120, Porsche 918 Spyder разполага с допълнителна мощност от 210 кВт (286 к.с.). Електромоторът на предната ос на автомобила развива въртящ момент от 210 Nm още от самия старт, а моторът на задната ос – от 375 Нм. В резултат на това общата системна мощност е 652 kW (887 кс) с максимален въртящ момент до 1 280 Nm, с който 918 Spyder развива скорост от 0 до 100 km/h само за 2,6 секунди. Разходът на гориво на спортния супер автомобил е 3,1 л/100 км, което го прави по-ефикасен на теста на Новия европейски режим на шофиране (NEDC) от повечето днешни малки коли.


Изображение
:)
Последна промяна rvalev на 02 Фев 2020, 00:51, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1382
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 918 Spyder '2014–15

Мнениеот martinis » 19 Дек 2016, 14:43

:signporsche: :signporsche: :signporsche:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Колекция 1:43 - Porsche 918 Spyder '2014–15

Мнениеот benz180sc » 19 Дек 2016, 15:22

перфектно като цвят и изработка :clap: :clap: :clap:
benz180sc
Matchbox фен
Matchbox фен
 
Мнения: 609
Регистриран на: 05 Яну 2013, 15:41
Местоположение: ВАРНА
Име: Сашо
Колекционирам: MATCHBOX MEDELS OF YESTERYEAR,SUPERFAST,1:43 60-70-80

Re: Колекция 1:43 - Porsche 918 Spyder '2014–15

Мнениеот taiko » 19 Дек 2016, 18:56

Искаше ми се да си купя затвореното, ама и на това ше кандисам. Много ми харесва.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7315
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Porsche 918 Spyder '2014–15

Мнениеот axel » 19 Дек 2016, 20:17

Много са добри и колата и модела. :rocknroll:
Аватар
axel
 
Мнения: 270
Регистриран на: 11 Яну 2012, 11:45
Местоположение: София
Колекционирам: 1/43

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта