Re: Колекция 1:43 - Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Ford Mondeo '2007–10

Мнениеот milski » 22 Сеп 2017, 22:35

Едва ли е само от снимките,но е много реалистичен.Много добра изработка от страна на Minichamps.Особено съм впечатлен от светлините и предните решетки.
Аватар
milski
 
Мнения: 1394
Регистриран на: 03 Яну 2011, 23:19

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот rvalev » 11 Окт 2017, 15:39

Да повдигнем темата, че напоследък много работа и присъствам във форума само като читател.
Днешният модел е ново попълнение в Porsche Transaxle Era. Лично за мен 968 е най-грозноватото Porsche в тази тематика, спрямо 924 и 944.
Моделът на Minichamps е доста рядък и държи висока цена в eBay, което бавеше придобиването му от мен.
Миналият месец го получих като подарък.
Миленски огромно благодаря. Много приятно ме изненада. :clap2: :yahoo: :cheers:

Porsche 968 Club Sport '1993–95
Minichamps 1/43

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот Antara1 » 11 Окт 2017, 20:06

Голям симпатяга е в този цвят! :clap:
Като го гледам,се сещам за Sally от "Cars". ;)
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот Тихомир » 11 Окт 2017, 20:47

Колата е готина, преди години на моето село едни младежи бяха домъкнали кабрио версията и имах възможност да я поогледам. За съжаление колата се превърна в кокошарник след няколко зими на открито. Ако не държиш да е точно тази версия на 968, Спарк правят Турбо S, който ичглежда в пъти по-добре от МЧ.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5748
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот rvalev » 11 Окт 2017, 21:14

Тихомир написа:Колата е готина, преди години на моето село едни младежи бяха домъкнали кабрио версията и имах възможност да я поогледам. За съжаление колата се превърна в кокошарник след няколко зими на открито. Ако не държиш да е точно тази версия на 968, Спарк правят Турбо S, който ичглежда в пъти по-добре от МЧ.

viewtopic.php?f=25&t=17631&p=429907#p429907
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот taiko » 11 Окт 2017, 21:22

Синьото ме кефи, безспорно труден модел за намиране. Оставаме с надеждата да се преиздаде като максичемпс. До тогава ще дерзая.
Спарка наистина е в пъти по -добър и го има навсякъде, ама друго си е да набараш рареат, тръпка е яка ...и т.н.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7000
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот milski » 12 Окт 2017, 00:32

Това същото Porsche ли е? ;) На твоите снимки изглежда перфектно,чак ми хареса сега :)
:shake: Важното е,че попадна в правилни ръце.
Аватар
milski
 
Мнения: 1394
Регистриран на: 03 Яну 2011, 23:19

Re: Колекция 1:43 - Porsche 968 Club Sport '1993–95

Мнениеот Тихомир » 12 Окт 2017, 10:39

Явно си фен на тези Поршета щом си взел двете. :) Снимай ги заедно, ще е интересно сравнение.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5748
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - NSU Ro 80 '1967–77

Мнениеот rvalev » 12 Окт 2017, 13:57

NSU Ro 80 '1967–77
Изображение
Три думи и един жест – нищо друго не символизира претенциите и действителността на този автомобил. Думите: „напредък чрез техника“. С този слоган Audi NSU рекламира Ro 80 през 1971 г. Жестът: вдигнати нагоре два пръста. Така се поздравяват почитателите на Ro 80 и по този начин показваха колко ванкелови двигателя са сменили под ниско разположения капак. Нещо като израз на безпомощност и чувство за хумор.
Ro 80: Ro от роторно-бутален двигател (ванкелов двигател), 80 от номера на всички разработки на NSU. Преди 50 години това бе автомобил мечта за много хора. Окичен с титлата „Кола на годината“. Революционната му двигателна техника, както и екстравагантната му форма карат мнозина специалисти да твърдят през 1967 г., че това е най-смелият автомобил на света. Пресата пише: „Изцяло нови форми, напълно ново задвижване, коренно различно усещане зад волана.“ Оценка, която през ХХІ век даваме на модерните автомобили.
Малкият и лек ванкелов мотор дава възможност на дизайнера Клаус Луте да конструира ниска предница, а въздушното съпротивление достига забележителната стойност от 0,355. Банката Dresdner Bank, пише в излязлата книга „50 години напредък чрез техника“, поема финансирането на NSU в размер между 30 и 40 милиона германски марки. NSU се цели в клиентела от архитекти, лекари, инженери, свободни духове и авангардисти. Всички те плащат сумата от 14 150 марки. Цена, която е с до 50 процента над обичайните модели от среден клас по онова време: Opel Rekord 9535 марки, BMW 2000 Tilux 12 750 марки, Mercedes 230 S 14 000 марки.
Очакванията и претенциите на клиентите са високи. Още от самото начало обаче над модела като че ли тегне проклятие. Когато на 6 октомври 1967 г. стартира серийното производство, дефицитът на материали и на отделни компоненти пречи на редовния процес на изработка. От конвейера слизат коли с леки недостатъци по отношение на оборудването, от подобрение се нуждае и качеството на изработката. Каросерията дрънчи, вратите се затварят трудно. Разбира се, всичко това не е болка за умиране.
Истинската иновация обаче е сърцето на Ro 80. Роторно-бутален, кръстен на изобретателя си Феликс Ванкел. Колкото гениален, толкова и уязвим. 115 к.с. при 5500 оборота. Плавно разгръщане на мощността и спокойна работа. Оказва се, че двигателят не е достатъчно добре усъвършенстван. Проблеми със запалването, изключително висок разход на моторно масло; освен това уплътненията не са наред. Голям брой двигатели трябва да бъдат подменяни и проверявани в завода. Разходът на бензиново гориво също ужасява клиентите. В зависимост от начина на каране между 10 и 17 литра, в отделни случаи дори между 24 и 28 литра. Тестовете на NSU дават за градски разход 18,2 л/100 км – твърде висок. Да не би клиентите да не успяват да се справят с 3-степенната полуавтоматична трансмисия?
Независимо от причините производството и продажбите остават скромни и след 1970 спадат главоломно. През 1977 г. от конвейера слизат само 382 автомобила Ro 80 на цена 23 620 марки, а след това окончателно е сложен край на модела.
Това бе NSU, с Ro 80 дойде краят. От 1886 г. „Механичната работилница за производство на шевни машини“ в Некарзулм започва да произвежда и велосипеди; от 1901 и мотоциклети. В средата на 50-те години на ХХ век NSU става вторият по големина производител на двуколесни машини в света, като от 1905 г. произвежда и автомобили. Сред най-известните модели на марката освен Ro 80 са малката кола Prinz (от 1958) и Wankel Spider (1964-1967). През 1969 г. NSU AG се обединява с Auto Union GmbH в Audi NSU Auto Union AG. Когато през 1977 г. спира производството на Ro 80, името NSU престава да се използва.

Технически данни
Изображение
Двигател: Модел NSU/Wankel KKM 612, двуроторен ванкелов мотор с водно охлаждане и всмукване от периферията, четиритактов работен цикъл, корпус от сив чугун, камера с трохоидна форма и покритие от елнисил, уплътнителни пластини от феротик, ексцентриков вал с два основни лагера, обем на камерите 2 х 497 см3, 115 к.с. при 5500 об./мин, макс въртящ момент 158 Нм при 4000 об./мин, мазилна система с принудителна циркулация, масло в двигателя 6,8 литра, количество за смяна 3,6 литра, дозираща помпа за допълнително смазване с експлоатационни загуби. Двукамерен карбуратор с вертикален поток Solex 35 DDITS със стартова автоматика, високоволтово тиристорно запалване, една свещ на всеки кожух, пречистване на отработилите газове с въздушна помпа и камера за допълнително изгаряне, изпускателна система с една тръба.

Силово предаване: Предно предаване, селективна автоматична трансмисия – механична тристепенна предавателна кутия, автоматично задействан еднодисков сух съединител плюс хидравличен преобразувател.

Каросерия и ходова част: Самоносеща изцяло стоманена каросерия, преден мост с коаксиално свързани пружини и амортисьори (тип Макферсън), напречни носачи, стабилизатор, заден мост с коси носачи, винтови пружини, допълнителни гумени еластични елементи, кормилна уредба със зъбна рейка и сервоусилвател, двукръгова хидравлична спирачна уредба с четири дискови спирачки, регулатор на спирачното усилие, джанти 5J x 14, гуми 175 НR 14.

Размери и тегло: Дължина 4780 мм, широчина 1760 мм, височина 1410 мм, предна/задна следа 1480/1434 мм, междуосие 2860 мм, собствено тегло 1270 кг, резервоар 83 литра.

Експлоатационни характеристики: Макс. скорост 180 км/ч, 0-100 км/ч за 14 сек, разход (бензин 92) 16 л/100 км.

Период на производство и тираж: NSU Ro 80 – от 1967 до 1977 г, общо 37 398 екз.

NSU Ro 80 '1967–77
Maxichamps 1/43

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - NSU Ro 80 '1967–77

Мнениеот Тихомир » 12 Окт 2017, 14:15

Откъм дизайн НСУ-то е изпреварило времето си поне с 10 години. Технология, която не успяха да я доразвият и доизкусурят. Обаче аз съм фен на тази технология. Даже от няколко години се интересувам живо от възможностите да си взема ванкелова Мазда RX-8, въпреки всички недостатъци на двигателя. И една поправка ако позволиш, горенето на масло при ванкелов двигател е нещо нормално и не трябва да се счита за проблем. На RX-8 се долива около 1 литър на всеки 1500-2000 км пробег. Горенето на масло е една от причините в момента да няма кола с такъв двигател. Съвременните еко норми не могат да бъдат покрити лесно заради това горене.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5748
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - NSU Ro 80 '1967–77

Мнениеот Antara1 » 12 Окт 2017, 14:50

Страхотен модел! :clap:
Като чуя ванкел и се сещам първо за NSU. Веднъж,преди много години,видях такъв двигател на живо. Беше Мазда и момчето беше обиколило всички сервизи на София,че гърмеше яко в гърнетата след връщане на газта. Като чуели,че е с ванкел,всички майстори бягали,като дявол от тамян. Така си я продаде,гърмяща. :lol:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - NSU Ro 80 '1967–77

Мнениеот taiko » 13 Окт 2017, 09:57

Все се разминавам с този модел. На няколко пъти, все нещо друго си харесвам. А е класика. Не бива така, засрамих се :oops:
цетът е интересен, мало на "бакшиш" бие. :P
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7000
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - NSU Ro 80 '1967–77

Мнениеот puma » 16 Окт 2017, 17:00

Класика, имам го на няколко фирми :cheers:
puma
Ретро фен
Ретро фен
 
Мнения: 6299
Регистриран на: 04 Апр 2008, 11:48
Местоположение: Sof/Mi
Име: Ивайло

Re: Колекция 1:43 - NSU Ro 80 '1967–77

Мнениеот milski » 17 Окт 2017, 15:52

Интересен и доста приятен модел.Особено в този жълт цвят.
Аватар
milski
 
Мнения: 1394
Регистриран на: 03 Яну 2011, 23:19

Re: Колекция 1:43 - Lancia Delta HF Integrale (831) '1992

Мнениеот rvalev » 20 Окт 2017, 16:05

Днес автомобилът няма нужда от представяне. Просто легенда.
По интересен е моделът. Производител е Kyosho и моделчето е много добре пресъздадено и бих казал, че доста детайлно. Интересно е, че моделът е пластмасов от серия dNano. В някои сайтове го водят смолен модел, но за мен си е пластмаса. На картона пише Deoxyribonucleic Acid, но чичо Гугъл изкарва резултати само за ДНК. Моделчето е подготвено според Kyosho да бъде RC модел и липсва интериор, затова и прозорците са много потъмнени. Хем за RC, а пък гумите не се въртят.
За парите си моделът е бижу.
Оставям коментарите на Вас.

Lancia Delta HF Integrale 6 World Rally Champion (831) '1992
Kyosho 1/43


Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot], stoicho110 и 5 госта