Re: Колекция 1:43 - Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Porsche 911 Carrera S Coupe (997) '2005

Мнениеот Тихомир » 24 Ное 2017, 15:59

Това жълтото в убиец и убавец. :rocknroll:
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Porsche 911 Carrera S Coupe (997) '2005

Мнениеот taiko » 26 Ное 2017, 10:29

Много, много добро. :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Porsche 911 Carrera S Coupe (997) '2005

Мнениеот commodore » 26 Ное 2017, 13:27

Няма ги вече тези АУТОарт-и! :cry: :cry: :cry: Сега хобито се преорентира в журналки и смоларки! :roll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Moskwitch 408 '1968

Мнениеот rvalev » 27 Ное 2017, 14:44

Moskwitch 408 '1968
IST Models 1/43


Изображение

Москвич-408 е сериен малък семеен автомобил, произвеждан от Съветския автомобилен производител MZMA/AZLK между 1964 и 1976 г., с междуосие 2400 мм при ширина – 1550 мм и със собствено тегло 945 кг (1964-1969 г.) и 1045 кг (1969-1976 г.). Предшественик е Москвич 402/403/407, а наследник – Москвич 2140.
На пазара се пускат версии 4 врати седан, 5 врати комби – модела M-426 и 3 врати фургон – M-433. Задните светлини преди фейслифта са повлияни от задните светлини на BMW 700.
Във Франция се изнася като Moskvitsh Elite 1300, като Moskvitsh Elite във Финландия и като Moskvitch Carat в Норвегия, Scaldia 1400 – в Белгия. Той е задвижван от 1358 куб. см. редови четирицилиндров бензинов двигател, с мощност 50 к. с. „Повече, отколкото си струва за цената“, е мотото за продажбите за износ.
Има две различни серии на М-408, които използват същото име.
Първата серия от автомобили са произведени между 1964 г. и 1969 г. в Москва. Тези автомобили са с вертикални задни светлини, два или четири кръгли фарове, предна седалка-пейка, както и 4-степенна скоростна кутия със скоростен лост, разположен на колонката. Дължината на стандартния модел е 4090 мм.
Втората серия е произведена между 1969 и 1976 г. в Москва. Тя има същия двигател и трансмисия, както своя предшественик, но каросерията е дълга 4250 мм, има правоъгълни фарове и хоризонтални задни светлини, с триъгълни маркери за мигачите, монтирани на перките. Също така тя е с разделени седалки и предаването използва монтиран на пода скоростен лост.
През 1966-67, колата се произвежда и от военния завод ИЖ в град Ижевск, носеща име ИЖ-Москвич-408 – въпреки че обикновено се нарича просто „Иж“. Този автомобил е пряк клонинг на MZMA Москвич-408, с изключение на надписите. Той е заменен в производството с Иж-412, копие от M-412, като се започне през 1967 г. и до 1976 г.
Колата има доста модерни форми за 1964 г. – правоъгълно тяло с плосък покрив и остри опашни перки, панорамно задно стъкло и полупанорамно предно. Deluxe версиите имаха тогава модерните четириядрени фарове и някои серии – в два цвята боя.
Интериорът е със стилен трапецовиден инструментален блок, лост за скоростите монтиран на кормилната колонка до 1973 г., нагревател, тапицелия от изкуствена кожа в цвят.
Задвижващи са задните колела. Първоначално колата е оборудвана със саморегулиращи се барабанни спирачки, а от 1969 г. те имат хидровакуумно серво и разделна схема на спирачната система.
Този Москвич е първият съветски автомобил, който има умишлено оборудване за безопасност (от 1969 г.): деформационни зони, обезопасена кормилна колонка, меки вътрешни части, предпазни колани, подплатено арматурното табло, и двукръгова спирачна система.
Москвич-412 не е приемник на M-408 – М-412 се основава на М-408, но колите са произвеждани по едно и също време. M-412 е по-луксозен вариант, задвижван от 1500 куб. см., 75 к. с. OHC двигател под наклон. M-412 също така включва подобрения на безопасността, което отговаря на европейските изисквания за безопасност, за да може да бъде предлаган за износ.
През 1969-76 г. М-408 и М-412 и са с идентични органи, и М-412 получава същите промени като М-408 през 1969 г. Отново, единствените разлики са двигатели (1300 и 1500). Това може да направи идентификацията трудна, тъй като няма външни разлики между двете коли.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Moskwitch 408 '1968

Мнениеот domins » 27 Ное 2017, 18:43

Страхотен е , със единичния фар ми допада в пъти повече и на модел и 1:1. Като цяло на IST изработките на соц модели ми допадат много :)
Аватар
domins
 
Мнения: 253
Регистриран на: 17 Окт 2016, 19:50

Re: Колекция 1:43 - Moskwitch 408 '1968

Мнениеот bobarce » 27 Ное 2017, 19:17

Благодаря за публикацията. И снимките си ги докарал. Много обичам моделите на ист на москвич. :clap: :clap: :clap:
bobarce
Фен на руски коли
Фен на руски коли
 
Мнения: 1590
Регистриран на: 29 Юли 2012, 21:48
Име: Димитър Димитров
Колекционирам: 1:43 СССР/Русия

Re: Колекция 1:43 - Moskwitch 408 '1968

Мнениеот Speedy07 » 27 Ное 2017, 19:28

Много приятни детайли по Ист-а, само тия гламатурни джанти да бяха оправили. Тук по-евтините Деагостини са се справили. Иначе интериора, фото ец чистачките и други дребни детайли много радват. Снимките са с много добре подбран фон, на който изпъкват детайлите. А фаровете имат ли хром зад стъклото, че не мога да преценя?
Speedy07
 
Мнения: 167
Регистриран на: 08 Дек 2009, 15:29
Местоположение: София
Колекционирам: Соц. автомобили и камиони в 1:43 и камиони в 1:87

Re: Колекция 1:43 - Moskwitch 408 '1968

Мнениеот reopru86 » 27 Ное 2017, 20:17

Този белушко много го искам. Страхотна е изработката :cheers:
Аватар
reopru86
Фен на руски коли
Фен на руски коли
 
Мнения: 783
Регистриран на: 27 Авг 2011, 19:13
Местоположение: Хасково
Име: Георги Георгиев
Колекционирам: 1:43 Соц. модели

Re: Колекция 1:43 - Moskwitch 408 '1968

Мнениеот puma » 28 Ное 2017, 00:13

Красавец :cheers:
puma
Ретро фен
Ретро фен
 
Мнения: 6299
Регистриран на: 04 Апр 2008, 11:48
Местоположение: Sof/Mi
Име: Ивайло

Re: Колекция 1:43 - Ferrari F40 '1989–92

Мнениеот rvalev » 30 Ное 2017, 11:22

Ferrari F40 '1989–92
Kyosho 1/43


Изображение

8 неща, които не знаеш за Ferrari F40
Всички знаем, че то се задвижва от 2.9-литров туин-турбо V8 двигател и играе ролята на наследник на 288 GTO, но какво не знаем за него? Представяме ти 8 факта от историята на Ferrari F40, с които предполагаме не си се сблъсквал.
1. Един от начините да разбереш, че дадена F40-ка е била пребоядисвана, е ако тя не е червена. Точното наименование на боята е Rossa Corso и с нея са били боядисани почти всички коли от серията. Само няколко коли от модела са излезли от фабриката в Маранело с друг цвят. Бившият президент на италианския футболен клуб Наполи – Корадо Ферлайно – поръчва черно Ferrari F40 за тогавашния футболист на тима – Диего Марадона. Твърди се, че от завода са излезли още няколко черни, както и 9 жълти коли. Всички останали са били червени. Интересното е, че дори когато се е налагало пребоядисване на някоя кола, собствениците са я карали във Ferrari или в дизайнерското студио, отговорно за производството на купето – Pininfarina. В повечето случаи това се е случвало скоро, след като колата е била продадена, което значи само едно – собствениците не искали колата им да бъде червена. През годините външни на Ferrari гаражи са изпълнявали поръчки за пребоядисване на F40 в черно, жълто, бяло, синьо, сиво и др. От Ferrari се ядосали, че много хора пребоядисват колите си, тъй като не ги искали червени, затова поправили грешката при наследника на F40 – Ferrari F50. Този модел се предлагал в червено, жълто, тъмно червено, сребристо и черно.
2. Инженерите на Ferrari достигнали до крайности, за да намалят теглото на F40. Редуцирано било дори количеството боя, покриваща купето. Според някои неофициални източници бояджиите използвали само 2 литра боя. Слоят бил толкова тънък, че на места отдолу прозирали въглеродните влакна на панела.
3. F40 се смята за първия сериен автомобил, който успява да премине бариерата от 320 км/ч. Максималната скорост на модела е 323 км/ч. Конкурентните модели Porsche 959 и Lamborghini Countach можели да развият съответно 317 и 309 км/ч, и то във върховите си специални версии. За сравнение, F40 LM развивал максимална скорост от 369 км/ч.
4. Колата има два резервоара за гориво, разположени пред задните колела. При американските версии те били произведени от алуминий, а европейските F40-ки имали гъвкави гумени резервоари, пълни с порест материал, предотвратяващ разплискването на горивото. За разлика от алуминиевите компоненти, гумените “мехове” трябвало да бъдат сменяни на всеки 7-10 години. Общият обем бил скандалните 170 литра! По време на американските тестове колата успяла да реализира разход от 23.5 л/100 км в градски условия и 16.6 л/100 км на магистрала. Подобен разход не изисква такъв гигантски двигател, но инженерите се спрели именно на този обем, заради участието на колата в различни състезания.
5. Мнозина наричат F40 състезателен автомобил за улицата, което е напълно коректно. Ferrari започват да разработват еволюционна версия на 288 GTO още през 1984 г., с която искали да се противопоставят на Porsche 959 в Group B на Световния рали шампионат. За жалост обаче, митичната състезателна категория е закрита от FIA през 1989 г., което оставило Ferrari с 5 състезателни машини 288 GTO Evoluzione, с които компанията вече нямала къде да се състезава. Именно тези състезателни коли се превърнали в първите прототипи на уличното F40. Първото официално състезание на F40 е на американската писта Лагуна Сека през същата 1989 г., където палавата италианка участва в надпревара, организирана от Международната моторспорт асоциация IMSA в клас GTO. Конкретно тази машина била от еволюиралия модел LM и била пилотирана от Жан Алези. Той завършил трети зад две машини Audi 90, което било логично, имайки предвид двойното задвижване на германските коли. След още един успешен сезон италианците се оттеглят от шампионата. Впоследствие колата печели в две 4-часови състезания на пистите Валелунга и Андерсторп. Последното състезание на F40 е през 1996 г.
6. Притежаването на F40 е изключително скъпо. През 1990 г. цената на колата в Америка е била 399 150 долара, а някои дилъри увеличават цената повече от двойно. Има официално реализирани продажби на суми в порядъка на 700 000 – 900 000 долара. Днес, запазен екземпляр струва над 1 млн. долара. Най-обикновено обслужване с консумативи струва 1000 долара. Сервизиране на ремъците, което Ferrari препоръчва да се прави веднъж на 3 години, струва 3000 долара. Основно обслужване на двигателя, което включва смяна на ремъци, горивопроводи, водна помпа и тн., се препоръчва на всеки 10 години, като същото струва 15 000 долара. Резервоарите на европейските версии се сменят на всеки 7 до 10 години и струват 12 000 долара. Гумите струват 2000 долара, а времето до смяната им зависи от десния ти крак. Челното стъкло е 8000 долара, а сравнително лек удар отпред ще ви струва 24 000 долара. Преди да започнеш да пъшкаш, замисли се. Собствениците на Veyron цял живот си мечтаят за толкова ниски цени.
7. Ferrari се нуждаела от 200 произведени бройки, за да хомологира състезателния си автомобил за FIA Group B. По време на премиерата на колата италианците казват, че ще произведат не повече от 400-450 бройки. В крайна сметка произвеждат 1311, което било провокирано от невероятния интерес към колата.
8. Не само че бил произведен, за да почете 40-ия рожден ден на Ferrari, откъдето идва и името му, но и F40 бил последният модел, излязъл от фабриката в Маранело, чието производство било съблюдавано от Енцо Ферари, преди той да почине. По време на премиерата Енцо казва: “Преди малко повече от година, казах какво искам на инженерите – най-добрата кола в света. Ето я и нея.” Маркетинг директорът на Ferrari Джовани Перфети допълва: “Клиентите казваха, че правим твърде луксозни и комфортни автомобили. F40 е за най-запалените от тях, които искат само и единствено спортно поведение и солидно представяне. Нашата кола не е технологична лаборатория, показваща какви ще бъдат колите в бъдещето. Такова е Porsche 959. F40 не е като излязло от Междузведни войни.” F40 е истински автомобил, вдъхновен от моторспорта, който има за цел да уплаши всеки, който е достатъчно смел, за да седне зад волана. По този повод Енцо Ферари винаги е казвал: “Не ме интересува дали фугите на вратите са прави. Когато шофьорът настъпи педала на газта, искам той да се на***e в гащите.” Не сме сигурни дали тази мечта не е била сбъдната от поне един собственик на F40…
Източник: www.aboutcars.bg

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ferrari F40 '1989–92

Мнениеот Тихомир » 30 Ное 2017, 15:07

Любим суперкар. Даже най-любимият. От Москве на Ф40 :lol: огромен завой направи.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5744
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ferrari F40 '1989–92

Мнениеот taiko » 30 Ное 2017, 23:41

Пас за москала. ферито бива. :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Ford RS200 '1984–86

Мнениеот rvalev » 01 Дек 2017, 12:40

Ford RS200 '1984–86
Minichamps 1/43


Изображение

Ford RS200: Най-лудият автомобил в историята на Ford
Излиза през 1985 г., когато Група Б в Световния рали шампионат е в своя пик. Мнозина смятат, че това е Златната ера на рали спорта, а ние скромничко се съгласяваме. По това време Ford решава да приеме различен подход. Вместо да последва примера на своите конкуренти, които конструират тежко модифицирани състезателни версии, базирани на серийните си модели, от Ford решават да направят състезателен автомобил от нулата. Между другото, слабо известен факт е, че преди RS200, компанията имала намерение да направи Група Б версия на Ford Escort, но за този проект не се знае много.
RS200 бил много по-различен r по своему по-готин от своите конкуренти, в това число Peugeot 205 T16, Lancia Delta S4 и Audi Quattro S1. Според правилника на FIA, компанията трябвало да произведе 200 улични автомобила, за да хомологира RS200 за състезания в Група Б. От компанията били повече от доволни от перспективата, като дори възнамерявали да направят повече от 200 коли, но това така и не се случило.
Откъде ни хрумна сравнението с Lancia Stratos? Ами, Ford RS200 е малък автомобил със средно разположен двигател, разработен специално за рали цели. Приликите са твърде много, за да се направим, че ги няма.
Дизайнът е дело на Филипо Сано от италианското студио Ghia, а купето от фибростъкло е произведено от Reliant. Същите, които правят онова триколесно недоносче Reliant Robin.
В механично отношение обаче, RS200 е много по-различен от Stratos. Тони Саутгейт – бивш дизайнер от Формула 1, който впоследствие създава и победителят в Льо Ман Jaguar XJR-9 – проектира тръбното шаси на RS200 и го снабдява с по два амортисьора на колело.
Двигателят е не по-малко луд. RS200 използва 1.8-литров Cosworth BDT 4-цилиндров турбо агрегат, монтиран зад седалките, но странното е, че скоростната кутия не е отзад, а отпред при предния мост. Въртящият момент от двигателят отива към трансмисията напред, след което тя го насочва обратно назад към централен диференциал с три различни настройки за разпределение на мощностат между предния и задния мост: 50/50, 67/33 и 100/0 в полза на задния мост.
Странната система позволила на инженерите да постигнат перфектно разпределение на теглото между двата моста., което пък облекчило работата на пилотите по състезателните отсечките.
Въпреки това, трябва да си истински корифей зад волана, за да се караш бързо RS200. Пилоти, имали честта да управляват легендарната машина, признават че тя има много голяма турбо-дупка и първоначално недозавива, а когато турбината „надуе“, веднага започва да презвавива. Игра с волана и с педала на газта му е майката.
RS200 е и умопомрачително бърз автомобил също. Уличната версия на колата има 250 к.с., но състезателната спецификация е надута до 350-450 к.с., в зависимост от съответното състезание. В някои шампионати RS200 е разполагал дори с повече – 650-800 к.с., които са позволявали ускорение от 0 до 100 км/ч за 2.1 секунди.
За фенове като нас, Ford RS200 е истинска легенда, но в много отношения тази кола реално е пълен провал, тъй като се повява в лош момент.
Състезателният дебют на колата е през 1986 г., когато демонстрира обещаващ потенциал сред ожесточената конкуренция. Точно по това време обаче, FIA преценява, че Група Б e твърде опасна – колите са изключително мощни и бързи, а хората са ненаситни и стоят буквално на състезателната линия по отсечките. И така до Рали Португалия през 1986 г., когато Хоаким Сантос губи контрол върху своя Ford RS200, завърта се и блъска публиката, убивайки трима зрители.
Няколко етапа по-късно по време на същото състезание, Хенри Тойвонен и неговия навигатор Серджо Кресто, излитат от пътя със своята Lancia Delta S4, която избухва в пламъци и двамата загиват. На практика това забива последния пирон в ковчега на Група Б, което не позволява на RS200 да разгърне пълния си потенциал. Впоследствие колата записва успехи в раликрос шампионати и планински изкачвания като Pikes Peak, но без да постига нищо революционно.
Серийният модел също не среща любовта, която според нас заслужава. Сега е доста ценена в колекционерските среди, но не и когато излиза на пазара, тъй като е твърде груба за ежедневно шофиране, а качеството на сглобката е меко казано нережно. Все пак това не би трябвало да бъде изненада за човек, който е решил да си купи кола, създадена само с хомологационни цели.
Още повече, че RS200 е бил по-скъп от Ferrari 328. Последният RS200 е продаден през 1994 г., като според информацията колата е седяла паркирана 8 години, след като е била произведена, докато най-накрая някой реши да си я купи.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford RS200 '1984–86

Мнениеот commodore » 01 Дек 2017, 13:37

Един от любимците ми! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Ford RS200 '1984–86

Мнениеот TheDevilTwin » 01 Дек 2017, 18:47

Естествено англичаните ще кажат, че RS200 е бил най-бързият, най-извратеният и най-революционният автомобил от Група Б, но реално колата е била твърде небалансирана, за което свидетелстват катастрофата в публиката и фаталната случка със сблъсъка в дърво, при който загива екипажът.

Конфигурацията на трансмисията и задвижването също е доста противоречива, тъй като води до големи загуби в мощността, но в онези години задвижването на четирите колела е било тъмна Индия за всички производители с изключение Ленд Роувър и Ауди. Факт е обаче, че Пежо и Ланча успяват внедрят технологията в своите състезателни коли по много по-успешен начин в сравнение с Форд ;)
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5698
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron