Re: Колекция 1:43 - Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Ford Capri Model Range

Мнениеот rvalev » 24 Яну 2018, 16:07

stoicho110 написа:Най-ми харесва червеното капри и с този черен капак е супер :clap: :rocknroll:Винаги съм се чудил, като събереш толкова много модели къде ги съхраняваш и гледаш ли ги наредени във витрина.

Наредени са във витрини. Лошото е, че са много модели и не се виждат всички. Общо взето зад тези на първа линия има още две линии. Хубавото е, че от време на време пренареждам линиите. :lol:
Имам отделна витрина само за AUTOArt, там се виждат всички модели.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Capri Model Range

Мнениеот commodore » 24 Яну 2018, 17:22

Няма лошо Капри!Сета е жесток. :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Ford Capri Model Range

Мнениеот taiko » 24 Яну 2018, 18:09

Хахахаха направо ще те ползвам като guidеline. Тази година ще е под мотото "сделано в ...Бритиш" :dance2: Та капритата са ми в листата, страхотни са, много ме радват, да не кажа, че са ми любимци. Живи и здрави да сме само, ще се набавят...
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Ford Capri Model Range

Мнениеот TheDevilTwin » 25 Яну 2018, 18:38

stoicho110 написа:Най-ми харесва червеното капри и с този черен капак е супер :clap: :rocknroll:


+1
RS3100 все пак... като се каже Капри, си го представям винаги с черен капак. От него е тръгнала цялата тази мода :rocknroll:

Роска, супер са и цветово си ги подбрал много добре. Трябваше да им плеснеш една снимка наредени едно до друго както са шаренки!
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5698
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Mercedes-Benz S-Klasse (W126) '1979–85

Мнениеот rvalev » 26 Яну 2018, 16:20

Mercedes-Benz S-Klasse (W126) '1979–85
Minichamps 1/43

През септември 1979 Daimler-Benz представя новата S-клас генерация на IAA във Франкфурт. Гамата от модели модели в началото се свежда до седем разновидности : Избор от 4 двигателя - от 2.8 литровия, 6 цилиндров карбораторен 156 к.с. 115 киловата до 5.0 литровия V8 двигател с лека сплав, директна инжекция и 240 к.с. - 176 kW, както и 2 варианта на каросерията - в допълнение към нормалната има удължена каросерия, като допълнителното място е за задните седалки.
В допълнение към комфорта на пътуване и сигурността, разработванетo на новите модели е фокусирано и за намаляне на разхода на гориво. Използване на леки материали и оптимизирана аеродинамична каросерия помага на S класата да спести 10 % от разхода на гориво в сравнение с предишния модел (W116). Двата осемцилиндрови двигателя са заменени с нови с лек колянов вал. 5.0 литровият който заменя 4.5 железен агрегат, вече е познат от модела 450 SLC 5.0, докато 3.8 литровия е нова разработка, базирана на дълго служещия 3.5 литров V8 с метален блок. С двата по-мощни, но по-леко двигатели, динамиката е увеличена, като е намален разхода на гориво. Карбураторния и инжекционния 2.8 шестцилиндров двигател остават непроменени.
Както W116, така и W126 продължава развитието на дизеловите варианти за експорт за Америка. 300 SD Turbodiesel с 3.0 литровият, 5 цилиндров двигател сега вече е с 10 к.с. по- мощен - 125 к.с. )92 kW).
Шасито е почти еднакво. Новият S клас вече е с диагона;лна стабилизираща щанга отзад и двойно рамо с нулево изместване на управлението отпред. Конструкцията на новата каросерия е уникална и много сигурна. Това е първият автомобил в света, който покрива стандартите за неизместване на пътническата клетка при фронтален удар с 55 км/ч.
В края на 1981 на автомобилното шоу във Франкфурт (IAA), 2 години след появата на W126, елегантно купе е добавено към семейството, предлагано само с 8 цилиндрови двигатели. Двата V8 са видоизменени като част от програмата за икономия на горивото "Мерцедес Бенц Енергиен Концепт". В допълнение към повишена компресия имаме включен разпределителен вал с модифициран момент на клапаните, инжекция във "въздушна баня" и електронно контролиране на скоростта. Тези модификации позволяват достигане на максимален момент при ниски обороти. При осемцилиндровите двигатели това довежда до малка загуба на мощност и затова диференциалното число е сменено. Шестцилиндровите модели претърпяват много малки промени, което не променя тяхната мощност.
4 години след въвеждане на програмата за икономия на горивото "Мерцедес Бенц Енергиен Концепт", през септември 1985 на IAA Франкфурт се представя напълно обновената S класа. В допълнение към дискретния фейслифт, променил броните, страничната защита и джантите, се фокусира на реструктурирането на двигателите.
Два нови 6 цилиндрови агрегата, които са били монтирвани 9 месеца преди това в Mercedes E класа W124, сега заменят верния 2.8 литров M 110 двигател. На мястото на карбураторния идва 2.6 литров с директна инжекция, докато паралелно конструирания 3.0 литров агрегат става наследник на инжекционния вариант на M 110. Ново допълнение е 4.2 литровия V8, конструиран на базата на 3.8 литровия и монтиран на S-Class седан, SEC купе и SL. 5.0 литровия двигателсъщо е модифициран - вече с електронна запалителна система и електро механично контролирана “KE Jetronic” инжекционна система, генерирайки мощност от 245 к.с.(180 kW).
Най - вълнуващото нововъведение при двигателите е 5.6 литровия, осем цилиндров двигател, разработен с удължаване на цилиндрите на 5.0 литровия V8 и достигащ мощност от 272 к.с.- 200 kW. При изискване с още по-голяма компресия е достигана и 300 к.с. - 221 kW, въпреки че не било възможно да се комбинира този двигател с катализаторната система за контрол на газовете. Но дори и без нея, така наречената ECE версия, покривала нормите на Европейската икономическа комисия. Моделите с такъв двигател са 560 SEL и 560 SEC - най-мощните коли на Мерцедес Бенц по това време.
Всички модели в серията, с изключение на 560 SEL и 560 SEC в ECE версията, са покривали нормите за изгорели газове с вградения 3 пътен катализатор. Все пак, поради не голямото разпространение на безоловен бензин, някои коли са били с така наречената ретро система -без катализатор и кислороден сензор, но със смесена подготвена и запалителна система, даваща възможност на клиентите да конвертират към катализатор на по-късен етап. Такива автомобили са продавани до август 1989 година, с намалена за катализатора цена.
С появата на новите двигатели, дизеловите модели, резервирани само за Америка са вече с нов, модифициран такъв. Новият 300 SDL е с по-дълга база и променен двигател, базиран на познатия 3.0 литров , 6 цилиндров от W 124 с турбо и мощност от 150 к.с. 110 kW, с 60 к.с. повече от този без турбо и 30 к.с. от 5 цилиндровия си предшественик.
Както и очаквано, моделите с фейслифт нямат фундаментални модификации. Все пак задният мост е преработен с малки детайли за увеличаване на комфорта при пътуване и намаляне на шума. В допълнение всички модели на W126 са вече с 15 цолови джанти и по-големи спирачни апарати. Дизайна на летите джанти като опция ( стандарт само на 560 SEL и 560 SEC) са преработени за да приличат на тези от по-малките класове.
Другата стилистична промяна е не само визуална, но и направена заради специфични технически причини. Понижавайки престилката става възможно да се намали въздушната сила, която повдига предницата и подобрява преминаването и към задната част. Това подобрява и страничната стабилност, специално при мощния 560 SEL.
Страничните предпазни ленти са вече изгладени и както броните уголемени, за да стигнат по-ниско, както и имат допълнителна лайсна. 5.6 литровите модели са с 215/65 VR 15 гуми стандарт, за разлика от по-малко мощните модели. Предната престилка и калник са измененеи, за да създадат нужния страничен просвет на предните колела.> През септември 1987, когато S класата среща необичайния студен полъх от появата на BMW 750 i, нови, по-мощни варианти на всички V8 двигатели са интродуцирани. Компресията е повишена до 10:1, както и допълнителни разработки повишават мощността между 6 и 10 %.
От юни 1989 година нов дизелов двигател е произведен. Производството на 300 SDL е било спряно оше от септември 1987. Новия 350SDL модел има 3.5 литров, 6 цилиндров двигател и е конструиран с разпробиване на буталата на добре известния 3.0 литров агрегат. Новият шестак е мислен повече да повиши въртящият момент, отколкото мощността с рециркулациоя на отработените газове и катализатор, понижавайки мощността с 14 к.с. Но 136 к.с. (100 kW) на 350 SDL са повече от достатъчни, специално имайки предивд ограничението на скоростта в Щатите. Максималният момент е повишен с 15 % и се достига при 2000 оборота в минута. През юни 1990 се добавя и модел с удължена база - 350 SDL.Както и при предшественика си W116, осемцилиндровите модели W126 се предлагат и като брониран вариант. 1465 бройки са произведени като специален интерес предизвикват два 500 SEL модела - удължена с 200 милиметра база и повдигане на покрива с 30 милиметра. Първият е построен през януари 1983 и е ползван като фирмена кола на Мерцедес, а вторият за папа Йоан Павел II (Pope John Paul II) през август 1985.
Наследникът на W126, W140 е показан на Женевското изложение през март 1991 година. Въпреки че производството на новата серия започва само месец по-късно, 126 продължава да се произвежда още известно време за експорт. Продукцията на повечето варианти спира между август и октомври 1991, въпреки че някои бронирани модели напускат фабриката през април 1992. През 12 годишното производство 818 036 автомобила напускат фабриката в Sindelfingen, 97 546 от тях с дизелови двигатели. Това прави W 126 най-успешния премиум клас серия в историята на фирмата.
Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 10:59, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Mercedes-Benz S-Klasse (W126) '1979–85

Мнениеот Bavarian_Motor_Works » 26 Яну 2018, 16:44

Чудесен е , но белия цвят скрива фугите на вратите всякаш. :cheers:
quattro ist für sissies
Аватар
Bavarian_Motor_Works
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 1553
Регистриран на: 30 Ное 2008, 18:11
Местоположение: Варна
Име: Даниел
Колекционирам: 1:43 BMW,Mecedes-Benz,Mini,Rolls-Royce

Re: Колекция 1:43 - Mercedes-Benz S-Klasse (W126) '1979–85

Мнениеот taiko » 26 Яну 2018, 17:00

МММММММММММММММ разкошен модел. Страшно ми хареса. :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Mercedes-Benz S-Klasse (W126) '1979–85

Мнениеот commodore » 27 Яну 2018, 09:15

Най-най-любимата! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Mercedes-Benz S-Klasse (W220) '1998–2005

Мнениеот rvalev » 29 Яну 2018, 15:39

Mercedes-Benz S-Klasse (W220) '1998–2005
Minichamps 1/43

Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 11:00, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Mercedes-Benz S-Klasse (W220) '1998–2005

Мнениеот taiko » 29 Яну 2018, 16:00

Страхотна е. Миналата година се заканих да напазаря всички S класи, ама се ослушах. Вече ми нима, може би след време пак ще се огледам в мерците.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Subaru Impreza WRX STi

Мнениеот rvalev » 30 Яну 2018, 14:34

Subaru Impreza WRX STi (GDB) '2000–02
AUTOArt 1/43

Изображение

Subaru Impreza WRX STi (GDB) '2003–05
AUTOArt 1/43

Изображение

Subaru Impreza WRX STi (GDB) '2005–07
AUTOArt 1/43

Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 11:00, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Subaru Impreza WRX STi

Мнениеот WeltherrschafT » 30 Яну 2018, 17:50

Роска, поздравления за моделите, прекрасни са. Не знам защо, но от теб не съм очаквал точно тази марка да представиш.
Аз съм от феновете на bugeye и мисля, че е с много свежарски дизайн за годините си. Иначе защо си избрал белия цвят
за другите два модела?
Аватар
WeltherrschafT
 
Мнения: 2464
Регистриран на: 06 Фев 2012, 02:34
Колекционирам: 1:64 и 1:43

Re: Колекция 1:43 - Subaru Impreza WRX STi

Мнениеот rvalev » 30 Яну 2018, 18:12

WeltherrschafT написа:Роска, поздравления за моделите, прекрасни са. Не знам защо, но от теб не съм очаквал точно тази марка да представиш.
Аз съм от феновете на bugeye и мисля, че е с много свежарски дизайн за годините си. Иначе защо си избрал белия цвят
за другите два модела?

Бели защото попаднаха изгодно. И аз харесвам Импреза, а още повече харесвам AUTOArt. :)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Subaru Impreza WRX STi

Мнениеот taiko » 30 Яну 2018, 22:22

Субарутата на АА ги имам. Даже миналата седмица наново ги наснимах, че бях ми избягали снимките.
Много добри моделчета. :rocknroll:
Само се чудя що няма коментари за мерците, заслужават поне по един лайк, баси. Тоя форум нещо позадряма напоследък. :(
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6998
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Subaru Impreza WRX STi

Мнениеот commodore » 30 Яну 2018, 22:33

Няма ги вече такива модели.То неможе да му се нагледаш,всичко си му е бижу!Нещеш ли фарове,стопове,интериор,завиващи колела,детайлно дъно.Да не говори,че и цените им дори извън промоция бяха съвсем нормални. :cry:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта