Re: Колекция 1:43 - Porsche Panamera Turbo Sport Turismo

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот commodore » 26 Авг 2016, 10:44

Машините,които тласват човечеството в ново измерение! :clap2: :clap2: :clap2:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот martinis » 26 Авг 2016, 13:53

Страхотни модели, както винаги и уникални снимки, много ми харесаха този път! :rocknroll: :clap:
Благородно завидях, особено пък като видях и какво предстои да ни покажеш! :shake:
:cheers:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 935
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks Trucks

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот Тихомир » 26 Авг 2016, 15:18

Дядовците са супер, малко хора представят модели на толкова стари автомобили, но този период заслужава да му се обърне внимание. На мен лично Фордчето повече ми харесва като изработка. Спарк могат много повече от показаното при Бенца.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5748
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот commodore » 26 Авг 2016, 15:33

Тихомир написа:Дядовците са супер, малко хора представят модели на толкова стари автомобили, но този период заслужава да му се обърне внимание. На мен лично Фордчето повече ми харесва като изработка. Спарк могат много повече от показаното при Бенца.


Бенца не е Спарк.В двоиният сет само F800 е Спарк.
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9142
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот rvalev » 26 Авг 2016, 15:52

commodore написа:
Тихомир написа:Дядовците са супер, малко хора представят модели на толкова стари автомобили, но този период заслужава да му се обърне внимание. На мен лично Фордчето повече ми харесва като изработка. Спарк могат много повече от показаното при Бенца.


Бенца не е Спарк.В двоиният сет само F800 е Спарк.

Имам и двойният сет с F800. Не намирам никаква разлика с Алтайския. На първата снимка е Бенца на Алтая заради поставката с надписа, а останалите снимки са на Минимакс/Спарк.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот taiko » 26 Авг 2016, 16:14

Форда определено кефи, докато бенца е по-тематичен за фенове на МВ.
Ако триколката е представена с два модела (на иско и на спарк), не намирам някаква разлика. Даже се обърках и сто пъти се връщах да гледам.
Обаче следващата тема ще ми е по интересна, определено.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7000
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот TheDevilTwin » 26 Авг 2016, 20:19

rvalev написа:
commodore написа:
Тихомир написа:Дядовците са супер, малко хора представят модели на толкова стари автомобили, но този период заслужава да му се обърне внимание. На мен лично Фордчето повече ми харесва като изработка. Спарк могат много повече от показаното при Бенца.


Бенца не е Спарк.В двоиният сет само F800 е Спарк.

Имам и двойният сет с F800. Не намирам никаква разлика с Алтайския. На първата снимка е Бенца на Алтая заради поставката с надписа, а останалите снимки са на Минимакс/Спарк.


Стефчо имаше предвид, че си сбъркал като си написал, че е на Spark/Minimax, защото реално и двата са на IXO/Altaya, независимо от опаковката.
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5698
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот axel » 26 Авг 2016, 20:24

Форд-а ме впечатли. :clap:
Аватар
axel
 
Мнения: 270
Регистриран на: 11 Яну 2012, 11:45
Местоположение: София
Колекционирам: 1/43

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот bobarce » 27 Авг 2016, 08:37

Последните модели са много забавни :shake:
bobarce
Фен на руски коли
Фен на руски коли
 
Мнения: 1590
Регистриран на: 29 Юли 2012, 21:48
Име: Димитър Димитров
Колекционирам: 1:43 СССР/Русия

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот Antara1 » 27 Авг 2016, 13:36

Красиви модели! Вторият Бенц има по-добри спици и седалка,но първият е с по-достоверни гуми. Фордът е страхотен и много емблематичен автомобил в историята! Абсолютният рекордьор по продажби- за 19 години,15 000 000. :clap:

p.s. На първия Бенц е изпаднала зъбчатката на веригата ;)
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Benz Patent-Motorwagen vs. Ford Model T

Мнениеот Torbalan » 27 Авг 2016, 14:51

Много добре подбрана двойка отново :rocknroll:
Бих притежавал един Форд Т ако можех и все пак някой да ми обясни как се кара този дядо :)
:clap:
Аватар
Torbalan
 
Мнения: 505
Регистриран на: 27 Яну 2007, 20:36
Местоположение: София
Колекционирам: 1:43 - 30те, 50те и съвременни красоти

Re: Колекция 1:43 - BMW M1 Street vs. Mercedes-Benz C111 II

Мнениеот rvalev » 10 Сеп 2016, 13:39

FC Bayern Munich vs. VfB Stuttgart 1893 - 1 : 1

BMW M1 Street
Minichamps 1/43
vs.
Mercedes-Benz C111 II
Minichamps 1/43


BMW M1 Street
BMW M1 (E26) е суперкар , произвеждан от немската автомобилна компания BMW в периода 1978-1981 г.
Германците имали нужда от “сериен” автомобил, с чиято помощ да хомологират пистова версия. За да отговорят на изискванията на състезателната Група 5, BMW трябвало да сглобят 400 серийни автомобила. Имало обаче един проблем – компанията нямала капацитета да произвежда суперавтомобил със централно разположен двигател. Решението било просто – производството на колата трябвало да бъде поверено на външна компания. В края на 1970 г., BMW сключва споразумение с италиански производител Lamborghini. Италианците започнали да сглобяват M1 редом до суперекзотичното Lamborghini Countach. За дизайнът отговарял Джорджето Джуджаро, който е известен с работата си по красавици като Ferrari 250 GT Bertone и Maserati Bora. Той почерпил вдъхновение от редкия концепт BMW Turbo от 1972 г. От него били заимствани ниският профил и клиновидната форма, но не и отварящите се нагоре Gullwing врати. Резултатът е спиращо дъха спортно купе, което не прилича на нищо останало. Lamborghini обаче изпаднала във финансови затруднения и след едва 4 произведени автомобила, италианците установили, че няма да се справят. През 1978-а проектът отново бил поет от BMW. Ръководството от Мюнхен се свързва с централата на малкия германски независим производител Baur, който в миналото произвеждал прототипи за BMW (1600 Coupe и Cabriolet). Още по-важното било, че Baur е компанията, разработила концепта E25 Turbo през 1972-а, на който е базирано M1.
Производството на суперавтомобила било възобновено през 1978 г. M1 се различава от останалите BMW-та по две основни причини – това е истински суперавтомобил, а двигателят му е разположен пред задния мост. Двигателят е M881 – 3,5-литров редови шестцилиндров, с атмосферно пълнене и два разпределителни вала. Максималната мощност достига 204 kW (277 к.с.), което не била шокираща стойност дори през 70-те. BMW M1 ускорява до 100 km/h за около 5,5 секунди, а максималната скорост достига 257 km/h (за сравнение Lamborghini Countach LP 400S прескача бариерата от 290 km/h). Разбира се, състезателната версия на колата била силно модифицирана, като мощността на някои версии достига 634 kW (850 к.с.).
BMW M1 завинаги ще остане в историята, защото това е автомобилът, който положи основите на BMW Motorsport.

Mercedes-Benz C111 II
Mercedes-Benz C111 е серия от експериментални автомобили, произведени от Mercedes-Benz в периода 1960 и 1970 година. Инженерите на компанията експериментират с нови двигатели и ходова част, а платформата на C111 се ползва като изпитателна.
Първата версия на C111 е завършена през 1969 г. Автомобилът е изграден от фибростъкло с врати тип чайка/Gullwing, като при култовия 300 SL от 1955 г. Двигателят е централно разположен ванкелов с три ротора, с кодово име M950F. Следващата генерация на C111 се появява през 1970 г. Двигателя отново е ванкелов, но вече с четири ротора, а мощността е 275 kW (369 к.с.). Автомобилът достига максимална скорост от 290 km/h.
Компанията отхвърля двигателя на Ванкел и още във втората версия вгражда дизелов агрегат, който се използва и в третата генерация C111s. Дизелът на C111-IID произвежда 140 kW (190 к.с.), двигателя е OM617 от 240D 3.0 W115. Версията C111-III използва същия OM617 петцилиндров редови двигател, но вече оборудван с турбокомпресор. Максималната мощност е 170 kW (230 к.с.) при 4500 min-1. С този двигател Mercedes-Benz подобряват девет рекорда за скорост поставени от бензинови автомобили. Благодарение на аеродинамичната си каросерия, коефициент на челно въздушно съпротивление Cx от 0.191, C111 достига 200 mph (322 km/h) на пистата Nardò през 1978 г. След 12 часов тест за издръжливост на същата писта са постигнати среден разход на гориво от 16 l/100 km при средна скорост от 316 km/h.
На 5 май 1978 г., ръководителят на проекта C111, д-р Ханс Лайболд постига на Nardò обиколка за 1:56.57 мин., като подобрява рекорда за средна скорост за обиколка. Стойността от 250.958 mph (403,78 km/h) е повече от впечатляваща. Тази версия на C111-III е с 4,8 литров, V8-цилиндров битурбо бензинов двигател с мощност 372 kW (500 к.с.).
Общо произведени C111 от трите генерации са 15 автомобила, запазени са само 10 от тях. Само една от тези бройки е в движение и се намира в музея на Mercedes-Benz в Щутгарт.

The Models
Изображение
Изображение
Последна промяна rvalev на 17 Мар 2019, 12:26, променена общо 5 пъти
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - BMW M1 Street vs. Mercedes-Benz C111 II

Мнениеот Тихомир » 10 Сеп 2016, 13:50

И двата ги имам, страхотни модели, особено Мерцедеса. М1-то на Иксо също е много хубаво, надявам се си доволен от избора. Тези дни чакам да дойде едно М1 на Миничампс, ще ги сравня и ще оставя или МЧ или Иксото. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5748
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - BMW M1 Street vs. Mercedes-Benz C111 II

Мнениеот rvalev » 10 Сеп 2016, 13:54

Тихомир написа:И двата ги имам, страхотни модели, особено Мерцедеса. М1-то на Иксо също е много хубаво, надявам се си доволен от избора. Тези дни чакам да дойде едно М1 на Миничампс, ще ги сравня и ще оставя или МЧ или Иксото. :)

Голям фен съм на М1. Лично аз не мога за преценя кое е по-добро и затова реших да ги имам и двата. Най-голямата разлика между Minichamps-а и модела на IXO е регистрационната табела, тук IXO много ме спечели, с номер придобива по-уличен вид.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1303
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - BMW M1 Street vs. Mercedes-Benz C111 II

Мнениеот taiko » 10 Сеп 2016, 16:15

Тихомир написа: Тези дни чакам да дойде едно М1 на Миничампс, ще ги сравня



вече е правено...

viewtopic.php?p=163636#p163636
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7000
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot], niko.911, stoicho110 и 6 госта