Re: Колекция 1:43 - Porsche Macan S (95B) '2018

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Porsche 911 Carrera RS 3.0 Coupe '1974

Мнениеот puma » 01 Апр 2018, 20:26

Mustang-а ми хареса :cheers:
puma
Ретро фен
Ретро фен
 
Мнения: 6198
Регистриран на: 04 Апр 2008, 11:48
Местоположение: Sof/Mi
Име: Ивайло

Re: Колекция 1:43 - Alpine A110 ''Première Edition'' '2017

Мнениеот rvalev » 20 Апр 2018, 13:24

Alpine A110 ''Première Edition'' '2017
Norev 1/43

Renault връща Alpine. Със задно задвижване, средно разположен двигател и лека конструкция.
Renault празнува: възраждането на спортната марка Alpine. С театрален гърмеж от ауспуха, с вдигащи пушилка гуми Michelin и с най-красивия син цвят на републиката. Първият Alpine от 60-те години беше революционен – с пластмасова каросерия, як 4-цилиндров, средно разположен двигател и минималистичен кокпит за малки на ръст мазохисти. Тежащото 800 кг Coupé бе прекалено тежко за летене и прекалено нервно за завързване на приятелства. Времената обаче се променят, а с тях и играчките. С това достигаме до новия Alpine A110, който ще се озове при дилърите, когато във френския Дип започнат да правят не само сини, бели и сребристи, а и добри автомобили. Заинтересованите ще имат време да спестят 115-те хиляди лева, които ще им осигурят място във версията Première Édition. Не е задължително веднага да харесате дизайна в ретро стил, но определено ще го направите по отношение на динамичните характеристики. Откъде да започнем? Най-добре от ниското тегло от само 1178 кг – с водача, пълния 45-литров резервоар и седем килограма багаж в едно от двете багажничета с вместимост 100 литра. Сега каросерията вече не е направена от пластмаса, а също както и структурата на каросерията и шасито – от алуминий. Спирачните апарати са Brembo, а джантите – 18-цолови, алуминиеви. 1,8-литровият 4-цилиндров мотор и 7-степенната автоматична трансмисия с два съединителя са разположени един до друг в широкия 1,8 метра автомобил.
На външен вид Alpine A110 се придържа към историческия образец от 1962 г., за щастие не и по отношение на предлаганото място в купето.
Диаметърът на завой на модела е 11,7 метра – прекалено голям. Докато първият A110 бе спартански, в новия модел има достатъчно място. Удобно зад мултифункционалния волан могат да седят дори двуметрови водачи. Преди старта те трябва да направят три неща. Първо: да седнат, да сложат предпазния си колан и да стартират мотора с десния си показалец. После: посредством бутоните на централната конзола да определят посоката на движение. И трето: да изберат един от трите режима на движение с натискане на бутон. Комфортният режим е доста мек, Sport атакува всяка десета от секундата, а Track е съвършен. В зависимост от режима се променя реакцията на волана, двигателя и трансмисията, както и на ESP/ASR. Alpine разполага с 252 к.с. и максимален въртящ момент от 320 Нм. Автомобилът е с целенасочено намалено тегло, перфектно настроен в аеродинамичния канал и взема спринта до 100 км/ч само за 4,5 секунди. Картината бива завършена от максималното темпо от 250 км/ч. Тъй като максималният въртящ момент е на разположение от 2000 оборота, можете да се движите с Alpine, без да се налага да превключвате често.
A110 не се предлага с регулиращи се амортисьори, керамични спирачки, Head-up дисплей или модули за електрифициране. Няма и роудстър, нито 19- или 20-цолови джанти. И хубаво, че е така, тъй като тук целта е пътят. Окачването е алергично към къси неравности и фуги на пътя. Затова пък уверено поглъща дългите неравности и дупките и различните настилки по пътя. Механичното сцепление е сензационно, аеродинамичната стабилност – перфектна, което не можем да твърдим за повечето спортни модели със средно разположен двигател. Ключът към напречната динамика се казва режим Track.
Двигател 4 цилиндъра, турбо, средноразположен двигател Работен обем 1798 см3
Мощност 185 кВт (252 к.с.) при 6000 об/мин
Макс. въртящ момент 320 Нм при 2000 об/мин
Задвижване задно/7-степенна, с двоен съединител
Д/Ш/В 4180/1798-1980*/1252 мм
Тегло (празен) 1178 кг
Багажник отпред/отзад 96/100 л 0–100 км/ч 4,5 сек
Макс. скорост 250 км/ч
Разход 6,1 л А95Н/100 км
Емисии CO2 138 г/км
Цена 115 000 лева
Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 10:54, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Alpine A110 ''Première Edition'' '2017

Мнениеот TheDevilTwin » 20 Апр 2018, 13:52

Цената на истинския автомобил предполага високи очаквания спрямо дизайн и задвижване, които според мен далеч не могат да бъдат оправдани.
Можеха поне да разработят джанти, наподобяващи визията на оригиналните, подобно на модерните Fuchs-ове на Порше ;)
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5648
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Alpine A110 ''Première Edition'' '2017

Мнениеот Antara1 » 20 Апр 2018, 16:19

Много красив модел,цвят и снимки! :clap:
Е,тези джанти не ме грабват,но това е мое мнение.
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Alpine A110 ''Première Edition'' '2017

Мнениеот taiko » 21 Апр 2018, 08:41

Има едно сетче с класическата алпинка и тази тук. На мене ми харесва първообраза. Навремето дядо ме водеше по ралита и когато минеше рендето, то беше ОХХ, беше ААХХХ. :bounce: За един рожден ден мама ми купи такова 1-24...Беше 1979...баси...
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6912
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Alpine A110 ''Première Edition'' '2017

Мнениеот stoicho110 » 21 Апр 2018, 09:46

Хубаво е че Рено правят ремейк на този култов автомобил, наистина са можели да се постараят повече с джантите. Модела е страхотен :shake:
Аватар
stoicho110
 
Мнения: 676
Регистриран на: 16 Юли 2013, 10:33
Местоположение: Чирпан
Име: Стойчо Киров
Колекционирам: Състезатели в мащаб 1:43

Re: Колекция 1:43 - Aston Martin DBS Vantage '1967–72

Мнениеот rvalev » 27 Апр 2018, 10:59

Aston Martin DBS Vantage '1967–72
Maxichamps 1/43

Aston Martin DBS е автомобил от клас Gran Turismo, произвеждан от Aston Martin Lagonda Limited в периода от 1967 до 1972 година. През 2007 г. името на DBS е възкресено с нов модел Aston Martin DBS V12.
DBS е предназначен за наследник на Aston Martin DB6 , въпреки че двата модела се произвеждат успоредно в продължение на три години. В началото двигателят е бил познатия 4-литров с шест цилиндъров редови – същия като този в DB6, с максимална мощност от 290 к.с. По-късно е пуснат 5.4-литров V8 с допълнителна мощност от 40 к.с. Така се заражда началото на перформанс акцентиращите модели означени с S.
През 1966 г. на дизайнерското студио Touring от Милано е възложено да проектира наследник на DB6 и произвежда два прототипа, след което дизайнерската къща да излиза от бизнеса автодизайн. След това Уилям Таунс (1936-1993 г., известен също като Бил Таунс, е британски дизайнер на автомобили) е внедрен, за да проектира новата кола. DBS е предназначен да има по-модерен външен вид от предходната серия от модели на Aston Martin (DB4 до DB6) включващ задна част стил Fastback, типичната и до днес трапецовидна предна решетка и много популярната в края на 60-те години мода на кръглите фарове. Запазени са и характерни черти от дизайна на DB6, отворът на предния капак на двигателя и страничните въздушни отвори от неръждаема стомана.
DBS става филмова звезда. Използван е от актьорът Джордж Лазънби в поредица за James Bond във филма от 1969 г. „На негово величество (On Her Majesty's Secret Service)“. За разлика от предишната кола на Бонд Aston Martin DB5 , в тази кола не се виждат никакви Бонд джаджи, освен монтираната в жабката телескопична пушка. Друг DBS се появява на кратка сцена в следващия филм на Бонд, " Диамантите са завинаги (Diamonds are Forever)“. Вече снабден с малки ракети от Q-бранда на МИ6. Aston Martin DBS по-късно е използван в телевизионния сериал The Persuaders! (1971-1972), в който героят на Роджър Мур Лорд Брет Синклер управлява Bahama Yellow (оранжев/златен) DBS, шаси номер DBS/5636/R.
DBS е последният Aston Martin, който е произведен под контрола на Сър Дейвид Браун (1904-1993 г., английски индустриалец, управляващ директор на бизнеса Дейвид Браун Лийдс - Дейвид Браун Трактор и същевременно собственик на корабостроителите Vosper Thornycroft и производителя на спортни автомобили Aston Martin).
През 1947 г. Браун е видял класифицирана реклама във вестник The Times, предлагаща за продажба "High Class Motor Business". Браун придобива Aston Martin за 20 500 паунда и през следващата година Lagonda за 52 500 паунда, следва покупката на корабостроителя Tickford през 1955 г. След това цялото производство на Aston Martin е концентрирано в помещенията Tickford в Нюпорт Пагнел.
Легендарната серия DB на автомобилите на Aston Martin, включително Atom, DB1, DB2, DB3, DB4, DB5, DB6, DBS, е кръстена от самия Дейвид Браун използвайки инициалите си. По ирония на съдбата, докато е начело на компанията Aston Martin, той всъщност е използвал конкурентен продукт като личен транспорт - Jaguar XJ Series I. Aston Martin е продаден през 70-те години, когато компанията навлиза в серия финансови затруднения.
Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 10:54, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Aston Martin DBS Vantage '1967–72

Мнениеот taiko » 27 Апр 2018, 20:57

Когато исках да си го купя, имаше само черно. Сивото беше свършило. После пак излезе, ама ... Много добро моделче. :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6912
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Aston Martin DBS Vantage '1967–72

Мнениеот stoicho110 » 28 Апр 2018, 18:17

Модела е много хубав но не мога да разбера защо Миничампс и Максичампс правят такива ужасни чистачки. На Иксо чистачките са много по-добри. Направо развалят цялата визия. :?:
Аватар
stoicho110
 
Мнения: 676
Регистриран на: 16 Юли 2013, 10:33
Местоположение: Чирпан
Име: Стойчо Киров
Колекционирам: Състезатели в мащаб 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Fiesta 3-door '2008–13

Мнениеот rvalev » 30 Апр 2018, 11:38

Ford Fiesta 3-door '2008–13
Maxichamps 1/43

Представеното в края на 2008 година поколение на Fiesta няма почти нищо общо с първообраза си, роден през далечната 1976 година, освен славното име.
Ford Fiesta с традиционния за марката кинетичен дизайн и технологии, характерни за по-големите модели на Ford. Независимо дали е с модификация с 3 и с 5 врати, тя има повече пространство в купето и багажника, по-здрава конструкция, по-богато оборудване и нови двигатели. Автомобилът не е пораснал на размери спрямо предходната пета генерация, но вътрешното му пространство е по-оптимално. Багажникът е сред най-големите в класа. В гамата особен интерес предизвиква версията Fiesta ECOnetic с 1,6-литров Duratorq TDCi дизелов мотор, който слиза под психологичната граница от 100 г/км въглероден диоксид (99 г/км). Fiesta ECOnetic е най-икономичната кола на Ford. Двигателят е с филтър за твърди частици (DPF) и може да измине 100 км. Само с 3,7 л. гориво при комбиниран цикъл. В моторната палитра са добавени още един дизелов и три бензинови мотора.
Бензиновите са 1,25 л. (60 к.с. и 82 к.с.), 1,4 л. (96 к.с.), 1,6 л. (120 к.с.) и дизеловите 1,4 л. (68 к.с.), 1,6 л. (90 к.с.). На върха на гамата от нови двигатели е Fiesta Zetec S, оборудван с 1,6-литров Duratec Ti-VCT със 120 к.с. С него автомобилът се набива на очи с 16-цолови алуминиеви джанти с 5 спици, изразителни предни светлини и допълнителни фарове за мъгла и заден спойлер.
Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 10:55, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Fiesta 3-door '2008–13

Мнениеот Antara1 » 30 Апр 2018, 12:27

Много ми хареса Астон-ът и е в интересен цвят! :clap:
Добре си я паркирал Фиеста-та! ;)
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Fiesta 3-door '2008–13

Мнениеот puma » 01 Май 2018, 15:19

Aston-а ми хареса :cheers:
puma
Ретро фен
Ретро фен
 
Мнения: 6198
Регистриран на: 04 Апр 2008, 11:48
Местоположение: Sof/Mi
Име: Ивайло

Re: Колекция 1:43 - R=Racing

Мнениеот rvalev » 04 Май 2018, 11:56

Porsche 911 R 2.0 Coupe (901) Record Car Monza '1967 & Porsche 911 R (991) '2016
Minichamps 1/43 Porsche 911 R Set


Изображение

Porsche 911 R 2.0 Coupe (901) Record Car Monza '1967
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

През есента на 1967 г., 911 R привлича много внимание с необичайно поставени рекорди. Четирима швейцарски пилоти, Jo Siffert, Dieter Spoerry, Rico Steinemann и Charles Vögele, предвиждат да счупят няколко световни рекорда за издръжливост на Monza. Когато тяхното Porsche 606 Carrera 6 се оказа неподходящо за условията на пистата, от фабриката на Porsche бързо изпращат 911 R като заместител на 606 Carrera 6. Автомобилът пристига от Zuffenhausen до Monza на собствен ход. Двигателят вече е разработен и единствената подготовка е да се нагласят предавателните числа на трансмисията. За да издържат зъбните колела на високите предавки в продължение на 96 часа при пълна газ, 4-та и 5-та скорост на предавателната кутия са снабдени със зъбни двойки колела с идентично предавателно отношение за високи скорости на движение. В началото на ноември 1967 г. започва представянето на 911 R в борбата на нови рекорди на Monza, и то продължава три дни и три нощи. След 20000 км. при пълна газ, са постигнати пет нови световни рекорда и 14 международни рекорда за класа – всичко при средна скорост от над 200 км/ч.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Porsche 911 R (991) '2016
Изображение

Молитвите на феновете на ръчни скорости и атмосферни двигатели вдъхновиха инженерите на Porsche да стартират Porsche 911 R, „единайсетак” с ръчна трансмисия и без турбо двигател.
Редуциране, турбокомпресор, двоен съединител –много привърженици на „единайсетака” постепенно се връщат към доктрината на чистия спортен автомобил. Porsche показва сърце, разбиране и пусна - Porsche 911 R - атмосферен и ръчна трансмисия, чист спортен автомобил в класически стил. Феновете тържествуват, но радостта им е помрачена, защото Porsche лимитира бройките на 911 R до 991 екземпляра, които са разпродадени още преди премиерата на автомобилното изложение в Женева.
Въпреки това Porsche обяви, че новото 911 R веднага може да се поръча и ще бъде на разположение през май. Базовата цена е 189 544 евро. Така, пуританът „единайсетак” се нарежда ценово между 911 Turbo и Turbo S.
Porsche 911 R се задвижва от четирилитров атмосферен с директно впръскване от GT3 RS, той стартира с 500 к.с. и 460 Нм въртящ момент. Спортистът със задно задвижване вдига 100 км/ч само за 3,8 секунди. 911 R се предлага изключително само с шестстепенна спортна ръчна трансмисия. Форсирането на 911 R приключва до 323 км/ч, разходът на гориво е определен на 13,3 л/100 км.
Porsche придава особено значение на 911 R, като машина в най-чистата си форма. За добрата динамика на пътя отговаря специално настроено управление на задната ос, механично заключване на задния диференциал и стандартна керамична спирачна система с 410 мм дискове отпред и 390 мм на задната ос. Контакта с пътя държат ултрависоко скоростни гуми с размери 245 мм отпред и 305 мм отзад, монтирани върху ковани 20-цолови олекотени джанти с централно заключване в матов алуминий.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

:signporsche: :signporsche: :signporsche: :signporsche: :signporsche:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - R=Racing

Мнениеот Тихомир » 04 Май 2018, 13:48

Хубав реверанс от страна на Порше към хората искащи "чисти" преживявания. Обаче за мен старото има повече чар. Формата, стойката, излъчването. Киошо също правят 911R, моделът им никак не е лош. Иначе сетът си е гъдел за колекционера. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5589
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: Колекция 1:43 - R=Racing

Мнениеот rvalev » 04 Май 2018, 13:56

Тихомир написа:Хубав реверанс от страна на Порше към хората искащи "чисти" преживявания. Обаче за мен старото има повече чар. Формата, стойката, излъчването. Киошо също правят 911R, моделът им никак не е лош. Иначе сетът си е гъдел за колекционера. :)

Здравей Тишо,
911 R на Kyosho си е уникат, много красиво. Може да го видиш на последните общи снимки.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron