Re: Колекция 1:43 - Porsche Macan S (95B) '2018

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Ford Mustang Mach 1 '1971–72

Мнениеот Antara1 » 25 Юни 2018, 09:21

Много готино моделче и цвят! Интересни снимки са се получили с този фон. :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Mustang Mach 1 '1971–72

Мнениеот macho007 » 25 Юни 2018, 16:39

Хубави модели, личи си старанието към снимките също. 407-цата на ИСТ е несъмнено най-добре направената от моделите 402/3/7 в мащаба. :cheers:
Изображение
Аватар
macho007
Москвич фен
Москвич фен
 
Мнения: 1330
Регистриран на: 02 Ное 2010, 20:56
Местоположение: Пловдив

Re: Колекция 1:43 - Ford Mustang Mach 1 '1971–72

Мнениеот bukibol » 25 Юни 2018, 23:45

Супер е и модела и снимките,както винаги са отлични :clap:
bukibol
Ретро фен
Ретро фен
 
Мнения: 579
Регистриран на: 22 Фев 2014, 13:29
Местоположение: Русе
Име: Кристиан
Колекционирам: ретро модели

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот rvalev » 15 Юли 2018, 15:09

Ford Sierra RS Cosworth '1986–88
AUTOArt 1/43

Ford от среден клас на най-горното стъпало от стълбичката за победители? Днес това е немислимо. Ето защо трябва да свалим шапка на Ford, че през 80-те години прояви смелостта да превърне Sierra в спортен уред.
Естествено, благодарение на Escort и Capri хората от Кьолн вече бяха събрали достатъчно спортен опит и бяха спечелили много титли. Но.. да се изправиш срещу BMW и Mercedes със сравнително „постната“ Sierra? Всъщност това е проработило. През 1988 г. Клаус Лудвиг става шампион в DTM на борда на Sierra Cosworth с около 320 к.с. Cossie-то, което виждате на снимките, е с доста по- малко – все пак е серийно. Но и с 204 „турбоконя“ през 1986 г. то е успявало да се „опъне“ на BMW и Mercedes. Впечатляващото задно антикрило издава какво може автомобилът – не неговото ускорение е по-впечатляващо направо, отколкото в завой – заради турбодупката, типична за двигателите със свръхпълнене от онези години.
Добрите пилоти са успявали да постигат добри времена с тази кола посредством бърза смяна на динамичния център на тежестта. Малко преди завоя те завъртат волана в обратната посока, вдигат крака от газта, и колата се завърта леко и фино. Taзи техника е позната на истинските „карачи“ – на обикновените шофьори ще им се случи по-скоро да се борят с недозавиването. Но който може да кара Sierra Cosworth добре, ще изпита истинско удоволствие в спортните седалки Recaro.
Нормалните водачи ще усетят чара на този Ford по магистралата – където двигателят „тегли“ мощно и колата „изяжда“ всеки километър. Турбодупката под 2000 об/мин не играе роля – в случая ще ви стресне по-скоро високият разход. Със стабилно „настъпване“ той гони 20 литра. Но когато чуете басовия глас на машината, отекващ през ауспуховата системата Mongus (не е серийна), няма да съжалявате.
17-цоловите джанти също бяха екзотика за 80-те години на миналия век. И докато Cossie го раздава доста нескромно по отношение на екстериора, в интериора няма какво да ви впечатли. Серийният кокпит от Sierra е доста скромен. Евтина пластмаса, груба изработка – и липса на внимание към детайла. Големите фуги, неприятните за пипане повърхности и нискокачествените превключватели не подхождат на автомобил, струвал в онези времена 48 420 марки. Но който успява да се наслади на опората, осигурена от седалките Recaro, и на прецизната работа на трансмисията Borg Warner, надали ще се притеснява от материалите в купето …
Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 10:50, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот stoicho110 » 15 Юли 2018, 15:26

Ехааааа, моделчето е супер при това култово :rocknroll: :clap: :shake:
Аватар
stoicho110
 
Мнения: 676
Регистриран на: 16 Юли 2013, 10:33
Местоположение: Чирпан
Име: Стойчо Киров
Колекционирам: Състезатели в мащаб 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот taiko » 15 Юли 2018, 17:46

Много добро моделче.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6912
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот commodore » 15 Юли 2018, 21:13

Перфекция е този АУТОарт! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9137
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот TheDevilTwin » 16 Юли 2018, 12:45

Голям фурор беше когато AUTOart го пуснаха заедно с Е30 М3 и M635CSi от Millenium-серията :rocknroll: Хем завиващи колела, хем отваряем капот!
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5648
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот Antara1 » 16 Юли 2018, 14:04

Красавец! Фаровете и стоповете са като истински! :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот ico_naskov » 16 Юли 2018, 22:51

Истинска класика си е Сиерата особено с задния спойлер :rocknroll: :rocknroll: двата ми любими Форда заедно с ескорт косуърт
Изображение
ico_naskov
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 1025
Регистриран на: 23 Яну 2011, 00:52
Местоположение: бургас
Име: Ицо
Колекционирам: koeto mi haresva :)

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот milski » 18 Юли 2018, 22:42

Очарователен модел,перфектни снимки.Може би гумите са ми с една идея по-тънки.
Аватар
milski
 
Мнения: 1375
Регистриран на: 03 Яну 2011, 23:19

Re: Колекция 1:43 - Ford Sierra RS Cosworth '1986–88

Мнениеот puma » 19 Юли 2018, 08:44

Хареса ми :cheers:
puma
Ретро фен
Ретро фен
 
Мнения: 6198
Регистриран на: 04 Апр 2008, 11:48
Местоположение: Sof/Mi
Име: Ивайло

Re: Колекция 1:43 - Audi Quattro (Typ 85) '1980–83

Мнениеот rvalev » 29 Юли 2018, 18:08

Audi Quattro (Typ 85) '1980–83
Minichamps 1/43

1980… и четворната атака на Audi Quattro
Какъв старт на новото десетилетие само – със своите 1190 км/ч суперкола успява да бъде по-бърза от звука, повърхността на Венера се изследва, а раждането на шестзнаци става възможно след хормонално лечение.
Това ли ще бъде техниката, която ще ни отнесе в следващото десетилетие? В началото германският автосвят изглежда нормално – Porsche прави най-бързите, BMW – най-спортните, Mercedes – най-благородните, а останалите – най-достъпните коли. Японците имат 10-процентен дял от пазара. Всички леки (без офоруд) автомобили обаче са с предно или задно задвижване… до момента, в който един човек от Инголщат, на име Фердинанд Пиех, решава да задраска думичката „или” и да я заместя с „и”. quattro движи и предните, и задните си колела, при това постоянно – ето това се казва модерен четирибой.
Изведнъж от Porsche започва да се учудват сериозно – кога успяха да ги изненадат от Audi? Как толкова бързо станаха световни рали шампиони? Audi наистина гради своята марка на базата на мотото „напредък чрез техника”… Времената се менят толкова бързо, че скоро целият свят е опиянен от магията 4х4. Експериментът на Пиех (тогава на 43) се оказва успешен и благодарение именно на това той си спечелва място сред смелите автомобилни мениджъри, успели да наложат своите идеи.
Кой очакваше, че обикновена средностатическа майка с основно образование ще роди това абсолютно неортодоксално дете с огнено задвижване и средиземноморски темперамент? Кой позволи на лежерната фабрика на Volkswagen смелостта да ускори своята дъщеря Audi с исторически значимото 4х4-предаване?
През 1980 автомобилният космос получи още една звезда. Иначе небосклонът се затъмнява, защото мирът няма шансове. Джон Ленън, геният на „Бийтълс”, лежи мъртъв на тротоара, след като е застрелян пред входа на дома си от психично болен човек. Въпреки това апелът на великия музикант Give Peace a Chance! обикаля целия свят. За съжаление посланието не стига до всички. На Октоберфест в Мюнхен десни радикали взривяват бомба и 13 души загиват. Дори и слънцето сякаш носи изразява мъката, когато небето потъмнява след избухването на вулкана Света Елена в САЩ. Мрачно става и около Джими Картър. Неговият опит да спаси пленени хора от щатското посолтво в Техеран с военна намеса се оказва неуспешен. Производителят на фъстъци Картър заплаща за грешката си със загубата на президентските избори срещу филмовата звезда Роналд Рейгън.
Много хора може би щяха да се радват повече, ако Уди Алън беше заел най-важния пост в страната. quattro обаче не е кола за градски невротици, както подсказва и «ралиджийската» му визия. То трябва да се движи далеч от задръстванията, по острите завои на «Монте Карло», по хлъзгавите отсечки на «Сан Ремо» или по вечния лед на «Швеция». Няма нищо невъзможно за това Audi – дори чисто и просто поддържането на зададения курс по магистралата. Ричард Гиър се превръща в американски жиголо, а quattro – в кола за всяка ситуация. Особено когато шофьорът завърти клапана, разположен в жабката. Функцията на този вентил е да увеличава налягането на турбокомпресора – то се вдига от 1,2 на внушителните 2,2 бара.
Нормалната версия на първото quattro подобно на всяко Audi има само пет предавки и не предлага никакви глезотии. Който успее да се докопа до рали-версията, е истински щастливец – от 200 к.с. мощността е вдигната на 220, а максималната скорост – от 200 на 220 км/ч. Audi-то се превръща в Carrera с ускорение от 0 до 100 за седем секунди. Как да повярваш, че тази „бегачка” е вдъхновена от тромавия военен VW Iltis?
Под лоста на спирачката между двете седалки има две „магически” ръчки. Те отварят вратата към пъстрия 4х4 свят. Едната активира блокажа на централния диференциал – така колата се държи „послушно” на мокра или друга хлъзгава настилка. Другата помага тогава, когато колата заседне в кал или сняг. Ако и двата блокажа са активирани, всички колела се въртят с една и съща скорост – това е полезно в борбата за победата в рали „Монте Карло” или „Швеция”.
4х4-задвижването е перманентно, както и празнотата в касичките на тези, които са си позволили прекрасното купе. То е струвало 49 900 марки. Освен цяла камара техника, която едвам се побира под капака, за солидната сума човек получава кола с брутален дизайн. Двоен ауспухов накрайник, раздути калници, малки „вторачени” фарове, спойлери отпред и отзад: quattro изглежда като бик, но без рога.
Нещо отвън обаче липсва – надписът turbo. Той може да бъде открит само след вдигане на предния капак. Абсолютно небрежно Audi се отказва да даде указание за повишението на мощността. Понятието quattro трябва да бъде достатъчно. И наистина е, защото днес всяко дете знае за какво се използва думичката, започваща с q.
Технически данни: Audi Quattro 5-цилиндров инжекцион с турбо; работен обем 2144 куб.см; макс. мощност 147 кВт (200 к.с.) при 5500 об./мин.; макс. въртящ момент 280 Нм при 3500 об./мин.; 5-степенна трансмисия; 4х4 задвижване; Д/Ш/В 4404/1723/1344 мм; тегло 1335 кг; макс. скорост 222 км/ч; 0-100 км/ч за 7,5 сек.; разход 16 л/100 км; цена през 1980 г.: 49 900 марки
Изображение
Последна промяна rvalev на 23 Мар 2019, 10:50, променена общо 1 път
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1307
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Колекция 1:43 - Audi Quattro (Typ 85) '1980–83

Мнениеот stoicho110 » 29 Юли 2018, 18:23

Любима марка :rocknroll: :clap: Началото на Куатрото при Ауди :rocknroll: :shake: :clap:
Аватар
stoicho110
 
Мнения: 676
Регистриран на: 16 Юли 2013, 10:33
Местоположение: Чирпан
Име: Стойчо Киров
Колекционирам: Състезатели в мащаб 1:43

Re: Колекция 1:43 - Audi Quattro (Typ 85) '1980–83

Мнениеот TheDevilTwin » 29 Юли 2018, 19:26

Това е Аудито на Аудитата - благодарение на него и на флагмана V8 марката е това, което представлява днес.

Статията типично по немски е неуспешен опит да представи интересни факти по запомнящ се начин - звучи суха и изсмукана от пръстите. Важен момент, който липсва в нея е, че Ауди успяват да продадат над 11 000 броя от модела за период от 9 години.
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5648
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта