Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz GLK 220CDI

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz GLK 220CDI

Мнениеот martinis » 14 Авг 2016, 19:23

Martinis Classic Collection 1:43

Здравейте отново,

Докато се чудех как да сложа в ред затъналите в забрава теми за колекцията ми в 1:43 мащаб, видях, че снимките ми тотално са изчезнали от постовете. Оказа се, че album.bg, където ги бях качвал спрял да работи. Временно или не, това ме ядоса и наклони везните за стартирането на нова тема. И без това голяма част от моделите ми, показвани преди 3-4 год. вече ги нямам. Така че, вместо да качвам наново старите снимки, реших макар и по-бавно да започна наново и начисто с представянето на колекцията ми в най-популярния мащаб 1:43. Разбира се, тематичните теми които съм отворил ще продължа да поддържам, там нещата са ясни, няма промяна, 24H Le Mans и камионите остават приоритетни в колекцията ми. Всички модели са запазени, така че просто ще добавям с времето модели когато смогвам със снимките...
Тук, обаче ще показвам всички онези модели (оказва се, че съвсем не са малко) които са ме впечатлили с нещо, които съм харесвал и харесвам все още и разбира се, които остават извън тематиката на 24H le Mans, рали спорта и тежкотоварният автотранспорт.
Естествено ще започна представянето с онези модели, които са оцелели през изминалите години и все още пазя, и които са снимани през годините дотук. Разбира се, ще показвам и новите си придобивки, веднага щом бъдат заснети подобаващо. Както ще забележите, Аутоарт трайно започват да заемат все по-основна и важна част от настоящата ми колекция. :signautoart:
Но стига приказки. Тук ще запазя място за бъдещият индекс, а от следващия пост ще пускам и моделите...

Index (Индекс):


1973 Alpine Renault A110 1600s / 1:43 Universal Hobbies
1938 Alfa Romeo 8C 2900B Spider / 1:43 Altaya (IXO)
1966 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA (4H di Monza) N 63 Adamich - Zeccoli / 1:43 Metro (M4)
1972 Alfa Romeo Montreal / 1:43 Minichamps lim. 1 of 2112
1973 Alfa Romeo Montreal (1000 km. Nurburgring) N 64 D. Gleich – D. Weizinger / 1:43 Metro (M4)
1965 Austin FX4 (FL2) London taxi Cab / 1:43 Amercom
1957 Austin Healey 100-6 (BN4) / 1:43 Hongwell

1910 Blitzen Benz HP200 (Barney Oldfield) / 1:43 Brumm
1957 BMW 507 Roadster / 1:43 DelPrado
1931 Bugatti Type 41 Royale Esders / 1:43 Altaya (IXO)
1934 Bugatti Type 59 3,3 (Grand Prix Belgium) N 4 R. Dreyfus / 1:43 Brumm R041(Centenario edition 1909-2009)
1938 Bugatti 57SC Atlantic coupe (chassis 57591) / 1:43 Brumm R087 ( Centenario Edition 1909-2009)


1955 Citroen Traction Avant 11B (Madrid taxi) / 1:43 Amercom

1972 De Tomaso Pantera / 1:43 Minichamps Lim. 1 of 5520

1984 Ferrari 288 GTO / 1:43 Fabbri
1969 Fiat 600SL / 1:43 Hongwell
1986 Ford Sierra RS Cosworth / 1:43 Autoart
1987 Ford Sierra RS500 Cosworth (Gr A) N1 Ludwig – Soper / 1:43 Autoart

1968 Iso Grifo 7 Litri / 1:43 Minichamps

1998 Jaguar XJR (X308) / 1:43 Autoart
1967 Jensen Interceptor Mark I / 1:43 Oxford

1999 Lamborghini Diablo GTR / 1:43 Kyosho


1931 Mercedes Benz SSKL (W06RS) / 1:43 Solido
1936 Mercedes Benz 540K Special Roadster / 1:43 Altaya (IXO)
1954 Mercedes 180 D (W120) Ponton / 1:43 Altaya (IXO)
1960 Mercedes Benz 190SL (W121) Red roadster open / 1:43 Cararama
1960 Mercedes Benz 190SL (W121) White roadster capot / 1:43 Cararama

1963 Mercedes Benz 600 Pullman (W100) / 1:43 Altaya (IXO)
1965 Mercedes Benz 200D (W110) Athens taxi / 1:43 Amercom
1969 Mercedes Benz 280SL (W113) Pagode / 1:43 Cararama
1989 Mercedes-Benz 500SEC AMG (24H Spa-Francorchamps) N 5 Klaus Ludwig - / 1:43 Autoart
1992 Mercedes Benz 600SEL (W140) / 1:43 Schabak
1997 Mercedes Benz V230 (638) / 1:43 Mikro 67 (Schuco)
1998 Mercedes Benz G500 (W463) / 1:43 Autoart
2005 Mercedes Benz SLR McLaren / 1:43 Minichamps
2008 Mercedes Benz GLK 220CDI (X204) / 1:43 Schuco


1989 Opel Calibra (1989-1997) / 1:43 Mikro 67 (BG)
1994 Opel Tigra (1994-2000) / 1:43 Mikro 67 (BG)

1960 Porsche 356B 1600 coupe / 1:43 Cararama
2005 Porsche 911 Carrera S (997) / 1:43 Autoart
2007 Porsche Cayenne S (957) / 1:43 Minichamps Lim. 1 of 744

1971 Saviem SG 2 (Alpine Renault) / 1:43 Altaya (IXO)

1968 Triumph Herald 1200 Saloon / 1:43 Oliex (Hongwell)
1980 Tuk Tuk TT350 (Bangkok taxi) / 1:43 Amercom

1978 Volkswagen Kafer 1303 Cabriolet / 1:43 Cararama
1985 Volkswagen Beetle 1600 (Mexico city taxi) / 1:43 Amercom
Последна промяна martinis на 30 Авг 2020, 01:53, променена общо 42 пъти
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 280SL (W113)

Мнениеот martinis » 14 Авг 2016, 20:25

1969 Mercedes Benz 280SL (W113)
1:43 Cararama

Непреходната елегантност на "Пагода".

Изображение

Автомобилната легенда на Мерцедес Бенц – SL клас е една несвършваща история. Докато Мерцедес 300 SL “Gullwing”, представен през 1954 година можеше да се наслади на директния успех от състезателния 300 SL, нещата не са толкова лесни за новия Мерцедес 230 SL от серията W 113. Все пак този модел трябваше да замени успешните модели 300 SL и 190 SL.
Нетърпеливо чаканият наследник е показан през пролетта на 1963 година на Женевското автомобилно шоу и първите реакции за тази нова спортна кола, която изглежда няма нищо общо със своите предшественици са много разнообразни – от нескрито отхвърляне до мълчаливо одобрение. Създателите на новия Mercedes 230SL съзнателно проектират автомобил, който нито има суровия спортен образ на старата школа, нито пък смирения 190 SL – втората кола на семейството - за дамата в къщи. Този Mercedes трябваше да има високи технически достойнства на двуместен автомобил с висок комфорт. Такива характеристики винаги пораждат горещи спорове за истинския дух на един спортен автомобил, но тези гласове са бързо заглъхват когато новия 230SL почти моментално печели спортни успехи като победата на пилотите Eugen Böhringer и Klaus Kaiser в Spa – Sofia - Liège Rally.

Изображение
Изображение
Изображение

Външността на автомобила се характеризира с подчертани мускулни линии и безгрешно разпознаване на предницата на SL с бляскавата звезда на Мерцедес. Двигателният капак има допълнителна издатина по средата, за да приюти вертикалния 6 цилиндров двигател, както и елегантно пропорциониран багажник. Ефектът, постигнат от твърдият покрив е лек и въздушен, благодарение на високите странични прозорци и тънката колона, поддържаща покрива – далечен вик от клишето на спортните автомобили и напомняне на ориенталски купол с полегати линии навътре. Този уникален белег дава и прякора на колата, дори преди да се появи по улиците – „Pagoda” (смокиня).

ИзображениеИзображение

Технически данни :
Двигател: I 6
Брой цилиндри : 6
Код на двигателя : M 130
Тип гориво : Бензин
Горивна система : Bosch fuel injection
Охлаждане : водно
Ориентация на двигателя : надлъжно
Работен обем на двигателя : 2778 cm3
Брой клапани : 12 клапани
Степен на сгъстяване : 9.50
Максимална мощност : 170 PS or 168 bhp or 125 kW @ 5750 rpm
Максимален въртящ момент : 240.0 Nm or 177 lb.ft @ 5750 rpm
Тип система на задвижване : RWD
Трансмисия - Предавки : 5 предавки Manual
Максимална скорост : 200 km/h
Ускорение от място до 100 км/ч (0 до 62 мили в час) : 9.00 s
Body : Cabriolet
Врати : 2
Колесна база / междуосие : 240 cm
Дължина : 428.5 cm
Ширина : 176 cm
Височина : 132 cm
Предна следа : 1484 cm / Задна следа : 1485 cm
Спирачна система:
- предни колела - Размер на спирачния диск : Дискови (273 mm)
- задни колела - Размер на спирачния диск : Дискови (279 mm)
Предни джанти Ширина : 6"
Задни джанти Ширина : 6"
Тегло : 1360 kg

Наскоро преглеждах карарамките които имам и се сетих, че имаше един Мерцедес на който му завиваха и колелата. Оказа се точно този SL. напоследък моделите със завиващи колела ми харесват повече от онези с отваряемите врати, но това е друга тема. :)
Казах си, че ще го изкарам този модел за една външна фотосесия. И ето резултата, започвам новата си тема с новите снимки на стария модел...
Приятно разглеждане!

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

и няколко снимки от оригиналната фотосесия от 2012година:

Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна martinis на 14 Авг 2016, 23:19, променена общо 1 път
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 280 SL (W113

Мнениеот Antara1 » 14 Авг 2016, 20:54

Нагледах се на красиви снимки!!! :rocknroll: :clap: :shake:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 280 SL (W113

Мнениеот paralesko » 14 Авг 2016, 21:36

Волана е страхотен :cheers: :cheers: :cheers:
paralesko
 
Мнения: 703
Регистриран на: 13 Юни 2015, 23:07
Местоположение: София
Колекционирам: Бус vw и рали модели

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 280 SL (W113

Мнениеот martinis » 14 Авг 2016, 22:23

paralesko написа:Волана е страхотен :cheers: :cheers: :cheers:

Мдаам, макар и ... леко неточен, да не кажа сгрешен. В случая обаче мисля, че не му пречи на очарованието на модела... :cheers:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 180 D (W120)

Мнениеот martinis » 14 Авг 2016, 23:02

1954 Mercedes 180 D (W120) Ponton
1:43 Altaya (IXO)

Изображение

С появата си през август 1953 година, новият Мерцедес Бенц прекъсва техническата си връзка с предвоенните модели - традициите при 179, 300 и 220 модели. W 120 е първият Мерцедес с 3 камерна каросерия и самоносещо шаси, известно като Понтон. Характеристиката на трикамерната каросерия, за първи път произведена в Америка през 1946 година, се отличава с правоъгълна каросерия, почти с квадратна форма предница, отделение за пътници и задна част. В същото време този концепт позволява за намаляне на въздушното съпротивление ( по малък шум в купето и по-голяма икономия на гориво ) както и по-обемен интериор.
Моделът 180 става основа на която Мерцедес изграждат автомобили в горния среден клас с бензинови и дизелови двигатели и започвайки от 1954 година също и луксозните 220 (W180 и W128) с 6 цилиндрови двигатели) и модел 219 (W 105). Спортният 190 SL представен през 1955 година също е вариант на трикамернния вариант на 190 (W 121), проектиран по предложение на американския импортьор Maxi Hoffmann. Моделът 220 и неговите наследници основно се отличават от горния среден клас с по-дълга база (2.82 метра, вместо 2.65), по дълга предница и 6 цилиндров агрегат, вместо 4 цилиндровите на 180 и 190 моделите. Концептът на стандартната каросерия се запазва и за следващите "крилати" модели.

За първи път в историята на пътническите автомобили на Мерцедес Бенц, 180 е със самоносеща каросерия. Металните панели на каросерията са здраво заварени за подовата рамка, с която оформят единна структура. Сравнен с традиционния дизайн, който се състои от каросерия свързана с рамата, новият повишава здравината на усукване, като намаля теглото. За своето време 180 е с ултрамодерен дизайн и получава ентусиазарани мнения от експертите.
Шасито също е подобрено. В сравнение със 170 Sb, предните колела, с двойно рамо, не са свързани директно с рамата, а с така наречената подрамка. Тя е с U форма и държи не само предния мост, свързан заедно с 2 пресовани метални части, но и предното окачване, двигател, както скоростна кутия и управление. Подрамката е монтирана за предната част с 3 шумозаглушаващи блока. Задното окачване е добре познатия чупещ мост.

Изображение

Дизелов двигател в "Понтон"
През януари 1954г. към W120 е добавен модела 180 D. Това го превръща в най-успешния от 4 цилиндровите модели "Понтон" с близо 150 000 произведени броя. Моделът е много популярен сред таксиметровите шофьори. Отделно от дизеловия двигател, адоптиран от 170 DS, 12 волтовата електрическа инсталация и модифицирания заден диференциал, лимузината с предкамерен дизел OM 636 VII (29 kW/40 к.с.) е идентична със своята бензинова "сестра", която е задвижвана от 38 kW (52 к.с.) бензинов M 136 VII L, взет от 170 Sb. Двата модела на W120 получават нов заден мост през септември 1955. Същият като вече известния от година и половина 220 модел - с единично захващане чупещ с ниска точка на захващане.
"Понтон" моделите на серията 120 и 121, както и при предшествениците си се доставят и само като шасита както за германски, така и за чужди каросерийни фирми изграждащи линейки, комби и други специални каросерии. Специално линейките, построени от фирмите "Binz" в Lorch и "Miesen" в Bonn са с голяма популярност. През 9 годишното производство на "Понтон" до октомври 1962, Мерцедес произвежда общо 442 963 броя, включващи 437 310 лимузини и 5 653 шасита.
Само 180D се произвежда от 1954 до 1959 год. в 114 046 екземпляра.

Изображение
Изображение

Технически данни:
Двигател : I 4
Брой цилиндри : 4
Код на двигателя : OM 636 VII
Тип гориво : Дизелово
Горивна система : Bosch Diesel
Охлаждане : водно
Ориентация на двигателя : надлъжно
Работен обем на двигателя : 1767 cm3
Брой клапани : 8 клапани
Степен на сгъстяване : 19.00
Максимална мощност : 47 PS or 46 bhp or 35 kW @ 3500 rpm
Максимален въртящ момент : 104.0 Nm or 76 lb.ft @ 3500 rpm
Тип система на задвижване : RWD
Трансмисия - Предавки : 4 предавки Manual
Купе : Седан
Врати : 4
Колесна база / междуосие : 265 cm
Дължина : 445.8 cm
Ширина : 174 cm
Височина : 156 cm
Тегло : 1290 kg

Иксо, отдавна правят не по-лоши модели от Миничампс, но това което радва е, че държат на реномето си дори и в изпълнението на журналните поредици за Алтая и други. Имам дузина модели основно ралита, при които е много трудно, да не кажа невъзможно да открия разлики между журналната версия и оригиналното издание от Иксо Моделс. Тази Мерцедес колекция не прави изключение и затова такива модели ще имат място и в бъдеще в колекцията ми, особено пък на фона на високите цени на Миничампсовите 123 ки, 124 ки или G-Klasse.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Austin FX4 (FL2) Taxi cab

Мнениеот martinis » 15 Авг 2016, 17:35

1965 Austin FX4 (FL2) London taxi Cab
1:43 Amercom

Изображение

"Черното купе" - Британската икона!

Пpoизвoдствoтo нa „Аustin FX4“ зaпoчвa в нaчaлoтo нa 1958 гoдинa,след близо няколкогодишни разработки и проекти. Тoвa е известнoтo пo целия свят oт филми и poмaни клaсическo „Вlасk Cаb“ (Чеpнoтo купе). Бpитaнскaтa местнa култуpa гo oписвa кaтo „лoндoнскoтo тaкси“, кoетo в известнa степен е неспpaведливo, имaйки пpедвид, че тaкситaтa били мaсoвo изпoлзвaни не сaмo в стoлицaтa Лoндoн, нo и в дpугите гpaдoве нa Oбединенoтo кpaлствo. Тo мoжелo дa бъде видянo и спpянo нaвсякъде из лoндoнските улици и с гoдините се е пpевъpнaлo в неделимa чaст oт местния пейзaж.

Haй-хapaктеpнaтa чеpтa нa тaкситo е негoвият чеpен цвят. Bъпpеки че тoй никoгa не е бил oфициaлнo пpепopъчвaн или изисквaн зa цвят нa тaкситaтa, тoй се нaлaгa пoстепеннo, тъй кaтo пoвечетo тaкситa били дoстaвяни вече бoядисaни в тoзи цвят.

Изображение
Изображение
Изображение

Пpез гoдините „FX4“ е бил пpoдaвaн пoд мнoгo именa нa paзлични пpoизвoдители. Зa пo-леснo мaневpиpaне в гpaдски услoвия, всички тaкситa тpябвaлo дa oтгoвapят нa строго определени технически характеристики унифицирани и контролирани от британското PCO (Public Carriage Office), измежду които, изисквaнетo paдиусът им нa зaвoй дa не бъде пo-гoлям oт 7.6 m. Bсички тaкситa трябвало да бъдат снaбдени минимум с дизелoв мoтop с paбoтен oбем 2178 сm³ и мoщнoст 55 hp, кoетo билo нaпълнo дoстaтъчнo зa личен тpaнспopт в нaтoвapения тpaфик в центъpa нa Лoндoн. Maксимaлнaтa скopoст да не е по-малка oт 95 km/h и шиpoкo и удoбнo купе което да пoзвoлявa изпoлзвaнетo му и пo кpaсивите и живoписни извънгpaдски пътищa, кaктo и за пo-дълги пpехoди с негo.
Със слизaнетo oт пoтoчнaтa линия нa пoследнoтo пpoизведенo тaкси пpез 1997 гoдинa пpиключвa цялa еднa епoхa не сaмo в тpaнспopтa, нo и в култуpaтa нa Oбединенoтo кpaлствo.

Изображение

Технически характеристикити:

Производство: (1961 - 1973)
Моделна година: 1965
Страна на произход: Великобритания (GB United Kingdom)

Марка: Austin
Модел: FX4-FL2 (Taxi) (ADO6)

Купе: taxi cab
Врати: 4
Задвижване: RWD (задно)
Макс. Скорост: 120 km/h / 75 mph

Двигател:
Тип: spark-ignition 4-stroke
Гориво: Бензин (gasoline)
Карбуратор : Zenith OHV
Брой цилиндри: 4
Обем : 2199 cm3 / 134.2 cui
Bore: 79.375 mm / 3.125 in / Stroke: 111.125 mm / 4.375 in
Компресия: 6.8 : 1
Мощност: 50.7 kW / 69 PS / 68 hp (gross) / 3800
Torque gross: 164 Nm / 121 ft-lb / 1700
Резервоар: 55 литра(liter) / 14.5 U.S. gal
Тегло: 1600 kg / 3527 lbs
Размери:
Дължина: 4580 mm / 180.3 in
Ширина: 1740 mm / 68.5 in
Височина: 1770 mm / 69.7 in
Wheelbase: 2810 mm / 110.6 in
Front track: 1420 mm / 55.9 in
Rear track: 1420 mm / 55.9 in
Turning circle: 7.6 m / 24.9 ft
Drag coefficient estimated by a-c: 0.8

Представям ви компилация от 2 фотосесии на легендарното лондонско такси. Нещо като ретроспекция на първото моделче което, спонтанно си купих преди 5 години. Дори и от чист сантимент само то ще има подобаващо място в колекцията ми. Въпреки, че Амеркомската журнална поредица се оказа пълен провал за мен, смятам, че има няколко таксита които на мен ми харесват като стойка и излъчване, за детайли не говоря тук, не съвсем ги няма, разбира се можеше просто да се постараят малко повече... Но такава ни орисията на българите явно... Както и да е, стига приказки. Ето и снимките от двете фотосесии:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

и отпреди 3години:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo Giulia Sprint G

Мнениеот martinis » 16 Авг 2016, 09:45

1966 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA (4H di Monza) N 63 Adamich - Zeccoli
1:43 Metro (M4)

Изображение

Alfa беше много активна в моторните спортове през 60 и 70 те години. Autodelta , състезателното подразделение на Alfa , разработва кола за конкуренция в състезанията, която максимално да се доближава до серийните модели. Тези автомобили са наречени GTA вместо GT , като "А" идва от " Alleggerita " , от италианския език, означаващо лек, олекотен. Стратегията е била - максимално използване на алуминиеви сплави и спартански интериор и за сметка на това да бъдат спасени около 200 кг до 745 кг тегло без товар. GTA е произведен за първи път през 1965 г., като 1600 ( 1570 куб.см. ) версия и по-късно като 1300 Junior версия . Автомобилите GTA от своя страна също са произведени в две версии - улица ( Stradale ) и чиста раса ( Corsa).
Съкращението GTA на Alfa Romeo е било използвано няколко пъти в хода на историята, но за любителите на марката, има само един класически GTA: на "Алфа Ромео Джулия Спринт GTA, включително и малкия си брат, Alfa Romeo GTA 1300 Джуниър. Те се продуцират от 1965 г. до 1975 г. с брой малко над 1000 коли, главно и най-вече за спортни прояви!

За производството на GTA е билa отговорна италианската тунинг фирма- AUTODELTA S.p.A. . Интересен факт е, също така че във документациите на всички произведени бройки, стои именно името на фирмата производител -Autodelta , а не на Alfa Romeo.).

Alfa Romeo GTA е на първо място доста по-лек, с алуминиеви панели на корпуса вместо стомана, което намалява теглото на автомобила до голяма степен. В продължение на този план за отслабване , Alfa Romeo оборудва GTA автомобилите с лети джанти и прозрачни пластмасови прозорци. Вътре , много от компонентите са премахнати то несъществени за надбягванията. Двигателят получава по-големи карбуратори. Версията Stradale произвежда над 110 конски сили, а състезателната версия внушителните 168 конски сили.

За хомологация са направени общо 500 автомобила за състезателни цели и стандартната версия за пътищата. Така през 1965 г. бе представена Giulia GTA проектирана от Bertone .с цел да се състезава в Европейския шампионат за туристически автомобили под ръководството на Карло Чити .

Изображение
Изображение
Изображение

Andrea Lodovico de Adamich е роден на 3 октомври 1941г. и е участвал в 34 Formula 1 Grand Prix от 1968г. насам. Преди състезателни болиди, Adamich бе успешен GT състезател. Той спечели през 1966г. Европейския Touring Car Championship, започвайки дългосрочните си отношения с Alfa Romeo. Кара няколко различни Alfa Romeo, като Alfa Tipo 33/3 през 1971г. на Targa Florio, в което завършва втори, зад Vaccarella. През 1974г. Adamich трябваше да се оттегли от състезания, поради травми при катастрофа в British F1 Grand Prix и дебютира като репортер в моторния спорт и телевизионен коментатор в Италия.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo Giulia Sprint G

Мнениеот Antara1 » 16 Авг 2016, 10:35

Много красив модел и снимки! :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo Giulia Sprint G

Мнениеот rvalev » 16 Авг 2016, 14:10

Красиви автомобили, хубави презентации и прекрасни снимки.
Ще следя темата с интерес.
:clap: :clap: :clap:
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1382
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo 8C 2900B Spider

Мнениеот martinis » 17 Авг 2016, 18:34

1938 Alfa Romeo 8C 2900B Spider
1:43 Altaya (IXO)

Изображение

Пълното и най-точно наименование е: Alfa Romeo 8C 2900B Lungo Touring Spider.
Моторът е 8 цилиндров с обем от 2901 ссм. постигащ 180 конски сили при въртящ момент 5200 rpm. това му позволява да достига максимална скорост 175 км/час. Теглото на автомобила е само 1250кг., а дължината му е 4,91м.
Това е един от автомобилите, печелили най-много състезания от 1000 Miglia въобще, разбира се във спортната си версия. В този си вид пък е желан и ухажван на всички изложения за класически автомобилен дизайн.
Очакван наследник на успешният от 1936г. 8C 2900A, този 2900B е достоен син на Гранд шампиона. Скрити под дългия торпедовиден капак живеят в пълна хармония двигател с голямо състезателно наследство, разполагащ с двойни разпределителни валове и сух картер за смазване. Въпреки намалената компресия в сравнение с 2900A, той все още произвежда поразителните 180 конски сили, предавани на задните движещи колела чрез скоростна кутия с четири степени. В него е налице и напълно независимо окачване.
Шасито 2900B се доставя в две междуосия: Corto (кратко) при 2,799 mm (110,2 инча), което е малко по-дълъг от 2900A (2718 мм (107.0 в)), и представеното тук Lungo (дълга) при 3,000 мм (118.1 в). Колелата на 2900B са имали красиви 19-инчови джанти, оборудвани с 17-инчови (432 mm) хидравлични барабанни спирачки.

Изображение
Изображение
Изображение

"8C" в името на модела удостоверява, че двигателят е осемцилиндров. Негов проектант е небезизвестния инженер Vittorio Jano. Този модел става предвестник на бъдещите Alfa Romeos.
32 шасита от 2900B са били построени в редовно производство, десет през 1937г., и двадесет и две през 1938г.
Две от най-добрите дизайнерски компании в Италия, предоставят подходящите каросерии за 2900B, Carrozzeria Touring и Stabilimenti Farina (Pininfarina). Самa по себе си всяка една каросерия е уникална, а ако някога все пак бъдат събрани всичките на едно място, незнам дали някой би бил в състояние да определи най-красивата от всички тях.

Техническите характеристики накратко:

Шаси: Aluminium
Години на производство: 1936 - 1947
Каросерия: Touring
Тегло: 2445 lbs | 1209.961 kg
Двигател : предно разположен / Twin Roots-Superchargers S8 2900 cc | 177.0 cu in.
Обем: 2901 сс.
180 HP (132.48 KW) @ 5500 RPM
Bore : 2.7 in | 68 mm. / Stroke : 100.0 mm | 3.937 in. S8 177
Трансмисия: 4 Manual
Задвижване: задно
Макс. скорост: 115 mph | 185.035 km/h

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo 8C 2900B Spider

Мнениеот Тихомир » 17 Авг 2016, 18:52

Имам купето на тази Алфа, но и кабриото ми харесва. Моделът е приличен предивд достъпната му цена, с едни ецнати джанти ще заспи. Подобрената версия на Иксо Мюзеум вече се намира много трудно и е в пъти по-скъпа. Неоправдано скъпа за Иксо. Наскоро ТСМ пуснаха такава Алфа в 1:18, може би ще я видим и в 1:43, но отново цената ще е плашеща.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6366
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo 8C 2900B Spider

Мнениеот taiko » 17 Авг 2016, 20:07

Предходното моделче на алфо го нямам ...май... и малко ми лази по нервите. Страхотна презентация, снимките са апокалиптично добри :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7317
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo 8C 2900B Spider

Мнениеот bobarce » 17 Авг 2016, 21:26

И моделите и снимките са един път :clap: :clap: :clap:
bobarce
Фен на руски коли
Фен на руски коли
 
Мнения: 1611
Регистриран на: 29 Юли 2012, 21:48
Име: Димитър Димитров
Колекционирам: 1:43 СССР/Русия

Re: Martinis Classic Collection - Alfa Romeo 8C 2900B Spider

Мнениеот paralesko » 17 Авг 2016, 22:32

Мерцедеса 180 д е ми допада, :cheers: ,а черната красавица на края радва окото-детайлите около задните гуми привличат :shake:
paralesko
 
Мнения: 703
Регистриран на: 13 Юни 2015, 23:07
Местоположение: София
Колекционирам: Бус vw и рали модели

Следваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта