Re: Martinis Classic Collection - Austin Healey 100-6 (1957)

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Martinis Classic Collection - Porsche Cayenne S (2007)

Мнениеот martinis » 02 Авг 2017, 01:37

Трудно, даже много трудно ще се намерят достоверни и качествени фото архиви относно този сервизен ван и ролята му в моторните спортове...
Сетът е в блистери, не е в кутия или кейс. Никак не е обозначен. Почти съм сигурен че е журнално издание за Франция, поради което продължавам да издирвам брошурата... но без резултат досега.
:cheers:
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 190SL (1960)

Мнениеот martinis » 03 Авг 2017, 23:08

1960 Mercedes Benz 190SL (W121) roadster
1:43 Cararama


Изображение

Май 1955: Започва производството на Mercedes-Benz 190 SL
* произведени са 25 881 броя от елегантния малък открит спортен автомобил.
Максимилиан Едуин Хофман (Maximilian Edwin Hoffman), прекарва много часове в опити да убеди Управителния съвет на Daimler-Benz в нуждата от изграждане на спортни коли за американския пазар на разумни цени. Когато получава зелена светлина от тогавашния генерален директор д-р Фриц Кьонеке (Fritz Könecke), елегантния американски стил на който той е държал се е загубил. Тази „загуба” се дължи на предложението направено от Началника на отдела за развитие към компанията д-р Фриц Налингер (Fritz Nallinger) малките спортни автомобили които Хофман иска, да се изградят на база платформата на 180 Седан. Отговора на Хофман е красноречив и е в смисъл на "Това не става за нищо."

По-късно, когато вижда добре полираната кола чистосърдечно призна: "Сбърках - резултатът е 190 SL." Историческото заседание на Управителния съвет в Щутгарт, на което е взето решението за производство на известния 190 SL, е проведено на 2-ри септември 1953. Отговорните бизнес фактори са поканили Макс Хофман, защото като Американски предприемач и вносител на европейски автомобили за САЩ още от 1946 той е показал верен инстинкт и далновидност в значителна степен. Това бе точният човек за партньор на Mercedes-Benz, дълбоко проникнал в американския пазар.
Mercedes-Benz 190 SL: колата мечта на петдесетте!

Докато дизайнерите работели с все сили и с голям ентусиазъм за новата спортна кола, Ръководството умува над бъдещето и моделната политика. Според един от тези доклади от заседанията на борда, 190 SL трябва да се възприема като спортен туристически автомобил, а не като расов спортен такъв.
Също така става ясно, че 300 SL и 190 SL, определяни в компанията по това време като "Тип 180 спортна кола, W 120 или W 121 ", са били действително нещо напълно ново. На 18 януари 1954, д-р Фриц Налингер (Fritz Nallinger) подчертава, че в допълнение към конвенционалните линии и дизайн на радиаторната решетка на марката, на версията SL трябва да бъде дадена уникална и отличителна идентичност, която да се характеризира основно с проектиране на нова решетка на радиатора. Тази концепция устояла на изпитанието на времето и е актуална и днес.

Изображение

И накрая, на 6 февруари, 1954, Нюйоркчани посрещнали ентусиазирано пристигането на 190 SL с техния бляскав разкош и стил. Германското списание "Automobil+Motorrad Chronik" съобщава за "бурен дебют". Другите вестници и списания също се дивяха на финната спортна кола от Щутгарт и информират своите читатели на новата "звезда на автомобилния хоризонт", притежаваща своя "изискана елегантност". Друг германски вестник, "Motorrundschau", тогава обобщава мислите на много хора относно 190 SL: "Това е сбъдната мечта за хилядите хора, за които 300 SL винаги ще бъде недостижим."

Каросерията на 190 SL е проектирана от Карл Уилферт (Karl Wilfert) и Уолтър Хекер (Walter Häcker), които се придържат внимателно до визията на 300 SL. Автомобилът показан в Ню Йорк през февруари 1954 е прототип, той е визуално и стилистично неуточнен, а като техника също не е напълно готов. Колата е внимателно премислена и в двата аспекта, като крайната версия е била представена от Mercedes-Benz в Женева на Geneva Motor Show през март 1955. Тя се различава значително от прототипа: отворът за прием на въздух върху капака над двигателя е бил пропуснат, предния ръб на капака на двигателя е бил продължен към задната ос, "веждите" над предните колела сега се появили и на задните колела, променени са броните, мигачите и стоповете. Предварителната серия е произведена в Sindelfingen през януари 1955, а производството на основната серия започва през май.

Изображение

Новоразработен е 1,9 литров бензинов двигател. Четири цилиндровия агрегат с горно разположен разпределителен вал се разглежда като прототип на цяла фамилия двигатели. В 190 SL, той развива 105 к.с. (77 кВт) при 5700 оборота/min като ускорява роудстъра от място до 100 km / h за 14,5 секунди. Максималната скорост е 170 km / h – едно изключително постижение по пътищата на 50 - те и 60-те години. И всичко това при 8,6 литра на 100 km / h, разход на гориво - доста умерено, което в съчетание с 65 литра резервоар осигурява на роудстъра адекватен обхват.
През своя производствен период, 190 SL е подобрена многократно. Сред по-видните модификации са широки хромирани степенки и хромирани лайсни по ръбовете в горната част на вратата (март 1956) и по-големи стопове (юни 1956, същите се използват и на модели 220a, 219 и 220 S). През юли 1957, осветлението на задния номер е преместено на задната броня в специални издатини, като така се освобождава място за по-големите регистрационни табели, въведени по това време. Буферите в задната броня са включени в стандартните спецификации, докато тези в предната част са опция. Те са стандарт за всички американски версии от самото начало. От октомври 1959 се предлага нов твърд таван с по-голямо задно стъкло, което подобрява видимостта от салона назад. През август 1960, ключалката на багажника е променена и по-рано използваната е заменена с дръжка. През 1963, последните 190 SL слизат от поточната линия, с което общият обем на продукцията достига 25 881 броя.

Mercedes-Benz 190 SL остава в производство до 1963. Модификациите на много детайли помагат да се проследи автобиография му. Те включват хромирани лайсни по горните краища на вратите и големи стопове избрани за модел 1956. От юли 1957 буферите на бронята на версията за САЩ стават стандартно оборудване за всички модели, а през октомври 1959 Купе версиите са оборудвани с нов твърд таван с разширен заден прозорец.

Представям ви два кабриолета от легендарната 190 - ка, пресъздадени, според мен, като цяло сполучливо от Карарама/Хонгуел:

Изображение
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

и оригинала:
Изображение

и втория със гюрук:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

и оригинала:
Изображение

Изображение
Изображение
Изображение
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Lamborghini Diablo GTR (19

Мнениеот martinis » 13 Авг 2017, 02:42

1999 - Lamborghini Diablo GTR
1:43 Kyosho

Изображение

Годината е 1999 г. Lamborghini вече е представил наточеното Diablo GT на автосалона в Женева и никой не смята, че суперколата е способна на нещо повече. Тогава на сравнително непопулярния автосалон в Болоня се появява това Diablo GTR – още по-бясна и пистово ориентирана версия, ограничена в производството серия от 30 екземпляра.
Diablo е може би най-якото име давано на кола, а в случая GTR модификацията е най-дивата му версия, състезателна версия по-точно, която разполага с 6-литров V12 с 590 к.с. и 640 Нм. И пет механични скорости и само задно предаване. Да! Били са планирани 30 коли, но по някаква причина Lambo правят 40, като още 40 шасита са били приготвени да послужат за възстановяване на сериозно блъснати в състезание автомобили.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Колата е използвана за участие в шампионата Super Trophy Cup – едномарков шампионат, в който цялата решетка е била съставена от тези чудовища. С мощността си от 590 к.с., GTR е с 25 к.с. по-мощен от GT и цели 100 повече от стандартното 5,7-литрово Diablo. В GTR не само работният обем е увеличен на 6 литра, но и са махнати разни излишни глезотии, по погрешка попаднали в колата, като стереото, климатика и обезшумяването.
18-инчовите колела са магнезиеви Speedline, окачването е свалило каросерията още по-близо до асфалта, а на спирачните корифеи от Brembo е поръчано да изработят система специално за пистова употреба.

Технически характеристики :
двигател :60o V12
газораз. механизъм : DOHC 4 Valves/Cyl
обем : 5992 cc / 365.7 in³
мощност : 440.0 kw / 590.0 bhp @ 7300 rpm
макс. въртящ момент : 640 nm / 472.0 ft lbs @ 5500 rpm
шаси / рама : Aluminium Alloy w/ Carbon Fibre & Fibreglass Panels
задв. колела : Mid Engine / RWD
предни гуми : 245/35ZR-18
задни гуми : 335/30ZR-018
спирачки : Brebro Vented Discs w/Hydrualic Assist
тегло : 1395 kg / 3075 lbs
междуосие : 2650 mm / 104.3 in
дължина : 4430 mm / 174.4 in
широчина : 2040 mm / 80.3 in
височина : 1115 mm / 43.9 in
трансмисия : 5-Speed Manual
макс. скорост : ~338 kph / 210.0 mph
0 – 60 mph : ~3.5 seconds

Но да ви представя и репродукцията от Киошо на този дяволски спортен модел:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Lamborghini Diablo GTR `99

Мнениеот TheDevilTwin » 13 Авг 2017, 12:51

Чудесен модел. Предлага страхотно качество за цената си ;)
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5450
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Martinis Classic Collection - Lamborghini Diablo GTR `99

Мнениеот taiko » 13 Авг 2017, 15:32

Един от любимите ми модели.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43 viewtopic.php?f=27&t=10553
ПРОДАВАМ 1/43 viewtopic.php?f=23&t=11065
ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 6413
Регистриран на: 07 Фев 2009, 08:39
Местоположение: София, от както се помня
Име: Д-р К. Младенов, дм или просто Киро -Факиро
Колекционирам: всякакви модели на коли и жени

Re: Martinis Classic Collection - Lamborghini Diablo GTR `99

Мнениеот bobarce » 13 Авг 2017, 16:27

Интересен модел и много успешни снимки. Позравления. :shake:
bobarce
Фен на руски коли
Фен на руски коли
 
Мнения: 1566
Регистриран на: 29 Юли 2012, 20:48
Име: Димитър Димитров
Колекционирам: 1:43 СССР/Русия

Re: Martinis Classic Collection - Lamborghini Diablo GTR `99

Мнениеот rvalev » 13 Авг 2017, 16:50

Браво на Киошо, много добре да се справили с този разярен бик.
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43
Продавам 1:18

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 913
Регистриран на: 23 Мар 2015, 11:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Lamborghini Diablo GTR `99

Мнениеот martinis » 13 Авг 2017, 17:19

bobarce написа:Интересен модел и много успешни снимки. Позравления. :shake:

Мерси. винаги може още по-добре... :cheers:
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Austin Healey 100-6 (1957)

Мнениеот martinis » 14 Авг 2017, 00:35

1957 Austin Healey 100-6 (BN4)
1:43 Hongwell

Изображение

Austin-Healey 100-6 е втората от трите Austin-Healey модели, които по-късно са известни като Големите Healeys. Тя е въведена в производство през 1956 г., за да замени Austin-Healey 100. За периода на производство от 1956г. до 1959г. от конвейра са слезли 14436 автомобила.
В този модел откриваме шест-цилиндров двигател и разбира се, по-заоблените линии на купето, което придава изцяло по-закръглен и по-широк вид. По-ниска радиаторна решетка и предно стъкло, което е цяло и вече не може да се сгъва. Съществуват две моделни обозначения, 2 +2 BN4 произвеждани от 1956 г. нататък и двуместната BN6, произвеждана от 1958г. до 1959г.
В края на 1957г. производството изцяло се прехвърля от Лонгбридж в завода на MG в Абингдън.

Изображение

Мощноста на 6 цир. мотор с обем от 2639сс., от 117 к.с. (87 кВт) на BN6 е тествана от автомобилното списание през 1959 година, и показва максимална скорост от 167.2 km / h. и ускорение от 0-100 км. в час за 10,7 секунди пр разход на гориво от 13,6 л/100 км.
Дължина: 4,00м. Широчина: 1,52м. Височина: 1,27м.

Моделът от Хонгуел имам от 2012г. Години наред никой не прояви интерес към него и в края на миналата година реших за сефте да се пробвам да го подобря малко... По-конкретно исках други джанти да му сложа, което и направих. Лично мен ме удовлетворява резултата като за първа модификация на модел.
Сега ще ви покажа няколко актуални снимки на модела, от края на 2016г., а след тях и архивни от 2012г. с оригиналните си джанти.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето така беше оригинално модела преди 5 години:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

А ето и автентичния автомобил в 1:1:

Изображение
Изображение
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Austin Healey 100-6 (1957)

Мнениеот Antara1 » 14 Авг 2017, 12:05

Много добра модификация! :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2392
Регистриран на: 23 Май 2014, 10:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Austin Healey 100-6 (1957)

Мнениеот martinis » 14 Авг 2017, 15:11

Antara1 написа:Много добра модификация! :clap:

Мерси. Нищо особено, но, определено мисля, че новите джанти го отварят още модела... :cheers:
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Austin Healey 100-6 (1957)

Мнениеот martinis » 19 Авг 2017, 01:06

Ето какво следва в темата.. :signford: :

Изображение

:signautoart:
Търся: Кейсове (Дисплей кутии) в 1:43 и в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 927
Регистриран на: 19 Апр 2012, 22:00
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Предишна

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта