Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz GLK 220CDI

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Martinis Classic Collection - Bugatti Type41 Royale 1931

Мнениеот martinis » 17 Авг 2016, 23:25

1931 Bugatti Type 41 Royale Esders
1:43 Altaya (IXO)

Изображение

Bugatti Type 41 Royale е най-престижния модел, не случайно наричан „Кралски”. Само 6 модела са били произведени, всеки с различен дизайн на каросерията.
The Bugatti Type 41, по-известен като Royale, е голяма луксозна кола от предвоените години, построен 1927г. Със внушителните си размери: 4,3м. (169.3) междуосие и 6,4м. (21 фута) обща дължина, алтомобилът тежи около 3175 кг. (7000 фунта) и използва 12,7 L (12763 сс / 778 куб.м в) 8 цилиндров двигател , с което претендира директно за Гинес като най-голям лек автомобил. За сравнение, срещу съвременния Rolls-Royce Phantom (произвеждан от 2003 г. нататък), Type 41 Royale е около 20% по-дълъг, и 25% по-тежък. Масивният двигател произвежда между 275 и 300 конски сили, които без никакъв проблем задвижват над 3тонния автомобил, с помощта само на един разпределителен вал. Всеки от осемте цилиндъра бе снабден с 3 клапана. Максималната скорост на автомобила достигала 200км.час при разход до 50л.100км.

Изображение
Изображение

Еторе Бугати планира първоначално да изгради двадесет и пет от тези шасита и да ги продава като най-луксозния автомобил правен до момента. Но идва времето на Голямата депресия, и дори най-богатите кралски и благородни фамилии са засегнати от кризата. Bugatti е успял да продаде едва само три от шестте направени шасита.
Bugatti 41, по-известен като Royale, е един от най-екстремните луксозни автомобили, строени някога. Всичките шест автомобила Royale все още съществуват, като всеки носи различна каросерия, а някои от тях дори са преживели и смяна с нова каросерия (rebodied).

Безспорно този Роял с номер на шасито 41111 е колата с най-интересна и любопитна история. Или поне за мен е така. Но ето я и нея, накратко:

Това Bugatti Royale е вторият произведен и първият от шестте автомобила доставен на клиент. Изработен по екслкузивна поръчка за Armand Esders – голям френски индустриалец, срещу огромната за времето си сума от 700000 франка. Каросерията също е специално проектирана от младия Jean Bugatti като агресивно-опасен двуместен роудстър. Цветът е по изричното желание на Esders, както и интересната подробност, че този модел няма фарове. Защо? Просто, защото Armand Esders никога не е шофирал по тъмно, и естествено поискал автомобила си без фарове.
През 1938 г., Esders продал Royale на нов собственик, политикът Paternotre който обаче решава да преработи каросерията от роудстър в закрито купе. Поръчката е възложена на Coachbuilder Binder в Париж. Така се поставя началото на вторият живот на този легендарен автомобил като познатият и до днес Coupé de ville Binder.

Изображение

През войната остава скрит от нацистите в Париж, а след края й преминава Ламанша.
През 1954г. става собственост на Dudley C. Wilson, а след неговата смърт, през 1961г. става собственост на американският банкер Mills B Lane от Атланта.
Сменила още неколцина собственици до края на ХХ век, с все по нарастваща цена изразена в милиони долари, колата бе откупена през 1999г. от сегашният собственик на фирмата BUGATTI - Volkswagen AG, срещу 20 милиона долара.

Изображение
Тук автомобилът е сниман през 2004 година, вече като Coupe de Ville Binder (1939).

Така този Роял се превръща в единствен уникален автомобил, просъществувал и до днес, макар и не в оригиналния си вид. Но историята му не свършва през войната когато получава новото си купе от Биндер. Има едно място на земята където автомобилът продължава да блести в пълния си блясък и в оригиналния си автентичен вид – двуместен зелено резедав роудстър без фарове. Мястото е автомобилният музей в френския град Мюлуз, където братята Schlumpf са изложили репликата на този автомобил.

Изображение
Репликата на братя Schlumpf на оригиналният Royale Esders (1931)

Тази серия за Алтая, произведена от Иксо не блести с нищо особено, но на мен ми допада на първо място заради ценовият диапазон. малцина могат да си позволят тези автомобили в мащаб от класни прозводители на цени от по 100 и нагоре лева. Като цяло са доста приятно направени и по мое мнение достатъчно достоверно пресъздават модела, макар и без ецнати детайли. Но ето и снимките отпреди години, сега не съм правил нови, че имам доста неснимани въобще модели.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Bugatti Type41 Royale 1931

Мнениеот Тихомир » 17 Авг 2016, 23:35

Този модел го "гледам" в ибей от няколко седмици, интересно ми е дали е в точен мащаб 1:43 защото Иксовския Роял Coupe Napoleon не е 1:43. :?: Иначе ако някой ми го намери това за 100 лв в 1:43 веднага го отнасям... по-скоро ще го има на двойна или тройна цена.

P.S. Според мен VW трябва да върнат 41111 в оригиналния му вид като роудстър. Много по-красиво е откритото купе от това на лимузината.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6360
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Bugatti Type41 Royale 1931

Мнениеот martinis » 17 Авг 2016, 23:59

Тихомир написа:Този модел го "гледам" в ибей от няколко седмици, интересно ми е дали е в точен мащаб 1:43 защото Иксовския Роял Coupe Napoleon не е 1:43. :?: Иначе ако някой ми го намери това за 100 лв в 1:43 веднага го отнасям... по-скоро ще го има на двойна или тройна цена.

P.S. Според мен VW трябва да върнат 41111 в оригиналния му вид като роудстър. Много по-красиво е откритото купе от това на лимузината.


Абсолютно на същото мнение съм и аз...
относно цената си прав, наистина би било джакпот ако изпадне за 100лева... но никога човек незнае... :) относно размера и този не е абсолютно точен, но поне не е дразнещо-очевадно малък. :lol: За мен RIO са най-близо до истинските размери на колата в 1:43 мащаба.
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Bugatti Type41 Royale 1931

Мнениеот WeltherrschafT » 18 Авг 2016, 10:38

Ако беше мой този модел с голяма доза кеф бих премахнал тези фарове за да е като оригинала - много са дразнещи. :doh:
Аватар
WeltherrschafT
 
Мнения: 2528
Регистриран на: 06 Фев 2012, 02:34
Колекционирам: 1:64 и 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Blitzen Benz HP200 (1910)

Мнениеот martinis » 22 Авг 2016, 19:05

1910 Blitzen Benz HP200 (Barney Oldfield)
1:43 Brumm

Изображение

17 март 1910 г. Barney Oldfield поставя нов световен рекорд на Daytona Beach, Florida, управлявайки 200 к.с. Benz, или по-известен като “Blitzen Benz”, със средна скорост от 211,4 км/ч на 1 миля разстояние.
По-бърз от всеки самолет, влак или автомобил!

Изображение
Изображение

Blitzen Benz е създаден с една цел - да премине границата от 200 km / h (125 mph)- една изумителна скорост за онова време. Колата е направена възможно най-тясна, за да се сведе до минимум резистентността на вятъра. Високата, тясна сърцевина на радиатора стои зад месингова решетка, чийто горен край е експанзивен резервоар, който дава на колата определението "птичи клюн”. Задвижвана от огромния 21,5 литров двигател, който произвежда 200 конски сили, колата веднага започва да отбелязва скоростни рекорди в Германия, Белгия, и в Brooklands - Англия. Изпълнявайки целите на дизайна, рекорда за едно километров летящ старт е поставен на 202,7 km / h. Огромният Benz е транспортиран до Америка за промоционално турне през 1910. Ernie Moross наема Barney Oldfield да шофира "Lightning Benz" - по-късно преименувана на "Blitzen Бенц" и поставя неофициален рекорд от 211,97 км/ч. Бившият Buick работник, шофьорът Bob Burman, по-късно поставя официален рекорд от 228,1 км/ч за 1 километър летящ старт. Втори екземпляр на Blitzen Benz се състезава срещу първия през 1912 г. През 1914, Teddy Tetzlaff поставя рекорд на Bonneville във втория автомобил с 228,1 км/ч.
След смъртта на Burman през 1916 г., оригиналната кола е разглобена в Европа. Blitzen Benz е сглобена отново от частитте на оригинала през 1935 г. за да отбележи 50-годишнината на Daimler-Benz (Карл Бенц построява първата си кола,Benz Patent Motorwagen, с три колела през 1885 г.).
1909 е паметна година в историята на Benz & Cie - увенчана с постиженията на автомобил, чупещ рекорди, който заема мястото в автомобилния фолклор като един от най-вдъхновяващите модели правен някога. Задвижван от доста внушителния 21,5-литров, 200 конски сили двигател, "Blitzen-Benz" е достигнал митичната за тогава скорост от 200 км/ч и е оставил своя отпечатък в автомобилната история. Никакви други пътни превозни средства не са били способни да я достигнат, а най-бързите влакове в света, дори самолети от онова време, са оставени да се задъхват след нея. Сухоземен рекорд, който остава непокътнат в продължение на осем години представлява подходящо наследство за епохата на този автомобил. От шестте произведени Blitzen-Benz оцеляват само 2 броя - Mercedes-Benz притежава едната, другата е муза на американски колекционер. Въпреки това, сега друг американски ентусиаст е открил начин да влезе в този ексклузивен клуб, работейки в тясно сътрудничество с Mercedes-Benz Classic създавайки репродукция на Blitzen-Benz, съдържащ множество оригинални части.

Изображение
Изображение

Успехът на произведените автомобили потвърждава решението взето от Benz & Cie. да пуснат тези специални автомобили в производството. Техническото съвършенство на автомобил в състояние да чупи рекорди, непокътнати за повече от осем години не може да се отрече. С компания ползваща се с успех и с други състезателни коли по време на ерата на Blitzen-Benz не е изненада, че марката се ползва с широк интерес и продажбите са процъфтяващи. Фирмата трупа пари, но блъсъкът и нюхът, към които Blitzen-Benz призовава не трябва да се изчислява само от икономическа гледна точка, което се доказва от дълготрайната му привелекателност.

Цялото представяне и изчерпателно описание на легендарният автомобил може да прочетете оттук:
viewtopic.php?p=170052#p172538
(Краси чудесно е описал всичко. Няма какво повече да се добави!) :clap:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Blitzen Benz HP200 (1910)

Мнениеот ivanofff » 22 Авг 2016, 23:15

:clap:
Аватар
ivanofff
Фен на камиони
Фен на камиони
 
Мнения: 3863
Регистриран на: 08 Май 2012, 23:18
Местоположение: София
Колекционирам: Herpa камиони 1:87

Re: Martinis Classic Collection - Triumph Herald 1200 (1968)

Мнениеот martinis » 23 Авг 2016, 11:18

1968 Triumph Herald 1200 Saloon
1:43 Oliex (Hongwell)

Изображение

1959 е ключова година в света на автомобилизма за Обединеното кралство, виждайки стартирането на три от най-популярните модели за времето си - Austin Mini, Ford Anglia и Triumph Herald. Над 100 000 автомобила от първата версия (948 Triumph) са направени от 1959 г. до края производствения и живот в 1961 г. когато бива заместен от 1200 модела.
Оформен от италианския дизайнер Giovanni Michelotti, Triumph Herald има вълнуващ и завладяващ за времето си дизайн и наред с това въвежда много нови разработки,в суспензията, както и в използването на традиционни методи за подсилване на шасито и не на последно място невероятния радиус на завиване.

Изображение
Изображение
Изображение

Финансови затруднения тласкат фирмата Standard-Triumph към затваряне и спиране на производството, но за щастие чрез вливането й в началото на 1960-те години в Leyland Motors Ltd. Тя бива спасена. Това дава нови ресурси и тласък за развитието на Herald. Така през април 1961 г. на сцената излиза новия Herald 1200, вече с увеличен обем от 1 147 куб.см. на редовия 4 цилиндров двигател. Новият модел е с черни гумени покрития върху броните, дървен ламинат по таблото в интериора и подобрено окачване. Качественият контрол при производството се затяга. Twin карбуратори вече се монтират като опция, докато стандартът остава с един Solex карбуратор. Увеличената кубатура на мотора произвежда максимална мощност от 39 к.с. (29 кВт), срещу досегашните 34.5 к.с. (25.7 кВт). Само месец след излизането на Herald 1200, гамата на модела се разраства с пускането на 2-вратото купе. След година само се въвеждат и дисковите спирачки, макар и като опция.
Продажбите растат въпреки нарастващата конкуренция от страна на BMC Mini и Ford Anglia.
Последният Хералд 1200 слиза от производствената линия през 1970година.

Много ми е симпатичен този мъничък англичанин. Въпреки дефектите по боядисването на модела, аз си го харесвам. Всъщност незнам дали има алтернатива точно този модел. Знам само, че Корги са го правили но се е водил първата версия - 948 от 1959г. Както и да е.
Представям ви и самия модел:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Triumph Herald 1200 (1968)

Мнениеот rvalev » 23 Авг 2016, 14:38

Много симпатичен модел.
Изображение
Намирам прилики с други автомобили. Предни фарове тип Шкода Фелиция, тасове като на Волга, странична линия като на БМВ 700 и стопове тип Москвич 408. :)
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1382
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Triumph Herald 1200 (1968)

Мнениеот martinis » 23 Авг 2016, 16:05

хах, значи не само на мен ми се струва така :) Особено за страничната линия и стоповете... :clap: :rocknroll:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz SSKL (1931)

Мнениеот martinis » 23 Авг 2016, 21:32

1931 Mercedes-Benz SSKL (W 06 RS)
1:43 Solido

Изображение

SSKL е състезателен двуместен автомобил, дело на Фердинанд Порше, разработен на базата на съществуващите автомобили от типа WS 06 или серията “S”.
От представеният тук модел SSKL (W 06 RS) са произведени само 33 автомобила през периода от 1929 до 1932г. Буквата L в абревиатурата на името му идва от това, че колата е с почти 200 кг. по-лека от стандартната SSK ("Super Sport" SSK – къса и L-"Леко").
Именно с тази кола Рудолф Карачиола печели легендарното състезание „1000 Мили” през 1931 г. с номер 87, постигайки средна скорост 101км/ч. за 1635км.
Днес автомобилът се оказва сред 10 те най-скъпи коли на всички времена. Това се дължи безспорно на малкото произведени коли, но има и още нещо… Съществуват немалко реплики (около 100) които претендират за идентичност и „чистокръвност“ само защото имат вградени по някои части от оригиналните коли, които веднъж претърпели аварии и катастрофи в тежките състезания, биват забравени и впоследствие разграбени и разпродадени на части. Това явление е описано в автомобилната история на Мерцедес като канибализма на белия слон (White elephant `s cannibalism). Загадка остава за мен, въпросът защо точно слон наричат тази невероятна кола.

Изображение
Изображение

Ето и техническите характеристики накратко:
Мотор : Aluminum M06 RS Straight 6
Разположение: Front Longitudinal
valvetrain SOHC 2 Valves per Cyl
Обем : 7069 cc / 431.4 in³
bore 100 mm / 3.94 in
stroke 150 mm / 5.91 in
Мощност : 223.7 kw / 300 bhp @ 3400 rpm
specific output 25.05 bhp per litre
torque 689 nm / 508.2 ft lbs @ 2000 rpm
Шаси: Aluminum over Steel Ladder-Type Frame
Задвижване RWD
Тегло: 1350 kg / 3170 lbs
Трансмисия : 4- степенна механична
Макс. Скорост: 235 km/h.

Скъп за мен модел, преживял чистките в колекцията ми, станал ми още по-любим след посещението ми в музея на Мерцедес, когато определено завладя сърцето ми :)

Изображение

и снимките на модела на Солидо отпреди 3години:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz SSKL (1931)

Мнениеот taiko » 24 Авг 2016, 08:33

Страхотно мерцедесче, невероятна презентация. Направо си запълних сутринта. :clap:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7315
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz SSKL (1931)

Мнениеот martinis » 24 Авг 2016, 16:05

taiko написа:Страхотно мерцедесче, невероятна презентация. Направо си запълних сутринта. :clap:


:cheers: Док! :rocknroll:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz SSKL (1931)

Мнениеот bobarce » 24 Авг 2016, 17:05

Хубави модели, безупречни снимки :cheers:
bobarce
Фен на руски коли
Фен на руски коли
 
Мнения: 1611
Регистриран на: 29 Юли 2012, 21:48
Име: Димитър Димитров
Колекционирам: 1:43 СССР/Русия

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz SSKL (1931)

Мнениеот rvalev » 24 Авг 2016, 19:15

Всичко което е дело на Фердинанд Порше е велико и вечно. :clap: :clap: :clap:
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1382
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz G500 (1998)

Мнениеот martinis » 25 Авг 2016, 10:56

1998 Mercedes Benz G500 (W463)
1:43 Autoart

Изображение

Знаете ли, че Джи Ваген отпразнува 35 годишния си юбилей! Че само Унимог на практика е по-възрастен от този автомобил на Даймлер!
Историята на G класата е найстина дълга, но няма да ви отегчавам :) , затова накратко малко хроника:

1973
Първият дървен модел на бъдещата G класа е показан през април.
1974
Първият работещ прототипе изпратен на тестове.
1975
Второ проучване потвърждава изгледите за успех. Започват строителните работи за изграждане на новия завод в Грац.
1979
Новият G модел е предствен в южна Франция за първи път. Производството започва на 10.февруари 1979 година с 240 GD, 300 GD, 230 G и 280 GE.
1980
Затворен ван тип с къса и дълга база е добавена към серията.
1981
Първи фейслифт: автоматична скоростна кутия, климатик, надлъжни седалки в товарното отделение, допълнителен резервоар, „тропически покрив”, защитни решетки на фаровете, твърд покрив за кабриолета. Клиентите могат да избират между 22 различни цвята, чвместо първоначалните 5.
1982
Новият 230 GE с механична инжекция и 92 kW/125 к.с. заменя 230 G with с карбураторния двигател. Recaro седалки, допълнително отопление, по-широки гуми на алуминиеви джанти и допълнителни вежди за калниците са опция.
1983
Мерцедес 230 GE се предлага с 4 степенна автоматична скоростна кутия като опция. Нови 4 металически цвята и петстепенна скоростна кутия са добавени към листа с оборудване. Jacky Ickx и Claude Brasseur печелят ралито Paris–Dakar с Мерцедес 280 GE.
1985
Блокиране на диференциалите, централно заключване, оборотомер стават стандартно оборудване при третия фейслифт. Кабриолетът е със сгъваем покрив вместо с брезент.
1986
Бензиновите 230 GTE и 280 GE стават достъпни и с катализаторен преобразувател. През юли, 50 000 екземпляр от G класата напуска производствената линия.
1987
Четвъртият фейслифт добавя нови екстри като опция: електрически прозорци, автоматична антена и комбинирано покривало за багажника. Шасита с кабина и 3.12-метра база са добавени към серията. 250 GD с 62 kW/84 к.с. заменя 240 GD. Започват плановете за 463 серия.
1988
Шофьорската и пасажерската седалка са с облегалки за лактите.
1989
230 GE Classic – ограничена серия е показана по случай 10 годишнината на модела. Произведени са само 300 бройки. Новата 463 серия с постоянно задвижване на всички колела, интериор от дърво и ABS като опция са показани през септември на Международното Автомобилно Изложение във Франкфурт.
1990
463 –та серия е пусната на пазара през април с 230 GE, 300 GE, 250 GD и 300 GD модели. Клиентите могат да избират между 3 варианта на каросерията. Край на производството на 460 та серия с 280 GE и 300 GD.
1992
Производство на G-класата започва в Гърция като CKD (Completely Knocked Down) автомобили доставени на части за сглобяване.
Поява на 461 серия за профеионални клиенти – преработена версия на предишната 460. Моделите са 230 GE и новия 290 GD, който заменя предишния 250 GD.
Първи фейслифт на 463: автопилот, капак от неръждаема стомана за резервното колело, покривало за багажното помещение и интериор с орехово дърво са възможни при поръчка. Новият 350 GD TURBODIESEL се появява през май месец.
!00 000 автомобил от G класата напуска поточната линия през юни.
1993
Шаси от 3.40-метра се добавя към 461 серия.
Осемцилиндровият 500 GE специална серия с луксозно оборудване се произвежда в 500 бройки. Двигателят V8 е с мощност 177 kW/241 к.с.
Официално се предствя "G" класата, като моделите приемат обозначението G преди цифрите - G 230, G 300, G 350 TURBODIESEL и т.н.
1994
Втори фейслифт на 463 серия – вътрешно вентилирани предни дискови спирачки и еърбег за шофьора като стандарт. G 320 със 155 kW/210 к.с. заменя G 300.
1995
Всички модели от G-класата са със стандартно дистанционно централно заключване и имобилайзер.
1996
G 300 TURBODIESEL със 130 kW/177 к.с. и електронно контролирана 5 степенна автоматична трансмисия заменя G 350 TURBODIESEL. Фейслифта включва като стандартна система за почистване на фаровете, автопилот и въздушна възглавница за предния пасажер.
1997
G Convertible с електропневматичен мек покрив е представен. G 320 с V6 двигател заменя редовия шестцилиндров на 463 серия. Електронно контролирана 5 степенна автоматична трансмисия е стандарт.
290 GD TURBODIESEL с 88 kW/120 к.с. заменя атмосфертния 290 GD в 461-ва серия.
1998
Четвърти фейслифт: новият топ модел 500 (218 kW/296 к.с.) се присъединява към G 320 and G 300 TURBODIESEL.

Изображение
Изображение

Тук ще спра и ще ви представя техническите характеристики на моделът G500:

Спецификация:
Двигател:
Гориво : A-95
Брой клапани на цилиндър : 3
Степен на сгъстяване : 10
Ход на бутало : 84 мм
Диаметър на цилиндъра : 97 мм
Брой цилиндри : 8
Разположение на цилиндрите : V-образен
Газоразпределителен механизъм : DOHC
Наличие на компресор: -
Горивна система : Пълна инжекция
Въртящ момент (Нм/Обороти): 456/2800 Нм/Оборота
При обороти: 5500
Мощност : 296 к.с.
Работен обем : 4966 см3
Разположение на двигателя: Отпред, надлъжно
Показатели:
Размер на гуми: 255/65 R16
Максимално допустима маса: 3500 кг
Собствено тегло: 2395 кг
Обем на резервоара: 96 л
Среден разход на гориво: 17.7 л/100км
Време от 0-100 км/ч: 7.7 c
Максимална скорост: 195 км/ч
Купе:
Минимален обем на багажника: 480 л
Максимален обем на багажника: 2250 л
Просвет: 220 мм
Задна следа: 1475 мм
Предна следа: 1475 мм
Междуосие: 2850 мм
Височина: 1931 мм
Широчина: 1760 мм
Дължина: 4679 мм
Брой места: 7
Брой врати: 5
Тип купе: Вседеход
Трансмисия:
Предавки (автоматична ск. кутия): 5
Предавки (механична ск. кутия); 0
Задвижване: Всички колела 4x4
Окачване:
Тип очакване (отпред): Пружина
Тип очакване (отзад): Пружина
Спирачна система: ABS (Антиблокираща система): Да
Задни спирачки: Дискове
Предни спирачки: Дискове

След почти 2 годишно затишие в хобито, през настоящата година набързо си набавих някои модели, предимно от AutoArt. Този джип на Мерцедес сложи началото на осъзнатия ми и целенасочен интерес към Аутоарт моделите в 1:43. Завиващи колела! Това за мен е повече от отваряемите врати и багажници. Префектен модел, който ще си набавя и в двуврата версия, най- вероятно черен. Модел, който вече имам и в по-големия 1:24 мащаб. http://diecastcarsbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=16393#p382006
Дотук представях наново стари модели, някои със старите си снимки, някои с нови снимки. Сега ви представям първия си модел от тази година:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

:signmercedes:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта