Re: Martinis Classic Collection - Alpine A110 1600S (1973)

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz G500 (1998)

Мнениеот Antara1 » 25 Авг 2016, 11:12

Много добър модел и представяне! :clap: А тази външна снимка е страхотна:

Изображение

:shake:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz G500 (1998)

Мнениеот Тихомир » 25 Авг 2016, 11:58

Много нетипичен цвят за Жеко, но аз съм си изрватеняк на тема модели и ми харесват такива странни неща. Имал съм възможност да разгледам обстойно амг-то на АА, солиден модел, наистина.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6141
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz G500 (1998)

Мнениеот rvalev » 25 Авг 2016, 21:16

Перфектен модел на АА.
Силно съм впечатлен от външните снимки. Най-много ми допадна тази
Изображение
:yeah:
Колекция 1:43
Продавам модели от колекция 1:43

"Има само едно нещо, което е по-хубаво от гърненце с мед… и това са две гърненца с мед."
Мечо Пух
Аватар
rvalev
 
Мнения: 1355
Регистриран на: 23 Мар 2015, 12:55
Местоположение: Русе
Име: Росен Вълев
Колекционирам: 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Ferrari 288 GTO (1984)

Мнениеот martinis » 30 Авг 2016, 01:23

1984 Ferrari 288 GTO

1:43 Fabbri

Изображение

От всички велики автомобили на Ферари, 250 GTO се счита за най-добрият. Нито един друг модел с черното конче за емблема не обединява висока класа, стил и състезателно наследство както 250 GTO. Точно 22 години след 250 GTO , Ферари обявяват наследника, носещ култовата абревиатура GTO - 288 GTO.

GTO има конфигурация от средно разположен двигател и задно задвижване. Базиран на Ferrari 308 GTB, който имал 3-литров V8 двигател. "288" е с 2.8-литров V8 с два IHI Corporation турбокомпресора, интеркулери и Уебер-Марели горивна инжекция. Работният обем от 2855 куб. см се води от правилата на ФИА, които гласят, че работният обем на двигателите с принудително пълненен трябва да се умножава по 1.4. Това правило дава на GTO теоритичен работен обем от 3997 куб. см, което е точно под лимита на Група Б от 4.0 литра.
За разлика от двигателя на 308 (с работен обем от 2926 куб. см), двигателят на 288 GTO е монтиран надлъжно, използвайки задното багажно отделение на Ferrari 308 за да вмести двата турбокомпресора и интеркулери. Състезателната предавателна кутия е монтирана отзад на надлъжно монтирания двигател, премествайки диференциала и колелата назад. Като резултат междуосието на 288 е било със 110 mm по-дълго от това на 308, правейки го 2,450 mm.
Следата на автомобила е още по-широка, за да побере по-широките джанти и гуми (Goodyear NCT 225/50VR16 гуми отпред, монтирани на 16-цолови джанти с дебелина от 8 инча, произведени от Speedline и с гуми 255/50VR16 отзад, монтирани на 16-цолови джанти с дебелина от 10 инча отзад), които спомагат за по-добро завиване, спиране и за по-добра способност за прилагане на мощността от 405 к.с. и въртящия момент от 496 Nm на пътя. GTO имал впечатляващо представяне със ускорение от 0-96 км/ч за под 4 секунди. Ферари твърдят, че ускорението от 0-201 км/ч отнемало точно 15 секунди. Максималната скорост на 288 GTO билa 304 км/ч, правейки го първия сериен автомобил, който да достигне 300 км/ч.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ferrari GTO е направен с цел да се състезава в състезания от Група Б, a за това трябвало да се направят минимум 200 бройки, нужни за хомологация. След смъртта на Хенри Тойвонен и навигатора му Серджио Кресто през ралито Tour de Corsa през 1986 г., ФИА закрива състезателния клас, оставяйки само рали шампионати от Група А. В следствие на това, 288 GTO никога не е участвало в състезание и всички 272 произведени бройки остават само шосейни автомобили.

Еволюирала версия на модела е представена през 1986. Точно този автомобил щял да се използва за ралитата от група Б. Под аеродинамичното купе се криел V8 турбо мотор с 600 к.с. Направени са 5 такива автомобила , които никога не са използвани в реални състезания. Само три бройки от 288 GTO Evoluzione съществуват още, като една от тях е в музея Галерия Ферари в Маранело.
Все пак това не е края за модела като 288 е използван за база за модела честващ 40 годишнината на компанията. Днес 288 GTO е най-рядкотото Ферари правено в последните 30 години и е доста трудно да се засече такава кола. Много собственици на 308ци са направили своите автомобили да изглеждат като 288 GTO.

технически характеристики накратко:
години на производство: 1984 – 1985
произведено в: Maranello, Italy
цена: $ 83,400
двигател: V8
позиция: Mid, Longitudinal
обем: 2855 cc / 174.2 in³
мощност: 298.3 kw / 400.0 bhp @ 7000 rpm
макс. въртящ момент: 496.0 nm / 365.8 ft lbs
шаси / рама: Fiberglass, Tubular Steel & Aluminum
тегло: 1160 kg
междуосие: 2450 mm
дължина: 4290 mm
широчина: 1910 mm
височина: 1120 mm
скоростна кутия: 5-Speed Manual
макс. скорост: ~306 kph / 190.1 mph
Ускорение: 0 – 100 км/ч ~5.0 seconds ; 0-200км/ч ~14.1 seconds

Моделът от италианската Ферари колекция на издателство FABBRI имам повече от 3 години. Още на времето се изкоментира, че е много добра и конкурентна алтернатива на скъпите "червени" модели. Абсолютно съм съгласен с което и поради това не мисля да се разделям с него. Дори се оглеждам за еволюционе модела, който да наредя до него.

Снимките са също отпреди години. Нови ще има когато колекцията ми се обогати с още ферарита :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Ferrari 288 GTO (1984)

Мнениеот Тихомир » 30 Авг 2016, 10:17

Няма да ти казвам през какви драми минах, за да си набавя червено 288 ГТО. Много държах да взема Киошо,обаче моделът им е толкова оакан, че просто да ти се отще. Гумите му са като резервните патерици, Стефан преобу едно черно 288 ГТО, след това купих две червени, едното го оставих стоково, другото претърпя интервенция пак при Стефан с нови джанти от Ф40 на Херпа. С две думи цялото начинание ми излезе златно. Моделът на Иксо/Алтая има супер излъчване и достатъчно добре пресъздава истинската кола. Ще търся някое Иксо докато още се намират на добри цени. Ако искаш ЕВО, имам в излишък... 3 броя на Жуеф... цена... народна. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6141
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Ferrari 288 GTO (1984)

Мнениеот martinis » 30 Авг 2016, 10:27

Видях го черното ти Киошо:) ;)
Аз като си спомня на какви пари, навремето взех тази журналка... Ех! нямаше и 10 лева, та бях взел една дузина :) и заминаха още тогава всичките... Че то ако не е в блистер, а в хубава кутия ще върви яко този модел... Има евтини модели които просто излизат... много " фотогенично" да кажем накрая и обират точките на конкуренцията. :D
Относно Ево-то, защо не, че като се замисля Фераритата най-трудно ги събирам... и трябва да променя това, че чак ме е срам :oops:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz 600SEL (1992

Мнениеот martinis » 02 Сеп 2016, 01:13

1992 Mercedes Benz 600SEL (W140)
1:43 Schabak

Изображение

W140 е серия от най-висок клас луксозни лимузини, произвеждани от германската автомобилна компания Mercedes-Benz. Премиерата на 600 SEL бе през 1991 г. Mercedes-Benz разкри W140 S-Class чрез пресата, а публичният дебют бе по време на автомобилното изложение в Женева през март 1991 г.
Шорт (SE) и лонг(дълга) (SEL) колесна база седани бяха предложени първоначално, както и спортното купе (SEC) на каросерията от октомври 1992 г.. Както всички Mercedes-Benz линии, W140 S-класата е осмислен в края на 1993 г., като се използва новата "писмо първият" номенклатура. SE, SEL и SEC коли бяха преименувани на S-Class, с буквено-цифрови обърнати наименования. Например, 500 SE S 500 и 500 SEL стана S 500 L. W140 серия S-Class е заменен от S-Class W220 седан и C215 CL-Class Coupe през 1999 г. след осем години производствен цикъл.

Скандалната и печална слава на Колата, свързани със смърта на Даяна, принцесата на Уелс след високоскоростна автомобилна катастрофа в Париж, когато тя, шофьор Анри Пол и Доди ал Файед загиват. обаче не пречат на нейната популярност. Единствен бодигардът Тревър Рийс-Джоунс, който седял в предната пътническа седалка оцелял от инцидента.
Общо за W140 на Mercedes са произведени 432732 автомобила, в това число 26022 спортни автомобили(SEC). От тях 35910 автомобила носят шаси-кодовото име W140.057, зад което стои и нашия модел наричан 600 SEL до 1993г. а след това S 600.

Развитието на W140 започва десет години по-рано, през 1981 г. От 1982-1986 бяха разгледани няколко дизайна, след което се стига до одобреният окончателно дизайн на Бруно Сако. Няколко прототипа са тествани г. от началото на 1987 г. и производството на окончателния дизайн на екстериора е одобрен в края на 1987 г. Дизайнът е леко повлиян от XJ40 седан Jaguar и BMW E32 7-Series. След 18-месечно закъснение през 1989-1991г., интегрират V12 двигателя и високоефективната спирачна система. В резултат на това в последните прототипи най-после могат да бъдат завършени през юни 1990 година. Производството на пилотните модели са прави от юни 1990 г. до януари 1991 г.

Изображение

Появата на новата S класа на Mercedes както винаги предизвикало сензация в света на автомобилостроенето. Сам автомобила предизвикал много спорове около външността си.
Дошъл да смени предишното поколение големи Mercedes - W126, който се считал за еталон на елегантността ( W126 е един от най-красивите МВ ), тежкия, голям приличащ на камион W140 предизвиквал повече негативни реакции сред обществеността на скромна Европа.
В Русия, в която по това време завършваше етапа на първоначално натрупване на капитала, напротив много благосклонно възприели новината. Новите руски бандити и богаташи безумно се влюбили в този автомобил заради внушителната му външност, а обикновените граждани разказвали вицове за него. Може да се каже, че "Шестотният" ( както го наричали по топовия модел 600 SEL) се явява един от символите на епохата на бурните икономически реформи в Русия.
Многото нови технически решения, гигантските размери на салона, традиционната плавност на движение, неизменната висока степен на пасивна и активна безопасност, направиха S класата популярна както сред таксиметровите шофьори така и сред арабските шейхове . Жизнения път на седана W140 може да се раздели на два етапа (по външния вид). Купето С140 външно малко се различавало ( произвеждано от януари 1992 до февруари 1999)
ПЪРВИ етап (март 1991 - март 1994)
Презентацията на новата S класа се състояла на международния автосалон в Женева, който се провел от 7-17 март 1991 година. Веднага били представени няколко модификации: 300SЕ/SEL, 400SЕ/SEL, 500SЕ/SEL и топовата версия 600SЕ/SEL. Отзивите за модела били много различни- от пълно отрицание до възторг, но новината не оставила никого равнодушен, така както се случва по принцип със всеки нов модел на МВ.

През 1992 година е започната първата модернизация на автомобила, засягаща двигателите с голям обем - при тях е свалена мощността (400SЕ/SEL - от 286к.с на 279 к.с; 500SЕ/SEL/SЕС- от 326к.с. на 320к.с; 600SЕ/SEL/SЕС- от 408к.с. на 394 к.с.) в интерес на надеждността на самите тези двигатели.

Изображение
Изображение

Не трябвало дълго да се чака и бронирания W140, появил се през април 1992 година. Трябва да се отбележи, че МВ се явява един от не многото производители на леки автомобили който произвежда бронирани автомобили в заводски условия.
Трябва да се отбележи, че бронирания вариант има много малко общо с класическия седан ( основно външния вид и двигателя). Купето е създадено наново и представлява бронирана капсула с налепени на нея панели на каросерията, вратите са усилени, окачването е преработено, шасито е усилено по всички направления, трансмисията също е подложена на сериозна преработка. Всичко това повишение нивото на защита, способства за увеличение на ресурса на автомобила- не провисват вратите, шасито не се наранява от всеки голям камък и т.н.
Оборудвана такава машина практически е неотличима от стандартната лимузина, издават го само другите колесни арки, двойните стъкла (ефект на аквариум) и специалните колела (ръба на диска се намира вътре под капак) със специални приставки вътре, позволяващи да се движи със скорост от 60 км/ч при пробита гума. Бронирания W140 се предлагал с два типа двигатели (S500 и S600) и три степени на защита (В4, В6, В7).
В началото на 1993 година се появява и дизеловата модификация на новата S класа -300SD (в последствие S350 TURBODIESEL.) с редови шестцилиндров 3.5 литров двигател с турбо пълнене с мощност от 150 к.с. За работа като такси се предлагала именно тази версия.

Моделът е от старото немско производство. Кой не е чувал за Шабак?!? :)
Макар и беден на детайли откъм светлия и просторен интериор, моделът грабва със отваряемите си врати, но преди всичко с достоверно пресъздаденият величествен дух на този голям автомобил. Макар и да не съм виждал истински 600SEL в този цвят, мога да кажа, че му отива. Разбира се, не отричам факта, че "правилния" цвят е черното. Но, ето и снимките на модела, отпреди 3-4 години, когато за първи път паркирах този немец в колекцията си:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Citroen Traction 11B (1955

Мнениеот martinis » 04 Сеп 2016, 22:31

1955 Citroen Traction Avant 11B (Madrid taxi)
1:43 Amercom

Изображение

В Мадрид циркулират над 15000 таксита.
В следвоените години немалка част от такситата логично са били френските ситроен тракшън авант. Още от 1920г. Ситроен имат официално представително търговско дружество в испанската столица. Поради това марката е доста добре позната, а Тракшън Авант е модел надрастнал годините си, произвеждан повече от 20 години.

Изображение
Изображение

Технически данни:
Citroën 11 CV
Модел: 11B
Моделна година: (1953)
Години на производство: 1934-1957
Двигател: 4-цилиндров
Охлаждане: водно
Обем: 1911
Максимална мощност: 56 к.с. при 3800 оборота в минута
Запалване: Solex карбуратор, дистрибутор и бобина
Скоростна кутия: 3-степенна механична
Окачване (отпред): телескопични амортисьори
Окачване (отзад): напречни торсионни оси; хидравлични телескопични амортисьори
Задвижване: предно
Дължина: 4650 mm
Ширина: 1780 mm
Междуосие : 3090 mm
Преден мост: 1490 mm
Задна ос: 1470 mm
Тегло: 1120 кг
Капацитет на резервоара за гориво: 50 л
Максимална скорост: 120 km / h
Мощност: 11 CV
Брой на произведени автомобили: 621680

Моделът не е кой знае какво, но определено е един от малкото модели в поредицата които не бих хвърлил на боклука :) , като добавя към това и сантимента който изпитвам към тези ситроени, става ясно защо се намира в колекцията ми.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Volkswagen Beetle (1985)

Мнениеот martinis » 06 Сеп 2016, 12:03

1985 Volkswagen Beetle 1600 (Mexico city taxi)
1:43 Amercom

Изображение

Мексико Сити е известен с много неща, и безспорно едно от тях е градския транспортен трафик. И няма как да е другояче в един от най-големите градове в западното полукълбо, с над 20 милиона население. Поради това и таксиметровият автопарк е внушителен - повече от 130,000 коли, и може би се нарежда сред най-големите в света. Само допреди десетина години, около половината от тези таксита биват Volkswagen Тип 1s,или другояче казано класическия Beetle,който всеки познава като костенурката. Класическият Beetle , който остава в производство в Пуебла, Мексико, до 2003г.

Изображение
Изображение

Volkswagen Beetle е въведена в Мексико официално, през март 1954г., в рамките на изложбата "Alemania у су Industria" (Германия и нейната индустрия). Четири различни превозни средства Volkswagen са били докарани до Мексико през Veracruz Сити за първи път. Тези превозни средства са: два седана 113 в тапицерия "Export", кабриолет, и VW Bus в луксозна тапицерия.

След 1980г. Volkswagen Beetle се превръща в инструмент на националната политика и лост за социален подем в Мексико. След пенсионирането на великият народен автомобил в родината си, Beetle се мести през 1980 г., в западното полукълбо, отвъд океана. Volkswagen отваря заводи в Бразилия и Мексико, където годишно са се произвеждали по 250000 Beetle , в това число и бройки за износ. Интересен факт е, че за нуждите на остатъчното търсене в родната Германия, до края на 80-те години, фирмата доставя коли именно от Мексиканския завод а не от Бразилския. Това донякъде се обяснява с нестабилната финансово икономическа среда в Бразилия, където инфлацията стига трицифрени измерения. В крайна сметка трудните времена са преодолени и през 1993г. заводът в Бразилия възобновява производството на легендарната народна кола.

В Мексико, Beetle също се превръща в инструмент на националната политика и социална подем. Там, през 1992 г., правителството предлага договор за "популярен" автомобил пред всички местни автомобилни производители, сред които са Chrysler, Ford, General Motors и Nissan.
Volkswagen печели, като се съгласява да продава своята Vocho (мексикански Beetle) само за $ 6.500, с 20-процентно намаляване на цената. Въпреки, че производството намалява през края на 1990 г. до около 60 200 годишно, 21-милионния Beetle излиза от завода в Пуебла през юни 1992 г.

Много сантимент имам към този модел. Преди 4 години такситата на Амерком, поставиха началото на колекцията ми в този мащаб и саемат свойто място до българските опелчета. ;)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Volkswagen Beetle (1985)

Мнениеот Тихомир » 06 Сеп 2016, 13:41

Никога не съм бил фен на VW и производните му марки, но не бих отказал един класически Битъл. Много странен избор за такси, както и да го гледаме това си е кола стани да седна. :roll:
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6141
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Bugatti Type 59 (1934)

Мнениеот martinis » 07 Сеп 2016, 12:05

1934 Bugatti Type 59 3,3 (Grand Prix Belgium) N 4 R. Dreyfus
1:43 Brumm R041(Centenario edition 1909-2009)

Изображение

Една от 5 –те известни до днес, от 8-те произведени Type 59 Grand prix тази с номер на шасито 59121. Това е една от най-ранните Тип 59 коли, която е била с вътрешно наименование "Voiture Moteur N 3." Тя служи на спортния екип на Бугати от края на 1933г. до края на 1934г. Освен, че носи заветната победа на белгийското Гранд При за Рене Дрейфус тя е била карана и от неговия колега Робърт Беноа. След успешният финал в Grand Prix програмата за 1934г. колата е продадена на английския състезател C.E.C. Мартин, през 1935г. Впоследствие автомобилът продължава да се състезава и от името на последващите си собственици чак до 1949г., когато Кенет Беър катастрофира смъртоносно. Вдовицата Bear я продава на главния си механик, който я поправя и стопанисва до 2005г. В края на 2005г. колата е продадена на търг на „Bonhams ", на Goodwood Festival за £ 1,321,500.

Изображение

За съжаление, големите очаквания за белгийският Гранд При, който се проведе на зашеметяващата Спа-Франкоршамп писта, не се сбъднаха след оттеглянето на отборите на Mercedes-Benz и екипите на Auto Union от състезанието. Така, в крайна сметка на старта застават само (!) седем коли - три Bugatti T59, две Alfa Romeo P3, едно Maserati 8СМ и един Montier-Ford Специал.
Както обикновено дъждовното състезание започва, Луисs Хирон повежда и се бори с Alfa Romeo за водещата позиция, докато не се преобръща и отпада от състезанието. Алфите, за жалост, отпадат след технически проблеми и на практика Бугати са без конкуренция.
Raymond Sommer успява все пак да се прокрадне между тях и да завърши на почетното 3-то място с единственият Maserati в старта.

Изображение

Крайно класиране:

Поз. No Пилот Кола Обиколки Времена
1 4 René Dreyfus Bugatti T59 40 4:15:03.8
2 6 Antonio Brivio Bugatti T59 40 +1:51.0
3 12 Raymond Sommer Maserati 8CM 40 +1 lap
4 2 Robert Benoist Bugatti T59 40 +3 laps
5 24 Charles Montier Montier Speciale-Ford 40 +10 laps

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Fiat 600SL (1969)

Мнениеот martinis » 08 Сеп 2016, 10:39

1969 Fiat 600SL
1:43 Hongwell

Изображение

Произведени са общо 2695197 автомобила от легендарния малък градски модел 600, получил признание и известност в редица страни измежду които на първо място Испания, Аржентина и Югославия. Дизайнер на мъника е Dante Giacosa . Автомобилът е изграден върху легендарния ФИАТ 500 Тополино. ФИАТ 600 е базиран върху усъвършенствана платформа на мъникът.
Че е мъник този двуврат седан, се вижда и от габаритите му:
дължина : 3,215 mm (126.6 in)
ширина : 1,380 mm (54 in)
височина : 1,405 mm (55.3 in)
тегло : 585 kg (1,290 lb)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Автомобилът е оборудван с четирицилиндров задноразположен двигател.Максималната мощност е 22 кс при 4600 оборота за минута.Карбураторът е дело на италианската компания Вебер модел — weber 22 IM.Максималната скорост на ФИАТ 600 е 95км/ч и разходът на гориво 5,7литра на 100 километра.Динамото на автомобила е с вход 12 Волта и мощност 180 Вата.Скоростната кутия е 4 степенна. По лиценз и под различни имена ( Сеат 600 (Испания); ЗАЗ 965 (СССР); Застава (Югославия)) по света са произведени поне още над 2 милиона от този малък автомобил.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Последна промяна martinis на 02 Яну 2018, 02:35, променена общо 1 път
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Fiat 600SL (1969)

Мнениеот Тихомир » 08 Сеп 2016, 10:45

Почти всяка седмица ходя до Сърбия и комшиите още ги търкалят тези антики, но като Застави. Колата е страшно симпатична и дребна,но почти всички, които съм виждал са потенциално опасни в движение. Повече от 60-70 км/ч не вдигат,а вечер светлините отзад са им мижави и като нищо можеш да стане беля. Приятна Карарама.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6141
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Fiat 600SL (1969)

Мнениеот taiko » 08 Сеп 2016, 11:53

Много много много любима фиатка. Бих си купил една такава да си я търкалям из София.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 7226
Регистриран на: 07 Фев 2009, 09:39
Местоположение: София
Име: Д-р К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Martinis Classic Collection - Fiat 600SL (1969)

Мнениеот martinis » 08 Сеп 2016, 12:51

taiko написа:Много много много любима фиатка. Бих си купил една такава да си я търкалям из София.

:clap: :clap: :clap: :cheers:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 998
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: chevyimpala и 24 госта