Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz GLK 220CDI

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Martinis Classic Collection - Ford Sierra RS (1986)

Мнениеот martinis » 12 Апр 2020, 23:28

uniqa 1|43 написа:Гледайки този модел на Ауто Арт можем само да съжаляваме, че не произвеждат вече в 43 ти мащаб!

Това сериозно ли е?!? Бях чул, но си мислех, че не е истина, макар да е очевадно как ни заливат с 18-ски :roll:
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот martinis » 13 Апр 2020, 16:31

1997 Mercedes Benz V230 Vito (W638)
(1996-2002)
1:43 Mikro 67 (Bulgaria)

Изображение

Един модел който имам от 8години. Незнам защо ми е толкова симпатичен?!? Наскоро се загледах и въобще не ми хареса - толкова прост и недодялан ми стоеше, отгоре на всичкото и с липси - две седалки от купето. Смених му джантите и гумите, "порисувах" малко по интериора... Ще трябва и да го "регистрирам", че много постно стои визията отпред и отзад... Та ето как изглежда сега:

V230 (W638) е представител на първата генерация леки микробуси от Mercedes-Benz по известни под името Vito. Произвежда се от 1996 до 2002г. основно в Испанското подразделение на Мерцедес. Оборудван с дизелов мотор до 120 bhp (89 kW; 122 PS) и бензинов съответно до 140 bhp (104 kW; 142 PS). Най-мощният мотор с който Вито бива произвеждан през тези години е бензиновия Volkswagen 2.8 VR6, наименовен M104.900. Шасито е взаимствано естествено също от Volkswagen Transporter. Втората генерация приема названието Viano.

Технически характеристики:
Производство 01 Sep 1996 - 01 Dec 2002
Дължина 4660 mm
Широчина 2180 mm
Височина 1844 mm
Тегло 1971 kg
Трансмисия Manual 5 степенна
Моторен обем 2295 cc
Цилиндри 4
Ускорение 0-100 км/ч. 14.6 secs
Макс. скорост 108 mph
Мощност 143 bhp

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Ето как беше преди 8 години:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

А ето и истинският ван:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
:signmercedes:
Последна промяна martinis на 28 Апр 2020, 02:06, променена общо 1 път
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот Тихомир » 13 Апр 2020, 19:07

Моделчето е на минимум 20 години (като отливка), нещата се развиват, нормално да не стои като нов Спарк. Обаче си има чар, на мен ми харесва как е изработен. Простичко без лиготии. Освен това е българско производство. Пише ли на дъното произведен в България?
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6374
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот uniqa 1|43 » 13 Апр 2020, 20:17

Не знам откъде си го купувал навремето, но първоначалните джанти не са оригиналните- те са от Опел Фронтера Спорт - късата база правена в Разград- може и от завода да са така- аз моя го придобих от щанда на Пловдивския панаир с оригинални шуковски джанти. Тези некачествени пластмасови джанти влизаха във взаимодействие с каучуковите гуми и се стопяваха- именно този процес е започнал и при теб и ти си сменил джантите, но пак не са оригинални, от друг мерцедес са. Отдолу има само надпис Schuco, Държавата е заличена, не пише България.
uniqa 1|43
Експерт
Експерт
 
Мнения: 6374
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:49
Местоположение: Plovdiv

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот martinis » 13 Апр 2020, 23:59

Да, само Шуко пише, без държава. То моя модел не помня откъде го имам, възможно е от някой от форума да е бил... Но и мен ме озадачиха джантите. Смених ги защото не можех да ги гледам. Бяха си ок иначе... Има си кутия от Микро 67, Разград, та затова съм се заблудил, че са оригинални. Новите които сложих не са точно бусови, но пък са 100% Мерцедесови ;) :D .
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот emovalkov95 » 14 Апр 2020, 00:17

Страхотни снимки - истинска наслада! Микро 67 произвеждат ли някакви 1:43 в днешно време?
Изработвам рег. номера за модели: Изображение

Моята колекция: 1:43 / 1:18 | Flickr | Подбрани кадри в Pinterest
Събирам снимки на CLS SB от родните улици - моля, изпращайте ми на ЛС или в instagram: @cls.shootingbrake
Аватар
emovalkov95
 
Мнения: 3266
Регистриран на: 16 Фев 2008, 15:18
Местоположение: София

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот martinis » 14 Апр 2020, 20:44

emovalkov95 написа:Страхотни снимки - истинска наслада! Микро 67 произвеждат ли някакви 1:43 в днешно време?


Предполагам не...
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот martinkasov » 15 Апр 2020, 08:24

Преди време намерих сайта им - http://mikro67.com/toys.php Надявах се да произвеждат още 43ки, но май залагат само на класическите играчки от 90те. Което не е лошо, защото доста от моите съм ги почупил като дете и мога да си ги възстановя :oops: :lol:
Аватар
martinkasov
 
Мнения: 66
Регистриран на: 24 Яну 2017, 15:48
Колекционирам: 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Mercedes Benz V230 (1997)

Мнениеот uniqa 1|43 » 15 Апр 2020, 15:52

Доскоро се виждаха в Метро - това до преди 3-4 години, предимно опелчетата на Гама с отвратително качество, явно са имали доста заготовки, но скоро не съм виждал мащабни модели от Разград. Играчки има.
uniqa 1|43
Експерт
Експерт
 
Мнения: 6374
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:49
Местоположение: Plovdiv

Re: Martinis Classic Collection - Ford RS500 Cosworth (1987)

Мнениеот martinis » 23 Апр 2020, 00:07

1987 Ford Sierra RS 500 Cosworth Gr.A
(N 1 Ludwig – Soper)

1:43 AutoArt

Изображение

На практика автомобилът започва да се предлага през юли 1986 година и са произведени общо 5545 екземпляра, от които 500 са изпратени в Tickford, за да бъдат преоборудвани в Sierra RS500 Cosworth. Съществуват както версии десен волан за английския пазар, така и с ляв за останалата част от Европа.
Mike Moreton е ръководител на екипа, който разработва състезателната версия. През март 1987 година Aston Martin в Tickford подписва съгласие за конвертиране на 500 коли. Cosworth RS500 е представен през юли 1987 и е хомологиран през август същата година.
Произведени са общо 500 екземпляра от RS500, от които всички са с десен волан и са предлагани единствено във Великобритания – най-големият пазар за подобен тип автомобил на Форд. Планирано е всички автомобили да бъдат черни, но на практика известно количество са боядисани в бяло и “Moonstone”-синьо.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Колата успява да оправдае очакванията на Форд на състезателните писти. Когато FIA организира Световен Шампионат за Туристически Автомобили (WTCC) през 1987 година, Sierra се превръща в нещо като подарък за Форд. Компетентните пилоти на BMW, няколко проблеми със скоростните кутии и други повреди, както и мощността от едва 340 к.с. не позволява на Sierra RS Cosworth да доминира през първата половина на сезона. През август 1987 година обаче е хомологирана Sierra RS500. Форд взима пол позишън на всичките 6 състезания и завършва на първо място в пет от тях. Години наред в никой друг шамионат не е имало толкова могъщо надмощие.

За моделът на Аутоарт, няма какво да кажа, което да не е казано вече... Жалко, че не правят повече 1:43 Аутоарт... Станах им заклет фен, толкова, че разрастването на колекцията ми вече е приоритетно само от Аутоарт модели. :P
Ето и малко снимки от чудовището на Сопер:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

:signford: :signautoart:
Последна промяна martinis на 28 Апр 2020, 02:06, променена общо 1 път
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Ford RS500 Cosworth (1987)

Мнениеот stoicho110 » 23 Апр 2020, 02:19

Култов автомобил и страхотен модел :rocknroll: :clap: като си спомня че го купих за 45 лв :D :D :cheers: :shake:
Аватар
stoicho110
 
Мнения: 796
Регистриран на: 16 Юли 2013, 10:33
Местоположение: Чирпан
Име: Стойчо Киров
Колекционирам: Състезатели в мащаб 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Ford RS500 Cosworth (1987)

Мнениеот Тихомир » 23 Апр 2020, 08:27

Сиерата е хубав модел, джантите и активния капак са ми любим детайл.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6374
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Martinis Classic Collection - Ford RS500 Cosworth (1987)

Мнениеот uniqa 1|43 » 23 Апр 2020, 16:23

Много хубав модел- детайли, пропорции, Ауто Арт ми е любим производител.
uniqa 1|43
Експерт
Експерт
 
Мнения: 6374
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:49
Местоположение: Plovdiv

Re: Martinis Classic Collection - Ford RS500 Cosworth (1987)

Мнениеот martinis » 24 Апр 2020, 21:47

uniqa 1|43 написа:Много хубав модел- детайли, пропорции, Ауто Арт ми е любим производител.


Мдааа, и на мен са ми любимци Аутоарт. Жалко, че спряха 43 мащаб... Нищо така ми е по-сладко да ги събирам сега... Жалко, че не правят 24 мащаб... Но не пречи да си мечтая един ден да се случи някакво чудо... :lol: :P ;)
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

Re: Martinis Classic Collection - Porsche 911 Carrera S 2005

Мнениеот martinis » 25 Апр 2020, 19:33

2005 Porsche 911 Carrera S (997)
1:43 Autoart

Изображение

Вече половин век Porsche 911 олицетворява идеала за спортен автомобил: мощен, бърз, надежден, еднакво добре пригоден за състезателната писта и за всекидневния път до работа и обратно. Асортиментът на поколението 997, произвеждано от 2004 до 2011 година, се простира от Carrera с 325 к.с. до фамозния GT2 RS с 620 к.с. Между тях гамата се допълва от Carrera S, GT3 и Turbo.
В края на 90-те години Porsche печели победата в Льо Ман с 911 GT1 и имиджът на прототипа, както и технологиите от този автомобил започват да навлизат в серийното производство на компанията.
В началото на века моделното поколение 996 е все още актуално, но специалните версии на 997 стават все по-силни и интересни, а малко по-късно се появява и следващата генерация автомобили, също носещи названието 997.
Първите години на XXI век са като истински рай за почитателите на 911 - дизайнът на последните поколения става все по-зрял, двигателите са все по-мощни, а различните версии на модела - все повече и все по-интересни.
Тенденциите в масовото автомобилостроене няма как да подминат и Porsche въпреки традициите на марката в създаването на спортни автомобили, някои от които са известни с това, че са трудни за каране. Навлизането на трансмисиите с два съединителя (PDK) е точно такова решение, което лишава водачите на съвременните версии на 911 от притесненията, че могат да претоварят съединителя или пък няма да използват оптимално мощността на впечатляващия автомобил.
Двигател:
Базовите двигатели най-често се смятат за компромисно решение, но шестцилиндровият боксер с 325 к.с. под задния капак на Porsche Carrera от генерацията 997 е повече от добро решение за модела. S-версията отначало разполага с 30, а след фейслифта от 2008 година – с 40 к.с. повече. Turbo дебютира през 2006 година с 480 до 550 конски сили, а GT2 RS разполага с умопомрачителните 620 к.с. Който иска да кара Porsche, без това да му струва твърде скъпо, ще остане доволен от базовия мотор с неговия среден разход около 12,5 литра на 100 километра.
Каросерия:
За корозия при Porsche отдавна не може да става и дума, тъй като производителят вече 30 години произвежда своите автомобили с изцяло поцинкована каросерия.
За спортно шофиране купето е по-доброто решение; който обича бързите разходки сред природата, може да се насочи и към кабриолета. Като комбинация между двете се предлага версията Targa с голям стъклен покрив. Купето разполага с 2+2 места, багажникът е скромен при всички варианти на модела.
Изработка:
Поколението 997 предлага значително по-изискано обзаведен интериор от своите предшественици. Критиците се оплакват от силни аеродинамични шумове и недобре закрепени превключватели в купето.
Безопасност: Спирачките на Porsche са сред най-доброто, което изобщо може да се намери на пазара; шестте въздушни възглавници и ESP (PSM) също са стандарт.
Ходова част:
При Carrera S адаптивното окачване PASM е серийно, а двойното предаване се предлага срещу доплащане. Сцеплението е отлично, а прецизността на кормилната уредба търси равна на себе си.

Характеристики:
Двигател Разположение на цилиндрите - Брой цилиндри : Boxer 6
Тип гориво : Бензин
Горивна система : MPI
Разположение на двигателя : Отзад
Работен обем на двигателя : 3824 cm3
Диаметър на цилиндъра x Ход на буталото : 99.0 x 82.8 mm
Брой клапани : 24 клапани
Пълнене : N/A
Степен на сгъстяване : 11.8
Максимална мощност : 355 PS or 350 bhp or 261 kW @ 6600 rpm
Максимален въртящ момент : 400 Nm or 295 lb.ft @ 4600 rpm
Тип система на задвижване : RWD
Максимална скорост : 293 km/h
Ускорение от място до 100 км/ч (0 до 62 мили в час) : 4.8 s
Врати : 2
Колесна база / междуосие : 235 cm
Дължина : 442.7 cm
Ширина : 180.8 cm
Височина : 130 cm
Спирачна система -
предни колела - Размер на спирачния диск : Дискови вентилирани (330 mm)
задни колела - Размер на спирачния диск : Дискови вентилирани (330 mm)
Предно Размер гуми : 235/35 R19
Задно Размер гуми : 295/30 R19
Тегло : 1425 kg
Минимален обем на багажника : 135 L
Разход на гориво - комбиниран: 11.5 L/100km
Разход на гориво - Extra Urban: 8.4 L/100km
Разход на гориво - градско: 17.1 L/100km
гориво обхват : 556 Km
Обем / вместимост на резервоар : 64 L
CO2 емисии : 277 g/Km (Porsche)

Аутоарт от няколко години са ми любим дайкаст производител. Затова за качествата на модела и недостатъците... Хм, те вече не правят 43 ки, така че или само хубави неща или нищо. :P Аз лично обожавам завиващите предни колела. Само заради това Миничампс ще ме прощават но така стоят нещата при мен. Стига приказки. Ето и снимките които направих на малката ми карера :)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

ето и истинският автомобил....

Изображение
Изображение

:signporsche: :signautoart: :signporsche: :signautoart: :signporsche: :signautoart: :signporsche: :signautoart:
Последна промяна martinis на 28 Апр 2020, 02:07, променена общо 1 път
Купувам: Quattroruote collectione of Fabbri edition в 1:24
Аватар
martinis
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 1042
Регистриран на: 19 Апр 2012, 23:00
Местоположение: Picardie, France
Име: Martin
Колекционирам: 1:24 & 1:43 / 24H Le Mans / Classics / Trucks

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 36 госта