здравейте,
от много време не съм работил по 1/43, със сигурност повече от години, а може би дори две. Време е да видя мога ли все още да ги виждам тези детайли или вече не
. Освен това преглеждайки темата видях, че не съм пуснал снимки от горния модел (Ferrari 330 spyder), който е завършех отдавна, но аз не харесвам крайния резултат. Та накрая ще има и една негова снимка за разкош.
Ланча Делта S4, колата която беше прекалено мощна и прекалено бъра, която прекрати група Б и уби пилотът си - Хенри Тойвонен и навигаторът му Серджо кресто по време на Tour de Course през 1986. Точно това е автомобилът по който ще работя, но представена като победителят в рали Монте Карло през същата злощастна 1986г. Имах възможност да взема и с декалите за Tour de Course, но предпочетох да я направя победител, а не ковчег.
Моделът е на Model Factory Hiro, които правят най-детайлните и добри модели в мащаба, но също така и най-сложните. Стотици части бял метал, фотоец, смола и какво ли още не, които като цяло искат доста работа за да почнат да изгледат добре и да си пасват. Та да видим какво мога да направя с тези две шепи цам
Започвам със стъпка едно - кокпит. Тук изненади няма, лесно видимата част е покрита с декали наподобяващи карбон/кевлар, по-трудно видимите са боядисани в подходящ жълтеникав цвят. Намерих известно количество снимки в мрежата и сложих няколко кабела. Седалките ще застанат на местата си доста по-късно. За таблото има декали, но като цяло е доста черно и детайлите се губят, но то просто си е такова. Естествено, както с всеки MFH модел, трябва внимателно да се пробият дупки за всички части, да се почистят внимателно и да минат през шкурката. За боядисването, първо грундиращ слой и чак тогава боя иначе просто ще падне. Това важи из авсяка следваща стъпка
Стъпка две е радиаторът и предното окачване. Тук нещата стават по сложни, частите повече и наместването им по-трудно
, но пък иначе е скучно
Стъпка 3 е двигателят, a 4 са турбината и суперчарджърът, но за тях конкретно в следващият пост.
За десерт, снимка на 330P4 - не най-добрият ми модел!