ТУНИНГ МУНИНГ

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

ТУНИНГ МУНИНГ

Мнениеот Lucky13 » 12 Авг 2017, 10:12

През 1990г., отидох за пръв път на Женевския Автосалон с баща ми. Сред всички най-нови модели, невероятна маса народ, премиери и всякакви бляскави павилиони, три автомобила оставиха своята щампа в съзнанието ми. Формулата на Бенетон, в която имах смелостта да се кача, въпреки, че беше зад важета. За съжаление, това повлече крак и други хора последваха определено глупавия ми пример и съответно дойде охрана и се приключи близкия допир с болида. Детска му работа........
След това дойде черното Порше на Щросек. Дълбоката черна боя, джантите с огромни бордове отзад, раздутите калници и тези специфични малки потънали фарове......Невероятно! От техния павилион си взех и огромен плакат на това творение, който красеше стената на стаята ми години наред.
Черешката на тортата обаче беше изродщината на Кьониг Спешълс. Базираният на Ферари Тестароса Кьониг Спешълс Еволюшън. Извънземен автомобил с невероятни раздувки и нечуваните по онова време 1000к.с., постигнати с помощща на два турбо компресора. Именно този автомобил постави началото на любовната ми афера с тунинга. Още в следващите два месеца разкостих една Тестароса на Бураго в 1:18 и въоръжен с автомобилен кит, шкурка и боички на Хумброл направих първите си стъпки в "тунинговането" на дайкаст. Аз бях много горд с постижението си, което беше толкова зле, че когато го показах в единия магазин за модели в Лозана, ми се смяха от сърце и ме попитаха "каква е тая Коледна елха?".
Аз не се отказах от тунинговането на каквото и да е и абсолютно всичко от тогава насам винаги е получавало собствения ми стил по един или друг начин. От телефона ми до истинските ми автомобили.
Когато GT Spirit пуснаха на пазара моделът на Кьониг Спешълс Еволюшън, аз бях едновременно развълнуван и разочарован от него. Формата на предницата му е доста грешна (а ла 250GTO на СМС) и двигателят му е просто под всякаква критика. От друга страна, боята му е просто перфектна и интериорът му е изключително добре представен. Въпреки смесените чувства, реших, че просто ТРЯБВА да имам този модел по чисто сантиментални причини. Та това е колата от която започна любовта ми към модификациите! Не може да я нямам в колекцията си. И кой по-добър модел за откриването на нова тема? Тема за която много се чудех, защото моделите в нея не се връзват в останалите ми теми във форума. Или пък се вписват в повече от една от останалите теми. За това реших, че ще започна нова тема в която да представям всичкия си тунинг-мунинг. Къде мое дело, къде купуван готов.
Надявам се да има за всекиго по нещичко тук и да ви хареса.

KOENIG SPECIALS EVOLUTION - GT Spirit

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна Lucky13 на 12 Авг 2017, 16:27, променена общо 1 път
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1137
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: ТУНИНГ МУНИНГ

Мнениеот Тихомир » 12 Авг 2017, 14:10

В един момент имах БМВ 8, Мерцедес СЕК и Тестаросата на Кьониг Спешъл в 1:43. Интересни коли, направо луди разработки. Повечето тунерски фирми от онези години правят подобни коли. Днес изглеждат демоде такива творения. Показаното прилича на смеска между Тестароса и Ф40. Жълтото ми идва вповече.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 4971
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: ТУНИНГ МУНИНГ

Мнениеот Lucky13 » 13 Авг 2017, 08:06

Еволюшъна, който видях за пръв път на Женевския Автосалон през '90та. Беше червен със значително "по-съблечен интериор". Аз него се мъча да го направя от много време, но все нямам време да го завърша.
Този го взех в жълто по ред причини. Първо, това е копие на една от най-популярните бройки някъде из Италия, която в началото на '90те се появи във почти всяко автомобилно издание по няколко пъти.
Второ, това е финалния вариант на Тестароса разработките на Кьониг (а те са доста), който е върха на тунинг ексцентризма от ония времена. И точно жълтото в интериора и екстериора подчертават това перфектно.
И трето, просто не исках да имам два червени Еволюшъна, когато един ден завърша другия.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1137
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: ТУНИНГ МУНИНГ

Мнениеот rosen__petrov » 13 Авг 2017, 19:29

въпреки че не съм почитател на кончетата този вариант определено ми харесва :clap: :clap: :clap:
Аватар
rosen__petrov
 
Мнения: 359
Регистриран на: 15 Фев 2013, 22:07
Местоположение: varna
Име: rosen petrov
Колекционирам: nissan 1/24


Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ferrari F50GT и 2 госта