Ферари никога не са правили кабрио модел на която и да е от Тестароса моделите им (тези след 1984г). С изключение на една единствена бройка за Джани Аньели. Това съвсем не означава обаче, че такива автомобили не съществуват. През '80те и '90те години на миналия век, редица фирми правят добри пари от това да преправят Тестароси в кабрио (или тарга) варианти. Някои са малки частни фирми, докато за Султана на Бруней, Пининфарина лично се наема. Вили Кьониг не пропуска възможността да се включи. Това което прави фурор в автомобилната преса през осемдесетте, е когато той използва една от преправените от него Тестароси и към махането на покривадобавя и по-широки задни калници и добавя турбо към дванадесетте цилиндъра.
Трябва да изразя невероятното си удоволствие от това, че GT Spirit не само правят тези редки тунинговани автомобили в 1/18, но ги представят в цветовете в които са станали известни в пресата. Шапка им свалям.
KOENIG SPECIALS TESTAROSSA CABRIO - GT Spirit





















