Bentley Mulsanne Brodgar - Minichamps

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот JC_Явор » 05 Апр 2017, 00:08

За ежедневка много добре ;)
Двете стоят жестоко :rocknroll:
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 495
Регистриран на: 25 Апр 2009, 15:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот Lucky13 » 05 Апр 2017, 05:27

Интеграл ето ми е повече от любимо. Култов автомобил. Моделът също е много добър. Ама ЕС Четворката ми е много крива и небалансирана откъм външен вид.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот monk.17 » 07 Апр 2017, 11:31

Lucky13 написа:Интеграл ето ми е повече от любимо. Култов автомобил. Моделът също е много добър. Ама ЕС Четворката ми е много крива и небалансирана откъм външен вид.
Относно външния вид на S4 си прав , наистина е по- грозновата в сравнение с Интеграле , но модела като изработка и детайлност е по-добър от този на Киошо - интериор , двигател , фотоец . Седалките на Интеграле обаче са много по-хубави .

Ивайло написа:Добре че си избрал този цвят! Страхотни решетки навсякъде, а отварящото се задно стъкло е много приятна екстра. Интересно как са съчетали огромният двигателен отсек и багажник. Човек ще каже, че е практична кола. :lol: Сравнителните снимки са отлична идея. Изглеждат толкова еднакви, а има куп разлики, когато са една до друга.


Ивайло ,този цвят по отива на модела , в момента сивата дори е намалена на 300лв , но истината че ако не беше намалена нямаше да я взема на абсурдната цена от 600лв. Затова я и прибавих към колекцията си . Хубаво е да имаш и двете , но само когато си струва . :)
Аватар
monk.17
 
Мнения: 2295
Регистриран на: 15 Яну 2011, 15:35
Местоположение: София
Име: Антонио
Колекционирам: 1:18; ~1980-2000

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот Lucky13 » 08 Апр 2017, 06:13

monk.17 написа:
Lucky13 написа:Интеграл ето ми е повече от любимо. Култов автомобил. Моделът също е много добър. Ама ЕС Четворката ми е много крива и небалансирана откъм външен вид.
Относно външния вид на S4 си прав , наистина е по- грозновата в сравнение с Интеграле , но модела като изработка и детайлност е по-добър от този на Киошо - интериор , двигател , фотоец . Седалките на Интеграле обаче са много по-хубави .

Спор няма. Аз визирах истинските автомобили, не моделите.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот emovalkov95 » 10 Апр 2017, 22:26

Страхотен модел! :clap:
Аватар
emovalkov95
 
Мнения: 2967
Регистриран на: 16 Фев 2008, 15:18
Местоположение: София
Колекционирам: Mercedes 1:18, разни 1:43

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот ivanofff » 24 Май 2017, 19:32

:clap: Общите снимки ми харесаха много.
Аватар
ivanofff
Фен на камиони
Фен на камиони
 
Мнения: 3824
Регистриран на: 08 Май 2012, 23:18
Местоположение: София
Колекционирам: Herpa камиони 1:87

Re: Lancia Delta S4 Stradale 1985 - AUTOart Signature

Мнениеот monk.17 » 25 Май 2017, 13:01

Благодаря на всички за отзивите ! :cheers: :shake:

Продължавам темата с 2 модела, единият от които е стара класика, а другият е близо до перфектен.

Първият от тях е Porsche 911 (993) Carrera Cabriolet на италианското Бураго. Благодаря на Явор за този модел :shake: - също така с неговите модификации Поршето придобива съвсем различен облик. Някои от промените са : пребоядисване на интериора от мише сиво в кремаво, добавяне на мокет в салона и багажника, матиране на фарове, мигачи и джанти, боядисване на мотора. Също така моделът е правилен откъм пропорции, има страхотна стойка, изглежда много добре във витрината и съм изключително доволен от избора си. :)

Информация за истинската кола:

Изображение
Изображение

Porsche 911 с вътрешно наименование 993 се произвежда между 1993 и 1998 година, заменяйки 964. Прекъсването му от производство слага края на Поршетата с въздушно охлаждане и ръчно-изработените 911. 993 е считано за едно от най - желаните Поршета, заради красивите си линии и впечатляващите динамични характеристики, дори и по модерните стандарти. Считано е за "краля на Поршетата" и "Светия граал" за пуристите.

"Carrera" версията се е предлагала във варианти купе и кабриолет, имало е и избор между задно или двойно задвижване. Оборудвана е с чист 3.6 литров боксеров мотор, доразвит от предшественика 964 с нови конвертори, изпусквателна система и др, произвеждащ 272 к.с. Ускорението от 0-100 км/ч ставало за 5.6 сек. и макс. скорост била около 270 км/ч. Кабриолетът е имал напълно електрически, шит на ръка мек гюрук, автоматична противовятърна щора и малък спойлер, монтиран на третия стоп на автомобила. Бил е по - разпространен в САЩ, отколкото в Европа и е бил с около 50-60 кг. по - тежък от купето (1420 кг.)


Снимки :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Дойде реда на модел, който не бях планирал да взимам, но след като го разгледах обстойно реших, че ще пасне идеално в моята колекция - Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC10). Това е първата генерация на легендарния Skyline GT-R и АутоАрт доста са се постарали да го пресъздадат. Моделът е тежък, има голямо наличие на фотоец дори вътре в салона, страхотна стойка, решетки и стоманени джанти :twisted: , но най - голямо впечатление ми направи двигателят. Харесва ми, че производителят се е постарал колкото се може повече части да са отделни елементи. :) АутоАрт предлагат и "наточена" версия с друга предница, алуминиеви джанти и снижено окачване, но предпочетох тази заради неоправдаващата разлика в цената между двете. Също така "изчистения" вариант много повече се връзва с останалите Skyline модели в колекцията ми.

Информация за истинската кола:

Изображение
Изображение
Изображение

Първата генерация на Skyline GT-R с вътрешен код PGC10 дебютирала на 4.02.1969 г. и е била най - ексклузивната кола за продан за тогавашния японски дилър на Нисан "Nissan Prince Store". Първоначално колата е била налична като седан с 4 врати, след първата си поява през 1968 г. по време на автомобилното изложение в Токио. Рекламирана е редом до състезателния Nissan R380. Целта е била да се покаже рейсинг хегемонията на Нисан. Първата генерация GT-R е оборудвана с 2.0 л. DOHC мотор, произвеждащ 160 к.с.
Мощността е пренасяна на задните колела с помощта на 5-степенна ръчна трансмисия. Чак през март 1971 г. се появява купе версията под вътрешен код KPGC10.

Автомобилните ентусиасти дали на първата генерация на Skyline GT-R прякора "Hakosuka", комбинирайки японските думи "hako", означавайки "кутия" и "suka" - съкращението на "skyline" (озн. силует). Общо ок. 2000 броя са произведени между 1969 и 1972 г. Следващата година излиза наследникът, който става жертва на петролната криза и само след 200 бройки производството му е спряно. Проектът "Skyline GT-R" е замразен чак до 1989, когато Нисан представя R32 и възражда култа към тази легенда.


Снимки : (не се получиха блестящо, извинявам се :( )

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Общи снимки със Skyline RS-X (DR30) и Skyline GT-R (R32) :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

:cheers: :shake:
Аватар
monk.17
 
Мнения: 2295
Регистриран на: 15 Яну 2011, 15:35
Местоположение: София
Име: Антонио
Колекционирам: 1:18; ~1980-2000

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот Eddie » 25 Май 2017, 16:09

Тони да не спечели "Златните Пирамиди" :P Шегичка страхотни модели ама Нисанчето убива рибата :shock:
F..k you Photobucket
Аватар
Eddie
Модератор
Модератор
 
Мнения: 937
Регистриран на: 04 Май 2010, 18:53
Местоположение: Lyon/Sofia
Име: Едуард Вахрам
Колекционирам: 1/18

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот rosen__petrov » 25 Май 2017, 17:42

:clap: :clap: :clap:
Аватар
rosen__petrov
 
Мнения: 347
Регистриран на: 15 Фев 2013, 22:07
Местоположение: varna
Име: rosen petrov
Колекционирам: nissan 1/24

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот commodore » 25 Май 2017, 18:06

То,не е детайл,то не е чудо!А мотора е приказка просто! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9137
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот Antara1 » 25 Май 2017, 19:19

Този Нисан е изкуство и всички детайли са като 1:1 !!! :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот Ивайло » 25 Май 2017, 21:37

Всеки е впечатлен от Skyline-а, включително и аз, но не мога да пропусна и Porsche-то с направените с вкус модификации. :clap: Много ми харесаха затъмнените светлини и двуцветния интериор. Детайлите се подчертават идеално. 993 е един от най-добрите модели на Bburago изобщо.

Дори съм изненадан, че не си планирал този Skyline. Пасва перфектно в колекцията ти от класики, а и има запомняща се история. Даже да погледнеш само багажника му, ще се влюбиш в модела. Панти, малки детайли, този гол метал вътре. За двигателя и засуканите ецвани букви да не говорим. Честита да ти е тройката! Пожелавам ти и R34 някой ден, макар да идва твърде съвременен за колекцията ти.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12672
Регистриран на: 12 Ное 2006, 12:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот TheDevilTwin » 28 Май 2017, 14:58

И двата модела са чудесни! Нисанът обаче си плаче за други джанти :rocknroll:
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5648
Регистриран на: 07 Юли 2008, 12:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Jaguar XJ - S - AUTOart

Мнениеот Saiman » 06 Юни 2017, 01:35

monk.17 написа:Здравейте приятели ! :)

След едногодишно отсъствие представям новото си попълнение - Nissan Skyline GT-R (R32) на АутоАрт. Това, че съм насочил колекцията си към автомобили от 80 - те години до края на ХХ век, много ограничава изборът ми на модели. Култови коли, които ми харесват и бих колекционирал, за съжаление се издават в смолен вариант от фирми като Otto, GT Spirit, BoS Models и тн. , но на този етап не бих посегнал на тях, защото удоволствието от активните елементи на дай - каст моделите е неповторимо.

Здрасти, колега. Защо не се виждат снимките на Нисана?
Saiman
 
Мнения: 226
Регистриран на: 16 Май 2017, 20:14
Име: Кирил
Колекционирам: 1/12

Re: Porsche 911 (993) Bburago w/mod / Nissan Skyline GT-R -

Мнениеот monk.17 » 25 Фев 2018, 15:43

Днес ще представя модел, който предлага повече за парите си - Renault Clio Williams на Норев. Колебаех се между този и Clio 16s, които макар и на пръв поглед да са еднакви, имат доста разлики помежду си. В крайна сметка се спрях на Williams изпълнението заради по - добрата цветова комбинация и по - агресивната визия на автомобила.

Норев определено са се постарали с този модел - предната емблема, както и надписите на багажника са фотоец, интериорът е със син мокет, двигателят е прилично направен и тъмносиният цвят е доста наситен. Предполагам, че това е преиздаденото им издание, след като има и светлосиня версия. Много съм доволен от закупуването на този модел и същевременно ме е яд, че не всички модели на Норев са с такова качество. :)

Информация за истинската кола :

Изображение
Изображение
Изображение


През 1993 г. Рено изкарва на пазара Клио Уилямс като лимитирано издание - първоначално от завода са излязли само 3 800 автомобила, всяка със своя номер на таблото, но след като интересът е бил прекалено голям, Рено впоследствие издават още 1 600 броя. Наименованието на модела произлиза от отбора на Ф1 "WilliamsF1", макар и самия отбор да няма нищо общо относно дизайна и проектирането на Клио Уилямс. Направена е на базата на Клио 16s, подобрена от спортното подразделение на Рено - "Renault Sport". Въпреки това, автомобилът остава малка следа във Ф1, бивайки "safety car" през 1996 г.

Двигателят на Клио Уилямс е 2.0 L 16V, произвеждащ 147 к.с. и максимална скорост от 215 км/ч. Журналистите признават Клио Уилямс за един от най - добрите "хот хеч" автомобили, независимо от възрастта си. Заема челни места в класации за най - добрата кола с предно предаване и все още е много популярна състезателна кола.


Снимки :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
monk.17
 
Мнения: 2295
Регистриран на: 15 Яну 2011, 15:35
Местоположение: София
Име: Антонио
Колекционирам: 1:18; ~1980-2000

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта