Nissan Fairlady Z432 (PS30) - AUTOart

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот Eddie » 26 Фев 2018, 12:28

Яката въжка браво млади господине да ви е честита :)
F..k you Photobucket
Аватар
Eddie
Модератор
Модератор
 
Мнения: 918
Регистриран на: 04 Май 2010, 17:53
Местоположение: Lyon/Sofia
Име: Едуард Вахрам
Колекционирам: 1/18

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот Thunderbolt » 26 Фев 2018, 19:26

много симпатична малка тупалка, хвала :rocknroll:
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6494
Регистриран на: 14 Яну 2007, 18:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот JC_Явор » 26 Фев 2018, 20:13

Освен сиренето,французите са се доказали и сред хот хечовете.
Много добре направен модел,на доста прилични пари!
П.П.Внимавай да не настигнеш един черен ван,...там прошка няма :lol:
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 488
Регистриран на: 25 Апр 2009, 14:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот ancho_skalata1 » 28 Фев 2018, 00:58

Супер модел... :cheers: :cheers: :cheers:
Аватар
ancho_skalata1
Фен на мащаб 1:24
Фен на мащаб 1:24
 
Мнения: 1325
Регистриран на: 27 Ное 2010, 18:50

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот a1_modelcars » 01 Мар 2018, 12:44

Със сигурност Норев имат много добри модели и този е един от тях. Поздравления!
a1_modelcars
 
Мнения: 247
Регистриран на: 26 Май 2014, 08:05
Местоположение: Бургас
Име: Андрей
Колекционирам: 1/18

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот makata » 02 Мар 2018, 01:26

Красив малък "спортист" :clap: Честит да ти е :cheers:
Продавам Audi в мащаб 1:43
http://diecastcarsbg.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=18396
Аватар
makata
 
Мнения: 88
Регистриран на: 20 Окт 2011, 19:10
Местоположение: София
Име: Крис Петров
Колекционирам: VAG марки (Vw, Audi, Porsche, Seat и тн)

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот Ивайло » 02 Мар 2018, 09:46

Честит! Истинска класика, и е добре, че си го взел в този цвят. В един момент беше станал доста рядък. Радвам се, когато се правят толкова качествени модели на иначе непопулярни в хобито ни автомобили. Всеки може да има детайлен модел на Ферари или S-класа, но само Norev уважават простичките коли като това Clio, Peugeot, VW Golf и подобни ежедневни икони. Като казах Голф... ще вземеш и един Голф за компания, нали? :roll:
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12666
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот monk.17 » 04 Мар 2018, 12:45

Ивайло написа:Честит! Истинска класика, и е добре, че си го взел в този цвят. В един момент беше станал доста рядък. Радвам се, когато се правят толкова качествени модели на иначе непопулярни в хобито ни автомобили. Всеки може да има детайлен модел на Ферари или S-класа, но само Norev уважават простичките коли като това Clio, Peugeot, VW Golf и подобни ежедневни икони. Като казах Голф... ще вземеш и един Голф за компания, нали? :roll:

Ивайло,ако Голфовете на Норев бяха толкова добре направени като Клиото досега да съм забърсал някой GTI ,но за съжаление отстъпват доста като детайлност поне според моите наблюдения . :(
Аватар
monk.17
 
Мнения: 2281
Регистриран на: 15 Яну 2011, 14:35
Местоположение: София
Име: Антонио
Колекционирам: 1:18; ~1980-2000

Re: Renault Clio Williams 1993 - Norev

Мнениеот monk.17 » 19 Апр 2018, 13:06

Благодаря на всички за отзивите. :)

Дойде време да представя модел, който поради една или друга причина от години ми се изплъзва - Bentley Arnage R на Minichamps. Няма да се впускам в подробности, всички знаете въпросния модел какво представлява, но все пак реших да го отбележа в темата си. Доволен съм, защото намерих компания на другото Бентли в колекцията ми - Brooklands.

Информация за истинската кола :

Изображение
Изображение

Bentley Arnage R - мощ, съчетана с несравним престиж (ревю на Road & Track)

Купувайки си Бентли, ти плащаш за престиж и история. Базовата цена на Arnage R e 200 000$. Един S-class е технически по-напред и е на половин цена по-евтин. Също както при Мерцедес, Бентлито също предлага необходимите екстри, за да се нарече луксозен седан - DVD Player, автоматичен мултизонен климатроник и паркинг асистент отпред и отзад. В някои модели могат да се намерят екстри като масички за пикник, 18 инчови джанти, шибидах и др. С част от допълнителните опции цената на Arnage R скача на 220 000$.

Спрямо предходните версии на Arnage - Red Label & Green Label, Arnage R се отличава с по-добро управление и по-стабилно купе. Кормилната колона и скоростната кутия са подобрени и настроени по различен начин спрямо първоначалните версии на автомобила за по-добра обратна връзка към водача. Под капака се намира добре познатият 6.75 литров V8, с разликата, че единствения Garrett турбокомпресор сега е заменен от два по-модерни T4 турбокомпресора. Това позволява на Arnage R да генерира 400 к.с. и да достига до 100 км/ч. от място за 5.9 секунди, без да нарушава стандартите за вредни емисии.

Конкуренцията на Arnage е жестока - Мерцедес изкарват техните Майбах модели с V12 мотори с повече възможности на задните седалки, също така Ролс-Ройс отдавна се е разделил с Бентли и има собствени амбиции, развивайки марката под чадъра на БМВ. Но автомобили като Arnage и GT Coupe ще отстояват традициите на марката - стил, мощ, лукс, ексклузивност. Именно това ще запази Бентли в играта. Има много по-евтини и по-сложни седани на пазара, но те не са Бентли.


Снимки:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
monk.17
 
Мнения: 2281
Регистриран на: 15 Яну 2011, 14:35
Местоположение: София
Име: Антонио
Колекционирам: 1:18; ~1980-2000

Re: Bentley Arnage R 2002 - Minichamps

Мнениеот JC_Явор » 19 Апр 2018, 19:07

Днес има нашествие на черни лимузини запад-изток :)
Поздраеления за Арнажа!
Това е един от най-любимите ми британски автомобили,а и модела на Миничамс е на много високо ниво, дори погледнат от 2018г.
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 488
Регистриран на: 25 Апр 2009, 14:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: Bentley Arnage R 2002 - Minichamps

Мнениеот Antara1 » 26 Апр 2018, 18:47

Красиво Бентли и доста добре направен салон! :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2842
Регистриран на: 23 Май 2014, 10:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Bentley Arnage R 2002 - Minichamps

Мнениеот Ивайло » 03 Май 2018, 21:30

Повтарям се, но си взел още един задължителен модел. :clap: Точно четириврато Bentley от серията "тухли четворки" на Minichamps трябваше да влезе в колекцията ти. Това е един от най-масивните модели, които съм виждал и си струва да се гледа, както отвън, така и отвътре. На доста модели интериорите куцат, но тези Бентлита могат да се изложат с отворени врати във витрината.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12666
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: Bentley Arnage R 2002 - Minichamps

Мнениеот monk.17 » 10 Юни 2018, 14:36

Благодаря за отзивите !

Представям едно ново издание на Норев - Mercedes 450 SEL 6.9 (W116). Мога да заявя, че това е един от най-добрите модели на Норев, произвеждани досега. С приятелите ми обсъждахме кой от двата модела е по-добър - този на Норев или този на Ревел, като стигнахме до заключението, че всеки има предимства и недостатъци спрямо другия.

Комбинацията цвят-салон на този модел е много добра. Цветът е плътно нанесен, наличие на фотоец и изобилие от мокет в салона. За сметка на това, двигателят е гола вода.

Ревел ми се струваше недостижима цел с оглед на цената му и спекулата около него, затова съм много щастлив, че Норев изкараха това издание. :)

Информация за истинската кола :


Изображение
Изображение

Високо ниво на сигурност
Пасивната сигурност при Mercedes S класа е видно инженерство. Различните елемнти за сигурността, интегрирани за първи път в 350 SL са разбира се включени без изключение и в седаните. Например :
Резервоарът вече не е монтиран отзад, а е защитен над задния мост в случай на катастрофа,
- Интериора -максимална защита с добре подплатеното табло, еластични или прибрани копчета и дръжки. Волан с 4 спици и издаден, добре подплатен абсорбатор.
- По-здрава от предшествениците си кабина, с усилена покривна рамка, по-здрави покрив и колонки на вратите, както и подсилени врати.
- Контролирана деформация на предния кош и багажника, позволяваща значително подобрение при абсорбация на енергията в предните и задни зони на каросерията.
- Специални дефлектори за вятър на А - колонките,които при дъждовно време служат за канал на мръсната вода, оставяйки чисти страничните стъкла.
- По-големи задни стопове, които остават чисти благидарение на новите ребра по тях.

Mercedes 450 SEL 6.9
През май 1975 година Мерцедес показва 450 SEL 6.9 - новият топ модел в серията и наследник на 300 SEL 6.3. Мощният 6.9 литров V8 двигател е доусъвършенстван от много успешния 6.9 литров агрегат и достига 286 к.с. Хидропневматичното, саморегулиращо окачване - за първи път в лек автомобил на Мерцедес - гарантира възможно най-голям комфорт на пътуване. Други екстри за модела са стандартното централно заключване и миене/почистване на предните фарове. Както и с предшественика си, 450 SEL 6.9 постига моментален успех, дори двойно по-скъп от 350 SE, като са произведени 7 380 бройки през 4.5 годишния период на производство.

Между ноември 1975 и февруари 1976 директната инжекционна система при 2.8-, 3.5 и 4.5 литровите двигатели е подобрена, за да посрещне по строгите изисквания на стандарта за вредни емисии в повечето Европейски държави. Електронно контролираната Bosch “D-Jetronic” е изоставена и ново конструираната механично контролирана Bosch “K-Jetronic” е монтирана. Това довежда до слаба загуба на мощност, а компресията при 2.8 и 3.5 литровите двигатели е слабо понижена. За по- лесно обслужване тези модификации са с включено нечупещо се транзисторно запалване и хидравлични повдигачи на двата осем цилиндрови двигатели. Както при 2.8 литровия инжекцион, компресията е намалена и при карбураторната версия, което намалява леко мощността. Две години по-късно обаче, от април 1978 година, оригиналната мощност е възстановена и при трите двигатели. Това е постигнато с повишаване на компресията при 2.8 литровия, докато при осем цилиндровите е постигнато с усъвършенствана ауспухова система.


Mercedes W116 в пресата
Auto, Motor und Sport, Германия, брой 2 от 1973 година за Mercedes-Benz 350 SE:“ Удоволствието от шофирането на Mercedes-Benz 350 SE за жалост е скъпо и позволено за малцинство. Това е тъжно, защото значителните финансови разноски, получавате не само презентация, но и статут, но и по-важно неща, които всеки мечтае да има във всяка кола. Висока степен на безопастност, перфектен дизайн, невероятен комфорт. Тези три качества заедно формират един образ на едно нещо, което стои над всичко - тази кола е една от най-перфектните в света!"
Car, Англия, юни 1975 за Mercedes-Benz 450 SEL 6.9: “ Автомобил с такава скорост и тежест трябва да има явно добро поведение на пътя и тази в никакъв случай не е разочарование във всичко - окачването поглъща всички неравности, трансмисията е чудесно плавна и много лесна за контрол ( без значение за леко ускоряване или състезателен маниер ) и управлението със серво усилвател подчертава почти неутралния отклик на автомобила"
Automobil Revue, Швейцария, май 1975 за Mercedes-Benz 450 SEL 6.9: “ Това наистина е радост, да бъдем свидетели на старта на кола, която предлага най-голямото удоволствие при шофиране - при това при всякаква скорост. 6.9 не само потвърждава оптимистичния мироглед на създателите си, но и има смелостта на тяхното убеждение."


Снимки :

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Аватар
monk.17
 
Мнения: 2281
Регистриран на: 15 Яну 2011, 14:35
Местоположение: София
Име: Антонио
Колекционирам: 1:18; ~1980-2000

Re: Mercedes - Benz 450 SEL 6.9 (W116) - Norev

Мнениеот Eddie » 10 Юни 2018, 18:51

За мен този модел има и позитиви но и негативи. Тази предна решетка ще ми извади очите. Сравнен с модела на Ревел (началната му пазарна цена не сегашната) като ниво на качество модела на Норев е по- зле, особено в двигателния отсег където си майка плаче. За сметка на това боята е един път. Лакирането е отлично. Както и да е, за цената която се предлага Норев е идеален вариант. Да ти е честит млади момко :)
F..k you Photobucket
Аватар
Eddie
Модератор
Модератор
 
Мнения: 918
Регистриран на: 04 Май 2010, 17:53
Местоположение: Lyon/Sofia
Име: Едуард Вахрам
Колекционирам: 1/18

Re: Mercedes - Benz 450 SEL 6.9 (W116) - Norev

Мнениеот Ивайло » 11 Юни 2018, 07:41

Честит! Благодаря за ревюто. :shake: Отдавна чакам представяне на Norev, но ми е интересно да го видя и на живо, защото там боята ще си проличи най-добре. Отначало не бях почитател на зеленото, мислех да почакам друг цвят, но на твоите снимки и с този салон, вече ми се струва най-добрият избор за класически Мерцедес.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12666
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта