Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: Scuderia TH... Ecurie Francorchamps

Мнениеот Saiman » 04 Авг 2017, 21:07

Тихомир написа:
Saiman написа:Здрасти, колега. Много яка колекция и страхотни снимки. Най-много ми хареса Бугатито. Може ли малко информация за Типото, защото аз го гледам в момента, в моя мащаб? Доста рядко срещано е и нямам никакво инфо за него, и ако може да ми кажеш за каква цена си го взел?... малко сравнение да направя.


Здравей, под Типото сигурно имаш предвид Мазерати Бърдкейджа? Моят е на СМС и е страхотен модел. Преди имах Миничампса пак в 1:18, но го разкарах. Не съм виждал техния модел в 1:12, но предполагам ще е много сходен като детайли с 18 ката им. Не казвам че ще лош, просто аз предпочитам СМС и тяхното ниво на детайлировка. Иначе и на мен Бугатито ми e най-любимо, след него Поршето 901.


Същия, ама снимките, които си публикувал са на Миничампс, или поне така пише.
Saiman
 
Мнения: 226
Регистриран на: 16 Май 2017, 20:14
Име: Кирил
Колекционирам: 1/12

Re: Scuderia TH... Ecurie Francorchamps

Мнениеот Тихомир » 07 Авг 2017, 10:16

Saiman написа:
Тихомир написа:
Saiman написа:Здрасти, колега. Много яка колекция и страхотни снимки. Най-много ми хареса Бугатито. Може ли малко информация за Типото, защото аз го гледам в момента, в моя мащаб? Доста рядко срещано е и нямам никакво инфо за него, и ако може да ми кажеш за каква цена си го взел?... малко сравнение да направя.


Здравей, под Типото сигурно имаш предвид Мазерати Бърдкейджа? Моят е на СМС и е страхотен модел. Преди имах Миничампса пак в 1:18, но го разкарах. Не съм виждал техния модел в 1:12, но предполагам ще е много сходен като детайли с 18 ката им. Не казвам че ще лош, просто аз предпочитам СМС и тяхното ниво на детайлировка. Иначе и на мен Бугатито ми e най-любимо, след него Поршето 901.


Същия, ама снимките, които си публикувал са на Миничампс, или поне така пише.


Това съм написал, имах Миничампса, не ми хареса, смених го със СМС. Останали са снимките на Миничампса, а тези на СМС-то са се загубили след проблемите на снимка.бг. Някога ще го снимам пак и СМС-то ще бъде добавен както си му е реда.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5297
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: Scuderia TH... Ecurie Francorchamps

Мнениеот Тихомир » 11 Ное 2017, 10:53

От много отдавна исках Порше 917 с Гълф окраска и точно на Стийв Макуин. Моделът не е в перфектно състояние, отново има проблем с декалите, започнали са да се напукват. Също така активните елементи не стоят отворени. Радващото за мен е че го взех на цената на запечатан Норев. Не се лъжете да си купите този модел на цените, които му търсят в ибей. Не си заслужава.

Porsche 917K Steve McQueen "Le Mans" (1970) - Auto Art

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

https://www.youtube.com/watch?v=d0e-6QvQJ78

https://www.youtube.com/watch?v=BNWtqrSc0K0

https://www.youtube.com/watch?v=wIWcDS5TU9c

https://www.youtube.com/watch?v=5m8JrGD_ph4
Последна промяна Тихомир на 21 Яну 2018, 19:45, променена общо 1 път
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5297
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: Scuderia TH... Gulf Porsche 917

Мнениеот Ивайло » 11 Ное 2017, 11:17

:shake: Емблематична окраска и страхотни форми. Все повече харесвам старите Le Mans автомобили, тъй като не са просто коли с крила и раздувки, както са повечето туристически, а имат извънземни пропорции и уникален дизайн. В днешно време 400+ км/ч звучи тривиално, но си представям какво е било преди 47 години състезателна кола да има макс. скорост от 390 км/ч.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12586
Регистриран на: 12 Ное 2006, 12:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: Scuderia TH... Gulf Porsche 917

Мнениеот Тихомир » 21 Яну 2018, 19:45

И нещо което ми изплъзвало десетина пъти.Моделът е познат на колекционерите в 1:18,
снимките са колкото да покажа, че най-накрая го добавих.

N.A.R.T. (North American Racing Team) e един от най-легендарните
частни състезателни отбора както в САЩ така и в Европа. Историята на тази организация
се простира в три десетилетия и е пъстра както откъм успехи, така и на спорни моменти.

Луйджи Чинети, който е изхвтрлен от Италианските ВВС защото се записва за служба без
да е достигнал необходимата вързраст, става механик в Алфа Ромео. Бързо расте професионално
въпреки крехката си възраст. Чинети не споделя фашисткото мислене, което преобладава
по това време в страната му и през 1925 се мести във Франция, където отново пилотира
за Алфа Ромео. Този му стинт ще доведе до две победи за марката на 24-те часа на Льо Ман.
В края на 30-те тръгва за САЩ, където участва на Индианаполис 500. Чинети дори не знае,
че няма да се върне в разкъсваната от ВСВ Европа за цели 6 години.

На Коледа през 1946 Чинети посещава Енцо Ферари,с който става приятели от времето в
Алфa Ромео. Двамата обсъждат бъдещето и Ферари споделя визията си за създаването на
марка спортни автомобили. Чинети пък споделя, че има изградени добри връзки в Америка
и ако Ферари успее да създаде запомнящи се автомобили, Чинети може да ги продава на
богатите американци. Този разговор води до създаването на Луйджи Чинети Моторс и
по-конкретно NART.

Освен че става официален вносител на марката Ферари за Северна Америка, Чинети
започва да предоставя състезателни автомобили, но също така и да менажира целия
процес по участия в състезания. Чинети продължава да се състезава активно чак до 1954.
Самият той пилотира Ферари 166 до победата в Льо Ман през 1949 – първата победа на
марката в това състезание. В конкретното състезания, Чинети пилотира почти през цялото
време, като единствено отстъпва шофьорското място на Лорд Селсдън за 20 минути.

В началото на 50-те е открито първото дилърство на марката, по-късно Чинети покрива
територията на САЩ източно от река Мисисипи, практически половината територия на страната.
Чинети проявява изкусни маркетингови качества като не просто търси клиенти,
той прави колите с конче „недостижими“, тоест клиентите започват да търсят
тези автомобили и да ги искат.
Първата продажба на територията на САЩ е с Бригс Кънингъм, но специфичното при Чинети е,
че той строго пази в тайна своите заможни клиенти.

Добрите отношения на Чинети с Ферари му дават достъп до много от заводските състезателни
автомобили на марката. Безспорно най-големият успех на отбора е победата на Льо Ман през 1965.
Не всичко обаче е бляскаво за NART. Интересна история твърди, че една от колите на отбора била
под допустимото минимално тегло и за да премине инспекцията в колата е скрито хлапе на 9 години.
Емблематичен момент в историята както на Ферари, така и на NART са последните две състезания
от сезон 1964 във Формула 1. Енцо Ферари и ФИА са на нож от няколко години, през 1964 ФИА отказва
да хомологира 250 ЛМ като ГТ автмобил. Италианската състезателна федерация също не подкрепя
Ферари и той заявява, че се отказва от състезателния лиценз и повече никога няма да защитава
цветовете на Италия (по онова време всяка страна има определен състезателен цвят). На Голямата Награда
на САЩ през 1964 официално няма заводски автомобили на Ферари, но за сметка на това Лоренцо Бандини
и Джон Съртийз пилотира бяло/сини болиди записани като участници на най-верният сателит на Ферари - NART.
Съртийз дори става шампион с необичайното синьо/бяло Ферари 512 Ф1.
През годините Чинети използва и други автомобилни марки за състезателни цели – Сънбийм Алпин
и Шевролет Корвет. Състезателната организация престава да съществува през 1983.

Сега за конкретния модел. От години преследвам 330 P4 на GMP, на времето беше наличен в Хобиленд,
но аз не събирах 18-ки и го пропуснах. След това все го отлагах до един момент преди около 3 години,
когато установих че цените на 330 P4 се катерят нагоре и то с невероятни темпове. Загубих най-малко
7-8 търга за различни версии на колата. Най-много ме е яд, че се появи победителя на Дайтона за под
300 долара, но пък тогава нямах парите. В същото време GMP правят и 412 P, което е версията предвидена
за частни отбори. Тоест, махнат е инжекциона и са сложени карбуратори. След като 330-ките скочиха много,
започнах да гледам за 412 P. Отново няколко загубени търга, но малко преди Коледа открих бялото 412 P
на NART. Предвид богатия ми неуспешен опит и присъщите разходи покрай празниците, реших да участвам
пък каквото ще да става. Ще стискам кълките ако се наложи, но ще го взема този модел. Успях да го спечеля
на приличната цена под 250 долара. В момента същия модел го има за около 350-400 долара, а 330
вече минава 600 долара в зависимост от версията. Според мен ударих кьоравото. Ако се появи читава 330-ка
ще я отнеса. Ако някой се разделя с 330-ка на адекватна цена също съм готов да я купя. Пиша адекватна защото
моделът макар и от добрите дайкаст предложения има доста проблеми. Боята се скапва, детайлите са крехки,
стойката е много висока, и все пак колата ми е любима и трябваше да се вземе.

Ferrari 412 P N.A.R.T. 1967 24 Hours of Le Mans, Pedro Rodriguez/Giancarlo Baghetti Baghetti (DNF)- GMP

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

https://www.youtube.com/watch?v=awArTC8iQ3Q
Последна промяна Тихомир на 22 Яну 2018, 15:26, променена общо 3 пъти
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5297
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот WeltherrschafT » 22 Яну 2018, 00:05

Тишо, доживях снимки от теб без поставки! Без да съм в час с модела и мащаба дори
само заради това си струваше да отворя темата. Всичко е супер! :cheers:
Аватар
WeltherrschafT
 
Мнения: 2344
Регистриран на: 06 Фев 2012, 02:34
Местоположение: Варна
Име: Христо
Колекционирам: 1:64 и 1:43

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот Тихомир » 22 Яну 2018, 00:12

WeltherrschafT написа:Тишо, доживях снимки от теб без поставки! Без да съм в час с модела и мащаба дори
само заради това си струваше да отворя темата. Всичко е супер! :cheers:


Многократно съм споделял, модел ако идва с поставка, не го махам за да не го счупя. Предвид какви неща събирам, повечето са много крехки и лесни за чупене (например Панар-Левасора от темата в 1:43 от днес). Никога няма да рискувам модела за една снимка без поставка. Специално тази идва без поставка, само в стирпорена кутия и картон.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5297
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот chevyimpala » 22 Яну 2018, 11:26

Ето ТОВА е модел в 1:18, не разни запечатани.

Относно дискусията за свалянето от поставките, не мисля че има особен смисъл от подобно действие. Това е преди всичко модел, а не играчка.
Последна промяна chevyimpala на 24 Яну 2018, 09:48, променена общо 1 път
Аватар
chevyimpala
 
Мнения: 1564
Регистриран на: 30 Окт 2010, 10:00
Местоположение: София

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот Lucky13 » 24 Яну 2018, 02:42

chevyimpala написа:Ето ТОВА е модел в 1:18, не разни запечатани помии.


На някой му е нещо кисело май.
Tell us how you really feel! :roll:
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот chevyimpala » 24 Яну 2018, 08:14

Чувствам се чудесно, благодаря! Особено се забавлявям като гледам модел, заемащ място за 10 в 1:43 със същата степен на детайлност. И вместо да ми се връзвате на написаното предлагам да обърнете внимание на представения модел.
Аватар
chevyimpala
 
Мнения: 1564
Регистриран на: 30 Окт 2010, 10:00
Местоположение: София

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот Lucky13 » 24 Яну 2018, 09:24

chevyimpala написа:Чувствам се чудесно, благодаря! Особено се забавлявям като гледам модел, заемащ място за 10 в 1:43 със същата степен на детайлност. И вместо да ми се връзвате на написаното предлагам да обърнете внимание на представения модел.


1.Не е какво пишеш, а по какъв начин. Всеки има право на мнение, но все пак има някакви норми на изказване.
2.Никой не те е питал как си, ама това не го пише в google translate.
3.На модела съм му обърнал внимание, преди да научиш за съществуването му. По простата причина, че съм участвал в създаването му. Работеше се и по създаването на "Р3", но банката дръпна шнура още в зародиш.
4."Размерът има значение само за тези, на които им липсва" - из дълбините на неизвестен бардак.


Тишо, моделът е чук, само дето не ме кефи в тази окраска.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот Тихомир » 24 Яну 2018, 12:16

Исках да взема това:

Изображение

защото щеше да се дублира с Жуефът в 1:43, но докато се наканя и събера пари 330 P4 стана труден за откриване. NART си е класика, дори в бяло. Нямах много избор...или играя за тази на приемлива цена или се надявам някога да изпадне търсената. Прецених че втория сценарии е по-малко вероятен и така...

Пак да си обадя, ако някой колега реши да продава или намери 330 P4, имам интерес, дори и да не е колата от Дайтона. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5297
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот Saiman » 10 Фев 2018, 15:53

Много добро изпълнение, чудесен двигател. :) :rocknroll: :cheers:
Saiman
 
Мнения: 226
Регистриран на: 16 Май 2017, 20:14
Име: Кирил
Колекционирам: 1/12

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот stoicho110 » 07 Юли 2018, 14:08

Много хубав модел, много красота и много детайли. Като го гледам това Ферари ще взема да се запаля и аз по 1:18 мащаба. Изкефих се максимално като го гледам така разглобен модела. Отказа се от 43-и мащаб но се надявам тук да добавяш нови неща, винаги с интерес следя колекцията ти. Между другото и аз съм хвърлил око на дайтонското 330 П4 :clap: :clap: :clap: :rocknroll: :shake:
Аватар
stoicho110
 
Мнения: 596
Регистриран на: 16 Юли 2013, 10:33
Местоположение: Чирпан
Име: Стойчо Киров
Колекционирам: Състезатели в мащаб 1:43

Re: Scuderia TH... N.A.R.T. 412 P (SEXY BEAST!)

Мнениеот Тихомир » 09 Юли 2018, 09:32

stoicho110 написа:Много хубав модел, много красота и много детайли. Като го гледам това Ферари ще взема да се запаля и аз по 1:18 мащаба. Изкефих се максимално като го гледам така разглобен модела. Отказа се от 43-и мащаб но се надявам тук да добавяш нови неща, винаги с интерес следя колекцията ти. Между другото и аз съм хвърлил око на дайтонското 330 П4 :clap: :clap: :clap: :rocknroll: :shake:


Мерси за коментара ти. Моделът си заслужава, но само ако изпадне добра оферта. Висок клас модел, но си има проблеми с качеството на изработката, а в същото време спекулата с цената му е огромна. Иначе тук имам 2 нови модела, с които мисля да завърша колекционерските занимания като цяло. Както писах и на лично, нещо хобито не ме радва както преди. А в 43 ми останаха доста модели, но и там не мисля да купувам нищо. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5297
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Предишна

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта