LA PASSIONE ROSSA V8 - 458 Spider

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

LA PASSIONE ROSSA V8 - 458 Spider

Мнениеот Lucky13 » 13 Юли 2015, 11:10

1969 Dino 246 GT - Mattel Elite

Технически, първото Ферари V8 е 308GT/4, но идеята започва с Dino 246, което достатъчно иронично, дори официално не е Ферари. Но не мисля, че ще е проблем да направим едно изключение, за да може родословното дърво да е пълно.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна Lucky13 на 07 Окт 2018, 06:06, променена общо 31 пъти
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 13 Юли 2015, 11:11

1972 Dino 246GTS Hot Wheels


Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 13 Юли 2015, 11:16

През 1973г., на Парижкия автосалон, Ферари представят маалко 2+2 купе наречено Dino 308GT/4. Появява се на щанда на Бертоне и е първият автомобил, който нарушава монопола на Пининфарина над дизайна на Ферари от средата на 50те години.
Двигателят е 2,926.9cc, 90 градуса V8 с четири Weber DCNF карбуратора, достатъчен за 255к.с. на 7700 оборота, което дава на колата максимална скорост от 236km/ч. Разположението на двигателя в средата на колата дава възможност на Бертоне да направи 2+2 купе на шаси с междуосие от само 2550mm, с достатъчно място вътре и практичен багажник, въпреки малките размери на автомобила. Шасито е идентично с това на 246 Дино, но просто е леко удължено.
Тотално 2,826 Dino 308 GT4 купета са произведени между 1973 и 1980г. Има тотално 2 серии GT4. По-ранните коли имат мотор с два дистрибутора и фарове за мъгла в предната престилка. По- късните коли имат само един дистрибутор и фаровете за мъгла са монтирани зад решетката. Също така по-ранното производство няма Ферари емблема на носа, която започва да се появява след 1975 заради масовото недоволство на официалните дистрибутори на марката.
308 GT4 2+2 е основополагащ камък в историята на Ферари по няколко причини:
- Това е първото Ферари с V8 мотор разположен отзад (в средата всъщност), което в бъдеще става основната линия на компанията
- Това също е и първият автомобил с двигател по средата с 2+2 купе
- Освен това е първото Ферари серийно производство, което да не носи дизайн на Пининфарина.

1973 FERRARI DINO 308 GT/4 - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна Lucky13 на 13 Юли 2015, 21:37, променена общо 3 пъти
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Ивайло » 13 Юли 2015, 11:17

Много ми хареса Elite-а от 69-та. Надявам се да видя и някои от модифицираните модели в бъдеще.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12672
Регистриран на: 12 Ное 2006, 12:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 13 Юли 2015, 11:19

По ред на номерата…
Една от основните причини 308GT/4 да не е прието особено добре от пресата е, погрешното впечатление, че 308GT/4 е заместника на Dino 246GT. Не отнема дълго да се разбере, че това разбиране е грешно.
На Парижкия автосалон през 1975г, Ферари показва 308GTB, което отново носи подписа на Пининфарина. Дизайна е на Leonardo Fioravanti, който е отговорен за едни от най-прочутите форми на Ферари, като Daytona, Dino и Berlinetta Boxer.

FERRARI 308 GTB Paris Auto Salon 1975 - Kyosho

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна Lucky13 на 12 Фев 2017, 09:45, променена общо 1 път
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 13 Юли 2015, 20:39

Двигателят в 308 GT4 споделя доста с Dino и 308. Седят в еднаква тръбна рама с 2,300 mm междуосие за 308 GTB (308 GT4 има по-дълга база, защото е 2+2) и независимо окачване на четирите колела. V8 моторът е идентичен с този в 308GT/4. С два разпределителни вала на глава и четири Weber 40DCNF карбуратора, европейската версия има 255к.с. на 7,000 оборота, но американската версия е със само 240к.с. при 6,600 оборота, благодарение на катализатори.


1975 FERRARI 308GTB - Kyosho

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Последна промяна Lucky13 на 12 Фев 2017, 09:45, променена общо 1 път
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 14 Юли 2015, 03:16

FERRARI 308GTS - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 15 Юли 2015, 03:31

Ферари 308 GTB Quattrovalvole, е представено през 1982г на Парижкия Салон като заместител на 308GTBi. Частта от името Quattrovalvole описва новите глави с четири клапана на цилиндър, които покачват мощността в сравнение с предишния модел. На външен вид новият модел е почти идентичен с предшественика си, но може да бъде познат по някои малки естетически разлики в интериора и екстериора.


FERRARI 308GTB Quatrovalvole - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 15 Юли 2015, 03:34

FERRARI 308GTS QV - Kyosho

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 15 Юли 2015, 22:34

Малко снимки за сравнение между първото и последното Ферари 308 в гамата на модела

Изображение

Изображение

Изображение


И няколко общи снимки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 17 Юли 2015, 09:25

Това е един от много добрите и най-подценявани модели на Мател. Изработката му в Елит вариант по нищо не отстъпва на което и да било Киошо. Единственото нещо, което може би щеше да е по-добре, е ако му се отваряха фаровете. Но това не е кусур, а по скоро wishful thinking.


FERRARI MONDIAL 8 - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: Ferrari V8

Мнениеот Lucky13 » 17 Юли 2015, 12:03

1983 FERRARI MONDIAL CABRIOLET - mrm models (mattel foundation base)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA - V8

Мнениеот Lucky13 » 20 Юли 2015, 06:21

През 1984 г. Ferrari произвежда уличен автомобил, който парадоксално и магически комбинира най-възвишена красота с много сурово ниво на изпълнение. Вдъхновено от 308 GTB и разработено успоредно с Testarossa, колата също носи прочуто име в историята на Ферари: GTO - Gran Turismo Omologato. 1962-64 250 GTO е може би най-желаното от всички Ферарита, както и сред най-редките. То е особено успешен състезателен автомобил, хомологиран за GT спортни автомобили в "златната ера".
1984 288 GTO има 2.8 литров V8, който с помощта на две турбота достига мощност от 400к.с, (140bhp / литър), достатъчно за да достигне до 100 км/ч за 5 секунди или по-малко, и с консервативно обявена максимална скорост от 304 км/ч. Подобно на своя предшественик, истинския дом на GTO са щели да бъдат публични пътища, определени от FISA като група Б състезателни писти, за които серии е било необходимо да се хомологират 200 автомобила за клиенти. Всъщност Ferrari прави 272 броя 288 GTO, но поради изчезването на "Група Б" серията, почти всички стават пътни автомобили. С неговата комбинация от контрол и динамичен бяс, някои смятат 288 GTO за ​​най-вълнуващия автомобили, някога създаван.


FERRARI 288 GTO - Hot Wheels (foundation)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA - V8

Мнениеот Lucky13 » 20 Юли 2015, 12:59

FERRARI 288 GTO - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA - V8

Мнениеот Lucky13 » 23 Юли 2015, 01:36

1985г се навършват 12 години от както Ферари представя първия си V8 модел през 1973а г. От както се появява 308GT/4, осем цилиндровия мотор получава редица промени, като преминава от карбуратори на инжекцион, а по-късно получава и четири клапана на цилиндър, като запазва три литровия си обем. На автосалона във Франкфурт през 1985г., Ферари представя наследника на 308, което за послдните 10 години остава общо взето непроменено.
Ферари 328 GTB. Дизайнът е отново на Пининфарина, който прави доста промени за да модернизира външния вид на 328 и да му подобри аеродинамиката. Цялата предница и задница са променени, а интериорът е общо взето пренесен от 288GTO. Но най-голямата промяна е под капака. Обемът порасва на 3.2л, системата за охлаждане на маслото е изцяло нова и е използвана нова Marelli Microplex система на запалванетоsingle. Осемцилиндровият, 3185cc мотор engine доставя 270к.с. при 7000о/м -30 повече от предшественика си. Както и при предишните 308 модели, двигателят е монтиран заедно с пет степенната трансмисия.
Когато производството достига своя край през 1989г., са продадени 1 345 Ferrari 328 GTB.


FERRARI 328 GTB - Kyosho

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1369
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Следваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

cron