LA PASSIONE ROSSA V8 - 458 Spider

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 16M Scuderia

Мнениеот Lucky13 » 07 Окт 2017, 06:50

Thunderbolt написа:Иначе тази 16М също изглежда доста добре пипната, което не е изненада де, предвид производителя :rocknroll:


А бе да ти кажа честно, качеството определено не оправдава цените, които се търсят точно на този модел. Аз го имам просто поради липса на алтернатива. Мателският Елит е по-добър отвсякъде, но за жалост не го правят в открит вариант.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 430 Challenge

Мнениеот Lucky13 » 18 Дек 2017, 10:20

На 12и Септември, 2005г., звездата на щанда на Ферари на Франкфуртския автомобилен салон е новият модел за Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, който да участва през 2006. Ferrari 430 Challenge е базирано на стандартния модел F430 и има същия 4.3 литров V8 мотор. Основната разлика е в тотално "съблечения" интериор и окачването. На външен вид единствените разлики са джантите и плексигласовите прозорци на вратите.

FERRARI 430 CHALLENGE - 2005 Presentation - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 430 Challenge

Мнениеот Thunderbolt » 20 Дек 2017, 01:08

май имаше пистов шампионат с такива :roll: не е най-красивата машина на ферари, но определено е запомняща се. интересно е как е на 11 години а не изглежда като след нея да има 2 поколения V8 ферарита, все едно до скоро се правеше ?!
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6494
Регистриран на: 14 Яну 2007, 18:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 430 Challenge

Мнениеот Lucky13 » 21 Дек 2017, 07:55

Thunderbolt написа:май имаше пистов шампионат с такива :roll: не е най-красивата машина на ферари, но определено е запомняща се. интересно е как е на 11 години а не изглежда като след нея да има 2 поколения V8 ферарита, все едно до скоро се правеше ?!


Всъщност тази машина има няколко разновидности в състезателен вид, които участваха в различни шампионати. Конкретно Ferrari Challenge Trofeo Pirelli е аматьорски шампионат за джентълмен-състезатели, който е разделен на различни области по света. В него всички участници се състезават с идентични автомобили, а поддръжката и екипите са предоставяни от дилършипите. Шампионатът започва с 348 модела.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 430 Challenge

Мнениеот Lucky13 » 08 Яну 2018, 04:49

Ето една от Италианския шампионат 2007ма година.

FERRARI 430 CHALLENGE - Team CDP Coca-Cola - 2007 Trofeo Pirelli - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 430 Challenge

Мнениеот Thunderbolt » 08 Яну 2018, 20:58

тази разцветка някак си по бих си я представил на кола от NASCAR :roll:
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6494
Регистриран на: 14 Яну 2007, 18:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - 430 Challenge

Мнениеот Lucky13 » 10 Яну 2018, 10:24

Thunderbolt написа:тази разцветка някак си по бих си я представил на кола от NASCAR :roll:


А най-интересното е, че точно тази окраска не се е състезавала въобще в Америка.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Lucky13 » 18 Яну 2018, 05:19

В началото на 2005г., Пининфарина се обръща към един от големите автомобилни колекционери в САЩ с въпрос, дали би желал да му направят специално Ферари. Джим Гликенхаус отговаря, че иска да му направят модерно Ферари "Р". Останалото, както казват е история. В крайна сметка Гликенхаус плаща $4 милиона за най-уникалното Енцо в света, а Ферари осъзнават, че са оставили една ниша на пазара, която се покрива от дизайнерски къщи ка Джуджаро, Загато и Пининфарина. Така се ражда Ферари Портфолио програмата.
Първият проект на Ферари Портфолио е SP-1 (Special Project number one). Това е уникален дизайн на бившия дизайнер на Пининфарина Леонардо Фиораванти, който е разработен в студиото на Ферари и използван върху шасито с двигателя от 430 Скудериа с лукса и удобството на интериора от F430. Автомобилът е създаден по поръчка на Юникиро Хираматсу, който освен президент на клуба на Ферари в Япония е и голям колекционер на марката.

FERRARI SP-1 - BBR

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Ивайло » 18 Яну 2018, 10:24

Харесвам тези уникални поръчкови/фабрични разработки на Ferrari. Има престиж и уважение към автомобилния дизайн в това да отделяш ресурси за специални модели за отбрани хора, а не както останалите, да заравят концептуалните дизайни в музеите и да гонят Х бройки от всеки по-лимитиран модел, който пуснат на пазара. Всяка престижна марка трябва да има такава програма, когато парите не са фактор, а накрая получаваш официален продукт с история, а не някакъв body kit.

Когато видях този модел, за части от секундата си казах "я, какъв е този McLaren". Заприлича ми на "принтера" MP4-12C. След това осъзнах, че предницата е F430 със сенки за очи, но назад ми хареса. Не колкото оригиналното F430, но е интересно. Моделът на BBR изглежда много добре. Боята е като стъкло и светлините са с перфектна детайлност, което най-много харесвам при смолите.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12666
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Тихомир » 18 Яну 2018, 11:53

По-скоро Макларънът прилича на SP1. И аз веднага се сетих за принтера. Направо бях забравил за тази кола. Дизайнът отзад е отличен, направо може да се ползва и за текущите кончета. Относно модела, разбираемо е боята да е много на ниво. Това е може би най-силната част на всеки смолен модел. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5492
Регистриран на: 12 Авг 2008, 18:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Lucky13 » 22 Яну 2018, 07:55

Като се има предвид, че SP1 е от преди 12 години и, че дизайнът му е базиран до някъде на предишен проект на Фиораванти, няма как Ферарито да прилича на Макларена, а обратното. Пининфарина и Ферари през цялата си история, винаги са били напред във времето пред всички останали.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Ивайло » 22 Яну 2018, 10:11

Има един принцип в маркетинга, че няма значение кой е бил пръв, а кой го е популяризирал по-добре. Нещо добре познато в света на новите технологии, особено с "иновациите" на Apple. Така че и двамата сте прави, но за обикновен човек като мен, който не следи всички поръчкови модели на Ферари, когато SP1 му се изпречи пред очите за пръв път днес, той веднага си казва - "McLaren". Който "осребри" пръв даден дизайн и форми в публичното пространство, той бива запомнен. Не е справедливо, но е така. Иначе има много дизайни, изпреварили времето си, които си стоят в музеи и на чертежи, непознати за публиката, което е жалко.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12666
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Lucky13 » 22 Яну 2018, 21:59

Ивайло, напълно те подкрепям, но друга ми беше мисълта.
В днешно време е пълно с разни псевдо журналист и драскачи из разни сайтчета, които лепват епитети от сорта на “иновативен дизайн”, “нова визия”, “безпрецедентен вид” и т.н.. А това съвсем не е така. Отличен пример са трите седалки с централна шофьорска позиция- конфигурация моментално свързвана с Макларън Ф1. Добре, хубаво. В това няма нищо лошо. Но да се драскат после разни писания и да се захласват разни автомобилни фенове по “геният на Гордън Мърей”, че направил така Макларена е леко дразнещо, при положение, че Пининфарина го е изпреварил “само” с тридесет години с концепцията за дванадесетцилиндрово ЛьоМан шаси за по улицата с минималистичен интериор за трима.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Saiman » 22 Яну 2018, 22:46

Много странно ми седи, сякаш долната част на бронята не е от тази кола. Нещо не им се е получило тук. Малко ми бие на пернишки тунинг. А журналистите и пресата като цяло спокойно могат да издигнат на пиедестал продукт, който сам по себе си е нищо специално и обратното - Нещо великолепно изобщо да не стигне до ушите и очите на хората. Но все пак, за автомобил като макларъна... Най-великата спортна кола изобщо създавана някога и е все още във форма да засрами който и да било, където и да било..... Виж - "Гениат на Гордън Мъри"... Ако не са били БМВ, Макларъна нямаше да е тази икона. Десетки, ако не стотици, инжинери стоят зад почти всеки автомобил.

П :cheers: оздрави.
Saiman
 
Мнения: 226
Регистриран на: 16 Май 2017, 19:14
Име: Кирил
Колекционирам: 1/12

Re: LA PASSIONE ROSSA V8 - SP1

Мнениеот Lucky13 » 22 Яну 2018, 22:57

А бе тук си е малко фенщина, ама карай. Историите около Макларена са меко казано понапудрени.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1366
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта