LA PASSIONE ROSSA V12 - Monza SP1- Museo Ferrari, Modena

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 Maranello

Мнениеот Lucky13 » 25 Юли 2017, 05:24

Тя пристигна черната Баркета. Ама след бързо преглеждане, няма да им менкам интериорите.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 Barchetta

Мнениеот Lucky13 » 26 Юли 2017, 20:14

ето я и черната Баркета. Този модел ми беше много сложен за снимане. Червеният определено ми харесва повече като изпълнение, въпреки, че би трябвало да са еднакви.

FERRARI 550 BARCHETTA - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 Barchetta

Мнениеот a1_modelcars » 27 Юли 2017, 00:39

Lucky, браво, бързо действаш. Поздравления! И аз вече си имам червена Баркета :) :cheers: На мен лично интериора ми харесва повече на черната, на снимките поне изглежда много добре. Иначе за модел я предпочитам в червено, някак си детайлите изпъкват повече.
a1_modelcars
 
Мнения: 292
Регистриран на: 26 Май 2014, 09:05
Местоположение: Бургас
Име: Андрей
Колекционирам: 1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 Barchetta

Мнениеот Lucky13 » 27 Юли 2017, 05:56

a1_modelcars написа:Lucky, браво, бързо действаш. Поздравления! И аз вече си имам червена Баркета :) :cheers: На мен лично интериора ми харесва повече на черната, на снимките поне изглежда много добре. Иначе за модел я предпочитам в червено, някак си детайлите изпъкват повече.


Ами иаз така мислех и за това я взех - за да им разменя интериорите с червената. Ама като пристигна и ги сложих двете една до друга, промених песента.... :twisted: :lol: :twisted:
Черната изглежда много елегантно и добре както си е, но червената е определено по-добрия избор. Поне за мен е така. Всеки разбира се има различен вкус и може на някой да му се хареса повече черната.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 Barchetta

Мнениеот Тихомир » 27 Юли 2017, 14:48

550 е супер в 1:18, в 1:43 го имам няколко пъти, но някак си красотата на истинската кола не е пресъздадена.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6279
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 Barchetta

Мнениеот Lucky13 » 29 Юли 2017, 07:13

Тихомир написа:550 е супер в 1:18, в 1:43 го имам няколко пъти, но някак си красотата на истинската кола не е пресъздадена.


Аз също имам няколко 550 в 1:43 и според мен сивото с червен интериор на Миничемпс е безупречно.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 550 среща

Мнениеот Lucky13 » 06 Окт 2017, 05:01

Няколко общи снимки, с не най-доброто качество......

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Lucky13 » 16 Ное 2017, 07:34

Всеки един от нас има собствени подбуди да колекционира модели и различни принципи на които да базира избора на моделите си. При мен е малко по-различно, защото моята колекция не е ограничена до определен мащаб и дори се разпростира извън омалените модели. За мен лично, най-интересното е историята. Личностите и събитията свързани с марката. Легендите и спомените на свидетелите на различни преживявания..... Това неминуемо изисква наличието на литература в колекцията, която е не по-малко ценна от самите модели и в много случаи и по-скъпа.
Следващият модел в колекцията е перфектния повод за представянето на една личност с легендарен статус. Машината е добре документирана и позната в колекционерските среди.

Изображение

Изображение


Става дума за уникалния сериен номер 0355АМ и първия му собственик - ФИАТ магнатът Джани Анйели.
Пра-родителите на Джани са средна класа жители на Торино. Дядо му Джовани е роден през 1866г. и служи в кавалерията до началото на двадесетте си години и дори става Лейтенант. Завръща се в Торино на двадесет и шест години, когато се ражда сина му Едоардо. През 1898а година, след като се грижи за имота на фамилията си шест години, Джовани се запознава с друг жител на Торино - Емануеле Брикеразио ди Какерано. Тази среща за винаги променя съдбите както на фамилията Анйели, така и на Италия, тъй като Графът търси инвеститори, които да подкрепят неговия "файтон без коне". Последвалата фирма е ФИАТ - основана през 1899г. В рамките само на седем години, компанията вече произвежда по хиляда автомобила на година и акциите й са на борсата в Милано. Анйели купува колкото акции може. До края на ПСВ, ФИАТ става третия по големина концерн в Италия с над десет хиляди работници, а Анйели е един от най-богатите индустриалци в Европа. Междувременно той започва и производство на лагери и купува и La Stampa - най-големия вестник в Торино.
Джани - внукът на Джовани се ражда на двадесет и първи Март, 1921г. и е второто от седемте деца на Едоардо Анйели. В средата на тридесетте години Джани, заедно с братята си и сестрите си отива да живее при дядо си, след като първо баща му Едоардо загива при самолетна катастрофа, а по-късно и майка му почива.
Като най-възрастното момче, Джани става първи наследник на трона на империята ФИАТ. През 1943г., завършва университета на Торино с право и влиза в армията. Въпреки това, когато през 1945г. дядо му почива на седемдесет и девет години, младият Джани определено не е готов да управлява гиганта ФИАТ. За негово щастие, дядо му е планирал мъдро и зад кормилото на ФИАТ е Виторио Валента. Валента е бивш професор по банково право и е директор на компанията още от 1928г. Това дава възможност на Джани да се наслади на la Dolce Vita. Млад, чаровен, начетен и богат, младият Анйели е разпознаван като един от най-големите плейбои на Европа, по-известен с континенталните си приключения отколкото с труд зад бюрото. Като се имат предвид богатството, имиджа и фамилията му, пресичането с пътя на Ферари е неизбежно.
През петдесетте години Италия е обхваната от така нареченото "икономическо чудо", феномен който подпомага 'добрия живот' в страната. Пазарът за уникални, ексклузивни и лимитирани серии автомобили се разраства значително. Едно от нещата които подпомагат това са тясните връзки на стилистите с други занаятчии. Много от хората, които отиват да работят за стилистите идват от мебелната индустрия и са способни лесно да пресъздадат желанията на стилистите в тридименционални форми от дърво.
Един от стилистите, който получава най-много от хората си е Франко Мартиненго. Кариерата му започва в края на двайсетте години в Стабилименти Фарина, но в началото на петдесетте вече работи за Кароцериа Пинин Фариниа, където не само става главен стилист, но също така е и мениджър на качествения контрол.
През 1953г., на парижкия автосалон, Ферари представя два нови модела. 250 Европа и 375 Америка, като и двата автомобила са базирани на едно и също шаси. Общо четиринадесет 375 Америка модела са произведени, като безспорно най-необичайния от тях е уникалния сериен номер 0355АМ поръчан от Джани Анйели. Според архивите на Пинин Фарина, шаси номер 0355АМ пристига в кароцерията на десети Ноември, 1954г. Джани Анйели дава пълен картбланш на Франко Мартиненго, като единственото му изискване е да му направят Ферари, което да не прилича на Ферари. Мартиненго споделя, че това дава възможност да се пробват нови идеи и, че е много по-лесно отколкото при сериен автомобил, защото трябва да задоволят само един клиент, вместо цяла група купувачи. Така например се пробва за първи път стъкления покрив на колата и задното стъкло, което всъщност може да се сваля до средата, за да може вятъра от свалените прозорци да излиза отзад.
Завършеният автомобил е представен за първи път през Април 1955а на авто шоуто в Торино, като Джани Анйели получава ключовете след края на шоуто. Той притежава автомобила само до '59а. След това сериен номер 0355АМ сменя няколко собственика основно в Щатите и през по-голямата част от това време Ферарито е пребоядисано в синьо. В последствие колата е реставрирана в оригиналния си зелен металик с червен покрив, както е била представена на шоуто в Торино през 1955г.
Моделът е на BBR и по традиция е подарък от жена ми, както повечето уникални автомобили в колекцията ми.

1955 Ferrari 375 America 0355 (AKA "The Agnelli 375") - BBR

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Bat_Gele » 16 Ное 2017, 08:02

Честит да ти е моделът!
Изключително много се радвам, че продължаваш с библейско постоянство и търпение да участваш в обогатяването и развитието на този форум (колкото и да е трудно това понякога :D ).
Ти си знаеш другото...
:shake: :cheers:
Аватар
Bat_Gele
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 2198
Регистриран на: 25 Ное 2007, 20:48
Местоположение: София
Име: Ангел
Колекционирам: предимно MB

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Antara1 » 16 Ное 2017, 11:30

Много красив модел! Джантите и перлата са страхотни! :clap:
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2845
Регистриран на: 23 Май 2014, 11:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Ивайло » 16 Ное 2017, 22:46

Винаги сме били благодарни на всеки, който отделя време да сподели снимки и знания тук. :shake: Тази тема е каталог с историята на Ферари и всеки път я отварям с интерес. Изключително ексцентричен дизайн и цветове, особено ме изненада решетката. Фотоецът и лакът като стъкло са черешката на тортата. Радвам се, че си снимал и опаковката, за да си проличи нивото на лукс.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12710
Регистриран на: 12 Ное 2006, 12:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот JC_Явор » 17 Ное 2017, 03:14

Благодаря за поредното представяне!
Всеки път ,когато влизам в темите ти се чувствам като прекрачил зала ,в която тече лекция...:)
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 502
Регистриран на: 25 Апр 2009, 15:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Lucky13 » 17 Ное 2017, 06:11

Благодаря ви за прекрасните отзиви.
Радвам се, че темата ви носи удоволствие.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Тихомир » 17 Ное 2017, 10:30

Прекрасен коучбилд автомобил. :rocknroll:
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 6279
Регистриран на: 12 Авг 2008, 19:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Lucky13 » 17 Ное 2017, 23:59

Така самичко, от снимките може да не си личи, но това е второто най-дълго Ферари. И въпреки, че не е първото Ферари на Джани Анйели (преди това е имал още две), то е първото му с уникален външен вид правено специално за него.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1390
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта

cron