LA PASSIONE ROSSA V12 - 599 GTB Fiorano

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот commodore » 18 Ное 2017, 11:16

Antara1 написа:Много красив модел! Джантите и перлата са страхотни! :clap:


Целият модел е впечатляващ,комбинацията от цвят на интериор и екстериор също.Но и мен джантите ме изкефиха много! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9077
Регистриран на: 13 Фев 2008, 18:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот a1_modelcars » 20 Ное 2017, 11:53

Мноро красив модел, въпреки че много не прилича на Ферари. Да ти е честит! Завиждам ти(в добрия смисъл) за подкрепата на половинката. И благодаря за увлекателната история!
a1_modelcars
 
Мнения: 235
Регистриран на: 26 Май 2014, 09:05
Местоположение: Бургас
Име: Андрей
Колекционирам: 1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - una storia

Мнениеот Lucky13 » 22 Ное 2017, 03:38

a1_modelcars написа:Мноро красив модел, въпреки че много не прилича на Ферари. Да ти е честит! Завиждам ти(в добрия смисъл) за подкрепата на половинката. И благодаря за увлекателната история!


Джани Анйели специално поръчва да му се направи Ферари, което да НЕ прилича на Ферари. Това е било единственото му изискване. Именно това прави автомобила уникален.
ВВR го правят модела и в синия цвят в който автомобилът прекарва много голяма част от съществуването си. За мен обаче беше важно да го имам в оригиналния му вид в който го е шофирал Джани Анйели. От много време му се канех и накрая жена ми го поръча за рождения ми ден. Беше последната останала бройка.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575M

Мнениеот Lucky13 » 08 Яну 2018, 10:21

Когато Ферари вадят на пазара 550 Маранело, през 1996г., те възраждат класическия Гран Туризмо модел, който замества Тестаросата със задно поставения й двигател, като флагман на марката. Класическият V12 Гранд Турер става основна част от производството на марката и на Женевския Автосалон през 2002-а година, Ферари представят новия флагман на компанията - 575М. "М" не стои за Маранело, а Modificata. Някои смятат, че 575М е просто фейслифт на 550 Маранело, но всъщност е съвсем нов модел, който се различава както на външен вид, така и по редица промени под "кожата".
Обемът на дванадесетцилиндровия мотор пораства от 5,5л. на 5,75л., максималната скорост се покачва на 325км/ч, а ускорението до 100 пада на 4.2 секунди. Електрониката е взаимствана с Ферари Енцо и болшинството произведени 575М са с новата F1 трансмисия. Аеродинамиката е променена , заедно с фаровете, джантите и спирачките са нови и интериорът е с тотално нов дизайн. На мен лично като външен вид 550 ми харесва повече, но фактът, че 575 е по-добрият автомобил е неуспорим.

FERRARI 575M - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575M

Мнениеот JC_Явор » 09 Яну 2018, 04:11

Признавам си, аз също мислех че 575 е нещо като фейслифт ...
Много хубав модел, направата на тапицерията винаги ми привлича вниманието при "Елит" версиите :)
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 474
Регистриран на: 25 Апр 2009, 15:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575M

Мнениеот Thunderbolt » 11 Яну 2018, 12:24

и аз честно казано не правя особени разлики между двете коли :oops: обаче модела на елит изглежда доста прилично пипнат :rocknroll:
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6436
Регистриран на: 14 Яну 2007, 19:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575M

Мнениеот Lucky13 » 12 Яну 2018, 08:49

трябва явно да им направя няколко общи снимки, накоито да си личат разликите.

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот Lucky13 » 26 Яну 2018, 09:12

Един от най-големите Ферари колекционери в Япония е Йошиюки Хаяши, който притежава доста кончета с важна за марката история. През 2005 той се свързва със прочутото дизайнерско студио на Загато в Милано. Идеята му е да му бъде направена модерна интерпретация на прочутото Ферари 250 GTZ oт '50те. Преди още да започне работата по автомобила, Загато се свързва с Ферари, с молбата да получи благословията им за направата на модела под марката на черното конче. Един от аргументите му е, че колата ще отпразнува 50 годишнината на 250 модела. Ферари се съгласява моделът да бъде официално Ферари, с единственото условие, че не може да бъде представен на Женевския Автосалон 2006, където Маранело ще представя новия си модел. Всички участници в сделката са съгласни и Ферари 575 GTZ дебютира през 2006 на конкурса във Вила д'Есте в Италия, където веднага е обявено, че ще бъдат направени шест екземпляра, базирани на стандартното 575М.
Хаяши Сан получава първите две бройки. Едното да си кара когато му е кеф, а другото да седи в колекцията му без риск да бъде наранено по пътищата. Колата която избира за всекидневно ползване е боядисана в черно, но има много интересен зелен интериор. Комбинацията е често свързвана с друго уникално Ферари от '50, което също има уникално купе правено от Пининфарина за Принц Бернхард от Белгия. По-късно Джамиракуай поръчва Енцото си в същата цветова комбинация.
Всяко от шестте направени 575GTZ е уникално по рода си. Черният жребец на Йошиюки Хаяши не прави изключение и е най-близкият вариант до оригиналните скици на Загато, заедно с другия му екземпляр.

FERRARI 575 GTZ - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот JC_Явор » 27 Яну 2018, 05:08

Признавам ,че в първия момент си казах ...странно ,зелен салон...Но като разгледах пак снимките започна да ми харесва :)
Историята за пореден път ми е много интересна !
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 474
Регистриран на: 25 Апр 2009, 15:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот Lucky13 » 27 Яну 2018, 10:07

JC_Явор написа:Признавам ,че в първия момент си казах ...странно ,зелен салон...Но като разгледах пак снимките започна да ми харесва :)
Историята за пореден път ми е много интересна !


Историите на тези автомобили са именно най-интересното за тях. В доста случаи си купувам модел не заради самия модел, а заради историята на колата която представя.
А цялата история на сериен номер 127394 - първото 575 GTZ, в следващите дни, когато имам дневна светлина и време.....

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот emovalkov95 » 27 Яну 2018, 13:04

Това е едно от любимите ми ферарита! :rocknroll: Зеленият салон е шокиращ, но радва. В бяло също изглежда страхотно:

Изображение
Аватар
emovalkov95
 
Мнения: 2876
Регистриран на: 16 Фев 2008, 15:18
Местоположение: София
Колекционирам: Mercedes 1:18, разни 1:43

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот Lucky13 » 27 Яну 2018, 19:02

Не съм сто процента сигурен, но мисля, че точно това бялото, не в оригиналния си цвят. Има шест направени. Черно, чисто сиво, две светло/тъмно сиви, винено/сиво, синьо/бяло. Това бялото е едно от шестте пребоядисано, или “облечено” с фолио. Със сигурност не е черното нито пък светло/тъмно сивото, защото те имат тотално друга линия на прозорците.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот ancho_skalata1 » 02 Фев 2018, 13:25

Прекрасен модел,макар че не е сред любимите ми Ferrari-та. :cheers: :cheers:
Аватар
ancho_skalata1
Фен на мащаб 1:24
Фен на мащаб 1:24
 
Мнения: 1304
Регистриран на: 27 Ное 2010, 19:50

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот Thunderbolt » 02 Фев 2018, 20:44

колкото и да е исторически важна тази кола (колкото може да се каже важна, просто защото е 1:1) тоя зелен салон ме изпълва само с кофти усещания в стомаха.
иначе като модел е супер
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6436
Регистриран на: 14 Яну 2007, 19:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 GTZ

Мнениеот Lucky13 » 11 Фев 2018, 10:59

Андреа Загато поема управлението на семейната компания в началото на '90те години и не се бави преди да създаде модел базиран на Ферари Тестароса. Въпреки първоначалните планове за лимитирана серия, колата си остава единична бройка. Това обаче събужда невероятно желание в Загато да възроди връзките си с Ферари, с които фирмата има дълга история.
"Ние чакахме за подходящия момент да направим Ферари"- казва Андреа Загато. "Искахме нещо специално и уникално, което да се появи когато никой не го очаква. И точно тогава се появи поръчка от японски клиент - Мистър Хаяши, който искаше да му бъде направено 12 цилиндрово Загато Ферари. 2006а година също така отбелязваше и 50 годишнина от първото ни Ферари - 250GTZ и това представи една добра възможност" - споделя Загато.
С ентусиазиран клиент зад гърба си, Андреа се свързва с Маранело и фокусира презентацията си върху дългогодишните връзки между двете компании, които започват още с успехите на Скудериа Ферари с автомобили на Алфа Ромео разработени от Загато в ранните години на Скудериата.
" Те бяха много любопитни да видят ново Ферари Загато." - казва Андреа. "След като видяха концепцията, ни разрешиха да използваме емблемите на Ферари и колата да бъде официален модел на марката." Това радва неимоверно много Загато, тъй като той много добре разбира, че има огромна разлика между значимостта и правдоподобността на автомобил санкциониран от Ферари и носещ тяхната автентична марка и просто автомобил на клиент с поръчково купе. "Ние знаехме, че само отличен продукт като съдържание, качество и емоция може да бъде одобрен от Ферари" - добавя той - "Ние постигнахме тази цел и Ферари бяха фантастични в работата си." От Маранело изискват единствено 575GTZ да не бъде представяно на Женевския Автосалон 2006, защото на него Ферари откриват новия си модел 599. Те обаче работят заедно със Загато по представянето на 575GTZ и дори им помагат с организирането на представянето на оригиналното 250GTZ на Женевския Автосалон като пред-премиера на новия модел на Загато, който дебютира малко след това на Villa d'Este Concour d'Elegance 2006.
Значимостта на този модел е не само уникалния дизайн и официалния му статут на фабрично Ферари, но и ролята му на последния модел от цялото поколение 550/575.

FERRARI 575 GTZ sn127394 - Mattel Elite

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1317
Регистриран на: 13 Юли 2015, 10:44

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

cron