LA PASSIONE ROSSA V12 - Panamerican 20 000

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот Lucky13 » 06 Авг 2018, 03:55

Eдна обща снимка на 575 Superamerica

Изображение


И една на цялата 575 рода

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот commodore » 06 Авг 2018, 06:22

Синьото е много яко! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9114
Регистриран на: 13 Фев 2008, 17:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот JC_Явор » 06 Авг 2018, 15:33

commodore написа:Синьото е много яко! :rocknroll: :rocknroll: :rocknroll:

И мен ме плени цвета !!!
Голяма ли е разликата между елит и супер елит ?
Изглеждат много добре и в двата варианта :)
Аватар
JC_Явор
Mercedes фен
Mercedes фен
 
Мнения: 484
Регистриран на: 25 Апр 2009, 14:32
Местоположение: София
Име: Явор Цветков
Колекционирам: Mercedes-Benz, offroad, състезателни и цивилни класики ! 1/18

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот Ивайло » 07 Авг 2018, 12:36

:rocknroll: Велик общ кадър. Сякаш не-червените ферарита са за истинските ценители на марката, наслаждаващи се на колата, а не за масовия потребител, който иска да изпъква по улиците. Синият металик е наистина красив.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12643
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот Lucky13 » 08 Авг 2018, 07:27

Ивайло написа::rocknroll: Велик общ кадър. Сякаш не-червените ферарита са за истинските ценители на марката, наслаждаващи се на колата, а не за масовия потребител, който иска да изпъква по улиците. Синият металик е наистина красив.


Зависи. Аз лично не мога да си представя да притежавам F40 или 288GTO в който и да било друг цвят освен червено. В същото време, Ферарита като 456(М) и 612 Скалиети бих ги предпочел във всеки друг цвят освен червения. Има много автомобили на които им стои всякакъв цвят и други, на които им отиват само няколко цвята. Предатави си един страхотен Мерцедес Пура в жълто. Отврат. В същото време на едно Ламборгини му стои всичко - розово до обикновено бяло.
Ако имам възможността да си купя 550 Маранело, то ще е със сигурност червено. Това за мен е едно от най-красивите съвременни Ферарита. В същото време, наследника му 575М бих го взел доста други цветове преди червено, предимно тъмни като синьото тук. Защото според мен лично, фаровете му изглеждат ужасно когато колата е червена.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот Lucky13 » 08 Авг 2018, 08:42

JC_Явор написа:
commodore написа:Голяма ли е разликата между елит и супер елит ?
Изглеждат много добре и в двата варианта :)


Разликите са минималистични и със сигурност НЕ оправдават разликата в цените. Спешъл Едишъна (SE не е Супер Елит, а е Special Edition) има карбониеви декали на тавана (които са ужасни), Карбон под задния капак и в багажника има торба с голф стикове, докато при елита няма карбон декали и в багажника има едан чанта, която обаче за разлика от голф торбата, може да се вади. Единствената друга разлика е опаковката и цената.
P.S. Ааа, забравих....SE има и табела на дупето с името на модела.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - 575 Superamerica

Мнениеот Lucky13 » 08 Авг 2018, 08:48

А тези послените модели сега ми отварят цяла нова глава в темата. Историята на Суперамериките и други техни деривативи ще бъде представена подобаващо, но ще ми отнеме време. Болшинството от моделите, които ще представят марката няма да са червени. ;)
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - Back to TDF

Мнениеот Lucky13 » 22 Сеп 2018, 08:36

Тук ще се върнем малко обратно на F12 TDF,по простата причина, че получих модела на BBR.
Аз бях една седмица на ваканция и нямах време да го снимам, въпреки, че е при мен от десетина дни. За истинската кола мисля е изписано достатъчно и за това ще направя подробно ревю на този дългоочакван модел от BBR, който маркира завръщането им в дайкаст маркета и активните елементи. Предишните им метални модели, както всички знаят, са всъщност правени от Кайошо. Този път ВВR са потърсили ослугите на Миничемпс.

FERRARI F12 TDF - BBR (Diecast)

Опаковката е повече Миничемпс отколкото BBR, но естесствено в малко по-полиран вид.

Изображение

Изображение


Стандартен стиропорен кламшел, малка пластмасова щангичка за отвааряне на вратите и инструкции за предния капак, който се отваря като се натисне копче под модела.

Изображение

Изображение


Няма илюзии къде е правен моделът.

Изображение

Изображение


Моделът се усеща доста лек. За мен лично, това не е проблем и няма никакво значение. Като цяло, репликата е прекрасна. Много добре планиран модел, който въпреки някои сложни форми не показва никакви излишни линии или зглобки. Дъното му е постно и окачването му не е активно. Задните колела са на една ос. Поне от това, което се вижда, няма амортисьори или какъвто и да е детайл зад спирачките. Боята на модела е по-близо до Миничемпс отколкото до BBR, което за мен лично е леко разочароващо, но от друга страна, нещо което се очаква от дайкаст.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Стойката на колата е перфектна и има реалистично излъчване, което е най-важното. Решетката и други детаили са финно изработени или фотоец. Най-ме кефи, че не са му сложили номер отпред.

Изображение

Изображение


С натискането на копче под предницата (подобно на това на Кайошо и Мател за фаровете), предния капак се открехва. Тук чувствата ми са много смесени.

Изображение


Като изключим финния карбон и начина по който е лакиран, под капака не е нищо особено. Честно казано, като детайл самият мотор е типичен миничемпс и този в F12 на Мател елит е по-добър. След това идва въпросът с пантите на капака, които са доглег. Аз лично нямам никакъв проблем с това и не ме притеснява, но доста хора мислят, че за тия пари е нодопустимо. Като цяло, двигателния отсек изглежда реалистично и определено демонстрира качество. Коментарът ми в никакъв случай не трябва да се приема като недоволство от този модел, а по-скоро като комплимент към високото качество на Мател Елит, което остана някак недооценено по време на производството им.

Изображение

Изображение


Едно от най-трудните неща да се пресъздадат в мащаб на модерните автомобили са фаровете и други светлини. Тук BBR определено са една глава над Мател. Карбонът на фаровете е перфектен и стъклата им са толкова тънки и перфектно поставени, че отначало помислих, че липсват. Въпреки, че карбонът на смолния ми модел е по-красив и ефектен, този на дай-каста е може би по-реалистичен, поради липса на друго определение. Направията е перфектна.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Кабрбонът, от който има в изобилие е много фин и един от най-естествените за мащаба. Това което впечатлява е използването на карбон в интериора, който е матов за ралика от карбона по купето, който е лакиран. Създаването на реалистично изглеждащ карбон в 1:18, който е матов е много трудно, но тук са се справили перфектно. Интериорът на смолния модел е една идея по-добър от този тук, но въпреки това, за мен хита на този модел е именно интериора. Всичко е черно вътре, но различни части имат различен блясък, което имитира разликите в материалите при истинския автомобил. Червените акценти и шевове навсякъде също имат много приятен ефект. Особено в комбинация с матовия карбон.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Багажникът не е нищо особено, но има своя чар. Пред него има полица за багаж на която се виждат колани с червени шевове, което е много приятен детайл. Панелът под стъклото също се вдига и могат да се видят светлините в багажника, както и табелката със серийния номер на колата. Също се вижда и, че гърбовете на седалките са също покрити с карбон.

Изображение

Изображение


Не са пропуснали и щампите на малките прозорци, а аеродинамичните вени под тях са финно изработени.

Изображение


Спирачките и джантите са добре направени, но не впечатляват, честно казано. Тези на смолния модел са по-добри. Гумите не са маркирани и като ги пипнеш са твърди и почти пластмасови, но изглеждат добре.

Изображение


Отдолу, моделът впечатлява с направията на дифюзъра....

Изображение

...но не оставя и грам съмнение чие производство е...

Изображение

Изображение

Изображение


Като цяло моделът е много добре направен и според мен лично си заслужава парите. В интерес на истината, нещата към които съм отправил критика са дребни и общо взето да търсим под вола теле. Отново ще отбележа, че не не се опитвам подценявам качествата на модела, а просто да бъда максимално обективен. Ако поставим двата модела на BBR - смолния ми жълт и червения дайкаст един до друг на рафта, жълтият е безспорно по-добър. Но ако вкараме в микса цените им и активните елементи на дайкаста, победител определено ще е червения.

Изображение

Aко имате възможност, горещо препоръчвам да си го вземете. И вместо да плащате глупавите двойни цени на популярните магазини, си го поръчайте диреkтно от BBR, докато все още ги имат.

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - Back to TDF with BBR Diecast

Мнениеот Lucky13 » 24 Сеп 2018, 03:22

Няколко снимки заедно с F12 на Мател Елит....
Тези снимки показват както разликата между нормалното F12 и лимитираната му версия на стереоиди F12 TDF, така и колко добре изглежда моделът на Мател до този на BBR.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - Back to TDF with BBR Diecast

Мнениеот Ивайло » 25 Сеп 2018, 09:43

Благодаря за детайлното представяне. Още от времето, когато пускаха pre-order-и, се чудех как ще се справят BBR на пазара с die-cast модели. Интересна ми е комбинацията от детайли на ниво Minichamps/Kyosho и фини елементи, типични за смолните модели (карбон, стъклата на фаровете, ецове). Голям плюс за мен е, че двигателят има дълбочина.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12643
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - Back to TDF with BBR Diecast

Мнениеот Lucky13 » 25 Сеп 2018, 09:51

Ами той моделът всъщност е произведен от Minichamps.
Според мен лично, Фераритата на Кайошо за BBR са значително по-добри. Но трябва да се има предвид, че бяха значително по-скъпи, дори преди десет години.
Въпреки това, моделът си заслужава. Аз издребнявам, но нещата които ме човъркат, повечето хора най-вероятно няма и да забележат.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - F12 TDF Nuovo Nero Daytona - BBR

Мнениеот Lucky13 » 02 Окт 2018, 06:43

Голям шум се вдигна, когато моделът беше обявен от BBR, като първия им дайкаст модел от години, но явно не буди особен интерес.....
По случая ще добавим значително по-агресивния вариант на модела. А именно в любимата ми комбинация от черен автомобил с червен салон. В този случай, интериорът не е изцяло червен, но има перфектен баланс между червените елементи и предимно черния всъщност интериор и екстериор. От модела лъха агресия и лукс.
Когато отворих кутията, реакцията на цялото ми семейство беше: "Уау, този е много по-хубав от червения!"
Естествено, не мина и без някои дразнещи неща по него. Основното, което според мен е недопустимо за модел на тази цена е, че целите калници зад предните колела са червени, тъй като са част от отливката на интериора, която е боядисана в червено. Това естествено беше моментално коригирано, което е и лесно и евтино, но не би трябвало да е необходимо при модел с иницилите B B R.

Изображение

Това на страна и премахването на бутона (който прилича на пръчка когато се извади) за отваряне на предния капак и моделът е перфектен. Аз лично предпочитам карбона който BBR използват на смолните си модели, но това не означава, че не изглежда добре. като цяло моделът е невероятен и на живо изглежда по-добре отколкото на снимки. Една от основните причини е цвета, който е черна перла, която е много трудна за снимане, защото изглежда като мътна и извън фокус, заради финните метални частици във всички цветове, които отразявате светлината върху черния цвят. На снимки изглеждат сякаш моделът е прашен. Цветът всъщност е много красив на живо и се казва Nuovo Nero Daytona.

FERRARI F12 TDF - Nuovo Nero Daytona - BBR Diecast

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - F12 TDF Nuovo Nero Daytona - BBR

Мнениеот Lucky13 » 05 Окт 2018, 00:20

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - F12 TDF Nuovo Nero Daytona - BBR

Мнениеот Lucky13 » 05 Окт 2018, 01:29

И всичките ми F12 кончета заедно

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Еволюция на Ferrari F12

Изображение


Всъщност има още няколко Ферарита базирани на F12, но за същаление никой не ги прави в 1:18.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: LA PASSIONE ROSSA V12 - F12 TDF Nuovo Nero Daytona - BBR

Мнениеот Thunderbolt » 05 Окт 2018, 10:28

болница..... страхотно седят всички заедно
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6459
Регистриран на: 14 Яну 2007, 18:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: GIOSS и 1 госта