МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот commodore » 01 Яну 2018, 10:03

За много години!Живи и здрави,ти и семейството ти! :shake:

Добър модел,все пак е АА,но ,като ,че ли няма много какво да се види по него.Широн-а по-горе,май дава повече в това отношение?! :roll:
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9114
Регистриран на: 13 Фев 2008, 17:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот Lucky13 » 01 Яну 2018, 17:55

commodore написа:За много години!Живи и здрави,ти и семейството ти! :shake:

Добър модел,все пак е АА,но ,като ,че ли няма много какво да се види по него.Широн-а по-горе,май дава повече в това отношение?! :roll:


Благодаря за пожеланията и се надявам да ти се връща.
Относно двата модела на АутоАРТ, те са с едно и също качество и изработка. Разликите които виждаш са всъщност разликите при истинските автомобили. Иначе самите модели са си на абсолютно едно и също ниво. Единственото, което може би дава някаква минимална разлика е, че подписа на Широн на гъза на Широна е фотоец, а подписите на Вейрон от страни на Вейрона са декали. Ама това е да търсим под вола теле. Иначе по-новите издания на Вейрон на АутоАРТ са определено на значително по-високо ниво. Мисля, че ако почакаш малко ще се обедиш сам. Просто нямам време да снимам. Предполагам си забелязал, че всичките ми Бугатита са сини, та има още за Вейрон да става дума. Просто класическата комбинация черно с жълто не можах да подмина.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот commodore » 01 Яну 2018, 19:02

Аз не съм ги държал двата в ръцете си за директно сравнение.Добивам някакви бегли впечатления от твоите снимки.За това мнението ми беше по-скоро въпрос.Може би съм се повлиял от повечкото цвят в интериора на Широн-а. :)
не ми дреме,режем без упойка

Изображение
Аватар
commodore
Opel фен
Opel фен
 
Мнения: 9114
Регистриран на: 13 Фев 2008, 17:38
Местоположение: София
Име: Стефан
Колекционирам: всичко което ми харесва в мащаб 1/43,1/18

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот ancho_skalata1 » 01 Яну 2018, 21:18

Честита нова година,супер е моделчето честито... :cheers: :cheers: :cheers:
Аватар
ancho_skalata1
Фен на мащаб 1:24
Фен на мащаб 1:24
 
Мнения: 1313
Регистриран на: 27 Ное 2010, 18:50

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот Ивайло » 02 Яну 2018, 09:34

За много години и много нови Ферарита. ;) Винаги съм харесвал концепта заради надписите на гумите - придават спортно излъчване. При теб отлично запълва поредицата Бугати, иначе серийната версия за мен е най-добра, като детайли и излъчване. Дори Grand Sport и фейслифтовете след това не ме грабнаха, колкото оригиналния, стар, син Veyron.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12643
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот Lucky13 » 02 Яну 2018, 19:44

Ивайло написа:За много години и много нови Ферарита. ;) Винаги съм харесвал концепта заради надписите на гумите - придават спортно излъчване. При теб отлично запълва поредицата Бугати, иначе серийната версия за мен е най-добра, като детайли и излъчване. Дори Grand Sport и фейслифтовете след това не ме грабнаха, колкото оригиналния, стар, син Veyron.


Благодаря и на теб.
Не съм сигурен за кой син Вейрон говориш. Аз много дълго време нямах нито един. Все се канех на чисто синия blue centenaire и на края докато се наканя, той изчезна от пазара и сега е на идиотски цени, които отказвам да платя на принципна основа. Когато обаче излезе следващия син centenaire с хромираната предница, не му мислих много. Преди него обаче имам да показвам един друг Вейрон, мое дело, който ще е чисто син, така се впише в тематичната дружина. Този жълтия, беше част от малка колекция, която купих от човек и освен, че цветовата комбинация ме кефи, моделът ми излезна нещо от сорта на $45, така че щеше да е лудост да не го взема.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот Lucky13 » 17 Яну 2018, 09:28

Един от най-големите пилоти от ранните години на автомобилния спорт е Жан-Пиер Вимил. И както много от големите имена от онези години, французина губи живота си нелепо, много преди да му е дошъл реда.
Роден в Париж, Жан още от малък е влюбен в автомобилите и една от първите му работи е като спортен кореспондент на вестника Petit Parisien. През 1930г., само на 22 години дебютира във френското гран при на По, зад волана на Бугати 37А. През 1932г., с Бугати T51, печели La Turbie hill climb, Grand Prix de Lorraine и Grand Prix d'Oran. През 1934 е победител в Algerian Grand Prix в Алжир с Bugatti T59, а през 1936 завършва втори в South African Grand Prix. След това печели French Grand Prix в собствената си страна. Следват още редица победи, всичките зад волана на Бугати.
След немската окупация, Жан-Пиер заедно с още двама състезатели се присъединяват към партизанското движение, като той е единственият оцелял от тримата. След края на войната става номер едно пилот за Алфа Ромео от 1946-'48 и печели още няколко гран прита, включително и второто си френско гран при.
Жан-Пиер Вимил умира зад волана на Симка-Гордини по време на тренировки за голямата награда на Буенос Айрес през 1949г., като остава един от най-големите пилоти, които не са били шампиони.
През 2009г. Бугати чества сто годишнината си и по повода създава специална серия Вейрони. Първоначално е само един Blue Centenaire, но в последствие се правят още четири вариации, като всяка една от тях чества един от четири прочути пилоти. Французина Жан-Пиер Вимил, италианеца Акили Варзи, британеца Малкълм Кампбел и германеца Херман Цу Лайнингер. Всяка една от четирите вариации носи цветовете на страната от която е пилота, я комбинация с полиран алуминий. Съответно Бугатито овековечаващо успехите на Жан -Пиер Вимил носи френско сини одежди.

BUGATTI VEYRON CENTENAIRE Jean-Piere Wimille - AUTOart

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот Тихомир » 17 Яну 2018, 11:42

Моделът е много красив в тази комбинация. Няма как да не поздравим VAG за отдаването на респект към тези пионери и герои от миналото. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5409
Регистриран на: 12 Авг 2008, 18:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот Lucky13 » 18 Яну 2018, 04:21

Moделът наистина е много красив в тази комбинация, въпреки, че за мен това беше просто компромис за чисто синия Bleu Centenaire, който всъщност предпочитах. Според мен лично моделът не е особено фотогеничен и на живо изглежда значително по-добре отколкото на снимките. Освен това, хромът в комбинация с това синьо се оказа много труден за снимане.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот Ивайло » 18 Яну 2018, 10:31

Снимките са станали отлично, предвид това, че снимаш огледало и трябва да се пазиш от отраженията. Тотално загубих бройката на разцветките, които AutoArt извадиха на модерните Veyron-и (с фейслифтовите фарове). Този даже го бях забравил. Синьото ми харесва, хромът е необичаен, но на Veyron му отива всичко екстремно. Иначе по-рано имах предвид най-стария Veyron на AutoArt, production версията: http://www.modelly.com/modelcars/member ... n-car-d5n/
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12643
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот Thunderbolt » 18 Яну 2018, 10:34

мен ме кефи как дори джантите леко загатват за онези славни години и Тип 35 :rocknroll:
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6459
Регистриран на: 14 Яну 2007, 18:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот Lucky13 » 22 Яну 2018, 22:07

Thunderbolt написа:мен ме кефи как дори джантите леко загатват за онези славни години и Тип 35 :rocknroll:


Като спомена джанти и се сетих, че основната причина собствениците на Вейрони да не ги карат (или поне не толкова често колкото други подобни екзотики) са именно джантите и гумите.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот TheDevilTwin » 23 Фев 2018, 23:33

Мишо, както подобава за колекцията ти - страхотно представяне на моделите. Днес разгледах последните няколко страници от темата и с огромен ентусиазъм прочетох цялата статия за ЕВ110 и мисля да споделя впечатленията си относно провалилия се план на Романо Артиоли за възраждане на марката.

Безспорен е фактът, че ЕВ110 се появява във време на рецесия, която помита по пътя си не един и два опита за суперавтомобили в началото на 90-те (Jaguar XJ220; Cizeta-Moroder - между другото също доста наподобяваща Диабло; Lister Storm; Vector), но редица други фактори изиграват решаваща роля за трагичната съдба на амбициозния проект.

Първо - заводът, който Артиоли построява за абсурдно кратко време, е повече от грандомански. Болшинството от производителите на суперколи започват като гаражни фирми преди да се утвърдят на пазара и да си изградят репутация. В това отношение Артиоли решава да играе "all in" и построява огромен и прекалено екстравагантен завод, който на всичкото отгоре не е ефикасен - за производството на един автомобил е необходимо твърде много време, а сметките за ток и отопление са твърде солени заради огромните остъклени пространства.

Второ - прекомерно разточителство като например премиерата на ЕВ110 в Париж, за която Артиоли плаща от собствения си джоб самолетен билет на всеки един служител, за да присъства на мероприятието. 4-те турбини също са пример за грандоманщина - и то в комбинация със сравнително малък 3.5-литров V12, който в ниските обороти не успява да ги развърти. Ако самите турбини работеха при по-ниско налягане, щяха да бъдат доста по-ефикасни и да доставят мощност в по-голям оборотен диапазон, но максималната мощност разбира се нямаше да бъде на север от 500 коня.

Трето - дизайнът. ЕВ110 прилича твърде много на Диабло, а това е можело да бъде избегнато ако Артиоли беше одобрил дизайна на Джуджаро (прототипът ID90), който по мое мнение изглежда невероятно за времето си:
Изображение
Изображение

Четвърто - покупката на Лотус за 30 милиона паунда през 1993, вместо сумата да бъде вложена за серийното производство на представения през 1993 4-врат концепт, който е имал реални шансове да се превърне в бестселър (неговият дизайн е на Джуджаро и доста наподобява ID90 особено отпред).

Пето - липсата на реализирани резултати. Първоначалните планове са за производство на 150 коли годишно, а в периода 1991-1995 са произведени едва 139 коли (33 от които от версията Super Sport). Имайки предвид тези числа, дори да е имало заявка за още 60 автомобила от САЩ, колко време и средства е щяло да отнеме подобряването им, за да отговорят на стандартите за тамошния пазар, а също и завършването на цялата производствена квота?

Шесто - конкуренцията. Нормално е останалите италиански производители да не са очаровани от плана на Артиоли. Самият Артиоли години наред трупа състояние изнасяйки Ферарита за Германия, съответно при основаването на Bugatti Automobili S.p.A. дилърството му в Германия затваря врати и Ферари губят ценни позиции. От друга страна - редица от служителите на Бугати идват именно от компании като Ферари, Ламборгини, Мазерати, ФИАТ което създава конфликт на интереси. Освен това част от екипа напуска още по време на разработката - както пише в статията "заради творчески различия" - това говори за текучество и вътрешни неразбирателства още в самото начало. Артиоли назначава собствения си братовчед - Giampaolo Benedini (архитектът, който е отговорен за дизайна на завода), за да претвори дизайна на Марсело Гандини за ЕВ110. Пример за типична шуробаджанащина.

Седмо - Артиоли отбива не едно и две предложения за финансиране дори когато нещата вече са неизбежни. Дори напротив - до самия финансов колапс на компанията той не дава вид пред служителите, че компанията я очаква фалит и те разбират за случилото се буквално в деня, когато картите им за достъп до сградата са блокирани. Типична италианска арогантност, с каквато се славят и други ръководители на италиански автомобилни производители.

Тезата, че целта зад възраждането на Бугати е била именно перачница на пари, също не е безпочвена, имайки предвид факта, че фирмата и завода са именно на италианска почва, а не в Елзас, Франция - където е творил Еторе Бугати.
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5626
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: МИШ МАШ - Veyron Centenaire

Мнениеот Lucky13 » 23 Мар 2018, 04:08

TheDevilTwin написа:Мишо, както подобава за колекцията ти - страхотно представяне на моделите. Днес разгледах последните няколко страници от темата и с огромен ентусиазъм прочетох цялата статия за ЕВ110 и мисля да споделя впечатленията си относно провалилия се план на Романо Артиоли за възраждане на марката.

Безспорен е фактът, че ЕВ110 се появява във време на рецесия, която помита по пътя си не един и два опита за суперавтомобили в началото на 90-те (Jaguar XJ220; Cizeta-Moroder - между другото също доста наподобяваща Диабло; Lister Storm; Vector), но редица други фактори изиграват решаваща роля за трагичната съдба на амбициозния проект.


Съгласен с всичко добавено от теб и благодаря за добавената информация.
На мен лично, прототипа който си показал не ме кефи. Прекалено ми прилича на NAZCA-та на BMW.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1333
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Предишна

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron