МИШ МАШ - BMW и една легенда.

Включва мащабите от 1:3 до 1:19.

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Lucky13 » 18 Юли 2017, 17:28

Ами то на линка който съм постнал, най-отдолу има двадесет минутно филмче в което човекът описва точно какво и как се е случвало. Не назовава Ферари по име, но споменава Модена. Твърди, че преди затварянето на фабриката е имал 60 поръчки само за Щатите, така че не е като да е имал проблем с продажбите. Въпреки, че на италиянците не може много, много да им се вярва за такива неща.
Ще кача довечера АутоАртовското 110.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Lucky13 » 19 Юли 2017, 07:33

Основната разлика между моделите на Бураго и АутоАРТ е, че моделът на Бураго е базиран на един от прототипите на ЕB110, докато АА е копие на производствен модел.
Другата явна разлика, са детайлите. Боята на АутоАРТ определено не ме очарова. За това пък всичко останало е няколко нива над бурагото.

BUGATTI EB110 - AutoART

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Antara1 » 19 Юли 2017, 09:46

Страхотен аутоарт и има доста впечатляващи детайли! Много ми хареса как са пресъздали кожата на седалките. Или си е истинска кожа?
Бурагото също е много добро! Сигурно повечето знаят,но този суперавтомобил е кръстен в чест на 110-годишнината от рождението на Еторе Бугати.
Аватар
Antara1
Диорама-любител
Диорама-любител
 
Мнения: 2842
Регистриран на: 23 Май 2014, 10:14
Местоположение: София
Име: Асен Гарджев
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Lucky13 » 20 Юли 2017, 07:57

Седалките са си пластмасови, не са кожени, но наистина са много добре направени. Единствените забележки които аз имам към модела са, че боята има на места "портокалова кора" и начинът по който активното крило отзад се движи. Иначе моделът е почти перфектен и според мен подценен от мнозина колекционери.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Ивайло » 20 Юли 2017, 21:45

Доста интересен дизайн. Винаги ми е било забавно как мъничката арка в предната броня на 110EB се е трансформирала в масивната решетка на Veyron.

Бях забравил това Bburago - преди години много му се радвах. Когато AutoArt го обявиха се изненадах, защото мислех, че не е достатъчно популярен автомобил. Колите от тези години са неблагодарни за пресъздаване в макети от висок клас, защото и да искаш, няма как да добавиш повече детайли в интериора. Добре поне, че двигателят подсказва, че е AutoArt.
Аватар
Ивайло
Администратор
Администратор
 
Мнения: 12666
Регистриран на: 12 Ное 2006, 11:56
Име: Ivaylo
Колекционирам: 1:18 / 1:72

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Lucky13 » 21 Юли 2017, 21:09

Ивайло написа:Доста интересен дизайн. Винаги ми е било забавно как мъничката арка в предната броня на 110EB се е трансформирала в масивната решетка на Veyron.


Според мен, причината за решетките е в платформата на която са построени двата автомобила. EB110 е базирано на Ламборгини Диабло. Двигателят му също. Бугатито е дело на Ламбо дизайнер, което и намекнато с вратите. Вейронът няма нищо общо. Той е построен на тотално нова и уникална за него архитектура. Съответно дизайнът му не се съобразява с нищо.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - RISE AND FALL OF A SUPERCAR

Мнениеот Lucky13 » 22 Юли 2017, 07:37

В зависимост от това, кого питате, причините за неуспеха на опита да се възроди марката Бугати ще са много и различни. Но остава неоспорим факт, че 1995г., Аутомобили Бугати закриват дейността си и каквото е останало от инвентаризацията им е закупено от немската фирма Дауер. Според Дауер, причината за фалита на възроденото Бугати е предимно опита да се постигне прекалено много с прекалено малко средства в прекалено кратък период. Освен, че Дауер правят добре подреден каталог с резервни части за собственици на ЕВ110, те също така и предлагат не само поддръжка на произведените екземпляри, но и доработки по тях. Дори завършват и няколко автомобила със собствени средства, които са продавани като Dauer EB110. Разликите между тях и "стандартните" ЕВ110 са доста. Преди всичко, изработката на цялото купе е опростена и вместо от алуминий е изцяло от карбон. Качеството на изработка е повишено, особено в интериора, където се набляга на лукса. Двигателят също получава редица промени, което го прави както по-мощен, така и колата по-лесна за каране.
Единственият производител, който знам да прави Dauer EB 110 Super Sport е.....Маисто! Сега е сравнително лесно да се намери из интернет на съвсем прилични цени. Но преди около пет години, беше почти невъзможно, по необясними за мен причини. Бях си в България с децата точно по това време и един ден ходим с тях по Витошка и те виждат футболна топка с българското знаме и герб по нея. Влизаме в магазина за играчки на чиято витрина беше топката да я купуваме. И аз гледам и се пуля - пред мен Дауер ЕВ110 на Маисто за нещо от сорта на смешните 30-40лв. Не помня вече. Та така се сдобих с тоз модел. По него има доста какво да се желае, но като цяло не е никак лош. И е в правилния цвят. Един ден, живот и здраве, бих искал да присадя части от него на едно АутоАРТ-овско Бугати, та да си имам и висококачествен Дауер.

DAUER EB110 SUPER SPORT - Maisto

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - EB110 gathering

Мнениеот Lucky13 » 24 Юли 2017, 09:26

И тричките на куп.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - EB110 gathering

Мнениеот Тихомир » 24 Юли 2017, 09:53

Страхотно трио. :shake: Направи ми впечатление, че АА има боя "портокалова боя", видима дори от снимките. Бурагото със всичките си недостатъци и неточности май е с по-добра боя от АА. Наблюдението ми е само на база твоите снимки, може и да не съм прав.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 5506
Регистриран на: 12 Авг 2008, 18:53
Местоположение: София
Колекционирам: 1920-1939 и Ferrari

Re: МИШ МАШ - EB110 gathering

Мнениеот Lucky13 » 24 Юли 2017, 10:21

Тихомир написа:Страхотно трио. :shake: Направи ми впечатление, че АА има боя "портокалова боя", видима дори от снимките. Бурагото със всичките си недостатъци и неточности май е с по-добра боя от АА. Наблюдението ми е само на база твоите снимки, може и да не съм прав.


Да. Аз дори го споменах, когато постнах снимките на АутоАрта. Това е единственият недостатък на модела според мен.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - EB110 gathering

Мнениеот ferrarista47 » 24 Юли 2017, 22:28

:clap: :twisted: :cheers:
Общите снимки на Ламботата и Бугатитата ми напълниха душата
„Ферари е единственият отбор, в който пилотът е победител, дори и когато не печели“-Жак Вилньов, син на Жил Вилньов.
ACDC
Аватар
ferrarista47
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6192
Регистриран на: 08 Дек 2008, 19:16
Местоположение: ВАРНА
Име: РУСЛАН
Колекционирам: Horses ★1:18/1:43/1:64/1:87★

Re: МИШ МАШ - EB110 gathering

Мнениеот Lucky13 » 25 Юли 2017, 04:31

ferrarista47 написа::clap: :twisted: :cheers:
Общите снимки на Ламботата и Бугатитата ми напълниха душата


Аааааа, чакай. Има време за общи снимки. Тия са само мини общи. Хахаха.
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - EB-18.3 Chiron

Мнениеот Lucky13 » 22 Ное 2017, 10:39

След няколкото неуспешни опита да се възроди марката Бугати, през 1998г., Volkswagen AG купува акциите на фирмата заедно с правата над името. Така новото име на компанията става Bugatti Automobiles S.A.S.. ВАГ не губят време и веднага наемат Италдизайн и Джорджето Джуджаро да създадат няколко прототипа за тях. На Парижкия автосалон още същата година показват 18-цилиндровото купе ЕВ118. Колата е показана отново през 1999г., в Женева и Токио. А по-късно същата година, във Франкфурт дебютира и ЕВ18.3. Автомобилът с 6.3 литровия си двигател взет от предишните два прототипа (В Женева '99а е показан и ЕВ218), е напълно функциониращ, в тон с традицията на фирмата Италдизайн. Базиран е на шаси от Диабло VT, разполага с 555к.с. и носи името на Люис Широн.
Моделът, както и истинския автомобил е предимно относно малките детайли отколкото двигател, мощност и общи форми. Детайлите взети от миналото на марката са навсякъде. От типичните джанти, напомнящи дизайна на джантите на Бугати 35Б, през "гръбнака" в панелите на купето, до всички извивки наподобяващи "подковата" на решетката. Дори грайферите на гумите имат малки "ЕВ" емблемки в тях. Аутоарт определено са се постарали и това винаги е бил един от любимите ми модели ивън Ферари колекцията ми.

BUGATTI EB-18.3 CHIRON - AUTOart

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

Re: МИШ МАШ - EB-18.3 Chiron

Мнениеот Thunderbolt » 30 Ное 2017, 13:42

доста бързо забравен концепт кар, добре, че сега има друга кола, която да носи името на Луи Широн
Изображение
The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer
Аватар
Thunderbolt
Глобален модератор
Глобален модератор
 
Мнения: 6495
Регистриран на: 14 Яну 2007, 18:33
Местоположение: София, Гето Милев
Име: Борис Желязков
Колекционирам: Alfa Romeo,McLaren F1 Team, 1:18

Re: МИШ МАШ - Veyron

Мнениеот Lucky13 » 01 Яну 2018, 01:32

Раждането на Бугати Вейрон не може да се нарече лесно. Причината е, че един ден Фолксваген царят, Фердинанд Пиех има мечта: да достави на света автомобил, който да има над 1000к.с., да струва над милион Евро и да може да вдига над 400км/ч.. В очите на много хора невъзможно, но не и за Пиех.
1999г вече има планове и идеи за външния вид и дори нещо като начало на двигател, първоначално 18-цилиндров. 2000та година стилът на колата е по-ясен и двигателят е намален на "само" 16 цилиндъра, които са на практика два четирилитрови осмака на Фолксваген. Година по-късно Фолксваген официално обявява, че наистина ще произведе Вейрон-а и, че той ще има 1001к.с. ще максималната му скорост ще е над 400км/ч. И тогава започват проблемите.....
Инжинерите перфектно разбират, че да се обяви автомобил с такива мощност и максимална скорост е едно нещо, но действително да се произведе е тотално друго. Година и половина се пробват и година и половина се провалят, докато накрая шефът на Бугати. д-р Нюман е отстранен. Съответно в края на 2003г. нов екип мениджъри пристига и д-р Волфганг Шрайбер става новия главен инжинер. Няколко месеца по-късно, Томас Бшер - банкер, Льо Ман състезател и доказал се финансист, е назначен за президент на Бугати, лично подбран от тогавашния шеф на Фолксваген.
Десет години по-късно и с 95% от компонентите сменени или разработени на ново, Вейронът става реалност. Всички технически параметри отговарят на оригиналната мечта на доктор Пиех.

BUGATTI VEYRON - AutoART

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Аватар
Lucky13
 
Мнения: 1367
Регистриран на: 13 Юли 2015, 09:44

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:18

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта