Последва таблото, което е част от горната половина на кокпита и съответно покрива. Още бая карбон отиде, придружен от матов, гланцов и полугланцов лак, заедно с болки в кръста и всички стави, след часове прегърбен. Не просто карбон, а три вида плетка карбон, като "раетата" да съвпадат и да са под точно определен ъгъл, за да формират "рибена кост" при завършения модел. Включително и под тавана, където след завършването няма и да се вижда.








В модела няма и загатнати колани. Аз му направих.



Преди да мога да затворя кокпита обаче, трябваше да събера цялото шаси и двигателя. Проблем беше, че в модела има въздушните кутии за филтрите, но няма нищо зад тях, което да ги свързава с двигателя. Все едно хора проектирали модела са си взели почивка и след като са продължили, са забравили цяла една стъпка. След като така или иначе трябваше да преправям формата на еърбоксовете и да скрачбилдвам тръбите до турботата, реших да си поиграя и тотално да изпиля кутиите отвътре и да направя въздушни филтри, които да се виждат през отворите които съм изрязал. Бая си поиграх, но добре ми се получи. Естествено след това всичко бе покрите с карбон.










Сега най-после мога да събера целия мотор с шасито без да липсва нищо.



