A това трябваше да се продава ама реших да си го оставя. Зачетох в историята на откритите Тестароси и така.
Херпа правят освен тарга версията и кабриолет, който се намира лесно из немския ибей.
Сега за 1:1, Ферари никога не са предлагали открита версия (тарга/кабриолет) на върховия си модел Тестароса. За разилка от по-малките 308, 328, 348 дори Мондиал, където има открити версии. Това обаче важи за "простолюдието", за някои по-специални люде марката прави изключения. Тестароса със сериен номер ZFFTA30B000062897 е специално изработена за Джани Аниели - бизнес магнат и между другото CEO на Фиат. Въпросният автомобил е сив, с бял интериор и бял гюрук. Предното стъкло и вратите са по-къси от серийната Тестароса. Също така задния капак е различен и предната емблема е от сребро.


След като колата е показана, доста клиенти на марката също искат кабриолет Тестароса. Пининфарина услужливо се заемат с тази задача и съществуват поне още 11 кабриолета направени от тях. Сред именитите клиенти са синът на Енцо Ферари - Пиеро и султана на Бруней.
Освен Пининфарина, няколко независими фирми предлагат конверсии в кабриолет или тарга. Най-известни са американците от Straman, които преправят всякакви автомобили в кабриолет. Ето имената на другите: Design & Technic Ltd, EBS, Eurotech, Lorenz & Rankl, Metalcrafters , Pavesi , Ultrasmith итн.
Херпа пресъздават колата на EBS, която е Тарга. Дори в мащаб 1:87 на поставката пише Testarossa EBS.












