Според мен колелата са нормално разположени в калниците, ако някъде е излязло на снимката по-навътре, това е вероятно защото оста е била бутната повече на другата страна. Като цяло обаче джантите са малки. Производителят е същия като на евтиното моделче, което аз също имам отдавна - JoyCity, но ги опаковат в различни кутии, примерно моето беше в кутия на Mondo Motors, кейсът на това е оригинален, имам и модели на същия производител в оригинални дисплей кейсове, подобни на тези на Аутоарт.
Продължавам с Мерцедеси, където и в общия случай, и конкретно при комбитата имам доста повече модели.
Мерцедес са планирали да произвеждат серийно и комби на "/8", но се оказва, че просто нямат достатъчно производствени мощности. Към края на живота на W115 различни каросерийни фабрики започват да сглобяват комбита на база седани, това не било много по вкуса на шефовете в Щутгарт именно поради нещото, с което започнах. Фирмите, които са модифицирали седани в комби са Binz, Miesen, IMA Universal (белгийска), Clayford (английска), Dos Santos (португалска) и повечето са подобни по форма, да не кажа еднакви, с изключение на английските, чиято задница не е така отвесна. Има и комбита и пикапи, сглобявани в Аржентина за местния пазар, даже се появи една журналка на аржентинско комби, което е по-различно от европейските доработки.
Mercedes-Benz 220 Kombi (W115 conversion; 1974-1976)
Best of Show
1:43