Колекция 1:43 - Race Blue

Включва единствено мащаб 1:43.

Re: Колекция 1:43 - Drugdealer's Dream Part 2

Мнениеот TheDevilTwin » 11 Окт 2024, 10:46

Drugdealer's Dream Part 2

На фона на морето от бели, черни и сиви S-класи, тази се отличава с жизнерадостна цветова комбинация. Доби още по-завършен вид след преобуването й със 16-ки BBS RS спорт пакет със златисти сърцевини.

Това е 4-ата пура купе в колекцията ми и същевременно най-стоковата измежду всички. За разлика от AUTOart-ските, които са 500, Миничампс правят топ версията 560SEC, която се отличава с допълнителни вложки на дръжките на вратите, а фотоецнатите надписи и емблема на задния капак са приятна изненада. В допълнение моделът им е изключително сполучлив откъм пропорции и превъзхожда AUTOart в това отношение - особено що се отнася до фаровете и предната решетка. Максичампс наскоро го преиздадоха в бяло и черно, но синият металик в комбинация с бежов интериор приковава вниманието.

'86 Mercedes-Benz 560SEC (Minichamps)

ИзображениеИзображение

Представяне на 500SEC (C126) в темата
Представяне на 560SEC 6.0 AMG
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5859
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Drugdealer's Dream Part 2

Мнениеот taiko » 11 Окт 2024, 13:56

Вчера като го гледах без очила и ми хареса. Сега с очила и на широк екран изглежда ...просто страхотно.
Почвам и аз да обмислям "обуването" на някои моделчета с BBS -ки. :rocknroll:
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 8367
Регистриран на: 07 Фев 2009, 08:39
Местоположение: София
Име: Доц. К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Drugdealer's Dream Part 2

Мнениеот Тихомир » 14 Окт 2024, 09:05

Как да не ти хареса с тези брутални джанти. :)
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 7357
Регистриран на: 12 Авг 2008, 18:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - The Japanese Ferrari Part 3

Мнениеот TheDevilTwin » 18 Окт 2024, 14:40

The Japanese Ferrari Part 3

Продължавам с още един мъчен за набавяне модел, което се дължи на 2 основни фактора - победител в своя клас на Льо Ман и Keiichi Tsuchiya. Всичко, що е докоснато от "краля на дрифта", държи цена и се търси като топъл хляб. Аз пък държех на него, тъй като отдавна имам McLaren F1 GTR #59 на Ueno Clinic Tokyo, победител в Льо Ман '95.

Единствената алтернатива на модела е True Scale, която е по-нова и по-детайлна като изработка, но не съм попадал на обява за продажба в последните години. Това Ebbro пропътува разстоянието Япония - България за 2 седмици, а продавачът заслужи моите адмирации след като ми писа, за да ме информира, че прозрачният похлупак на кейса има почти невидима деруга, съответно преди да го изпрати, иска да знае дали това ме притеснява.

'95 Honda NSX GT2 24h Le Mans Class Winner (Ebbro)

ИзображениеИзображение

Honda NSX GT2
Години на производство: 1994
Държава: Япония
Произведени бройки: 1
Дизайн на купето: Ken Okuyuma / Shigeru Uehara


Team Kunimitsu е отбор, основан през 1992 от Kunimitsu Takahashi. От 1994 отборът участва в японския шампионат Super GT (известен като All-Japan GT Championship).

В ранните си години отборът се състезава в японския шампионат за туристически автомобили, а през 1995 печели „24-те часа на Льо Ман“ в клас GT2. През 1996 Team Kunimitsu става първият отбор, който участва с автомобил на Honda в JGTC/Super GT, и впоследствие става част от заводската програма на марката в шампионата от самото й начало през 1997, след като постига голяма част от успехите си.

В годината на основаването си отборът участва в японския шампионат за туристически автомобили (JTC) в партньорство с отбора Taisan, карайки Nissan Skyline R32 GT-R от Група A. Пилотиран от основателя на отбора Kunimitsu Takahashi заедно с Keiichi Tsuchiya и двамата записват 4 подиума в клас JTC-1 през сезон 1992, преди да вземат обща победа на Autopolis през следващия сезон.

През 1994 отборът започва участието си в All-Japan GT Championship (JGTC) с Porsche 911 RSR Turbo в клас GT1, освен това се състезава самостоятелно в новата Super Touring ера на Japanese Touring Car Championship (JTCC) с Honda Civic Ferio. През този сезон в JGTC Takahashi и Tsuchiya постигат победа в Sportsland Sugo, както и още един подиум в следващото състезание, докато в JTCC Tsuchiya записва 4 точки, благодарение на 2 четвърти места. Отборът продължава с Porsche в JGTC за 1995, отбелязвайки подиум на Fuji Speedway, но сезон 1995 е последният за отбора в JTCC – сезон, който им носи 2 точки и най-добър резултат от 6-о място.

Между 1994 и 1996 отборът взима участие в няколко надпревари за издръжливост, включително „24-те часа на Льо Ман“ – с Honda NSX GT2, управлявана от Takahashi, Tsuchiya и Akira Iida. На Льо Ман през 1995 отборът печели победа в клас GT2 и завършва 8-ми в крайното класиране след като Такахаши, Цучия и Ийда завъртат 275 обиколки предимно на мокри условия, отбелязвайки първата победа на Honda в надпреварата. През 1995 отборът записва още една победа в своя клас на „1000 км на Сузука“ и печели „24-те часа на Токачи“. Отборът се завръща в Льо Ман през 1996, заемайки 3-о място в клас GT2.

За сезон 1996 в JGTC отборът кара с Honda NSX GT2 в преименувания клас GT500, превръщайки се в първия отбор в шампионата, който участва с превозно средство на Honda, макар и без пълна заводска подкрепа. Предвидена за клас GT2, колата има дефицит на мощност спрямо машините от GT500 и GT1, но отборът все пак отбелязва 3 точки и най-добър резултат 7-о място.

През 1997 Honda влиза в JGTC с пълна фабрична поддръжка и NSX, директно конструиран според правилата на GT500, а Team Kunimitsu е един от двата отбора, които карат автомобила през този сезон. Отборът получава и нов основен спонсор под формата на автомобилното осветление Raybrig, техен спонсор от 1995 насам. Raybrig NSX, управляван от Takahashi и Iida, бележи първите 2 подиума за Honda в JGTC в последните две състезания за сезона, като взима също полпозишън в последния кръг. През 1998 отборът отбелязва първата си победа в цветовете на Raybrig, след като печели от пол на Mine Circuit и взима 3 пол позиции през целия сезон. 1999 е последната година, в която основателят на отбора Кунимицу Такахаши се състезава като пилот; той и Iida печелят състезанието Golden Week на Fuji Speedway с повече от 40 секунди, с което допринасят за последната победа в продължилата 4 десетилетия състезателна кариера на Takahashi, който на възраст 59 години става най-възрастният победител в историята на шампионата. Това също така е 6-та (седма, ако броим състезанията извън шампионата) поредна победа за Honda, поставяйки рекорд за поредни победи при конструкторите.

Имайки предвид успешната програма на Honda във Формула 1 в началото на 90-те, първоначално компанията не се състезава с NSX. Серийните NSX-и украсяват за първи път състезателната писта през 1994 и оттогава бележат редица успехи по целия свят, най-вече в японския GT шампионат, където Honda NSX печели титлата през 2000.

Когато компанията решава да постави начало на състезателната програма на NSX, Honda възлага на известния конструктор на шасита Джон Томпсън от „Thompson Composites“ да изгради състезателното шаси (както в GT1, така и в GT2 форма) от смес, комбинираща въглеродни влакна и алуминий. Тази кола, GT2 шаси номер 1, е подготвена за свръхуспешните братя Кремер и се състезава в немския GT шампионат през 1994, където заема 5 полпозишъна, 3 победи и завършва 2-ра в общото класиране на шампионата. Същото шаси участва в Льо Ман през 1994, пилотирано от Armin Hahne и бившите победители в Льо Ман Christophe Bouchot и Bertrand Gachot, и завършва 14-о в общото класиране, и на 5-а позиция в клас GT2. На Льо Ман през 1995 колата е пилотирана от опитния японски състезател Кунимицу Такахаши и е единственият NSX GT2, редом до два NSX GT1, снабдени с турбокомпресор.

Въпреки че стартира състезанието от питовете заради проблеми в последния момент и вследствие на това изостава с 6 обиколки, японското трио Кейичи Цучия, Акира Иида и Кунимицу Такахаши кара на пълна газ, за да стопи преднината и завършва начело в клас GT2 и на 8-ма позиция в общото класиране пред многобройните Корвети и обичайната група от Поршета. NSX GT2 е с 2 обиколки пред Jelinski Agusta Callaway (3-и в клас GT2) и единствения неотпаднал NSX GT1 със състезателен номер 46.

След състезанието колата остава в шоурума на Honda до 2000 година. С финансовата подкрепа на Honda Германия е решено колата да участва в немски шампионати за издръжливост. След това уважаваният Altschach Motorsport от Австрия (с подкрепа от завода) актуализира автомобила до най-новите спецификации с нов двигател, скоростна кутия и аеродинамичен пакет, показан за сезон 2001. Най-добрият резултат, постигнат през 2001, е на A1-Ring в Австрия, където управлявана от Франк Щиплер и Карл Вендлингер, колата завършва на първа позиция и 2-ра в общото класиране. За сезон 2002 колата е напълно ревизирана и подобрена благодарение на 6-степенна секвенциална скоростна кутия Hewland, 120-литров резервоар за гориво за дълги разстояния и нови пружини Eibach с амортисьори Dynamics. Автомобилът е успешно състезаван през последните 2 сезона, често управляван от оригиналния пилот Армин Хане и остава много конкурентен. В действителност NSX-ът отговаря на изискванията за редица шампионати с минимални модификации – FIA GT в клас NGT или ALMS в клас GT.

По време на Motorcars на 2. декември 2002 аукционната къща Christies обявява на търг състезателно шаси #001, победител в Льо Ман 1995, с прогнозна цена между $120,000 и $170,000 USD. Търгът завършва с продажба за 115,250 GBP или $198,470 USD.

Технически характеристики:
Двигател: 6-цилиндров V-образен (RX306) под ъгъл 90 градуса
Разположение: средно, напречно разположен
Обем: 2.977 литра
Компресия: 12.1:1
Клапани: по 4 на цилиндър, двувалов (DOHC)
Пълнене с гориво посредством: електронно горивно впръскване
Купе/шаси: алуминий
Спирачки: вентилирани дискове AP Racing
Трансмисия: 5-степенна секвенциална Hewland
Предаване: задно
Тегло: 1043 кг.
Мощност: 380 к.с. при 8000 об/мин.
Съотношение мощност/обем на двигателя: 127.64 к.с. на литър
Съотношение мощност/тегло: 0.36 к.с. на кг.
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5859
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - The Japanese Ferrari Part 3

Мнениеот Тихомир » 19 Окт 2024, 07:12

Чудесен модел на Еббро. Когато Гордън Мъри работи по създаването на McLaren F1, точно Honda NSX го впечатлява най-много от всичко до момента (Ферари, Порше, Ламборгини). Получажа се готина тривия, че през 1995 Макларън Ф1 печели Льо Ман, а NSX в класа си.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 7357
Регистриран на: 12 Авг 2008, 18:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот TheDevilTwin » 23 Окт 2024, 09:56

Race Blue

Днес наред е моделът, представляващ възможно най-близкото копие на една от колите ми. Миналата година се разделих с първата ми Октавия, която ми служи вярно 6 години, макар и първоначалната идея за покупката й да беше съвсем различна. Нейният заместник е 3-та генерация, отново комби и скоро ще се навърши година откакто е в гаража ми.

Моделът на IXO, за разлика от истинската кола, е версията след фейслифта, иначе и двете са в цвят Race Blue. IXO/Abrex предлагат модела и в зелен металик - Rallye Green, познат от 2-рата генерация на Fabia vRS.

'17 Škoda Octavia vRS Estate (IXO)

ИзображениеИзображениеИзображение

Škoda Octavia III (5E)
Години на производство: 12.2012-2020
Държава: Чехия
Произведени бройки: 2,849,000
Дизайн на купето: Jozef Kabaň


Третото поколение Octavia е представено на 11. декември 2012 в музея на Шкода в Млада Болеслав, а моделът се появява в шоурумите на ключовите европейски пазари през февруари 2013.

В края на октомври 2012 започват да циркулират първите шпионски снимки на колата, покрита със светъл камуфлаж, след като предпроизводствени коли биват забелязани няколко пъти през същия месец. Моделът е сниман без камуфлаж на 18. ноември 2012 в Сантяго, Чили, както във версия лифтбек, така и като комби, по време на снимките на телевизионна реклама.

Автомобилът, проектиран от Jozef Kabaň, напомня на концептуалния VisionD, представен през 2011. Новият модел е с 9 см по-дълъг и 4,5 см по-широк от второто поколение Октавия, а междуосието е удължено с 8 см. Освен това е с до 102 кг по-лека от предишната генерация. Вътрешната дължина на третото поколение Škoda Octavia нараства в сравнение с предшественика – с 33 мм до общо 1782 мм, докато пространството за краката на пътниците на задната седалка се увеличава с 47 мм до 73 мм. Пространството за главата отзад е увеличено до 980 мм (Octavia II: 966 мм). Ширината за лактите също е увеличена, отпред с 39 мм до 1454 мм, а отзад с 26 мм до 1499 мм. По същия начин пространството за раменете е оптимизирано отпред до 1398 мм чрез добавяне на 19 мм, а отзад до 1378 мм, плюс от 4 мм. Обемът на багажното отделение е водещ в класа – 590 литра, малко повече от 585-те литра на предишното поколение или 565 литра при по-големия Volkswagen Passat. От май 2013 клиентите на Octavia, които желаят да товарят повече, могат да изберат комби версията с багажен капацитет от 610 литра.

Третото поколение Octavia е първият автомобил на Škoda с преден радар и многофункционална камера. Радарният сензор в предната броня наблюдава зоната пред автомобила и непрекъснато оценява разстоянието, посоката и скоростта на всички близки обекти (не само трафика). Този радар предоставя данни за два асистента в Octavia: Front Assistant (предупреждение за челен сблъсък и аварийно спиране) и Adaptive Cruise Assistant (адаптивен круиз контрол). Монохромна мултифункционална камера с фиксиран фокус е монтирана на предното стъкло пред задното огледало и позволява функцията Lane Assistant (система за поддържане на лентата), Intelligent Light Assistant (автоматично управление на дългите светлини) и Traffic Sign Recognition (разпознава и показва пътни знаци на дисплеите както на бордовия компютър, така и на сателитната навигация). Към това са добавени асистенти, чиято функционалност се основава на оценка на данни, предоставени от ESC или сензори за управление: Crew Protect Assistant (проактивна защита на пътниците) и Driver Activity Assistant (разпознаване на умора).

Octavia разполага с многобройни така наречени „Simply Clever“ детайли, т.е. стъргалка за лед в капака на резервоара за гориво, кошче за боклук в панела на вратата, държач за талони за паркиране и двустранна (гумена/текстилна) подложка в багажника. Като опция се предлага накланящ се/плъзгащ се панорамен покрив – монолитен за Octavia liftback и двукомпонентен за Octavia Combi. Автомобилните радиа Bolero, Amundsen и Columbus са защитени срещу кражба чрез физическото отделяне на централния дисплей и централното устройство на мултимедийната система. Octavia предлага и Phone Box – отделение за съхранение на мобилен телефон с планарна антена в долната му част, което позволява така наречената индуктивна връзка с външна антена.

Версиите с предно предаване се предлагат с мощност между 86 и 180 к.с. при бензиновите версии и 90–150 к.с. за дизеловите. Двете екологични версии на Octavia са: GreenLine с 1,6-литров дизел, който произвежда едва 85 грама CO2 на км; G-TEC е оборудван с 1,4-литров TSI двигател, работещ на газ (CNG) и отделящ 97 грама CO2 на км. Octavia Combi със задвижване на четирите колела може да се задвижва от един бензинов (1.8 TSI/180 к.с.) и три дизелови двигателя (вариращи от 105 до 170 к.с.).

Octavia vRS, предлагана като лифтбек и комби, е представена премиерно на Goodwood Festival of Speed през 2013. Тя разполага с 2.0 TSI двигател с мощност 220 к.с. от наскоро пуснатия Volkswagen Golf GTI и 2.0 TDI със 184 к.с. от Volkswagen Golf GTD. С максимална скорост от 248 км/ч, Octavia vRS с бензинов двигател и ръчна скоростна кутия е обявена за най-бързата серийна Octavia досега. В сравнение със стандартна Octavia спортният vRS разполага с прогресивно кормилно управление (серво с променливо съотношение), спортно окачване, електронен блокаж на диференциала (XDS) и така наречения „Performance Sound Generator“, който подобрява спортния звук на двигателя. Източник на звукови вибрации е генераторът на електромагнитни импулси, разположен в областта под/пред предното стъкло. Звуковите вибрации се разпространяват в интериора на автомобила през купето и предното стъкло. Честотата и интензивността на звука зависят не само от избрания профил, но и от оборотите на двигателя, скоростта на шофиране и натоварването на двигателя (положението на педала на газта). Генерираният звук се насочва вътре в купето, особено към зоната на предните седалки. Škoda използва автомобилното изложение в Женева през 2015, за да освети светлината на прожекторите върху още по-мощната Octavia vRS 230. Както името подсказва, мощността й е 230 к.с. (10 к.с. повече от стандартната), благодарение на което времето за ускорение до 100 км/ч. намалява с една десета и добавя 2 км/ч. към максималната скорост на автомобила, която нараства до 250 км/ч. Той също така получава стандартен електронен диференциал и по-ниски, по-твърди пружини.

В началото на 2014 Škoda разкрива версията Scout с повдигнато окачване, пластмасови апликации на броните и арките калниците, както и задвижване на четирите колела.

През 2016 чешката марка обявява, че са произведени един милион бройки от 3-ото поколение Octavia.

В началото на 2017 фейслифтът на третото поколение Octavia пристига в шоурумите, като основната видима разлика са разделените фарове, наподобяващи тези на Mercedes-Benz E-класа (W212) преди фейслифта.

На 10. януари 2017 във Виена Шкода представя фейслифта на Octavia III. Основните промени освен фаровете са различна предна решетка, рестилизирани задни LED-светлини и нова система за предсказуема защита на пешеходците. Пластмасовите вложки на вратите пък отсъстват при фейслифта на Scout. Бензиновият vRS получава версия Challenge с мощност 245 к.с. и 7-степенна автоматична DSG-трансмисия, благодарение на която ускорението от 0 до 100 км/ч. се постига за 6.6 секунди.

Първите фейслифтови коли са доставени преди пролетта, а китайската версия се появява през март 2017 и се отличава с напълно различен дизайн на задните светлини, подобен на по-големия събрат Superb.

Škoda Octavia vRS (2014-2019)
Технически характеристики:

Двигател: 4-цилиндров редови с турбо (EA888-Gen3)
Разположение: предно, напречно разположен
Обем: 1.984 литра
Компресия / степен на сгъстяване: 9.6:1
Клапани: по 4 на цилиндър, двувалов (DOHC)
Пълнене с гориво посредством: директно горивно впръскване
Купе/шаси: стомана с алуминиеви елементи
Спирачки: вентилирани дискове на четирите колела с ABS
Трансмисия: 6-степенна ръчна / 6-степенна автоматична с двоен съединител (DSG)
Предаване: предно
Тегло: 1345-1450 кг.
Мощност: 220 к.с. при 4500-6200 об/мин.
Въртящ момент: 350 нютонметра при 1500-4400 об/мин.
Съотношение мощност/обем на двигателя: 110.88 к.с. на литър
Съотношение мощност/тегло: 0.15-0.16 к.с. на кг.
Ускорение от 0 до 100 км/ч. за: 6.8-7.1 сек.
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5859
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот TDI Power » 23 Окт 2024, 10:41

Това вече ми хареса. Един немски колекционер беше преправял предфейслифтова Октавия комби на RS, имаше качено видео в ютюб преди години и със скромен брой промени беше станала ефектно, макар и грешно в някои аспекти като броните.
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 3335
Регистриран на: 21 Фев 2009, 15:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот TheDevilTwin » 23 Окт 2024, 11:45

TDI Power написа:Това вече ми хареса. Един немски колекционер беше преправял предфейслифтова Октавия комби на RS, имаше качено видео в ютюб преди години и със скромен брой промени беше станала ефектно, макар и грешно в някои аспекти като броните.


Изрових видеото, че ми стана интересно. Изпълнението е под всякаква критика - всичко е омазал със спрей, без качествена подготовка преди това :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=gLDXz0NC2Z0

П.П. Объркал съм се, ето го видеото на немеца, горното е чешко:
https://www.youtube.com/watch?v=O03c6QU3yzc
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5859
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот taiko » 23 Окт 2024, 13:05

Интересно. Като е R -ка, колко "коня" е всъщност, че никога не съм се занислял?
Сега на автоизложението на щанда на Шкода имаше няколко моделчета 1-43. Ама комби не видях.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 8367
Регистриран на: 07 Фев 2009, 08:39
Местоположение: София
Име: Доц. К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот TDI Power » 23 Окт 2024, 13:45

TheDevilTwin написа:
TDI Power написа:Това вече ми хареса. Един немски колекционер беше преправял предфейслифтова Октавия комби на RS, имаше качено видео в ютюб преди години и със скромен брой промени беше станала ефектно, макар и грешно в някои аспекти като броните.


Изрових видеото, че ми стана интересно. Изпълнението е под всякаква критика - всичко е омазал със спрей, без качествена подготовка преди това :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=gLDXz0NC2Z0

П.П. Объркал съм се, ето го видеото на немеца, горното е чешко:
https://www.youtube.com/watch?v=O03c6QU3yzc

Да, второто е, първото на мен пък ми беше интересно какво е, не го знаех. Нямам какво да добавя към това, което си писал като коментар за него.
TDI Power
Фен на мащаб 1:43
Фен на мащаб 1:43
 
Мнения: 3335
Регистриран на: 21 Фев 2009, 15:46
Местоположение: София/Ямбол
Име: Христо Христов
Колекционирам: 1:43, 1:50

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот TheDevilTwin » 23 Окт 2024, 15:15

taiko написа:Интересно. Като е R-ка, колко "коня" е всъщност, че никога не съм се замислял?


Докторче, не ти разбрах питанката. В описанието към модела подробно съм описал коя колко коня е - дизеловите vRS-и са 184 к.с., а бензиновите 220, 230 и 245.
Дизеловите хвърлят глави на 200 хил. километра дори и без интервенции, докато бензиновите държат доста, дори и позасилени. В основата си агрегатът на бензиновите е същият като на състезателното Scirocco, което представих на предишната страница, а Octavia 4 vRS разполага със същия двигател, но комбиниран с електромотор и отново е с мощност 245 коня ;)
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5859
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот taiko » 23 Окт 2024, 21:04

Не съм чел описанието, бях на работа, сори. Питах за твоята колко коня е. Стана ми интересно, щото като видя R и си представям ауди с много, много, мноооооооого... абе всъщност незнам колко чак пък толкова много коне. Утре ще чекна в мобилето да си актуализирам инфото.
ИСТОРИЯТА НА BMW В 1/43
ПРОДАВАМ 1/43



ПАИИСЕЕЕЕ, ГАЗИИИИИМ :)
Аватар
taiko
BMW фен
BMW фен
 
Мнения: 8367
Регистриран на: 07 Фев 2009, 08:39
Местоположение: София
Име: Доц. К. Младенов, дм
Колекционирам: колички

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот TheDevilTwin » 23 Окт 2024, 21:23

Моята е +-400, които едва от 3-та нагоре успява да ги сложи на асфалта и то само при положение че гумите са загряли и навън е перфектно сухо :lol:
Аватар
TheDevilTwin
Japanese Power фен
Japanese Power фен
 
Мнения: 5859
Регистриран на: 07 Юли 2008, 11:58
Местоположение: гр. София
Име: Иво Захариев
Колекционирам: 1:64 Hot Wheels & Matchbox; 1:43 класически модели

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот milski » 24 Окт 2024, 11:33

Синьото винаги е подхождало на третото поколение на Октавия.По едно време даже това беше идеята ми за следващ автомобил.
Много приятно и красиво моделче.
Аватар
milski
 
Мнения: 1485
Регистриран на: 03 Яну 2011, 22:19

Re: Колекция 1:43 - Race Blue

Мнениеот Тихомир » 28 Окт 2024, 09:48

Имам няколко хиляди километра зад волана на дизелови Октавии от трето поколение. Впечатленията ми са, че е добър семеен автомобил, изключително практичен и доста икономичен с дизелите 1.6 и 2.0 тди. Не знам за напомпаните версии, но от двигателя с код ЕА288 и обем 2 литра много ми допада като поведение. Малкият дизел й идва слабичък.

Снимките са страхотни.
Аватар
Тихомир
Ferrari фен
Ferrari фен
 
Мнения: 7357
Регистриран на: 12 Авг 2008, 18:53
Местоположение: София
Колекционирам: Предимно 1:43

ПредишнаСледваща

Назад към Мащаб 1:43

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: TDI Power и 5 госта